Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

luota itseesi ja omaan vaistoosi.
    takaisinmaksulla tarkoitan henkistä palautetta. sinun tiesi on kulkea vastavirtaan, vihdoinkin.
    älä pelkää, sillä se vain jarruttaa menoasi.
    kaikkea hyvää matkallesi!

t: Keskiyö
  2. Hei
    ehkä mirelle ei pane pahaksi, vaikka tähän vastaankin.

kysyt epäsuoralla tavalla, joten en ehkä osaa vastata sen suoremmin. mutta yritetään. tietämäni mukaan me suunnittelemme tässä elämässä läpikäymämme "filmin" yhdessä Ylimmän kanssa etukäteen. niin hän on sen minulle selittänyt.
    sinä, niinkuin jokainen ihminen, kokee haluamansa kohtalon, minkä on itse suunnitellut. jos sen käy läpi, eikä jätä kokemustaan kesken (niinkuin vaikka itsemurha tapauksissa), silloin sitä ei enää tarvitse toista kertaa läpikäydä.

eli sinun tapauksessasi, näen sinun valinneen fyysistä voimaa, mitä käytät koko vartalollasi. olkoon se työtä tai urheilua, kulutat kuitenkin mukavasti energiaasi. toisena minulle näkyy intohimo, mikä kantaa sinua asiasta toiseen ja ihmissuhteissa se ruokkii nälkäistä sydäntäsi. et ole viileä ihminen ollenkaan.
    jos puhut varsinaisesta oppitunnista tai läksystä, niin sanoisin sen olevan pelon kanssa taistelemista. se voi liittyä luottamukseen, antautumiseen ja moneen muuhunkin asiaan. pelkäät luovuttaa ja se estää sinua aika ajoin elämästä täysillä. annat itsestäsi varmemman kuvan, kuin mikä se kokonaisuudessaan on. sisälläsi asuva pieni lapsi pelkää yksinjäämistä.
    sinun läksysi voisi olla irtipäästäminen ja käsien ylös nostaminen silloin, kun kaikkein eniten itsellesi jotakin halajat. huomaat harjoituksen kautta, että asioilla on tapana hypätä syliisi sitten, kun olet päästänyt niistä tietoisesti irti.

kaikenlainen manipulointi on myös pelkäämistä, samoin takertuminen.

tässä nyt jonkinlaista valaistusta näkemästäin.

3. Höpö löpö sentään.

lämpötilat nousevat planeetallamme ja öljytankkereita särkyy, ei näissä maallisissa asioissa mitään uutta ole.

on turha hermostua yhtään mistään. tärkeintä on RAKKAUS.