Keskiyö

Ristiriidoissa

Hei, löysin tieni tänne sattuman kautta ja uskaltauduin nyt itsekin viestiä laittamaan.

Erosin yli vuosi sitten miehestäni ja erosta jäi minulle yhteinen poikamme, ex mieheni ei ole ollut suuresti elämässämme mukana mutta kuitenkin riitävissä määrin ja olenkin tyytyväinen elämääni; lapseeni ja ystäviini.

Eroon ajaneet syyt aiheuttivat sen etten uskalla oikein luottaa "uusiin" ihmisiin jotka elämääni ajautuvat. Nyt muutama vko taaksepäin tapasin miehen jonka kanssa tulin paremmin juttuun kuin kenenkään kanssa. Tulemme vielä näkemään uudestaan jatkossa yhteisten harrastusten kautta, tosin vasta kuukauden päästä. Huomasin välillämme selvästi jotain yhteyttä, mutten tiedä uskallanko lähteä luottamaan häneen ja uskaltaako hän taas astua elämääni tosissaan jos jotain mahdollisesti kehkeytyisikin.
Taustalla on myös se, että ex mieheni on erittäin mustasukkainen ja omistava minua kohtaan edelleen.
Tahtoisin kysyä mielipidettäsi koko tilanteesta, kannattaisiko minun olla vain omissa oloissani kuten tähänkin asti vai näkisitkö mitään mahdollisuutta tässä?

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      mielenkiintoinen tilanne. mutta samalla sanoisin, että et ole vielä aivan parantunut erosi tuomasta stressistä ja shokista.
      tuosta toisesta miehestä ja luottamuksesta sanon sen verran, että tietenkään et voi luottaa uuteen tuttavuuteen nopeasti.
      saksaksi on sellainen sanonta (sanaleikki samalla), että sattumia ei ole olemassakaan. mutta on asioita / tilanteita, jotka putoavat syliimme.
      "es gibt keine zufälle, aber die fälle fallen auf uns zu".

tilanne / kohtaaminen siis putoaa syliisi, mutta luottamus on ansaittava. se ei yleensä tapahdu nopeasti, koska luottamus on niin arvokas asia. älä siis luota keneenkään kaikessa, ennenkuin se ansaitaan.

sinun exälläsi ei enää ole lupaa olla mustasukkainen. hänen mustasukkaisuutensa osoittaa minun mielestäni huonoa itsetuntoa. tietenkään hän ei ikinä sitä myöntäisi, mutta uskon sen olevan niin.

sinun tuleekin tavata muita miehiä, katsella ja haistella ilmaa ympärilläsi. olet nuori ja tarvitset luotettavan ihmisen rinnallesi.
      hymyile miehille ja ole avoin, vilkuta hieman vihreää valoa itsestäsi. kyllä sinä löydät uuden kumppanin sitten, kun olet siihen aivan vapaa sydämestäsi.

t: Keskiyö

• ristiriidoissa

Kiitos vastauksesta!
      Osui kieltämättä oikeaan.
      Tiedostan itsekin että minulla on vielä käsittelemättömiä asioita jotka täytyisi saada kuntoon ennen uuden suhteen ajattelua, en tahdo että mahdollinen tuleva mieheni joutuisi ajan myötä kärsimään jos en ensin näitä asioita järjestä kohdilleen.

Tietynlainen "yksinäisyys" vain käy raskaaksi, huolimatta lapsestani, perheestä ja ystävistä kaipaan todella sitä tiettyä rakkautta jonka saa vain parisuhteesta.
      Mutta ymmärrän kyllä että ajan kanssa tilanteet tulevat muuttumaan.

Kiitos vielä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe