Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

  1. Hei

    kiitos vinkistä! olen ottanut arnica-kuulia, homeopaattisia, päivittäin, ja aloitin niiden popsimisen jo ennen jalkaleikkausta. nyt voin jo sanoa 5 viikon jälkeen, että haava on parantunut upeasti. pientä turvotusta enää on ja uudet kengät odottava kevättä tuossa eteisin lattialla.....

    tuo sinun niskasärkysi ei välttämättä johdu juuri niskoista. oletkohan sinä jännittäjätyyppiä? minulla on sellainen kuva, että kipusi voisi alkaa alempaa, niinkuin ristiselästä asti. joskus niskat voivat tulla jopa kipeiksi vääristä kengistä, sekin on uskomatonta mutta totta.
    en kyllä usko että joutuisit leikkaukseen, se on se ihan viimeinen keino vasta.

    sinä olet tosissaankin tehnyt paljon töitä ja nähnyt kaikenlaista.
    kun kesästä kysyt, niin ajattelen, että vanha naisihminen tarvitsee sinun apuasi. ole kuitenkin varuillasi, ettet laita itseäsi kokonaa likoon, taas!
    hyvin harvoin eteeni nousee numeroita, mutta nyt silmissäni pomppii koko ajan iso numero 6. jos se voisi olla sinulle vaikka avuksi, kokeile sitä kun mahdollista.
    se vetää sinua puoleensa ja auttaa sinua.

    t: Keskiyö
  2. Hei

    silloin yleensä räjähtää, kun patoutuneet paineet lähtevät kiitämään, niin teilläkin.
    eikä siinä mitään pahaa ole, se on erittäin ilmaapuhdistavaa!
    saakin jo se teeskentely loppua, te ette puhu samaa kieltä keskenänne.
    oikeastaan ihmettelen, mikä teitä alunperin veti puoleensa?

    tässä on enemmän kysymys intohimosta, kuin henkisestä yhteydestä. näen teillä hyvin ilmavaa energiaa ja ohuita lankamaisia kierteitä, mutta en mitään vahvaa yhteistä lankaa, mistä pitää kiinni.

    mielestäni sinä tarvitset vahvemman kumppanin, jota voit kunnioittaa ja joka pystyy yllättämään sinut edes joskus. katsele toki ympärillesi ja ole avoin, taidat kulkea laput silmillä ja unohtaa, että olet viehättävä nainen itse!

    sitten on koira, mikä aiheuttaa vaivaa.

    t. Keskiyö