Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+tämä+kauheetä+syytelyä.+Tämä+palsta+on+kuin+kaatopaikka!
Viisaita+sanoja+ei+edes+kommentoida+ja+kaikki+muut+haukutaa,
10.09.2021 22:03
Totta,+hyvä+huomio.++Vajavainen+profetia+on+vajavaista+ja+ihan+eri+asia+kuin+väärä.
24.08.2021 14:36
Anteeksi!+Mutta+väitän+vahvasti+niin,+että+koko+tämä+nelikko+ratsastajia,+on+ajateltava+täysin+uusiksi.+Se+ei+ole+lopunajan+viimeisten+päivien+asia+ollenkaan,+ei+sinne+päinkään.
Ensinnäkin,+on+tunnettava+Raamatun+symboliikkaa+riittävästi+ja+on+tajuttava+mikä+on+mikäkin+ja+mikä+seuraa+mistäkin.
Aivan+POHJIMMAISENA+on+kysymys,+MIKÄ+ON+KIRJAKÄÄRÖ,+jossa+nämä+sinetit+on+ja+toiseksi,+kuinka+tärkeitä+asioita+ovat+kirjakäärön+sisällä+olevat+asiat,+varsinkin+ensimmäiset?+Kirjakääröhän+oli+niin+arvokas,+ettei+sitä+voinut+avata+kukaan+ja+Johanneskin+itki,+koska+se+kosketti+hänen+pelastustaan.+Sitten+löytyi+karitsa+Juudaan+suvusta,+joka+oli+arvollinen+sen+avaamaan.
Kirjakäärö+ei+siis+ole+mikään+lista+jotain+kolmen+vuoden+tapahtumien+selityksiä,+vaan+jotain+huomattavasti+suurempaa.+Tekis+mieli+nuhdella+ja+sanoa,+että+käsitättekö+alkuunkaan,+mikä+on+se+kirjakäärö,+josta+karitsa+lähtee+sinettejä+availemaan?
Hevonen+on+symboli+pitkän+matkan+kulkemisesta+ratsastaja+selässään.+Ne+ovat+ne+neljä+ensimmäistä.+Lukekaa+siis+loput+tuolta+keitä+oikeesti+kiinnostaa:+https://www.pelastussanoma.fi/Etusivu.html
11.08.2021 02:26
Täytyy+sanoa,+että+kyllä+minäkin+välillä+alan+kirjoittamaan+jotain+muka+innoissani+kun+olen+saanut+päähäni+jotain+sen+kaltaista,+että+siitä+pitäisi+alkaa+tekemään+juttua.+Sitten+kesken+kaiken+kuitenkin+tajuan,+että+olen+ihan+hakoteillä+ja+keskeytän+tekeleeni.+Mutta+en+poista+mitään+silti,+vaikka+se+olisi+mitä+tahansa+tai+kuinka+pielessä+tahansa.+Minun+mielestäni+Jumalan+edessä+pitää+olla+aina+avoin,+joka+tarkoittaa+sitä,+että+on+oltava+myös+ihmisten+edessä+rehellisyydessä+avoin.+Ei+ihmisille+tarvitse+kertoa+kaikkea+mutta+kun+kertoo,+niin+on+pysttävä+kuitenkin+totuudessa,+eikä+muutella+jälkikäteen+tarinoitaan+kuin+poliitikko+tai+taparikollinen+kuulusteluissa.
04.08.2021 13:50
Nyt+tulee+jo+sellasta+settiä+ja+argumenttia,+etten+osaa+vastata+mitään.
Luotan+Herraani+Jeesukseen+vapahtajaan.+Ei+Hän+petä+meitä!
18.06.2021 16:23
Sinä+et+tunne+profetiaa+ja+siksi+argumnetoit+mutu+tuntumalta.+Jos+tuntisit+profetian,+niin+huomaisit+paljon+muutakin.+Siksi+tiedän,+että+taistelet+saamaani+profetiaa+vastaan+vain+lihassa.+Profetiani+on+siksi+totta,+koska+itse+olen+sitä+vastaan+lihassani+tasitellut+kymmeniä+kertoja+ja+joka+kerta+Jumala+on+asettanut+minut+samaan+asemaan,+kuuntelemaan+mitä+hänellä+on+sanottavaa.+Sellainen+vetää+nöyräksi+ja+siksi+voin+sanoa+tietäväni+merkit.+Henkilön+tiedän+kuka+hän+on+ja+ketä+Jumala+tarkoitti+ja+siksi+minulla+on+helppo+kertoa+hänen+nimensä,+koska+se+on+hänen+nimensä+ja+hänen+ulkonäkönsä.+Kaiken+huipun+lisäksi+minä+silloin+suorastaan+vihasin+tuota+ihmistä,+kun+profetian+sain,+joten+minulla+ei+ollut+pienintäkään+lihallista+syytä+hänestä+nostaa+profeettaa+Suomelle,+päin+vastoin.+En+halunnut+tunnustaa,+että+niin+vaan+tulee+tapahtumaan.
17.06.2021 16:00
Mutta+sen+sanon+heti+suoraan,+ettei+hänkään+tule+koskaan+kutsumaan+itseään+profeetaksi!
15.06.2021 15:55
Minä+en+tee+muuta+kuin+sen,+minkä+profetiaksi+olen+saanut+sanottavakseni.+Minä+en+varsinaisesti+nimeä+häntä,+vaan+kerron+teille+profeetan+merkit.+Siitä+on+kyse.
Hän+tulee+esiin+Inarista+aikanaan,+noin+40+päivää+ylösoton+jälkeen+ja+alkaa+kastaa+ihmisiä.+Hänet+tunnetaan+nimellä+Ari+ja+hän+on+kuusissa+kymmenissä+tanakka+harmaa+mies.+Tämän+profetian+olen+saanut+ja+siinä+joudun+pysymään.+Ketään+en+tällä+ole+korottanut,+en+itseäni+ainakaan.
15.06.2021 15:53
Tein+pyyntöni+tänään+liittyä+ryhmään!+Kiitos+Jouko...+tää+on+hyvä!
01.06.2021 22:42
Kiitos+ystävä,+nimittäin+tunnen+itse+hyvin+nykyään,+milloin+saan+näyn+joka+on+on+Jumalasta.+Tämä+ei+todellakaan+ole+ensimmäinen+ja+siksi+tunnistin+sen.+Saan+ne+nimittäin+aina+herätessä+puoliuneen.+Se+on+jännä+kuvailla+sitä...+
Toinen+jolloin+saatan+joskus+saada+on+se+hetki,+kun+olen+vaipumassa+uneen.+
Nämä+kai+johtuu+siitä,+että+silloin+henki+luopuu+lihasta+ja+silloin+kykenen+saamaan+niitä.+Syvä+uni+taas+ei+ole+sellainen,+jossa+niitä+saisin.+Se+on+ihmisen+lepoaika+ja+Jumala+antaa+ihmiselle+sen.+Se+on+tärkeintä+ihmiselle,+kuin+veden+juominen+tai+ruoka.+Siksi+se+on+Jumalalle+hyvin+tyypillistä,+koska+hän+on+luojamme,+hän+jos+joku+tietää+miten+ihminen+toimii+:D
22.01.2021 17:11
Amen,+Jouko!+Tässä+oli+oikea+sanoma...
23.08.2020 20:52
On+se+merkillistä+että+siellä+missä+raato+on,+sinne+korpit+kokoontuvat.+Jos+siis+puhumme+Kristuksen+kuolemasta,+niin+pilkkaajat+yhteen+ääneen+kokontuvat+raakkumaan+omiaan.
Jeesuksen+kuoleman+syy-yhteys+meidän+siitä+pelastumiseen+tosiaan+ei+ole+yksinkertainen,+mutta+on+heti+sitä,+kun+oivallat+sen.
Jumala+antoi+sanansa,+että+se+joka+syntiä+tekee,+se+kuolemalla+kuolkoon.
No+Jumalahan+ei+voi+pettää+sanaansa,+joka+tarkoittaisi+sitä,+ettei+kukaan+selviäisi.
Niinpä+Jumalan+oli+tehtävä+jotain,+jotta+saatana+ei+voisi+ihmisiä+enää+syyttä.
Jumalan+oli+lähetettävä+sanansa+maan+päälle,+joka+eläisi+synnittömän+elämän+ja+jolle+voisi+luovuttaa+armovallan+ja+kaiken+vallan+Taivaassa+ja+maan+päällä.+Tällä+tavalla+Jeesuksen+merkitys+kuollessaan+tulisi+täytäntöön.+Tuonela+ei+voisi+häntä+ottaa,+joten+Hän+olisi+se+veturi,+joka+voisi+luvata+meille+jokaiselle,+jotka+Häneen+uskoo,+saman+tien,+totuudessa+ja+elää+ikuisesti.
19.08.2020 14:04
Selitän+sulle+niinkuin+minä+sen+olen+ymmärtänyt.+Katsos+Johannes+1:1-5+selitetään+kuka+olikaan+luoja+ja+kuka+oli+vastuussa+kaikesta.+Jumalan+sana,+on+lihaksi+tullut+Jumala+ja+tätä+kautta+pääsemme+asiaan.
Elikkä+kun+Jumala+antoi+sanansa,+että+se+joka+siitä+puusta+syö,+se+on+kuolemalla+kuoltava.+Tästä+alko+ns.+suuri+taistelu+sieluista,+koska+jokainen+saattoi+nähdä+heti,+ettei+ihminen+kykene+synnittömyyteen.+Jumala+osoitti+tämän+monella+tavalla,+kuten+sen,+kuinka+Hän+valitsi+kansansa,+joka+yritti+kaikkensa,+jottei+syntiin+lankeaisi+ja+joutui+aina+uhraamaan+syntiensä+sovitukseksi.
Jumalan+piti+siis+tehdä+järisyttävän+uskomaton+suunnitelma,+jotta+yksikään+maailmassa+voisi+vielä+selvitä+ja+se+oli+se,+että+Hän+antoi+KAIKEN+VALLAN+pojalleen+Jeesukselle+Kristukselle,+sanoen,+annan+sille+joka+synnittömänä+elää+ja+kun+Jeesus+syntyi,+eli+ja+lunasti+kuolemallaan+maailman,+niin+silloin+tapahtui+jotain+perin+outoa.+Tuonela+nimittäin+ei+kyennyt+ottamaan+Jeesusta+tämän+kuoltuaan,+koska+tämä+ei+ollut+syyntaikenen+syntiin.+Niinpä+Jeesuksen+kuoleman+jälkeen+syyttäjä+ei+enää+kyennyt+toimimaan+Taivaassa,+vaan+siellä+syttyi+sota,+joka+kesti+sen+40+päivää+ja+saatana+joukkoineen+heitettiin+maailmaan+lopullisesti,+eikä+sillä+ollut+enää+pääsyä+sinne+missä+Jumala+istuu.+Kaikki+valta+annettiin+Jeesukselle+ja+SIKSI+JEESUS+VOI+SINUT+JA+MINUT+VAPAHTAA.+Jumala+oli+meidät+jo+tuominnut+tekojemme+kautta+mutta+koska+Jumala+luovutti+kaiken+vallan+pojalleen,+niin+TÄSTÄ+johtuu,+että+me+voimme+saada+armon+ja+sovituksen+Jeesuksen+helmoissa,+eikä+Jumala+siis+laske+enää+syntejään,+koska+ne+sovitettiin+Golgatalla.
18.08.2020 22:55
Mä+en+koskaan+haluaisi+nimetä+ketään+valheprofeetaksi,+ellei+sillä+tosissaan+ole+kivenkova+perustelu.
Velheprofeetaksi+voi+syyttää+vain,+mikäli+tämä+itse+korottaa+itsensä+siksi+ja/tai+väittää+olevansa+jotain+muita+suurempaa.
Valheprofeetaksi+voi+myös+kutsua+sellaisia,+jotka+selvästi+eksyttää+pois+Jeesuksen+Kristuksen+ristin+juurelta.+Tällaisia+ovat+mm.+katoliset+ja+ortodoksit,+jotka+väittävät+pelastustien+olevan+poikki,+elleivät+kuulu+kirkkoon+ja+asettavat+vielä+neitsyt+Marian+siihen+väliin.
Sama+koskee+monta+muut,+jotka+tekevät+antikristuksia,+kuten+vaikka+sapatinviettäminen+on+ehto+pelastukselle+jne.+jne.+monet+muut+teot,+jotka+he+punnitsevat+pelastustien+ehtona.
Raamattu+varsin+selvästi+sanoo,+että+älkää+kadotustuomiota+antako+kenellekään!+KENELLEKÄÄN!+Nimittäin+täällä+on+paljon+atyeisteja,+jotka+aikanaan+tulevat+uskoon.+Älkää+lukeko+heille+tuomioita!
Minullekin+on+täällä+luettu+monet+kerrat+kadotustuomiot.+En+minä+siitä+ole+milläskään,+vaan+ainoa+asia+on+säälin+tunne+kadotustuomion+antajaa+kohtaan.
Olkaa+armolllisia+toisillenne+ja+ohjatkaa+toisia+tekemään+asioita+oikein.
Hyvää+kevättä+kaikille+säädyille+ja+elämänkatsomuksien+kannattajille.
05.05.2020 17:54
Sori,+unohtu+kirjautua.
11.04.2020 20:28
Tunsin+Arin+joskus+kauan+sitten.+Hän+on+pohjanmaalta+kotoisin+mutta+asunut+Inarin+alueella+jo+kymmeniä+vuosia.+Hänellä+oli+venekin+Inarinjärvellä+jolla+kalasteli.+Hän+on+saanut+opettajan+pedagoogista+koulutusta+ja+on+puhunut+isoille+kansanjoukoille+jo+ennen+"erakoitumistaan".+Hänen+vaimonsa+on+kuollut+hänen+käsivarsilleen+ja+hän+on+kovan+tien+kulkenut,+sen+voin+sanoa.+Mutta+hän+on+tehnyt+suuren+synnin,+joka+ei+anna+hänelle+sielunrauhaa.+Enempää+en+sano,+enkä+paljon+muuta+tiedäkään.
07.04.2020 18:19
...ja+jos+rikot+yhdenkin+käskyn,+olet+rikkonut+ne+kaikki!+
Kuka+teistä+elää+tänäkin+päivänä+täysin+synnittömästi?
kuiskaa:+saas+nähdä+kuka+tajuaa+tän+pointin
15.03.2020 16:24
Pari+kyssäriä:
1.+Jos+lähdet+lentokoneella+Tokioon+perjantai-iltana+sapatin+alkaessa,+niin+miten+vietät+sapattia+Tokiossa?
2.+Jeesus+opetti+vuorisaarnassa+ajatuksen+teoista+tehtyinä+tekoina+ja+tarkoitti+sillä+jokaista+käskyä,+ei+vain+yhtä+tai+kahta.+Miten+siis+kykenet+olemaan+ajattelematta+arkisia+asioita+sapattian...+rehellisesti!?
15.03.2020 15:53
Minusta+on+oikein+kuvaavaa,+toistan+KUVAAVAA,+isoilla+kirjaimilla,+että+ihmiset+hamstraavat+nyt+wc+paperia.+Jeesus+VS+wc-paperi,+kumpi+on+nyt+tärkeämpää,+kun+ensin+verrataan+Raamattua+wc+paperiin+ja+nyt+hamstrataan+juuri+wc+paperia+ja+luotetaan+siihen.
13.03.2020 18:18
Eikös+tämä+jo+todista,+kuinka+vähän+mä+oikeesti+välitän+laskea?
05.03.2020 22:31
1 / 121