Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

minusta näyttää ettet olisi vielä täysin toipunut tuosta eromylläkästäsi. se on ollut raskas ja vienyt veronsa. näen punaiset silmäsi ja nenäliinan.

näen kyllä että saat seuraa, mutta et ole vielä valmis suhteeseen. eikä taida olla tuo mieskään. mutta ainahan pitää jostakin aloittaa, vaikka edes juttelusta.

kyllä sinulle tulee paremmat ajat, kunhan annat itsesi ensin levätä. et nimittäin ole vielä oma iloinen itsesi. jatka vain tätä kesän nauttimista ja anna tuulen viedä menojaan.

t. Keskiyö
  2. Hei

luin tarinasi tippa silmässä. miehesi uusi naisystävä on vahva ihminen ja hän painaa päälle omasta puolestaan. miehesi on pomputeltavissa, eikä halua menettää kasvojaan.
    jos joku tässä osaa kantaa vastuuta ja olla järkevä, niin se olet sinä!!!

nuo keskustelut ovat parasta, millä saat miehestäsi otteen edes hetkeksi. jatka niitä ihmeessä, niin kauan kuin mahdollista.
    mies on sen perheelleen velkaa, että ei häivy kuin pieru saharaan. anteeksi sanani, olen kuohuksissani!

minusta tuo miehesi on tavallinen suomalainen mies, jonka sydän on nyt pudonnut housuihin. hän kokee tuon toisen naisen kanssa uusia värinöitä ja kuvittelee, että se olisi lopullista arkea. mutta kun se ei koskaan kestä vuositolkulla, tuo alkuihastuminen!!!

sinä hallitset nyt kotia, sinun on oltava vahva. miehesi on heikoilla tässä, ainakin henkisesti. toivot suojelevasi lapsia kaikelta mielipahalta, mutta siinä sinä melkein sorrut itse! anna itkun tulla, voit aina sanoa, että äidillä on vain paha olla, että kyllä se pian menee ohitse. minullakin on ollut tuollaista ja pieni lapseni toi minulle metrin vessapaperia, että äiti pyyhkii silmänsä. ole aito oma itsesi lasten aikana, älä teeskentele mitään.

minusta sinä katselet jo toisella silmällä loppua kohden. alat valmistautua myös b-suunnitelmaan. minä näen tässä miehesi, toki, hän lähtee kävelemään aivan yksikseen. ei ole ketään naista rinnalla.
    muitutan nyt tässä, että minä en osaa kertoa aikoja. näissä voi hyvinkin mennä viikko, vuosi tai kuukausia, en tiedä.

sinä toivot muutosta elämääsi, toivot ja rukoilet uuden lehden käännöstä elämääsi. ja se tuleekin kaiken palkinnoksi. vaikket sellaista ehkä halua nyt kuullakaan, sinä ilahdut vielä kovasti ja elämäsi kukoistaa.

minusta sinun miehesi on jotenkin tunneköyhä, hän on oikeastaan päässyt tosi helposti näissä asioissa tähän mennessä. näen tämän naisasetelman ihan selvästi ja tuo toinen nainen on päättänyt ottaa miehesi ja pitää hänet omanaan.

mutta eihän sellaisia asioita kukaan yksin päätä, hahhaa.
    sinulla on suuri onni mukana lasten kasvattamisessa ja olet hyvä äiti. saat myös ulkoa tukea ja ymmärtämystä elämääsi.
    sinun onnesi on nyt kotona lasten kanssa.
    en näe miehesi palaavan kotiin, enkä myöskään usko, että tuo uusi nainen olisi hänen viimeinen kumppaninsa.

koita kestää näinä rankkoina päivinä, sillä tämä on elämäsi raskain koe. tämän jälkeen kaikki muut vastoinkäymiset tuntuvat vain itikan surinalta korvissasi.
    pitäisin sinua kädestä kiinni, jos ylettäisin sinne asti.

t. Keskiyö