Hei pitkästä aikaa. Kysyin sinulta jotain viime syksynä. Nyt pulmani on muuttanut hieman muotoaan. Kysyn, mitä näet työ- ja rahatilanteeseeni ? En ole tyytyväinen ja toivoisin positiivista muutosta. Tilanteeni on aika stressaava, kun olisi niin paljon tekemistä työn ulkopuolellakin. Saatkohan tuosta kiinni jotakin, kysyy vaalea nainen Matteus-passion soidessa. Monet kiitokset!
Keskiyölle
5
63
Vastaukset
Hei
no yritetään edes. musiikkimaku sinulla on kohdallaan, kun valmistaudut pääsiäiseen :-)
eli sinulla on jokin kiusankappale kannoillasi, ihminen joka on sinulle katkera.
mutta oikeasti tämä ihminen ei ole se fakta, mikä tekee sinut rauhattomaksi.
suret rahatilannettasi, olisi niin paljon tehtävää ja auttaisit mielelläsi muitakin.
tässä olisi tummahko korkea kerrostalo, mitä sinä katselet. otat askeleen eteen ja toisen taakse. et tiedä kannattaisiko sinne mennä.
arka ihmissuhde askarruttaa sydäntäsi, ajatuksissasi on nuori ihminen, luullakseni poika tai nuori mies.
se voisi vaikka olla sinun poikasi, sitä en voi tietää.
voita arkuutesi, nyt pääsiäisen pyhinä sinullakin on aikaa ottaa yhteyttä ja tavata ihmisiä, joita oikeasti kaipaat. aina voi juoda kupillisen kahvia ja jutella.
kyllä minä uskon, että sinun sydämesi pohtii perheasioita. vatkaat niitä edestakaisin, mutta et pääse eteenpäin. et tietenkään, jos vain yksin mietit etkä voi puhua asioita halki.
kirjoita kirje, jospa se auttaisi?
t: Keskiyö- ap
Kiitos Keskiyö! Täytyy sanoa, että kertomasi asiat sopivat elämääni. Näit asioita, joista en huomannut kysyä. Esim. kannan hieman huolta nuoremmasta miehestä, joka ei ole sukulaiseni. Toivon, ettei kukaan ole katkera minulle. Kaunista, onnellista kevättä Sinulle!
- ap
Hei Keskiyö! Palasin vielä kysymään sinulta jotakin - monen passion jälkeen ;). Vastauksesi jäi vaivaamaan, koska siinä oli hämmentävästi elämääni juuri nyt kuuluvia asioita. Nyt haluaisin kysyä vielä jotakin lisää juuri siitä, mitä näit.
Näit siis nuoremman miehen. Elämässäni on sellainen. Hän ei ole sukulainen. Haluan lähinnä tsempata häntä joissakin asioissa. Hänen suhteensa minulla ei ole mitään arkuutta, vain halua avata näköaloja eteenpäin töiden ym. suhteen. Kuvioon liittyy kuitenkin eräs toinen henkilö. Näetkö hänestä jotakin?
Kiitos sinulle ja lämmintä, onnellista kevättä!
Hei
no enpä tiedä kuka tämä nainen voisi olla. hänen mielestään sinun asiasi ovat liian hyvin ja hän haluaisi jotakin, mitä sinulla on.
ja sitten perheen sisällä on jotakin tavaraan liittyvää harmia. näen astioita ja posliinia, niitä liikutellaan paikasta toiseen. tämä voi tietenkin olla kuvainnollista, minun on välillä tosi vaikea lähteä arvailemaan.
ja tuo nuori mies tarvitsee sinun tukeasi, edes epäsuorasti. siinä ei ole mitään välttelemistä, vaikka häntä nolostuttaakin.
hyvät jatkot sinullekin!
t. Keskiyö- ap
Hei vielä Keskiyö ja kiitos, saisinko vielä kysyä jotakin?
Nuoremman miehen asiaan saattaa näkyä minulle tuntematon nainen, mutta en tiedä hänestä paljoakaan. Tarkoitin erästä miestä. Vaikuttaa siltä, että et näe häntä ollenkaan vai näetkö? Hänen ajatuksensa kiinnostaisivat minua. Näet yhä, että olen hieman nolona. Ehkä olenkin, mutta tilanne on aika monimutkainen.
Näet jotain astioiden liikuttelua. Voisiko kyseessä olla jotain muuta, vaikka vaatteita? Ne eivät kyllä liity kovin läheisesti minuun. Minulla ei ole omia lapsia.
Olen nyt vaivannut sinua vissiin liikaa. Olen vain kovin jääräpäinen, kun saan päähäni jotain. Jatkan selvittämistä.
Hyvää kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540