Hei keskiyö! Minulla tällainen kymmenen vuoden tuttavuus työyhteisössämme.
Mies aivan ihana, ja todella näyttävä pitkä tumma ruskeasilmäinen tuuheahiuksinen, ja luomi silmän alla, taiteellinen näyttelee laulaa kun kerkiää. Kirjoittelee minulle silloin tällöin.
Joskus miettinyt tuleeko hän elämääni jotakin kautta pysyvämmin?
Pysyykö vain taustalla aina?
Keskiyö
4
57
Vastaukset
Hei
nyt minun täytyy nielaista. tuolla miehellä on karismaa ja hän täyttää koko huoneen asutessaan sisään.
ikävä kyllä et ole ainoa nainen, joka toivoo saavansa hänestä pysyvämmän otteen. mielestäni sinun paras mahdollisuutesi olisi siinä, että et näyttäisi ollenkaan kiinnostuneelta muusta, kuin ystävyydestä. hän on nimittäin tottunut saamaan tahtonsa läpi. hän haluaa haastetta, eikä helppoa nautintoa.
älä anna hänelle narua, tarkoitan henkistä ja herkkää narua. odota kunnes hän alkaa ihmetellä ja kysellä perääsi.
kyllä sinä voisit hänet saadakin, mutta siitä voisi tulla hankala asetelma vuosien varrella. joutuisit jakamaan hänet muiden kanssa, se sattuisi sinuun.
sinäkään et ole aivan yksin, näen luonasi toisen miehen. oikeastaan sinulla on melko mukava elämä!
t: Keskiyö- ihana mies
Hei keskiyö ja kiitos kovasti! Niinpä siinä kävi vuosia sitten . Minä se olin joka täytti koko huoneen ilmestyessäni reviirille urheilutaphtumat työn sun muut, jossa naiset taistelivat hänestä jopa vuosia . Olen pitänyt otteen erilaisen kuin muut eli ystävänä. Vähän jotain säpinää, mutta aina välin häneen, ja todella keskustelua ja neuvojen antamista.. .. Muut ovat ruikuttumassa häntä .. Ja huomanneet on minun ystävä yrittävät mollata hänelle minua. Eivät onnistuneet.. Tulee näyttävästi hakee syömään.. mies ja maalta.
Tuntuu olen hänen tukipilari ja luottaa minuun ja vähä väliä tulee jopa rakkaudentunnustuksia. Olen kuiteskin itsenäinen kova ihminen ja en tarvii häntä niin että antaa muitten pyöriä ympärillä. Tietää sen. Todella tuo mies täyttää työn juhlaillalliset kaikki kun ilmestyy ovesta saa huomion.. Niistä olen hävinnyt alkuillasta ja hän on etsinyt kysellyt minua sitten.. Perään tulee olet kyllä vaikuttava... viisas kun et jäänyt jatkoille.
. Minä itse tiedän hän esiintyy naiset palvoo, mutta sitä en itse tee vaan pidän hänet ihmisenä en palvonnan kohteena. Kukaan ihminen ei minun elämässä ole palvonnan arvoinen vain ihminen.
Nytkin kävi niin kun muutaman kuukauden olen ollut hiljaa hän kyseli mitä kuuluu.. Joteski jäi nyt vaivaamaan että näkyykö meitä yhdessä.
Niin minun kanssa asuu lapseni tai nuori mies jo yli 16. Mukavaa itsenäistä elämää vietän .. Käyn töissä ja välillä huvittelen kylpylää sun muuta...
Mutta täytyy sanoa tämä mies on todella mies jonka voisin ottaa muutamien vuosien päästä... Olemme tutustuneet kirjoittamalla paljon tiedän hänet heikkoudet voiman kaiken... Tai päädyn vain ystävyyteen näetkö sen keskiyö?
Joskus joku näkijä sanonut se mies jonka kanssa jäät lopuksi on maalta mies... Hei
et sinä ole kova, vaan kypsä nainen isolla "N"-kirjaimella. olet saanut paljon ilkeitä huomautuksia niskaasi, mutta olet selvinnyt niistä selkä ryhdikkäänä.
on sinua joskus itkettänytkin, vaikka yritätkin sitä peitellä.
sinun poikasi on herkkä miehenalku, hänellä on onnea elämässään. sinusta tulee tyylikäs mummo ja opetat lapsenlapsillesi monia asioita elämästä.
tytöstä tulee sinun pieni prinsessasi, ostat hänelle vaaleanpunaisen mekon ja viet hänet lasten teatteriin.
sinä voit kyllä saada tuon miehen rinnallesi, mutta siinä kuvassa näen teidät hieman iäkkäämpinä ihmisinä. miehellä on silloin harmaata hiuksissaan.
mutta sitä ennen tulee toinen mies kuvioihisi, hän on reipas ja ryhdikäs. olet sellaisessa onnellisessa (?) tilanteessa, että voit oikeastaan aina itse valita kumppanisi. sinulle sopii mies, joka tietää mitä haluaa.
näen sinut kookkaassa hirsitalossa, joka on lähellä vettä. siellä lauletaan ja soitetaan, nautitaan viiniä ja poltellaan kynttilöitä. siellä on myös taljoja.
minusta sinäkin olet taiteellinen ihminen, osaat paljon enemmän, kuin annat itsestäsi ymmärtää. et sinä ole kova, sinä olet vaatimaton.
t: Keskiyö- Ihana mies
Huomenia! Voih kun teki hyvää lukea tällaista näin ihanaa tulevaa. Sydämeni aivan pakahtui onnesta. Olenpa hänelle joskus heittänyt että sitten vanhainkodissa tapaamme, ja menemme naimisiin:-) ..
On sitä huonoo aikaa ollutkin pilvin pimein vuosia. Tai sanotaanko kasvamisen aikaa itsellä, kun kasvatin lapsia isoksi. On kyllä pitänyt kasvattaa itseäni oppiia elämää havannoida kun maailma aivan toinen nyt, kun silloin ennen.
Näistä miehistäkin on pitänyt oppia, ja miettiä mitä haluaa, ja oppia tuntemaan miehen maailma, ja kunnioittamaan heitäkin eli heidän maailmaa. Se aivan eri kuin naisen maailma, ja moni nainen yrittää ottaa sen pois mieheltä .
Olen tajunnu miehillä pitää olla se oma reviiri miten elävät.
Jos sitä miestä alkaa muuttamaan se ei ole enää samaa mihinkä ihastui, ja näki miehen miehenä. Monet naiset eivät sitä koskaan tajua, ja tekevät miehestä alamaisen. Vievät häneltä yksityisyyden olla mies.
Kun löytää sen oikean sitten toivoo kun itse pitää miehen miehenä, että hän pitäsi minut naisena eikä muutaman vuoden päästä pölyhuiskuna.
Hyvänä apuna on minun aikuinen tytär joka luki tätä alaa, ja olemme keskustelleet paljon ja oppineet ajatuksista toisillemme.
Niin olen joskus ollut työssä jossa tuotiin osia pöydälle piirsin ne mainoksiin..niitä sitten lähetettiin ympäri maailmaa. Ja todella nuorena piirsin paljon.varastin jopa passeja poijilta tansseissa palautin seuraavana viikonloppuna kuvan kera se oli harrastus. Nyt teen tytö vain koneella.
Vai hirsitalossa näet minut olisiko jossain saaressa vai maalla joen vieressä... Kiitos keskiyö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251577Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021