Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+tätä+asennettahan+minä+juuri+tarkoitin.
09.06.2016 16:02
Tuli+täs+mieleen+vielä+se+kun+minua+on+aina+mietityttänyt+miksi+Jeesus+sanoi+pojalle,+joka+halusi+vielä+haudata+isänsä,+että+anna+kuolleiden+haudata+kuolleensa+ja+seuraa+sinä+minua.+Se+varmaan+tarkoittaa+juuri+tätä.+Parempi+on+olla+puuttumatta+sellaisten+ihmisten+asioihin,+joissa+saastainen+henki+riivaa.+Isoisäni+varoitti+minua+jo+pikkupoikana+tällaisista+ihmisistä,+että+pysyä+etäällä.
06.06.2016 21:54
Sitä+se+toisista+välittäminen+teettää,+kuten+Raamattua+asian+hyvin+sanoo,+repii+vaan+itsensä+kun+yrittää.
06.06.2016 21:51
Kas,+täällähän+on+jollain+aivotoimintaakin+;)
06.06.2016 21:39
Mä+tsiigasin+just+yhen+kahen+tunnin+leffan+Netflixissä+enkä+mä+jaksa+päivystää+täällä+rotankolossa.+Mutta+jos+haluat+tehdä+rikosilmoituksen,+niin+ole+hyvä+vaan,+anna+palaa!
06.06.2016 21:14
Tällä+palstasyyttelijällä+on+paljon+yhteistä+kuuluisaan+ISIS+järjestöön.+Ei+minkäänlaista+moraalia,+ei+kasvoja,+häikäilemättömin+mitä+kuvitella+voi,+valheet+ovat+tälle+totuus+ja+totuus+ovat+tälle+valhe.+Aivan+kuin+ISIS+konsanaan.
04.06.2016 14:35
Niin+ja+varsinkin+kun+palstasyyttäjä+on+kasvoton+ja+selkärangaton+pelkuri.
04.06.2016 14:33
Niin,+eihän+kukaan+saa+puolustaa+itseään...+varsinkkaan+kun+itse+palstasyyttäjä+syyttää,+niin+silloin+pitää+ottaa+se+kaikki+vastaan+minkä+syyttäjä+suustaan+päästää.
04.06.2016 14:32
Kehäpäätelmä+jälleen+vailla+vertaa:+"Et+siis+luota+Jumalaan,+vaan+yrität+selittää+asioita+itsellesi+parhain+päin."+Hohhoijaa!
04.06.2016 14:20
Hahaa...+kijrotusvihre+"eräs+vuori"+eikä+ku+ERÄS+NUORI.
04.06.2016 14:07
No+mutta+kaikki+vääryys+ja+valheiden+levittelijät+saavat+vielä+palkkansa.
Ajatelkaas+tätäkin:+Eilen+eräs+vuori+naapurissa+asuva+puolituttu+poika+pyysi+että+käyttäisin+häntä+sairaalassa+katsomassa+tyttöystäväänsä.+No+minä+suostuin+kunhan+laittaa+hiukan+bensiini+tankkiin.
Pääsimme+perille+ja+sovimme+että+haen+samasta+paikasta+kello+17+ja+jätin+numeroni+lapulla+hänelle.+Mutta+kun+olin+pakalla+klo+16:54+ja+odotin+kello+17:15+saakka,+eikä+poikaa+kuulunut,+niin+lähdin+yhden+kierroksen+sairaalan+ympäri+ajeltuani+palaamaan+kotiin.
Tunnin+päästä+kaveri+soittaa+että+missä+olet?+Vastasin+että+kotona,+koska+olen+odottanut+klo+16:54-17:15+välillä+sovitussa+paikassa,+eikä+sua+näkynyt,+niin+tulin+kotiin.+Tähän+kaveri+tuumaa+että+oli+käymässä+kaupassa+vain+nopeasti+ja+palasi+sitten,+johon+totesin+ettei+kannata+käydä+sovittuna+aikana+kaupassa.
Kaveri+sanoi+että+hän+pääsee+omin+neuvoin+pois+sieltä+mutta+sitten+tänään+tapasin+tämän+pojan+tuttavan,+jonka+kanssa+vaihdoin+pari+sanaa.+Hän+kertoi+että+tuo+poika+oli+levitellyt+sellasta+juttua+että+hän+oli+maksanut+minulle+kyydistä+mutta+en+tullut+paikalle+sovittuun+aikaan.
Tällaista+on+tällä+palstalla+nähty+jatkuvasti.+Siitä+missä+itse+on+pahin,+niin+juuri+siitä+asiasta+syytetään+niitä+jotka+eivät+koskaan+tekisi+niin...+kuten+tämä+itsensä+korottamisjuttu,+mistä+jatkuvasti+levitellään+höyryä.+Elikkä+jos+joku+haluaa+olla+avoin+ja+puhua+rehellisesti+omalla+nimellään,+hän+on+itsensäkorottaja,+koska+ei+piiloudu+penssaseen+ja+heittele+sieltä+muiden+selkiin+tikareja,+kuten+nämä+tekevät.
04.06.2016 14:06
Aloittaja+ei+katso+siksi+koska+totuutta+on+ikävä+katsoa,+helpompi+elää+omassa+illuusiossa+ja+velheessaan.+Ei+tarvitse+luopua+vihastaan,+joka+ruokkii+tuota+kaikkien+muiden+silminnähtävää+syyttäjän+käytöstä.
04.06.2016 13:47
Niin,+sanos+muuta+:(
04.06.2016 13:44
Eks sä ymmärrä, ettei kukaan lue copy/paste postailujas!
30.05.2016 10:58
En voi sanoa että rakas uskonveljeni, koska sulla ei ole edes nimeä, en tiedä oletko sisar vai veli edes... :( ...kasvoton, nimetön, mauton ja hajuton "joku".
Minun ei ole tarve nuhdella sinua, koska näen että olet hyvin syvällä siinä missä olet. Odotan Jumalan ihmettä jotta pääset jalustaltasi, jonne itsesi asetit.
30.05.2016 10:57
Amen! Näinpä... :(
30.05.2016 10:38
Ei tuo tuleva profeetta ole mitään harhaa, vaikkei sitä suoraan Raamatussa sanotakaan, vaan kiertoilmaisuin. Se on uskosta kiinni, eikä sanan lukemisesta. Sanassa sanotaan että Jumalan henki liikkuu pohjoisten maiden yllä ja siellä puhutaan herätyksestä sekä säkkipukuisista todistajista. Missään ei ole mainitaa mistä nuo tulevat ja mutta mihin päätyvät, se on kerrottu, eli heidät tullaan tappamaan Jerusalemin kadulle mutta kolmantena päivänä heidät herätetään ja he nousevat kaikkien silmien edessä ylös. Se herättää vielä lisää ihmisiä uskoon.
Elia on tulossa takaisin muttei siellä puhuta että hän olisi säkkipukuinen todistaja. Elikkä kaikki on pelkkää arvailua ja siksi meillä on profetiat jotka meidän pitää koetella.
30.05.2016 10:34
Voin vahvistaa kirjoituksen kirjautumalla, jos joku epäilee. Minulla on vain tämä yksi ainoa rekisteröity nimimerkki.
30.05.2016 10:09
Voi sua ressukkaa ku äiti unohti antaa sulle sellaisen ja nyt joudut olemaan multinikki koko elämäs. On se kauhee kohtalo.
17.05.2016 19:47
Juoruilu, Panettelu ja Parjaus on synti
2 Moos 20:16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi
17.05.2016 19:30
14 / 121