Tukholman profetia

Anonyymi

Tukholman profetia on väärää profetiaa.
Se on helluntailaisten höpinää.

12

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohtapa se nähdään miten toteutuu jos toteutuu
      Minä uskon että toteutuu tämä profetia

      • Anonyymi

        Tiedätkö tarkemmin?
        Kerro ja
        käy kurkkaan blogi " mitä vanjat puuhaa ", löydät hakukoneella. Mielenkiintoisia harjoituksia heillä menossa, kuten zapad. Valko-venäjä ja Venäjän asevoimat harjoittelevat yhdessä, ja mukana myös Intiasta ja Sri Lankasta sotilaita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö tarkemmin?
        Kerro ja
        käy kurkkaan blogi " mitä vanjat puuhaa ", löydät hakukoneella. Mielenkiintoisia harjoituksia heillä menossa, kuten zapad. Valko-venäjä ja Venäjän asevoimat harjoittelevat yhdessä, ja mukana myös Intiasta ja Sri Lankasta sotilaita..

        Itämeren laivasto harjoitteli mm. Retu-saarelle sijoitetuilla ohjuksilla Suomenlahden sulkemista Hankoniemi ja Saarenmaa tasalta. Ja Viipurista laivoihin lastattiin 100tonnia sotilasmateriaalia asevarastoista..


    • Anonyymi

      Mitkä kohdat siinä ovat erityisen vääriä?

      • Anonyymi

        No pari esimerkkiä: Lansi-Saksan asevoimat on lyöty. Länsi-Saksa on mennyt, on Saksa.
        Pyhä Henki ei sekoile.
        Toinen ja vielä suurempi pehmeä kohta on tämä: siinä sanotaan, että tämä profetia
        ei ole tarkka. Raamatun profetiat ovat tarkkoja. Ja sitten vielä se Pandoran lipas: tulee
        profeetta, joka jatkaa ko. profetiaa.

        Hylkään profetian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pari esimerkkiä: Lansi-Saksan asevoimat on lyöty. Länsi-Saksa on mennyt, on Saksa.
        Pyhä Henki ei sekoile.
        Toinen ja vielä suurempi pehmeä kohta on tämä: siinä sanotaan, että tämä profetia
        ei ole tarkka. Raamatun profetiat ovat tarkkoja. Ja sitten vielä se Pandoran lipas: tulee
        profeetta, joka jatkaa ko. profetiaa.

        Hylkään profetian.

        Eihän tuossa listassa ole mitään, joka kumoaisi profetian. Et selvästikään tiedä miten henki puhuu ihmisissä.
        Profetia on aina vajavaista, näin opetti Paavali. Kun ihminen saa omassa ajassaan profetian sen maailman tilanteen omassa ymmärryksessä, se varsinainen profetia ei muutu siitä miksikään, vaikka joku Saksa olisi yhdistynyt. Aivan täysin typerää väittää muuta.

        Näyttää nyt pahasti siltä, että aloittajalla on uskovan ulkokuori mutta kieltää sen voiman. Tämä on hyvin yleinen ilmiö. Kelpaa vain täydellinen ja kaikki muu on valhetta. Vähän sama asia kuin pappi, joka jäi pakkasella tien vierelle auton hajottua ja alkoi rukoilla, että Herra pelasta minut täältä jäätymästä. No kohta ohi ajoi auto ja pysähtyi kysyen, että tarvitseeko pappi kyytiä. Pappi kieltäytyi sanoen ylpeästi, että minä olen hengen mies ja minä rukoilin Jumalaa, että hän tulee ja pelastaa minut. Kului aikaa ja tuli toinenkin auto ja sama keskustelu käytiin, tuli vielä kolmaskin ja ei muuta ku sama juttu. No pappi jäätyi kuoliaaksi tien poskeen ja sielu meni taivaaseen Jumalan eteen. Mies kysyi Jumalalta, että miksi sinä et pelastanut minua, vaikka sanassasi sinä lupaat meille jos pyydämme. Jumala huokaisee syvään ja sanoo, että kolmestihan minä yritin mutta et kertaakaan uskonut sen olevan minulta tullutta.

        Tällä samalla tavalla käy uskoville, joille kelpaa vain täydelllinen profetia ja kun profetia toteutuu, he ovat jo hyljänneet sen valmiiksi ja tulee heille täytenä yllätyksenä, kuten tälle papille.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Olet taikuri -paljastaa Jumala henki. Sairas. Harhoissa elävä.

    • Anonyymi

      Olet tyhmä. Itsesi olet pannut likoon.
      Siis HÄPEÄ.

      Joka päivä. aamusta iltaan.

      Herra on OKSENTAVA sinut ulos...

    • On tämä kauheetä syytelyä. Tämä palsta on kuin kaatopaikka!

      Viisaita sanoja ei edes kommentoida ja kaikki muut haukutaa,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe