Keskiyölle

midnightsun..

Mitä piristystä näkyisi kesääni?Olen vasta eronnut tumma nainen, ongelmiakin on vielä ja paljon,mutta olo hieman kohentunut. Miltä näyttää juhannus, löytyykö kivaa seuraa, meinasin lähteä hauskanpitoon?Tai jos ei juhannuksena niin muuten kesällä onko ketään kenen kanssa nauraa ja höpöttää?:)

3

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyölle

minä edelleen vastausta toivon..eilen yksi tyyppi kirjoitti minulle viestin..kannattaako tätä tyyppiä odotella vai tuleeko joku muu?

• Hei

minusta näyttää ettet olisi vielä täysin toipunut tuosta eromylläkästäsi. se on ollut raskas ja vienyt veronsa. näen punaiset silmäsi ja nenäliinan.

näen kyllä että saat seuraa, mutta et ole vielä valmis suhteeseen. eikä taida olla tuo mieskään. mutta ainahan pitää jostakin aloittaa, vaikka edes juttelusta.

kyllä sinulle tulee paremmat ajat, kunhan annat itsesi ensin levätä. et nimittäin ole vielä oma iloinen itsesi. jatka vain tätä kesän nauttimista ja anna tuulen viedä menojaan.

t. Keskiyö

• kiitos keskiyö

en minä ole vähään aikaan itkenyt,enkä enää aio itkeäkkään,ei asia ole edes arvoinen. nyt alkaa pikkuhiljaa oleen hyvä olo,toivottavasti ei tule enää takapakkia. en tiedä olenko valmis suhteeseen,en sano ainakaan ei,jos mr right kohdalle osuu.olosuhteet vielä hieman jarruttavat,mutta nekin ovat ohimeneviä..ainakin toivottavasti.tuosta miehestä en tiedä,on hieman samanlaisessa tilanteessa kuin minä,minä vain olen tehnyt asioille jotain,en tiedä onko tuo mies..ja aikooko edes tehdä,mutta kiinnostus lienee molemminpuolista kun yhteyttä ottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      283
      3422
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2184
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2069
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1718
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      345
      1358
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1137
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1079
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1056
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1005
    Aihe