Apua keskiyö! olen ottannut yhteyttä yhteen mieheen facebookin kautta eilen yöllä (Känni sekoillut) Pakko tunnustaa :D lähetin hänelle viestin ja kyselin kuulumisia, tunnen tämän miehen vanhasta työ paikkasta jossa olen ollu työskennellyt koko kesän. On ollu pientä ihastusta häntä kohtaan mut siihen se jäikin, Ja nyt siitä on pari kk viime tapaamisestamme.. Olen miettinyt häntä paljon. Mut pelkäsin just silloin tehdä ekan aloitteen ajattelin että hän ottaa yhteyttä minuun, mutta niin ei käynnytkään joten olin rohkee ja lähetin hänelle viestin ( luuletko että hän bastas viestiinni? Pelkään että hän pitää minut stalkkarina :/ tää on niin nolo tilanne :(
Kiltti Keskiyö!
6
96
Vastaukset
Hei
älä välitä pienistä. mutta nyt annat asian olla ja odotat, katsotaan ottaako hän yhteyttä.
vastaisuudessa on hyvä olla selvinpäin, kun kirjoittelee.
ei siinä mitään kummaa tapahtunut, älä suotta nolostele.
t: Keskiyö- Neuvoa vailla
Kiitos sinulle, kun jaksoit vastata. Mutta näetkö mitä hän ajattelee minusta? On niin outo tunne vatsassa. Tuntuu kun olis mailman loppu, ja sitä paitsi meissä ei oo mitään samaa.. Ollaan ihan eri planeetoista.
Hei taas
no hän pitää sinua aivan hauskana ja mukavana ihmisenä. ei sen enempää, eikä vähempää.
sinä aivan suotta virut siellä omantuntosi kanssa, lähde mieluummin ulos ja ajattele vaikka joulua!
eipä taida tuo kaveri edes olla vapaa, ei ainakaan täysin vapaa.
Viimeksi hän oli kyllä sinkku niin kuin hän sanoiki minulle suoraan mitäköhän hän tarkoitti sillä?
Taisin toimia liian myöhään kai :(
tuntuu siltä, että en ikinä tule löyttämään ihanne mieheni. Ainakun tulen kiinttymään mieheen en vaa tule saamaan häntä vaikka hän pitääkin minusta onko minua jotenki vaikee lähestyä? olen mukava ihminen persoonaltani ja todella kilttikin, mutta miehien suhteen onni ei taida olla puolellani joudun aina pettymään. Hei
ehkäpä sinä yrität liikaa. siinä voisi olla avain miessuhteisiisi.
kokeile sellaista ajatusmallia, että olet vain oma tyytyväinen ja iloinen itsesi.
se saattaa säteillä ympäristöösikin ja vetää ihmisiä puoleesi.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608