velkainen

kiitos_

olen suossa talousasioiden kanssa. olen hakenut niihin selvyyttä ja järjestystä vaikka miltä taholta, tuloksetta. selviänkö veloistani? en halua vastausta, että ajan kanssa, koska sen tiedän itsekin. pelkään vain, että aika ei riitä, vaan konkurssi on ovella tuotapikaa. myöskään talous- ja velkaneuvonta, takuusäätiö, velkajärjestely ovat kohdaltani poissuljetut, näistä olen saanut tiedon. vain ihme pelastaa minut, mutta näkyykö sitä surulliselle kevään lapselle?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      minä en ymmärrä, miten jokainen ovi vedetään edestäsi kiinni.
      sinulla taitaa olla oma firma, ei muuten noin jyrkästi toimittaisi.

näen sinut vaihtamassa alaa kokonaan. ehkä lähdet opiskelemaankin, jokin täyskäännös on edessäsi. ehkä paikkakunnan muutoskin.
      tyhjästä ei voi nyhjäistä, sinun mattosi heiluu jalkojesi alla kovasti. olet ollut hyväuskoinen optimisti, mutta näen myös, ettei sinua ole neuvottu asioissa aivan rehellisesti.
      näen hiuksia ja peruukkeja, niitä on hyllyt täynnä. mitä se sitten tarkoittaakin.
      minä en ikävä kyllä näe mitään ihmettä, ennemminkin näen sinut lähtöruudussa aivan uudessa elämässä.
      mutta, se voi olla myös elämäsi haaste ja uusi virta. älä jätä huomioimatta sitä mahdollisuutta, että vaihdat alaa kokonaan.

jos konkurssi on ainoa mahdollisuus, anna sitten mennä. olet älykäs ihminen ja tiedät, että sellaista tapahtuu joka päivä äärettömän ahkerillekin ihmisille. se on sitten sen asian ja yrittämisen loppu ja piste. mutta sen mukana loppuvat myös kiusaavat päänsäryt ja jatkuva riittämättömyyden tunne.
      pari vuotta opiskelua niukalla budjetilla ja laiva kohti uutta satamaa, sellaisen mahdollisuuden minä sinulle näen. ja jokin laiva liittyy elämääsi aivan oikeasti.
      toivon sinulle kaikkea hyvää ja paljon voimia, laitoin kynttilänkin palamaan.

t: Keskiyö

• kiitos_taas

Kiitos keskiyö vastauksestasi. Eipä ole yritystä, mutta siitä huolimatta ovet vedetään kiinni joka suunnasta. Halua on hoitaa itse omat asiat, mutta ei. En ole suunnitellut alanvaihtoa, nykyisessä työssä viihdyn hyvin. Toivottavasti ei syöpä tule, muuten ei ole peruukin tarvetta. Toivottamalta tuntuu, tekisi mieli nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa.

• velkainen

Kumpa kynttilä pelastasikin konkurssilta ja rahahuolilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2163
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1739
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1607
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1147
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe