Heippas ja Pääsiäistä !!!
Kerkeisitkö vilaseen pienen tumman naisen rakkauteen, onko sitä minulle enään olemassakaan?
Ikää jo alkaa löytymään,olis jo aika uuden?
Tuntijasi
2
64
Vastaukset
Hei
et sinä koskaan ole ollut hyllyn koristeena, olet vikkelä ja pirteä nainen.
ehkä liikut hieman vika paikoissa, kun pöly alkaa laskeutua kengillesi.
pieni matka voisi pistää kierroksia verenkiertoosi, tarvitset uutta kipinää elämääsi.
minusta näyttää siltä että olisitkin lähdössä jonnekin. sen verran saat kyllä rahaa kokoon, että se onnistuu.
mutta on siinä ympärilläsi mieskin, sinä et vain häntä huoli. mies taitaa olla liian hidasliikkeinen sinulle.
jatka vain positiivista kulkuasi, siitä säteilee energiaa muillekin.
t: Keskiyö- Kukkatyttö
Joo,näit oikein,mies on,mut en oikeen saa selvää aikeistaan,onko tosissaan ja jättänyt muut,kuinka sen näkisit?
Tansseihin oon lähös ja raha nyt tiukassa et silleen,mut meen;ehkä loma kauemmaksikin oottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540