"SOPIMUSRUKOUS PYYNTÖ"

7sinettisormus

RUKOUS PYYNTÖ: SOPIMUSRUKOUS; Klo: 21-21.15. tämän viikon ajan:

33 vuotias Arja niminen nuori äiti, on saanut oikealle puolelle aivoinfargtin ja rukousta on pyydetty hänen puolestaan ja lupasin tälle pyytäjälle järjestää rinkiä SOPIMUSRUKOUKSEEN, kiitos jos osallistut tähän. Voimme nojautua Matt. 18: 18-20 lupaukseen. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!

Aamen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi

7sinettisormus

27.10.2015 17:35

18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.

19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.

20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

24

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerraKuulee

Kiitos Herra, että sinä kuulet meitä, meidän rukouksiamme.
      Rukoilemme Arjan puolesta.

• 7sinettisormus

... kiitos sinulle... Herra siunatkoon sinua.

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Rukoilkaamme . . . Arjan PUOLESTA . . . KAIKKI YHDESSÄ . . . !

******** LAINAUS:

Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!

Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,

kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,

kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,

kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,

ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan

vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa.

******** LAINAUS: Charles Spurgeon

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• 7sinettisormus

...kiitos ja siunausta sinullekkin...
        KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE; Hän parantaa, pelastaa ja vapahtaa!

• 7sinettisormus

Kiitos ja Siunausta Teille Kaikille, jotka osallistutte tähän Sopimusrukoukseen.
        Suurin kiitos Herrallemme Jeesukselle Kristukselle joka kuulee meidän rukouksemme ja Hänen kauttaan saavutamme voiton tuosta sairaudesta ja toivon että tämä nuori nainen löytää tämän kautta myös Jeesuksen, Herramme ja alkaa kulkea kanssamme tätä uskon tietä.
        Aamen.

• Minä myös rukoilen tämän naisen puolesta. Herra Jeesus näkee ja tietää tilanteen, tuntee ne läheisten ja ystävien tuskan sekä ahdistuksen tuossa ympärillä. Herra valistakoon kasvonsa heidän puoleensa ja olkoon armollinen. Tapahtukoon aina Jumalan perimmäinen tahto, koska se on meille kuitenkin aina parasta. Amen!

• 7sinettisormus

... kiitos ja siunausta myös sinulle Jarmo veliseni, pian alamme rukouksen ...

• HerranARMOSSA

Herra Jeesus Kristus, kosketa Arjaa rakkaudellasi ,paranna ja uudista hänen elämää kokonaisvaltaisesti, kiittäen, kun kuulet niin monet rukoukset,siunauksin

• 7sinettisormus

Kiitos ja Kunnia Herralle, Pyhä Henki oli rukous aikana vahvasti yllämme, Herra oli kuulolla ja keskellämme, huomenna jatkamme rukous taistoa ja saamme kiittää pian alkavaa paranemista. Kaikille rukoilijoille Herran Rauhaa ja iloa rukous voitosta.
        Aamen.

• 7sinettisormus

Tänään aamulla näin näyn jossa avattiin ovi lukosta, näin kuinka avainta käännettiin ovessa olevassa lukossa ja tuo ovi avautui. Ovea avattiin aivan kuin sisältäkäsin ja tuolla sisimmässä oli pimeää, mutta kun ovi avautui, sen ulkopuolelta tuli valoa …
      Jumalan Hengen johdatus työssämme on siunauksen ja menestyksen avain. Hänen Henkensä toimii kuin avain, joka avaa lukittuja ovia työhön – ja myös Jumalan lupauksien maailman.
      Tietoisuus siitä, että Herra on kanssamme, luo turvallisuutta ja levollista mieltä kaikissa olosuhteissa. Teidän esirukouksenne kantavat meitä yhdessä eteenpäin Jeesuksen antaman tehtävän suorittamisessa. Esirukouksen tarve lisääntyy matkallamme kohden lopunaikoja.

Pimeyden voimat lisääntyvät ja suorastaan riehuvat ajassamme, mutta uskovien joukko yhdistää rukousvoimansa ja näin rajoittaa vihollisen toimintaa.
      Jumalan työ menee eteenpäin ja tehty työ kantaa runsaan sadon.
      ”Olkaa siis, rakkaat veljeni, lujia ja järkähtämättömiä, aina innokkaita Herran työssä ja tietäkää, että vaivannäkönne Herrassa ei ole turhaa.” (1. Kor. 15:58)
      Pyysin Herralta sanaa näkyyni ja se avautui näin:
      JESAJA 38
      1. Niihin aikoihin sairastui Hiskia ja oli kuolemaisillaan; ja profeetta
      Jesaja, Aamoksen poika, tuli hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Näin sanoo Herra: Toimita talosi; sillä sinä kuolet etkä enää parane".
      2. Niin Hiskia käänsi kasvonsa seinään päin ja rukoili Herraa
      3. ja sanoi: "Oi Herra, muista, kuinka minä olen vaeltanut sinun edessäsi uskollisesti ja ehyellä sydämellä ja tehnyt sitä, mikä on hyvää sinun silmissäsi!" Ja Hiskia itki katkerasti.
      4. Mutta Jesajalle tuli tämä Herran sana:
      5. "Mene ja sano Hiskialle: 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi. Katso, minä lisään sinulle ikää viisitoista vuotta;
      6. ja minä pelastan sinut ja tämän kaupungin Assurin kuninkaan käsistä ja varjelen tätä kaupunkia.
      7. Ja tämä on oleva sinulle merkkinä Herralta siitä, että Herra tekee, mitä on sanonut:
      8. katso, minä annan aurinkokellon varjon siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se jo on auringon mukana laskeutunut Aahaan aurinkokellossa.'" Ja aurinko siirtyi aurinkokellossa takaisin kymmenen astetta, jotka se jo oli laskeutunut.
      9. Hiskian, Juudan kuninkaan, kirjoittama laulu, kun hän oli ollut sairaana ja toipunut taudistansa:
      10. "Minä sanoin: Kesken rauhallisten päivieni minun on mentävä tuonelan porteista; jäljellä olevat vuoteni on minulta riistetty pois.
      11. Minä sanoin: En saa minä enää nähdä Herraa, Herraa elävien maassa, en enää ihmisiä katsella manalan asukasten joukossa.
      12. Minun majani puretaan ja viedään minulta pois niinkuin paimenen teltta; olen kutonut loppuun elämäni, niinkuin kankuri kankaansa, minut leikataan irti loimentutkaimista. Ennenkuin päivä yöksi muuttuu, sinä teet minusta lopun.
      13. Minä viihdyttelin itseäni aamuun asti - niinkuin leijona hän murskaa kaikki minun luuni; ennenkuin päivä yöksi muuttuu, sinä teet minusta lopun.
      14. Niinkuin pääskynen, niinkuin kurki minä kuikutan, minä kujerran kuin kyyhkynen; hiueten katsovat minun silmäni korkeuteen: Herra, minulla on ahdistus, puolusta minua.
      15. Mitä nyt sanonkaan? Hän lupasi minulle ja täytti myös: minä vaellan hiljaisesti kaikki elämäni vuodet sieluni murheen tähden.
      16. Herra, tämänkaltaiset ovat elämäksi, ja niissä on koko minun henkeni elämä. Sinä teet minut terveeksi; anna minun elää.
      17. Katso, onneksi muuttui minulle katkera murhe: sinä rakastit minun sieluani, nostit sen kadotuksen kuopasta, sillä sinä heitit kaikki minun syntini selkäsi taa.
      18. Sillä ei tuonela sinua kiitä, ei kuolema sinua ylistä; eivät hautaan vaipuneet pane sinun totuuteesi toivoansa.
      19. Elävät, elävät sinua kiittävät, niinkuin minä tänä päivänä; isä ilmoittaa lapsillensa sinun totuutesi.
      20. Herra on minun auttajani. Minun kanteleeni soittoja soittakaamme kaikkina elinpäivinämme Herran temppelissä."
      21. Ja Jesaja käski tuoda viikunakakkua ja hautoa paisetta, että hän tulisi terveeksi.
      22. Niin Hiskia sanoi: "Mikä on merkkinä siitä, että minä voin mennä Herran temppeliin?"
      Totisesti, Herra oli kuullut rukoukseni ja monien rukouksen, sillä edellisenä iltana olin saanut puhelin soiton ja minua pyydettiin rukoilemaan, 33 vuotiaan äidin puolesta, joka oli juuri saanut aivoinfargtin oikealle puolelle. Lupasin rukoilla ja järjestin asian puolesta rukous piirin viikon ajaksi, aina joka ilta, klo: 21-21.15. Rukoilijoita lähti paljon mukaan ja ensimmäisessä rukous hetkessä tunsin valtavan Pyhän Hengen läsnäolon ylläni ja sitä pyysin myös muitten rukoilijoiden ylle. Nyt Herra lohdutti herätessäni tällä näyllä, että ovi on aukaistu, lukko on auki, lukko, jonka vain Herra saattoi avata ja sisään saattoi nyt tulvia valoa. Nyt jäämme odottamaan hyviä uutisia ja tietenkin jatkamme rukousta. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, Herra Sebaotille! Aamen.

• hahhahhhah666

i see, Jumala avaa taivaan ovea ja uskovat jouksevat karkuun !
      good good

• 7sinettisormus

Kirje efesolaisille 3
      1. Sen takia minä, Paavali, teidän, pakanain, tähden Kristuksen Jeesuksen vanki, notkistan polveni -
      2. olette kaiketi kuulleet siitä Jumalan armon taloudenhoidosta, mikä on minulle teitä varten annettu,
      3. että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;
      4. josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,
      5. jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille:
      6. että näet pakanatkin ovat kanssaperillisiä ja yhtä ruumista ja osallisia lupaukseen Kristuksessa Jeesuksessa evankeliumin kautta,
      7. jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armon lahjan kautta, joka minulle on annettu hänen voimansa vaikutuksesta.
      8. Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo: julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta
      9. ja saattaa kaikille ilmeiseksi, mitä on sen salaisuuden taloudenhoito, joka ikuisista ajoista asti on ollut kätkettynä Jumalassa, kaiken Luojassa,
      10. että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon
      11. sen iankaikkisen aivoituksen mukaisesti, jonka hän oli säätänyt Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme,
      12. jossa meillä, uskon kautta häneen, on uskallus ja luottavainen pääsy Jumalan tykö.
      13. Siksi minä pyydän, ettette lannistuisi niiden ahdistusten vuoksi, joita minä teidän tähtenne kärsin, sillä ne ovat teidän kunnianne.
      14. Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä,
      15. josta kaikki, millä isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä,
      16. että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta
      17. ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne,
      18. niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
      19. ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä.
      20. Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,
      21. hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Amen.

• lolomgwtf

Paavali oli ensimmäinen väärä profeetta.

• olenmukana

Jeesus, kosketa sinä!

• 7sinettisormus

Rukous pian alkakoon ...

• amenamen1

Amen.

• näkymätön-ninni1

Kiitos Herra Jeesus, että Sinä kuulet nämä rukoukset!
      Olen Hengessä mukana rukouksessa!

Ps:94
      17 Ellei Herra olisi minun apuni, pian minun sieluni asuisi hiljaisuuden maassa.

18 Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee.

19 Kun minulla on sydämessäni paljon murheita, niin sinun lohdutuksesi ilahuttaa minun sieluni.

• 7sinettisormus

... kohta taas rukoukseen ...

• 7sinettisormus

Olin laittanut rukous pyynnön myös pariin SRK:hon Arjan puolesta ja toinen vastasikin minulle sähköpostilla näin:

- "Hei ***** ja kiitos rukouspyynnöstäsi!

Raamatun mukaan saamme puhua suoraan vuorelle (Mark. 11:23) "Jeesuksen

nimessä kaikki tukkeumat väistykää Arjan aivoista. Kaikki vauriot;

eheytykää. Kiitos Jeesus Arjan täydellisestä terveydestä. Jeesuksen

haavojen kautta hänet on parannettu (1 Piet. 2:24)"

Siunauksin:

**** **** esirukoustiimi

Niin moni rukoilee nyt tämän asian puolesta ja olen teille kakille hyvin kiitollinen ja toivotan teille siunausta ja Herran Rauhaa, Jeesuksen Kristuksen nimeen. Hänen nimiinsä me rukoilemme ja sidomme tuon kavalan sairauden. Herraa saamme Kiittää ja Kunnioittaa, kaikesta edistymisestä asian puolesta. Hän on osoittanut olevansa läsnä rukouksissamme.

23. Totisesti minä sanon teille: jos joku sanoisi tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoisi sen tapahtuvan, minkä hän sanoo, niin se hänelle tapahtuisi.

Mark.11.

24. joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."

1.Piet.2:24.

Illalla taas jatkamme rukousta ja olen huomannut, että Herra tässä samalla kasvattaa myös meitä .... Hänen yhteyteensä, kuinka voimme käyttää tuot Pyhän Henken avainta ....

• 7sinettisormus

... Kohta Rukoukseen .....

• 7sinettisormus

... Kohta taas valmistautukaamme rukoukseen .....

• rukouskantaa

Ylistän Herraa, koko sydämestäni, minä ilmoitan kaikki ihmetekonsa, laulan Hänen kiitosta. Aamen. Totisesti, Herra on hyvä ja parantaa ja parantaa täydellisesti.
        Näin koen myös Arjan kohdalla, kuin ollut elämässäni viimeisten vuosien ajan lähellä. Kiitos Herra rukousvastauksestasi nyt ja aina.

• 1000ja1

Aivoinfarkti kun kohtaa niin ei ole enää aikaa rukouksille , silloin pitää kiirehtiä HETI lääkäriin.
      Vai onko tämä täällä sumutusta ja kohta ihme on tapahtunut ?

• rukouskantaamyös

Lääkärit ovat myös rukousvastaus. Jumala antaa apuaan monella tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      308
      36704
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      5705
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4884
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4072
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      103
      3354
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      3179
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2768
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2261
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2074
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      471
      1814
    Aihe