Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Lisään vielä kun muistin, että unessa sen firman nimi joka toi bensaa maahan oli teipattuna automaatin kylkeen ja se oli ikäänkuin hyväntekeväisyyttä. Koin että oli etuoikeus asaada tuota polttoainetta silloin ja sen normaali hinta huiteli jossain 3,60€:n korvilla.
  2. Sanon tämän taas, jos joku ei vielä tiedä:
    Sain sanoman kesällä 2006 erään pitkän n. 40 päivää kestävän ruokoussession päätteksi. Tämä avautui minulle Tuusulan seurakunnan tiloissa, sanan ja rukouksen illassa. Menin kokouksessa pois ajasta ja paikasta, jolloin minulle alettiin puhua. En tiedä kauanko tuo kesti mutta minulle kerrottiin kuka tämä profeetta on, mistä lähtee, mitä aluksi jne. ja mitä tämä edustaa ja mihin päätyy.
    Hän on Inarin kunnan alueella asuva nyt noin 55v mieshenkilö, jolla on yllättävästi sekä opettajan että puhujan pätevyys, mutta myös kansainvälistä kokemusta. Silti tämä erakoitui sinne kauas. Hän periaatteessa vihaa kristittyjä, koska hän kantaa kaunaa vaimonsa kuolemasta kun he kokeilivat pelastaa tämän syövältä käymällä jossain vapaakirkon kokouksissa jne. josta hakivat rukousapua. Mies katkeroitui jne.
    Lähetin hänelle kirjeen tuona kesänä, jossa luki että hän tulee olemaan "se toinen säkkipukuinen todistaja" joka mainitaan ilmestyksirjassa. Hänen pitää mennä syvälle erämaahan kun ylösotto tapahtuu ja paastota siellä ja rukoilla. Sitten kun sielunvihollilsen joukot hyökkäävät hänen kimppuunsa, laskeutuu Pyhä Henki voimakkaana hänen päälleen ja sitten hän on valmis aloittamaan työnsä. Valitettavasti tämä työ ei ole mikään unelmatyö näin maallisesti ajatellen, koska sananjulistamisen lopulla hänen on mentävä Jerusalemiin, jossa hän kohtaa kaltaisensa "toisen säkkipukuisen". Siellä heidät teloitetaan mutta he nousevat kolmantena päivänä ylös taivaaseen.
    Kerron tämän koska sen olen saanut kerrottavakseni. En ylennä ketään tällä, vaan kerron vain minkä koen velvollisuudekseni kertoa. En ole mitään, vain viestin tuoja.
    Ottakaa tämä jos hyväksi näette, älkääkä välittäkö oikeastaan, koska tämä ei ole mitään brassailua mihinkään suuntaan. Aikanaan tämä paljastuu, oli miten ikinä tahansa olikin. Jumalan suunnitelmia kun kukaan ei voi estää tai hallita.
  3. Ajatellaas asiaa näin ja otetaan esimerkki:
    Maailman ja koko luomakunnan tärkein perintökirja Luomakunnan lunastus- ja perintökirja avataan. Luet tarkkaan ja huomaa sen juhlallisuus ja tämän kirjan arvokkuus, sekä se kuinka kaikki kunnioittaa sitä mitä tapahtuu kun tämän kirjan sinettejä aletaan avata.

    Ilm. 5:1-14 Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun.
    Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti: "Kuka on arvollinen avaamaan tämän kirjan ja murtamaan sen sinetit?"
    Eikä kukaan taivaassa eikä maan päällä eikä maan alla voinut avata kirjaa eikä katsoa siihen. Ja minä itkin kovin sitä, ettei ketään havaittu arvolliseksi avaamaan kirjaa eikä katsomaan siihen. Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".
    Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; sillä oli seitsemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan.
    Ja se tuli ja otti kirjan valtaistuimella-istuvan oikeasta kädestä. Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset, ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä".
    Ja minä näin, ja minä kuulin monien enkelien äänen valtaistuimen ja olentojen ja vanhinten ympäriltä, ja heidän lukunsa oli kymmenentuhatta kertaa kymmenentuhatta ja tuhat kertaa tuhat, ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen".
    Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
    Ja ne neljä olentoa sanoivat: "Amen", ja vanhimmat lankesivat kasvoilleen ja kumartaen rukoilivat.

    Sitten se hetki koittaa. Karitsa avaa ensimmäisen sinetin ja sieltä astuu esiin synkin ja kauhein saatanan synagoogan hirviö, mitä maa on koskaan päällään kantanut. Onko tämä loogista edellisen lukemasi jälkeen?

    Vai että sinetin avattua itse kuningas, joka voitti synnin, kuoleman ja koko luomakunnan, lähti voittajana voittamaan maan omakseen?

    Kumpi on kokonaisuutena loogisempi?
  4. Huomaatko, ihan samaa! Koitan muotoilla rautalangasta että lukekaa Ilmestyskirjaa vähän edes laajemmasta näkökulmasta. MIKÄ ON TUO KIRJA, JOSSA OVAT NE SINETIT?
    Kun luette tarkemmin ja tajuatte mistä kirjasta siinä on kyse, niin ette ikikuuna päivänä liittäisi siihen antikristuksia mutta ensimmäinen asia minkä sinetin alta tulee olisi kuin nenä päähän, jos sieltä ratsastaisi Jeesus voittajana ja lähtisi voittamaan.
    Katsos jos te vaikka katsotte lautasella kaurapuuroa, jossa on voisilmä. Te näette pelkän voisilmän värisen litkun siinä keskellä ja minä katson kaurapuurolautasta keltaisella voisilmällä. Te sanotte että tuo on kusta. Se on selvää kusta lumihangessa varmaan, koska se on keltasta. Minä yritän sanoa että nähkää laajemmin ja katsokaa missä se teidän kusi sijaitsee, keskellä kaurapuuroa lautasella, se ei voi siis olla kusta.
    Te sanotte vaan, se on keltaista, sen täytyy olla kusta.
  5. ...mutta silti väärin!