Näkijälle

Kaukorakkaus 1960

Näetkö miten käy keväällä alkaneelle suhteelle?Rakastaako mies minua itseni takia?Minun tunteeni häntä kohtaan ovat syvät ja aidot,vaikka meillä pitkä välimatka.Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinä olit ulkomailla, uskoisin. yksinäinen sydämesi heitti voltteja ja sai vastakaikua kaipuulleen. tilanne oli otollinen herkälle romanssille.
      minusta vain tuntuu, että sinun tunteesi ovat vahvemmat kuin sinun. kertoisin niin mielelläni sinulle jotakin hyvää tässä asiassa, mutta näen monta mutkaa matkassa.
      miehellä on joitakin ongelmia ja ne maksavat rahaa. tämä tilanne on niin hankala, että sinun olisi ehkä helpompi päästää hänestä irti.
      olet ehkä jo miettinyt hänen luokseen menoa, vaikka pysyvästikin. sitä en sinulle neuvoisi, voisit joutua hankalaan asemaan.

jos uskot teillä olevan mahdollisuuksia, niin varaudu pitkään odotusaikaan.
      kaikkea hyvää sinulle ja herkälle mielellesi!

t: Keskiyö

• Kaukorakkaus 1960

Kiitos kun jaksoit vastata minulle ihana ihminen.
        Sanoi että varaudu pitkään odotusaikaan,miten pitkään?En ole luovuttajatyyppiä ja rakastan tätä miestä todella paljon,joten olen valmis odottamaan.
        Olen menossa sinne marraskuussa,näenkö hänet?
        Entä näetkö mitkä ovat hänen tunteensa minua kohtaan?Kaipaako minua?
        Näetkö mitä ongelmia hänellä on ja voisinko minä auttaa häntä?

• Hei taas
      olet mielestäni menossa lämpimään maahan, siellä paistaa aurinko.
      kyllä hän sinut ottaa iloisesti vastaan, mutta koita olla hieman varuillasi tunteenpurkauksiesi kanssa, jos suinkaan kykenet.
      jokin tässä kuvassa minua häiritsee, kumpa tietäisin mikä.
      mies on uskoakseni eronnut, hänellä voi olla lapsi / lapsiakin.
      hänen terveydessään on ollut jotakin haittaa, minkä takia hänen taloutensa ei ole kovin pystyssä.
      jos sinä päätät mennä asumaan hänen luokseen, joudut tekemään paljon töitä.
      kun puhutaan uudesta rakkaudesta ja toivotusta suhteessa,minusta tämä asetelma ei ole aivan tasapainossa.
      et sinä voi auttaa vierasta ihmistä heti alkumetreillä, ensin olisi kehitettävä pohja koko suhteelle.
      taidat jo opetella hänen kieltäänkin, näen sinulla kirjoja ja kirjoitusvälineitä.
      jotenkin sinun toiveesi ovat liian kirkkaita, mutta en missään nimessä halua ottaa tuulta pois purjeistasi.
      neuvoisin sinua antamaan vain sen verran narua, mitä itse häneltä saat.

älä vielä polta siltojasi koti-suomessa, vaan katsele suhteenne kehitystä rauhallisin mielin. ja täytyisihän miehenkin nähdä sinun kotipaikkasi pystyäkseen tekemään sinusta kokonaisen kuvan.
      aikaa en pysty koskaan sanomaan, voin vain arvata. mutta pikaisia hääkelloja en näe, teidän tiellänne on vielä kiviä ja monttuja.

askel askeleelta hyvä tulee!

t: Keskiyö

• Kaukorakkaus 1960

Näet todella hyvin,tuossa kirjoituksessa moni asia osui kohdalleen.Näetkö onko hän tosissaan kanssani ja onko hänellä aitoja tunteita minuun.
      Näemme siis syksyllä?Hänellä tällä hetkellä kovin vaikeaa,mutta itse uskon että hänen asiansa vielä järjestyvät.
      Sanoit että menee aikaa,mutta näetkö minut vielä asumassa joskus hänen luonaan?
      Entä voinko luottaa häneen,siis kertooko minulle totuuden.Olen nähnyt hänen vanhempansa ja poikansa,viime kerralla vei minut vanhempiensa ja poikiensa luokse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe