Profeetta-Jarmo tietää taas: Tempaus tulee!

Oi, kuinka Herra suuressa viisaudessaan on suonut meille ihmeellisen armon olla osallisena ilmoituksista, joita Jarmo-profeetta on tiettäväksi saattanut.
Kuten tähänkin saakka niistä on jokainen täydellisesti paikkansa pitänyt, voimme ilman pienintäkään epäilyä luottaa myös tulevan ylösnoston aikaan, minkä suuri ja mahtava profeetta Jarmo tiettäväks saattaa alla olevan kirjoituksen muodossa.
Ehkäpä me jokainen omassa kammiossamme kohotamme riemuhuudon taivasta kohti kiittäen Herraa Jarmosta ja tästä etuoikeudesta, joka on osaksemme koitunut!
Kiitos Herralle!
Halleluja!
Amen.
sela
=
Vuosi 2020 on siis alkamassa ja minä ainakin odotan ensi kevään omerilta sitä viimeistä odottamista, joka viimein eskalloituu aitoon morsiamen tempaukseen.

Tämän kevään Omerin laskentahan alkaa pääsiäissapatin jälkeisestä päivästä. Sen laskennan päätöspäivä 24h vuorokausi on 31.5. klo 18 ja 1.6. klo 18 välinen aika.

Olav Rodgen näyssä tempauksen tullessa kello olisi Norjassa 9:00 joten meillä se olisi silloin siis 10:00 elikkä aamupäivällä 1.6. klo 10 aikaan.

9

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon ettei profeetta-Jarmo vaatimattomuuttaan ilmoittaisi tuota poistettavaksi, sen enemmän kuin kenenkään sydämeen nousisi kateuden siemen Jarmo-profeettaa kohtaan osoittamastani kunnioituksesta, mikä laittaisi tekemään poistoilmoituksen. Näinhän on monien muiden kirjoitusten kohdalla tapahtunut

    • No niin, täällä se Sus taas provosoi kovaan ääneen ja koettaa saada ihmiset uskomaan itseensä, eikä kiinnittämään huomiota siihen, miten asia on oikeasti kerrottu.

      Omerin laskenta on skenaario, joka toistuu joka vuosi profetioiden kautta, koska lähtöpäivän vuosilukua emme voi varmuudella näiden kautta tietää. Sen sijaan melko selkeästi se sanan mukaan tapahtuisi nimenomaan omerin laskennan päättyessä. Vuotta vaan ei tiedä ja se tekee tästä jokavuotisen, siihen päivään saakka, kunnes se tapahtuu. Se puolestaan hyydyttää näiden pilkkaajien ivallisen hymyn.

      • Anonyymi

        "Jarmo ei koskaan profetoi mitään, joten hän ei silti olisi oman itsensä mukaan lainkaan profeetta koska hänen profetiansa ovat vain skenaarioita, joten hänestä ei tulekaan taivaassa muita parempaa, ylempää sielua ja Jeesuksen ylipappia jota kaikki kunnioittavat ja hännystelevät. Vain oikein ennustaneista profeetoista voi Jarmon mukaan tulla näitä, ei skenaarioitsijoista!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jarmo ei koskaan profetoi mitään, joten hän ei silti olisi oman itsensä mukaan lainkaan profeetta koska hänen profetiansa ovat vain skenaarioita, joten hänestä ei tulekaan taivaassa muita parempaa, ylempää sielua ja Jeesuksen ylipappia jota kaikki kunnioittavat ja hännystelevät. Vain oikein ennustaneista profeetoista voi Jarmon mukaan tulla näitä, ei skenaarioitsijoista!"

        Aha, joko sait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jarmo ei koskaan profetoi mitään, joten hän ei silti olisi oman itsensä mukaan lainkaan profeetta koska hänen profetiansa ovat vain skenaarioita, joten hänestä ei tulekaan taivaassa muita parempaa, ylempää sielua ja Jeesuksen ylipappia jota kaikki kunnioittavat ja hännystelevät. Vain oikein ennustaneista profeetoista voi Jarmon mukaan tulla näitä, ei skenaarioitsijoista!"

        Jarmohan on nykyisin ateisti, sillä Venäjän sotajoukot eivät hyökänneet Suomeen 2010 -luvulla ja Jarmo jos kuka pitää sanansa!
        Se ei ole oikea mies eikä mikään vaan kieroileva ja valehteleva rotta, joka ensin lupaa ja sitten raukkamaisesti peruu puheensa.


      • Terve, Jarmo!

        Mitä kuuluu? Tulit yhtäkkiä mieleen, kun kommentoin luterilaisuuspuolella, jossa tulee pyörittyä.

        Totesin, että on ihmisiä, joiden kanssa pystyy keskustelemaan, vaikka eri mieltä onkin. Nykyisin ovat ne tapaukset harvassa.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Terve, Jarmo!

        Mitä kuuluu? Tulit yhtäkkiä mieleen, kun kommentoin luterilaisuuspuolella, jossa tulee pyörittyä.

        Totesin, että on ihmisiä, joiden kanssa pystyy keskustelemaan, vaikka eri mieltä onkin. Nykyisin ovat ne tapaukset harvassa.

        Moikka IR! Kiitos... joo siis ei ole ongelmaa, jos ei väkisin tee sellaista. Ei ihmisten riidellä tarvitse, jos keskustelupohja on terve. Ei keskustelua synny ilman alkeellisinta sosiaalista osaamista ja vastapuolen mielipiteen kunnioitusta. Muuten se on juupas-eipäs-huutelua.

        Kuuluu... Oon menny vaan huonompaan kuntoon jalkojen vuoksi. Saas nähdä... kepillä joutuu välillä jo kävelee. Ei oo kivaa mutta pitää vaan jaksaa.

        Vointeja IR ja hyvää kevättä!


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Terve, Jarmo!

        Mitä kuuluu? Tulit yhtäkkiä mieleen, kun kommentoin luterilaisuuspuolella, jossa tulee pyörittyä.

        Totesin, että on ihmisiä, joiden kanssa pystyy keskustelemaan, vaikka eri mieltä onkin. Nykyisin ovat ne tapaukset harvassa.

        Sori, unohtu kirjautua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka IR! Kiitos... joo siis ei ole ongelmaa, jos ei väkisin tee sellaista. Ei ihmisten riidellä tarvitse, jos keskustelupohja on terve. Ei keskustelua synny ilman alkeellisinta sosiaalista osaamista ja vastapuolen mielipiteen kunnioitusta. Muuten se on juupas-eipäs-huutelua.

        Kuuluu... Oon menny vaan huonompaan kuntoon jalkojen vuoksi. Saas nähdä... kepillä joutuu välillä jo kävelee. Ei oo kivaa mutta pitää vaan jaksaa.

        Vointeja IR ja hyvää kevättä!

        Palaan huomenna vielä asiaan. Nyt en ehdi enempää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe