hei keskiyö,oletko jo laittanut mulle sähköpostia? kirjoitin eilen illasta sulle ja en ole saanut vielä tulkintaasi pitemmällä tähtäimellä.vai tökkiikö mun sähköpostini...?
en saanut keskiyö vastausta
8
83
Vastaukset
- aloittanut kyselee
eli oletko jo vastannut vai minkä vuoksi s-postiisi toivoit nimellä laitettua postia?reilua? onko tuntija vastannut kellekään täällä omaan sähköpostiin?
Hei
ensimmäinen lähettämäni viesti tuli takaisin, s-postisi on tukossa. sitten laitoin viestin siihen toiseen osoitteeseesi.
en toivonut nimellä laitettua postia, vaan ainoastaan sähköpostia, missä voin kertoa kuinka toimitaan. taisit sekottaa minut johonkin toiseen.
t: Keskiyö- koruja unissa,oikea
hei,en ole saanut luukkuun enkä gmailiinkaan...minnehän se viesti on kadonnut?? nimi tulee valitettavasti aina sähköposti tiedoissa lähettänyt-linkistä. olen tosiaan odotellut lupaamaasi viestiä mutta ei kumpaankaan ole tullut.....minne se meni? ja voistkositen käittaa tänne se nimimerkilleni,vai jääkö se ikuiseksi arvoitukseksi minne se on kadonnut-
Hei
en minä vielä pitkää kirjoitusta tehnyt, kirjoitin sinulle vasta siitä kuinka menetellään. näköjään kumpikaan sähköpostisi ei toimi, valitan.
minua ei todellakaan haittaa millä nimellä sähköpostia tulee, hyvä kun ehdin lukea ne kaikki.
yritä joskus uudestaan.
t: Keskiyö- koruja unissa
ok yritän samalla nimimerkilläni elikä koruja unissa!hyvät viikonvaihteet
- kirjota tänne palsta
voitko vilä kerran yrittää kopit lähettää? onpa merkillistä kun raoskapostit ja mainoksia tulee mutta ei sun viestejä-tosi outoa.laita tänne palstalle kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole-poikkeustilanteen takia jos käy vai käykö?harmittaa vaan kun ei saa vastauksia s-postiin ja homma jää vaivaamaan.
Hei
lähetä uusi viesti sähköpostiini, katsotaan sitten toimiiko omasi.
t: Keskiyö- koruja unessa
ok,laitan huomenissa kun olen just kylässä.laitan samalla nimimerkillä eli koruja unessa,palataan kun ehdin-viimesitään maanantaina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426