Haluan tietää niistä oppitunneista ja läksyistä, jotka asetin itselleni ennen syntymääni, mitä ne ovat?
Ja mikä on rakastamani miehen oppitunti tässä tilanteessa? Miten punoudumme yhteen?
Meediomirelle/ Keskiyö
3
<50
Vastaukset
Hei
ehkä mirelle ei pane pahaksi, vaikka tähän vastaankin.
kysyt epäsuoralla tavalla, joten en ehkä osaa vastata sen suoremmin. mutta yritetään. tietämäni mukaan me suunnittelemme tässä elämässä läpikäymämme "filmin" yhdessä Ylimmän kanssa etukäteen. niin hän on sen minulle selittänyt.
sinä, niinkuin jokainen ihminen, kokee haluamansa kohtalon, minkä on itse suunnitellut. jos sen käy läpi, eikä jätä kokemustaan kesken (niinkuin vaikka itsemurha tapauksissa), silloin sitä ei enää tarvitse toista kertaa läpikäydä.
eli sinun tapauksessasi, näen sinun valinneen fyysistä voimaa, mitä käytät koko vartalollasi. olkoon se työtä tai urheilua, kulutat kuitenkin mukavasti energiaasi. toisena minulle näkyy intohimo, mikä kantaa sinua asiasta toiseen ja ihmissuhteissa se ruokkii nälkäistä sydäntäsi. et ole viileä ihminen ollenkaan.
jos puhut varsinaisesta oppitunnista tai läksystä, niin sanoisin sen olevan pelon kanssa taistelemista. se voi liittyä luottamukseen, antautumiseen ja moneen muuhunkin asiaan. pelkäät luovuttaa ja se estää sinua aika ajoin elämästä täysillä. annat itsestäsi varmemman kuvan, kuin mikä se kokonaisuudessaan on. sisälläsi asuva pieni lapsi pelkää yksinjäämistä.
sinun läksysi voisi olla irtipäästäminen ja käsien ylös nostaminen silloin, kun kaikkein eniten itsellesi jotakin halajat. huomaat harjoituksen kautta, että asioilla on tapana hypätä syliisi sitten, kun olet päästänyt niistä tietoisesti irti.
kaikenlainen manipulointi on myös pelkäämistä, samoin takertuminen.
tässä nyt jonkinlaista valaistusta näkemästäin.
t: Keskiyö- minun maa
Joo kiitos.
Fyysistä voimaa harjoitan kuntoilumuotona. Niin sisäisen kuin ulkoisen kunnon kohottajana. Työnteko ollut aina fyysistä ja fyysistä energiaa kuluttava. Siinä samalla toki henkistäkin.
Pelon kanssa taisteleminen, aivan. Henkioppaani ovat usein lohdutellet minua toistamalla, älä pelkää. Lopulta sanoin itse nuo sanat itselleni.
Tällä hetkellä olen saavuttanut tilan, jossa olen jo astuneena voiton puolelle. Moni pelko on muuttunut puhtaksi totuudeksi. Kiertely ja kaartelu on muuttunut tuohon samaan tilaan. Joitain pieniä askelimia on vielä puhdistettavana, mutta pääpiirteittäin olen löytänyt pelon todellista luonnetta, jota olen tietoisesti korjaillut. Ensin paljon oppia ja sitten "sanoista tekoihin"- vaihe, kunnes se alkoi muuntumaan todelliseksi luonteen ja oman itsen osaksi.
Joskus pitää kauan ja lujaa jostain kiinni - sitten yhtäkkiä luovuttaa ohjat, Jumala otappa tästä suitset takaisin itsellesi ja anna mennä. Mikään ei voi mennä väärin. Ja ketään ei voi pakottaa pitämään ja rakastamaan itseä.
Ja itsensä rakastaminen on ihan mukavaa.
Elämä on helpottunut. Sisin rauhoittunut viisaudesta. Olen siis löytänyt ja käsitellyt juuri oikein tämän matkani.
Näetkö millaisena kurkkuchakrani? Olen täynnä asioita, joita toteuttaa ja tehdä. Kuitenkin taloudellinen tilanne pikkasen tuossa hidastaa tahtia. Samoin rakkauden puolella olen löytänyt suurta kauneutta, mutta en kykene antamaan ja jakamaan siitä minusta riippumattomien asioiden vuoksi. Eli en pääse toteuttamaan itseilmaisuani niin monessa kuin haluan. Luovuuteni on hieman tukossa talouden vuoksi. Yritän koko ajan etsiä lisää keinoja parantaa tilannettani. Mutta se 5. chakra, itseilmaisun keskus. Tunnen kurkun tukkeutuneeksi, voisin kiertää ja heittää sitä sinne tänne, jotta se räjähtäisi auki. Olisi niin paljon asioita, mutta kaikkiin en voi päästä käsiksi, kun on kunnioitettava muiden matkaa ja sen viivytyksiä.
On niin paljon. Ja minussa on niin paljon. Haluan avata kauneuteni ja luovuuteni portit. Haluan vapaaksi.
Olen nostanut käsiäni irrottaen sarvista, mutta jospa nostaisin vielä korkeammalle, siirrän koko menopelin syrjään ja annan Jumalan puhaltaa tuultaan. Ehkä olikin toinen tie, jota en nähnyt. Lempeämpi. Tai ehkä vasta juuri asemalta lähtenyt bussi olikin se minun bussini ja olin astua liian aikaiseen. Hei taas
sinulla on voimakkaampi energia käsissäsi, kuin kurkussasi.
voit toki ilmaista itseäsi käsien kautta, aivan yhtä vahvasti kuin kurkkusikin kautta.
olet todellakin opiskellut pitkälle ja kiinnittänyt huomiotasi tärkeimpään, eli omaan kehitykseesi. älä ajattele negatiivisesti; eli asioita, joihin sinulla ei ole varaa, tai mihin ei ole mahdollisuuksia.
voit tässäkin muuttaa ajatuksen suuntaa ja kiittää jo etukäteen kaikesta siitä, mitä uskot saavasi.
hyvinhän tuo menee!
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608