Volume 6, Book 60, Number 71: Narrated Said bin Al-Musaiyab: Abu Huraira said, "The Prophet said, 'No child is born but that, Satan touches it when it is born where upon it starts crying loudly because of being touched by Satan, except Mary and her Son." Abu Huraira then said, "Recite, it you wish: "And I seek Refuge with You (Allah) for her and her offspring from Satan, the outcast." (3.36)
Islaminuskon hadith on eräs tärkeä uskonopin suunnannäyttäjä. Koraanin jälkeen hadith on seuraava uskonopin rakentaja ja opastaja. Kiistaton totuus on se, että Muhammed ei olisi voinut itse sanoa Marian ja Jeesuksen olevan ainoita synnittömiä, ellei joku katolilainen olisi manipuloinut häntä siihen. Katolisuuden vaikutus islaminuskoon on selkeästi nähtävissä tässä asiassa, koska tätä ei voi selittää mikään muu syy. Katolisuuden eräs kulmakivi on oppi Marian synnittömyydestä ja koska Muhammed opetti Jeesuksen äidin Marian olleen synnitön jo syntyessään, niin on selvää ettei tätä voi selittää mikään muu kuin se, että joku katolilainen tai useammat olivat soluttautuneet hänen rinnalleen teeskennellen olevansa muslimeita. Asialle ei löydy mitään muuta selitystä.
Alberto Rivera tuo tämän saman asian esille Marian ja Jeesuksen synnittömyydestä The Prophet lehdessä sivulla 15. Rivera viittaa lähteeksi Martin Lingsia, mutta lähteen alkuperä on hadithissa. Alberto Rivera ei ollut valehtelija, vaan Herran Jeesuksen opetuslapsi, joka kiitos Jumalalle paljasti ja on paljastanut maailmalle RKK:n pahuuden suunnitelmia.
kopsin tosta http://www.kotipetripaavola.com/koetteleopetukseni.html
Profeetallisia paljastuksia
18
<50
Vastaukset
- Huikauhistusta
Rajua juttua.
Kovaa totuutta, minä sanon...
Islam ja katolisuus ovat molemmat langennutta haureellista porttokirkkoa, joiden päätavoite on estää ihmisen ja Jeesuksen välinen suora yhteys.
- PyhäJärjestys1
-11.10.2015-
Vastaus kirjoitukseen "Profeetallisia paljastuksia" ja muillekin valheellisia todistuksia esittäville:
Lopettakaa oitis Kaikkivaltiaan kaikille kansoille ja heimoille tarkoittaman elämänjärjestelmän, Aabrahamin uskon, sen oikean Islamin sekä tämän ilmoittavan Kaikkivaltiaan Pyhän Ilmoituksen, Koraanin ja Kaikkivaltian lähettilään, profeettojen sinetin, profeetta Muhammadin tarkoitushakuinen, valheellinen ja eksyttävä panetteleminen.
Omien väärämielisten panettelujenne sijasta etsikää vastauksia Kaikkivaltiaan Pyhistä Ilmoituksista ja Kirjoituksista. Ne todistavat Jahushuan (Jeesuksen) äidin olleen hyvin hurskas nainen ja Kaikkivaltiaan Pyhällä Hengellä täytetty sekä vielä sukulinjoiltaan puhdas vastaanottamaan Kristuksen (Messiaan).
Siteerattu Hadith istuu oikein hyvin näihin todistuksiin Kristuksesta ja Mariasta.
Suuri "kristillinen" portto, katolinen kirkko kumppaneineen ja kytkentöineen, on oikean Islamin ja profeetta Muhammadin verivihollinen ja on yrittänyt kovasti, mutta valheellisesti ja petollisesti saada kaapattua profeetta Muhammadin auktoriteettia ja tämän alaisia resursseja itselleen sekä yrittänyt johtaa valheislamia.
Enkä menisi kovin luotettavana pitämään "entisen" jesuiitan Alberto Riveran paljastuksia saati sitten Chickin mielikuvituksellisten tuotosten patologisen valheellista Islamin vihaamista.
Näin todistavat Raamatun Pyhät Ilmoitukset ja Pyhä Koraani Marian hurskaudesta:
Raamattu:
Luk 1:46 Ja Maria sanoi: "Minun sieluni suuresti ylistää JHVH:a,
Luk 1:47 ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani;
Luk 1:48 sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi.
Luk 1:49 Sillä Voimallinen on tehnyt minulle suuria, ja hänen nimensä on pyhä,
Luk 1:50 ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät.
Luk 1:51 Hän on osoittanut voimansa käsivarrellaan; hän on hajottanut ne, joilla oli ylpeät ajatukset sydämessään.
Luk 1:52 Hän on kukistanut valtiaat valtaistuimilta ja korottanut alhaiset.
Luk 1:53 Nälkäiset hän on täyttänyt hyvyyksillä, ja rikkaat hän on lähettänyt tyhjinä pois.
Luk 1:54 Hän on ottanut huomaansa palvelijansa Israelin, muistaaksensa laupeuttaan
Luk 1:55 Aabrahamia ja hänen siementänsä kohtaan iankaikkisesti, niinkuin hän on meidän isillemme puhunut." (Luuk.1:46-55)
Koraani:
2:87 Olemmehan totisesti antanut Moosekselle Pyhän kirjan ja lähettänyt profeetat hänen jälkeensä, ja Me olemme antanut Jeesukselle, Marian pojalle, selvät todistukset ja tukenut häntä Pyhällä hengellä. Mutta joka kerta kun profeetta on tullut luoksenne, tuoden mukanaan sellaista, mikä ei teitä miellytä, olette käyneet röyhkeiksi ja pitäneet toisia heistä valehtelijoina, toisia surmanneetkin.
2:253 Näistä lähettiläistä olemme eräille antanut korkeamman aseman kuin toisille. Ylennettyjen joukossa oli niitä, joiden kanssa ALJAH (Jumala) on puhunut, ja toisia, jotka Hän on korkealle korottanut. Olemme antanut Jeesukselle, Marian pojalle, selvät todistukset ja tukenut häntä Pyhyyden hengellä; ja jos ALJAH (Jumala) olisi tahtonut, niin ne jotka seurasivat heitä, eivät olisi taistelleet toisiaan vastaan, senjälkeen kuin selvät todistukset olivat tulleet heidän osakseen. Mutta he olivat eripuraisia: heidän keskuudessaan oli uskovaisia ja uskottomia,- ja jos ALJAH (Jumala) olisi tahtonut, eivät he olisi taistelleet toisiansa vastaan, mutta ALJAH (Jumala) tekee, mitä haluaa.
3:41 Ja katso, enkelit sanoivat: »Maria, ALJAH (Jumala) on totisesti valinnut, puhdistanut ja pyhittänyt sinut; Hän on korottanut sinut koko luomakunnan naisten yli.
3:44 Ja katso, enkelit sanoivat: »Maria, ALJAH (Jumala) ilmoittaa sinulle hyvän sanoman, että hänen Sanansa tulee sinulle. Hänen nimensä on oleva Messias, Jeesus, Marian poika, hän on kuuluisa tässä ja tulevassa elämässä, yksi niistä, jotka korotetaan ALJAHun (Jumalan) läheisyyteen.
3:46 Maria sanoi: »Herra, kuinka minä voin saada lapsen, kun ei yksikään ihminen ole minuun koskenut?» Enkeli vastasi: »ALJAH (Jumala) luo, mitä tahtoo; kun hän päättää jonkun asian, sanoo hän vain: 'Tapahtukoon!' ja niin tapahtuu.
21:91 Muistettakoon sitä naista (Mariaa), joka suojeli viattomuuttaan, ja Me puhalsimme häneen henkeämme ja teimme hänet ja hänen poikansa ihmemerkiksi kansoille.
23:50 Me asetimme myös Marian pojan ja hänen äitinsä tunnusmerkiksi ja annoimme heille suojaa eräällä ylängöllä, jossa oli sopiva lepopaikka ja kirkas lähde. - eivoiollatosi
Voi hyvänen aika.
- eihyväjuttu
Aikamoinen paljastus.
- herätyksentuli
Tosi jättipaukku. Nyt pitää herätä.
- ttkkl
Antikristus ilmaantunut!
Se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi!
Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
"Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä, mutta joka ei usko Jeesusta Jumalan Pojaksi, sillä ei ole elämää!" Raamattu
"Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!"
"Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut autuuteen!" Raamattu
"Jumala loi kaiken Jeesukseen Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!Jeesus pelastaa!
Pelastuuko antikristuksen joukotkin!?- PyhäJärjestys1
-12.10.2015-
Vastaus nimimerkille "ttkkl":
Sinnikkäästi näytätte jatkavan tahallista synnintekoanne eli tahallista panetteluanne Kaikkivaltiaan Luojan Pyhän Henkensä eli Totuuden Henkensä ja edelleen profeetta Muhammadin kautta ilmoittamaansa Pyhää Ilmoitusta ja Kirjoitusta, Koraania sekä tämän ilmoittamaa ja määrittelemää, kaikille kansoille ja heimoille tarkoitettua pelastavaa elämänjärjestelmää, elämänvaellusta, Aabrahamin uskoa, oikeata Islamia vastaan.
Näin teette, vaikka teille on ilmoitettu jo pariinkin kertaan Kaikkivaltiaan Pyhään Ilmoitukseen perustuva totuus Islamista ja kumottu totuudenvastaiset väitteenne.
Kuka tämä sinnikäs, tahallinen pilkkaaja? Luuleeko hän ja joku muukin, että Kaikkivaltiaan ja Hänen Pyhien Ilmoitustensa ja Totuutensa halventaminen on vain jotakin mielipiteen esittämistä ilman seurauksia.
Todistuksenne on siis päinvastainen kuin mitä Kaikkivaltias esittää Pyhässä Ilmoituksessaan, Koraanissa, toisin sanoen väitätte niitä valheeksi. Ja valhe on syntiä ja joka syntiä tekee, on perkeleestä.
1Jn 3:4 Jokainen, joka tekee synnin, rikkoo myös (Jumalan) lakia / tekee myös laittomuuden; ja synti on (Jumalan) lain rikkomista / laittomuus.
1Jn 3:5 Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1Jn 3:6 Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1Jn 3:7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka oikeamielisyyden (vanhurskauden) tekee, on oikeamielinen (vanhurskas), niinkuin hän on oikeamielinen (vanhurskas).
1Jn 3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1Jn 3:9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1Jn 3:10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee oikeamielisyyttä (vanhurskautta), hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta. (1.Joh.3:4-10) - PyhäJärjestys1
(jatkoa edelliseen)
Katson toimintanne täyttävän tahallisen synninteon, jota ei saa anteeksi ja mahdollisesti myös Pyhän Hengen pilkan tunnusmerkit, jota ei saa anteeksi edes tulevassa elämässä.
Tahattoman synnin saa anteeksi, mutta tahallista ei,
eikä Jumalan Pyhän Pilkkaa edes tulevassa maailmassa
"Kun pappi on toimittanut hänelle sovituksen siitä erehdyksestä, jonka hän on tietämättään tehnyt, annetaan hänelle anteeksi." (3.Ms.5:18)
"Kun pappi on toimittanut sovituksen sille, joka on erehdyksestä, tahtomattaan, rikkonut JHVH:a vastaan, kun hän on toimittanut hänelle sovituksen, niin hänelle annetaan anteeksi.
Sama laki onkoon sekä maassa syntyneillä israelilaisilla että vieraalla (muukalaisella), joka asuu heidän keskellänsä, kun joku rikkoo erehdyksestä.
Mutta se, joka tahallisesti tekee syntiä, olipa hän maassa syntynyt tai vieras (muukalainen), pilkkaa JHVH:a, ja hänet hävitettäköön kansastansa. Sillä hän on pitänyt halpana JHVH:n Sanan ja rikkonut Hänen käskynsä; hänet tuhottakoon, syntivelka painaa häntä." (4.Ms.15:28-30)
"Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman; kuinka paljon ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty ja pilkkaa armon henkeä.
Sillä me tunnemme Hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava" ja vielä "JHVH on tuomitseva kansansa". Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin." (Hebr.10:26-31)
"Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet ja maistaneet tulevan maailmanajan voimia ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja Häntä julki häpäisevät.
Sillä maa, joka särpii sisäänsä sen päälle usein tulevan sateen ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Jumalalta; mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan." (Hebr.6:4-8)
"Sentähden Minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa." (Matt.12:31-31)
"Totisesti Minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, sitä ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin.
Sillä he sanoivat: ”Hänessä on saastainen henki.”" (Mark.3:28-30) - PyhäJärjestys1
(jatkoa edelliseen)
Pelkästään seuraavat Pyhän Koraanin kohdat kumoavat yrityksenne, vieläpä tahallisen, panetella Kaikkivaltiaan kaikille kansoille ja heimoille pelastavaksi elämänjärjestelmäksi tarkoittamaansa Aabrahamin uskoa, sitä oikeata Islamia:
3:44 Ja katso, enkelit sanoivat: »Maria, ALJAH (Jumala) ilmoittaa sinulle hyvän sanoman, että hänen Sanansa tulee sinulle. Hänen nimensä on oleva Messias, Jeesus, Marian poika, hän on kuuluisa tässä ja tulevassa elämässä, yksi niistä, jotka korotetaan ALJAHun (Jumalan) läheisyyteen.
19: 17 Ja hän otti hunnun, joka verhosi hänet heidän katseiltaan. Senjälkeen Me lähetimme henkemme hänen luokseen, ja se ilmestyi hänelle aivan kuin ihmisolento.
19: 18 Maria lausui: »Totisesti, minä etsin sinua vastaan turvaa laupeimpaan (ALJAHuun (Jumalaan)) luottaen, jos olet hurskas.»
19: 19 Hän vastasi: »Minä olen vain Herrasi lähettiläs ja tuon sinulle viattoman (puhtaan) pojan.»
19: 20 Maria sanoi: »Kuinka minä voisin saada pojan, kun kukaan ihminen ei ole minuun koskenut enkä ole siveetön?»
19: 21 Hän vastasi: »Näin sanoo Herrasi: 'Se on helppo asia Minulle, ja se on oleva merkkinä ihmissuvulle ja armonosoituksena Meiltä; onhan asia jo ratkaistu.'»
19: 30 Poika (Kristus) vastasi: »Totisesti, minä olen ALJAHun (Jumalan) palvelija. Hän on antanut minulle Kirjan ja Hän on tehnyt minut profeetaksi.
19: 31 Hän antaa minulle siunauksensa missä tahansa olenkin, ja Hän on määrännyt minun tehtäväkseni rukoilemisen ja almut niin kauan kuin elän.
19: 32 (Hän on luonut minut) hyväksi äitiäni kohtaan, eikä Hän ole tehnyt minua kapinalliseksi, onnettomaksi.
19: 33 Rauha ylläni sinä päivänä, jolloin synnyin, sinä päivänä, jolloin kuolen sekä sinä päivänä, jolloin minut herätetään kuolleista.»
19: 34 Tällainen on Jeesus, Marian poika. Tämä on tosi sanoma, josta he kuitenkin kiistelevät.
19: 35 ALJAHun (Jumalan) ei ole soveliasta hankkia itselleen poikaa; kunnia olkoon Hänelle! Kun Hän päättää jonkin asian, Hänen tarvitsee vain sanoa: »Tapahtukoon!» ja se tapahtuu.
19: 36 Totisesti, ALJAH (Jumala) on minun Herrani ja myöskin teidän Herranne; palvelkaa siis Häntä; tämä on oikea tie.»
3: 54 Ja ALJAH (Jumala) sanoi: »Jeesus, katso, Minä otan sinut, sitten olen ylentävä sinut luokseni ja vapauttava sinut niistä, jotka ovat uskottomia, sekä asettava ne, jotka sinua seuraavat, uskottomien yläpuolelle aina Ylösnousemuksen päivään saakka. Aikanaan on teidän kaikkien palattava minun luokseni, ja minä olen ratkaiseva sen, mistä te keskenänne kiistelitte. - PyhäJärjestys1
(jatkoa edelliseen)
2:135 Sanovatpa he: »Kääntykää juutalaisiksi tai kristityiksi, niin tulette oikealle tielle.» Vastatkaa: »Ei, me seuraamme Aabrahamin oppia, koska hän oli oikeauskoinen (haniifi) eikä kuulunut monijumalaisiin.»
2:136 Sanokaa: »Me uskomme ALJAHuun (Jumalaan) ja siihen, mikä on ilmoitettu meille ja mikä on ilmoitettu Aabrahamille, Ismaelille, Iisakille ja Jaakobille ja Israelin sukukunnille,
2:137 siihen, mitä Mooses ja Jeesus ovat (ALJAHulta (Jumalalta) ilmoitettavaksi) saaneet ja mitä profeetat ovat saaneet julistettavaksi Herraltansa. Emme tee mitään erotusta yhdenkään heidän välillään, olemme antautuneet Hänelle alamaisiksi.»
Jos he sitten uskovat samoin kuin te, niin he ovat oikealla tiellä, mutta jos he kääntyvät pois, niin he ovat luopioita. ALJAH (Jumala) on oleva riittävä suojasi heitä vastaan, sillä Hän on kuuleva ja tietävä.
2:138 Me olemme ALJAHun (Jumalan) merkitsemiä, ja keneltä on parempi saada tuntomerkkinsä kuin ALJAHulta (Jumalalta)? Me olemme Hänen palvelijoitaan.
2:139 Sano (Pyhät kirjoitukset omaaville): »Kiistelittekö kanssamme ALJAHusta (Jumalasta), kun hän on sekä meidän Herramme että teidän Herranne? Meillä on omat tekomme ja teillä on omat tekonne, ja me turvaudumme
Häneen vilpittömästi.»
2:140 Vai sanotteko: »Aabraham, Ismael, Iisak ja jaakob ja Israelin sukukunnat olivat totisesti joko juutalaisia tai kristittyjä?» Sano: »Kumpi tietää paremmin, te vai ALJAH (Jumala)? Ja kuka on väärämielisempi kuin se, joka salaa todistuksen, jonka on saanut ALJAHulta (Jumalalta)? Eikä ALJAH (Jumala) ole välinpitämätön siitä, mitä te teette.»
3: 83 Sano: »Me uskomme ALJAHuun (Jumalaan), siihen, mitä on ylhäältä ilmoitettu meille ja mitä on ilmoitettu Aabrahamille, Ismaelille, Iisakille ja Jaakobille sekä (Israelin) sukukunnille, siihen, mitä Mooses, Jeesus ja profeetat ovat saaneet Herraltansa; me emme tee mitään erotusta heidän välillään, ja Hänen tahtoonsa ja johdatukseensa olemme alistuneet».
3: 84 Mutta jos joku pitää elämänjärjestelmänään (uskontonaan, arab. din, deen) jotakin muuta kuin Islaamia , niin ALJAH (Jumala) ei sitä koskaan hyväksy, ja kuoleman jälkeen hän on joutuva kadotettujen joukkoon.
3: 85 Kuinka ALJAH (Jumala) ohjaisi ihmisiä, jotka ovat tulleet uskottomiksi, senjälkeen kuin he olivat uskossa ja tunnustivat Muhammedin oikeaksi profeetaksi ja (ALJAHun (Jumalan) Kaikkivallan) selvät todistukset heille näytettiin? ALJAH (Jumala) ei ohjaa jumalattomia ihmisiä.
3: 86 Näiden palkaksi tulee ALJAHun (Jumalan), enkelien ja ihmisten kirous.
3: 87 Sen alaisiksi he jäävät ikuisesti, heidän rangaistustaan ei lievennetä eikä heihin kiinnitetä (sen enempää) huomiota.
3: 88 (Tästä kohtalosta vapautuvat vain ne), jotka myöhemmin katuvat ja tekevät parannuksen, sillä ALJAH (Jumala) on sääliväinen ja laupias.
3: 89 Mutta jotka oltuaan uskossa ovat tulleet uskottomiksi ja sitten yhä yltyvät uskottomuudessaan, niiden kääntymystä ei totisesti hyväksytä; he jäävät eksyneiksi.
3: 90 Niistä, jotka ovat olleet uskottomia ja kuolevat epäuskossaan, ei yhdenkään sielun lunnaiksi hyväksytä edes koko maailman täyttä kultaa, heitä odottaa tuskallinen rangaistus, eivätkä he löydä ketään puoltajaa.
Se, mitä jotkut "muhamettilaiset" ovat minne tahansa kirjoittaneet, ei muuta sitä, mitä Kaikkivaltias on ilmoittanut. Hän on Pyhä ja Totuus ja niin on myös Hänen Pyhä Henkensä, Pyhä Sanansa ja Pyhä Lakinsa Totuus ja ne pysyvät.
Mutta mitä poikaa te julistatte? Miten hän on tullut ihmisen (Aadamin) lihaan? Niinkö, että Kaikkivaltias ryhtyi sukupuoliyhteyteen Marian kanssa ja sai hänen kanssaan sekasikiön vai miten?
Kuka siis on Kaikkivaltiaan ainoasyntyinen Poika?
Vastaus: Kaikkivaltiaan Pyhä Sana yhdessä Hänen Pyhän Henkensä kanssa - aivan kuten Koraani todistaa sopusoinnussa Hänen muiden Pyhien Ilmoitustensa kanssa. - PyhäJärjestys1
(jatkoa edelliseen)
Teidän on syytä viipymättä lopettaa tarkoitushakuinen ja valheellinen panettelunne ja ryhdyttävä sen sijaan julistamaan totuutta tai olemaan ihan hiljaa, ettei käy vielä ikävästi, kun teidät laitetaan vastuuseen sanoistanne ja vaaditaan pitävät todisteet perustuen Kaikkivaltiaan omiin Pyhiin Ilmoituksiin eikä näiden vastaisiin ihmisten todistuksiin.
Jokainen asioista oikeasti perillä oleva tietää, että Kristuksen pahimmat pilkkaajat löytyvät ns. valhejuutalaisista ja näistä tukevista porttokristityistä ja muista Kaikkivaltiaan ja Kristuksen vihollisista. Mutta Kristuksen ja Kaikkivaltiaan pilkkaajat, etenkin julkiset ovat hyvin harvassa ns. islamilaisten joukossa, oli heidän oppinsa enemmän taikka vähemmän Koraanin mukaista.
Profeetta Muhammad, joka todisti tarkalleen oikein Kristuksesta Kaikkivaltiaan Aadamin lihaan tulleena Pyhänä Sanana yhdessä Kaikkivaltiaan Pyhän Hengen kanssa, mikä on todistettavissa muun muassa profeetta Muhammadin säilyneistä kirjeistä, joutui itse aikansa ns. juutalaisten vainoamaksi nimenomaan todistaessaan Kristuksesta.
Kaikkivaltiaalta Luojalta, Hänen Pyhältä Hengeltään ja Sanaltaan, Kristukselta ei voi piiloutua,
eikä katumattomilla väärintekijöillä ole myöskään pakopaikkaa Kaikkivaltiaan tuomioilta eikä Hänen valtuuttamiltaan tuomioiden täytäntöönpanijoilta,
eikä piilopaikkaa ole myöskään niillä, jotka eivät ota vastaan Kaikkivaltiaan lähettilästä, profeetta Muhammadia, joka vahvistaa Kaikkivaltiaan aikaisemmat Pyhät Ilmoitukset, Kaikkivaltiaan Pyhän Lain (Tooran), Vanhan Liiton Profeettojen Ilmoitukset, Psalmit ja Evankeliumin ja jolle on annettu Pyhän Hengen eli Totuuden Hengen toiminnan ilmentäjänä myös tuomiovalta Kristuksen Uuden Liiton aikana.
Sitäpaitsi se oikea, Koraanin ja profeetta Muhammadin Islam on nimittäin jo saapunut Suomenmaahan eikä se tule ihan myötäkarvaan silittelemään Kaikkivaltiaan ja Hänen lähettiläidensä pilkkaajia.
4:104 "Älkää hellittäkö uskottomien takaa-ajoa. Jos te näette vaivaa, niin kärsivät hekin, kuten te kärsitte, ja te sitäpaitsi toivotte ALJAHulta (Jumalalta) sitä, mistä heillä ei ole toivoa; niin, ALJAH (Jumala) on tietävä, viisas."
(Koraani 4:104)
4: 105 "Me olemme ylhäältä antanut sinulle Pyhän kirjan, joka sisältää totuuden, jotta ihmisten kesken tuomitsisit sen mukaan, kuin ALJAH (Jumala) on sinulle osoittanut. Älä ole kavalain puolustaja,
4: 106 vaan pyydä ALJAHulta (Jumalalta)anteeksiantoa. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava ja laupias.
4: 107 Äläkä puhu niiden puolesta, jotka itseään pettävät. ALJAH (Jumala) ei totisesti rakasta sitä, joka on petollinen ja syntinen.
4: 108 He kätkeytyvät ihmisiltä, mutta eivät voi kätkeytyä ALJAHulta (Jumalalta); Hän on heidän luonaan, kun he öisin puhuvat sellaista, mikä ei Häntä miellytä, sillä ALJAH (Jumala) piirittää kaikki heidän tekonsa tiedollaan.
4: 109 Katso, te olette puolustelleet heitä maallisessa elämässä, mutta kuka on puhuva heidän puolestaan ALJAHun (Jumalan) edessä Ylösnousemuksen päivänä tai kuka on oleva heidän suojelijansa?
4: 110 Se, joka tekee jotakin pahaa tai menettelee väärin omaa sieluansa kohtaan ja sitten pyytää ALJAHulta (Jumalalta)anteeksi, on huomaava ALJAHun (Jumalan) pitkämieliseksi ja laupiaaksi.
4: 111 Kuka ikinä tekee synnin, tekee sen ainoastaan itseänsä vastaan; ALJAHuhan (Jumalahan) on tietävä, viisas.
4: 112 Ja se, joka tekee vahingon tai synnin ja sitten työntää syyn viattoman niskoille, kuormittaa itsensä panettelulla ja ilmeisellä synnillä." (Koraani 4:105-112)
24: 57 "Älkää luulko, että uskottomat löytävät pakopaikan maan päältä. Heidän asuinsijansa on oleva tuli, surkea määränpää." (Koraani 24:57)
29: 39 "Samoin kävi vielä Koorahin ja Faraon ja Haamanin. Totisesti, Mooses saapui heidän luokseen selvin tunnusmerkein, mutta he paisuivat maassaan ylpeydestä eivätkä päässeet Meiltä pakoon.
29: 40 Niin Me rankaisimme kutakin heistä heidän syntiensä vuoksi. Muutamien päälle Me lähetimme hirmumyrskyn, muutamat yllätti kauhistuttava pauhina, jotkut nieli maa ja eräitä heistä Me hukutimme. ALJAH (Jumala) ei ole väärämielinen heitä kohtaan, vaan itse he tekivät itsellensä väärin."
(Koraani 29:39-40) - PyhäJärjestys1
(jatkoa edelliseen)
41: 40 "Totisesti eivät ne, jotka poikkeavat oikealta tieltä kieltäen ilmoituksemme, pääse Meiltä piiloon. Kumpi on parempi, sekö, joka on heitetty tuleen, vai se, joka pääsee turvaan ylösnousemuksen päivänä? Tehkää mitä tahdotte, Hän totisesti näkee mitä teette,
41: 41 näkee ne, jotka eivät usko varoitukseen, kun se tulee heidän luokseen. Totisesti, Koraani on ylevä Kirjoitus,
41: 42 valhe ei siihen ylety, ei edestä eikä takaa; se on sanoma viisaalta, ylistetyltä." (Koraani 41:40-42)
46: 29 "Ja kun Me ohjasimme osan dzinneistä sinun luoksesi kuulemaan Koraania, sanoivat he tultuaan paikalle: »Kuunnelkaa tarkasti!» ja kun se oli lopussa, palasivat he kansansa luo varoittamaan sitä.
46: 30 He sanoivat: »Kansalaisemme, me olemme kuulleet Kirjaa, joka on ilmoitettu Mooseksen jälkeen ja joka vahvistaa sen, mitä oli ennen, johtaen totuuteen ja oikealle tielle.
46: 31 Kansalaisemme, ottakaa vastaan jumalallinen kutsuja ja uskokaa Häneen, niin Hän antaa teille syntinne anteeksi ja suojelee teidät tuskallisesta rangaistuksesta.»
46: 32 Sillä ne, jotka eivät ota vastaan ALJAHun (Jumalan) lähettilästä, eivät löydä maan päältä pakopaikkaa eikä heillä hänen sijastaan ole ketään suojelijaa. Nämä ovat selvästi harhaan johdettuja." (Koraani 46:29-32)
72: 12 "Katso, me uskomme, ettemme milloinkaan voi päästä ALJAHua (Jumalaa) pakoon täällä maan päällä, emmekä pääse Hänestä lentämälläkään." (Koraani 72:12)
- PasiToivonen
Kannattaa olla protestantti. Saa murhata ja raiskata niin usein kun haluaa. Ja synnit saa anteeksi, kunhan muistaa vihata Neitsyt Mariaa.
- erttkkl
Lukekaa itse paremmin Raamattua!
Apostolin sanoma Jumalalta!
APOSTOLI Johanneksen 1. KIRJE
4 luku
"Kehoitus koettelemaan henkiä, ovatko ne Jumalasta 1 – 6, ja rakastamaan veljiä, niin kuin Jumala on rakastanut meitä, hän, joka on rakkaus ja on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi 7 – 21.
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
5 luku
Uskova on Jumalasta syntynyt, ja hänen uskonsa voittaa maailman 1 – 5. Jumala todistaa Pojastaan Hengen, veden ja veren kautta 6 – 12. Uskovilla on iankaikkinen elämä, ja Jumala kuulee kaikki heidän rukouksensa 13 – 17; he pysyvät Kristuksessa 18 – 20. Kehoitus kavahtamaan epäjumalia 21.
1 Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.
2 Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä.
3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;
4 sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
5 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
9 Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa.
10 Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
13 Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä." - näinseon
Katolisuus loi islamin. Siltä näyttää.
- PasiToivonen
Protestantit raiskaavat naisia ja lapsia. Siltä näyttää.
Tapaukset A - B:
•Ralph Lee Aaron: Baptisti-pastori joka kidutti ja käytti poikia seksuaalisesti hyväkseen.
•Robert Harvey Alexander: Baptisti-diakoni joka Käytti naisia seksuaalisesti hyväkseen.
•Joshua Allen: Baptisti-pastori jonka tietokoneelta löytyi 600 lapsiporno-kuvaa.
•Larry Reynolds & Dale 'Dickie' Amyx: Baptisti-pastoreita jotka Käyttivät naisia seksuaalisesti hyväkseen.
•John Anderson: Baptisti-saarnaaja, jäi kiinni alle 12-vuotiaiden lasten hyväksikäytöstä.
•Matt Baker: Baptisti-pastori joka tappoi vaimonsa ja sai 65-vuoden tuomion.
•Tim Ballard: Kristillisen koulun rehtori, baptisti-seurakunnan jäsen, raiskasi naista toistuvasti.
•Donald Chrisler Batson, baptisti-seurakunnan nuorisopastori joka käytti nuoria poikia seksuaalisesti hyväkseen.
•Jeremy Benack: Baptisti-pastori (naimisissa) joka yritti vietellä 14-vuotiaan tytön.
•Stephen Douglas Berry: Baptisti-pastori joka käytti seksuaalisesti hyväkseen 15-vuotiasta tyttöä.
•Robert M. Black: Baptisti-pastori joka yritti vietellä 13-vuotiaan tytön.
•Jason Roy Bolton: Baptisti-pastori joka käytti hyväkseen 17-vuotiasta naista.
•John Bonine: Baptisti-pastori joka sai syytteen lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
•Walter Bowen: Baptisti-pastori joka käytti hyväkseen kahta tyttöä (toinen tytöistä alle 12-vuotias).
•Gregory 'Lee' Bowman: Baptisti-pastori jota syytetään 14-vuotiaan pojan seksuaalisesta hyväksikäytöstä (voi saada 2 - 20 vuoden vankeustuomion)
•Brian Brijbag: Baptisti-pastori joka käytti seksuaalisesti hyväkseen 17-vuotiasta naista.
•Vincent Brookfield: Baptisti-pastori joka käytti hyväkseen 7-vuotiasta tyttöä; samaa tyttöä myöhemmin useaan kertaan kun tämä oli 11-14 vuotias.
•Mark Lewis Brooks: Baptisti-pastori joka käytti naista seksuaalisesti hyväkseen. Nainen synnytti hänelle lapsen.
•Russell Dwain Brooks: Baptisti-pastori joka sai syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
•Lonnie Broome: Baptisti-pastori joka käytti seksuaalisesti hyväkseen 15-vuotiasta tyttöä.
•John Brothers, Junior: Baptisti-pastori joka sai syytteen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
•William Frank Brown: Baptisti-pastori joka käytti seksuaalisesti hyväkseen tyttöä silloin kun tämä oli 9 ja 11 vuoden ikäinen.
•Timothy Lynn Brumit: Baptisti-pastori joka lähetti lapsipornoa teini-ikäiselle pojalle.
•Timothy Neal Byars: Baptisti-pastori joka sai syytteen 14-vuotiaan tytön raiskaamisesta.
http://stopbaptistpredators.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti34038580Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037136Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315540Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214058Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi573242Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673219Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632410Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182181En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5012066