Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Niin,+tätä+asennettahan+minä+juuri+tarkoitin.
  2. No+mutta+kaikki+vääryys+ja+valheiden+levittelijät+saavat+vielä+palkkansa.Ajatelkaas+tätäkin:+Eilen+eräs+vuori+naapurissa+asuva+puolituttu+poika+pyysi+että+käyttäisin+häntä+sairaalassa+katsomassa+tyttöystäväänsä.+No+minä+suostuin+kunhan+laittaa+hiukan+bensiini+tankkiin.Pääsimme+perille+ja+sovimme+että+haen+samasta+paikasta+kello+17+ja+jätin+numeroni+lapulla+hänelle.+Mutta+kun+olin+pakalla+klo+16:54+ja+odotin+kello+17:15+saakka,+eikä+poikaa+kuulunut,+niin+lähdin+yhden+kierroksen+sairaalan+ympäri+ajeltuani+palaamaan+kotiin.Tunnin+päästä+kaveri+soittaa+että+missä+olet?+Vastasin+että+kotona,+koska+olen+odottanut+klo+16:54-17:15+välillä+sovitussa+paikassa,+eikä+sua+näkynyt,+niin+tulin+kotiin.+Tähän+kaveri+tuumaa+että+oli+käymässä+kaupassa+vain+nopeasti+ja+palasi+sitten,+johon+totesin+ettei+kannata+käydä+sovittuna+aikana+kaupassa.Kaveri+sanoi+että+hän+pääsee+omin+neuvoin+pois+sieltä+mutta+sitten+tänään+tapasin+tämän+pojan+tuttavan,+jonka+kanssa+vaihdoin+pari+sanaa.+Hän+kertoi+että+tuo+poika+oli+levitellyt+sellasta+juttua+että+hän+oli+maksanut+minulle+kyydistä+mutta+en+tullut+paikalle+sovittuun+aikaan.Tällaista+on+tällä+palstalla+nähty+jatkuvasti.+Siitä+missä+itse+on+pahin,+niin+juuri+siitä+asiasta+syytetään+niitä+jotka+eivät+koskaan+tekisi+niin...+kuten+tämä+itsensä+korottamisjuttu,+mistä+jatkuvasti+levitellään+höyryä.+Elikkä+jos+joku+haluaa+olla+avoin+ja+puhua+rehellisesti+omalla+nimellään,+hän+on+itsensäkorottaja,+koska+ei+piiloudu+penssaseen+ja+heittele+sieltä+muiden+selkiin+tikareja,+kuten+nämä+tekevät.
  3. Niin,+sanos+muuta+:(
  4. Amen! Näinpä... :(