Keskiyöltä kysyisin asiaa näetkö eksäni saavan eläkkeen, ja lähtevän sitten pitkäksi aikaa ulkomaille pitäisi ratketa lähiviikkoina .. Pärjämmekö poikani kanssa täälä, jos lähtee, kun aina auttamassa meitä???
KESKIYÖLLE
7
67
Vastaukset
Hei
ei ihme, että hän on exäsi. teidän energianne ovat aivan erilaisia, en näe teissä kahdessa mitään yhdistävää väriä.
tottakai te pärjäätte ilman häntä, on ehkä parempi että hän ei olisi niin lähellä. sinä nimittäin voisit tavata muitakin miehiä.
exäsi eläkeasiat eivät ole aivan niin yksinkertaiset, kuin hän toivoisi. matkassa on mutkia, joita saa odottaa.
enkä muuten näe häntä kauaa ulkomaillakaan, hän ei ole sitä sorttia, joka jättää kaiken taakseen ja sanoo adios.
jos hän lähtee, hänelle tulee suunnaton ikävä takaisin suomeen. se taas on hyvä asia pojallesi.
t: Keskiyö- turhaako huolissaan.
Hei! Kiitos. Niinpä todella eksäni. Olemme puhuneet siitä ja hänkin sanoi teimme oikean ratkaisun kun erosimme vuosia sitten. Nuorena vaan mentiin jonku kanssa. Minä olen se joka huolehtii ja hän se joka menee linnun lailla omissa oloissaan.
Olemme ystäviä hyviä. Mikähän siinä tekisi ettei aivan ongelmaton tuo eläke.
Tuntuu että ei tuollaista miestä voi enää laittaa töihin on todella henkisesti loppu ja kiusattu ja alenettu. Tuleeko sitten vain taas vuoden sairausloma. Hei taas
ystävyyskin on suuri ja arvostettava asia, se on hyvä teille kaikille.
tuo eläkeasia on vain monimutkainen, tarvitaan äärettömän paljon "puoltopisteitä" eri henkilöiltä, ennenkuin asia ratkeaa.
exäsi on pidettävä puoliaan lääkärillä käydessään.
en tiedä mikä loma tulee, mutta ei hän tosiaankaan vielä työkunnossa ole.
t: Keskiyö- turhaako huolissani
Hei kesiyö! Kiitos vielä. Sitä miettinyt miksi ei tällaisissa asioissa vielä haastatella omaisia. Eli taidanpa itse ehdottaa hänen lääkärilleen että saan kirjoittaa meidän olosuhteista sinne kirjeen ja lapseni voisivat yhessä kirjoittaa isäsätä tuntemuksensa. Näin teen. Kiitos
Hei
oikein hyvä ajatus! inhimillisyys auttaa myös sellaisen lääkärin kohdalla, jolla on sydäntä. kirjoita ihmeessä!
t: Keskiyö- turhaanko.....
Moi keskiyö! pääsi mun eksä eläkkeelle. aivan uskomatonta... mul selkäranka kipee onko syöpä.. kumma kipu.....
Hei
onneksi olkoon niiden papereiden puolesta, nyt exäsi on helpompi hengittää.
sinun selässäsi on jännityksiä, jotka pitäisi saada laukaistua ulos.
mistä ihmeestä sinä sen syövän keksit? olet vain hermostunut ja tunnet sen ruumiillisena kipuna.
selässäsi ei ole mitään sairautta, se vain oikkuilee ja pyytää sinua ottamaan asiat rauhallisemmin. lihasjännitystä ja väsymystä, onhan sinun selkäsi pitänyt sinua pystyssä jo niin kauan kaikissa ylä -ja alamäissä.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041