Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pakkohan se on kertoa etten minä ainakaan ole kuin yhdessä asiassa samaa mieltä. Ei siis kannata sanoa lausetta käyttäen "ilmestykirjan mukaan" vaan "tulkintani ilmestyskirjasta".
Minun tulkintani ilmestyksirjasta on varsin erilainen. Alku oli ihan oikein, Jeesus todellakin avaa nuo sinetit, siitä ollaan samaa mieltä mutta sitten. Esimerkiksi saatana heitettiin alas sodassa joka käytiin taivaassa heti Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen ja tämä oli heitetty alas kun Jeesus nousi ylös. Lukekaa ja katsokaa, syyttäjä oli heitetty alas ja puolustaja tuli ylös. Tämä tapahtui juuri silloin 2000 vuotta sitten.
Saatana jäi seisomaan ja lähti ajamaan vaimoa, siis Israelia mutta se pakeni vuonna 70 jKr. ja Jumala piilotti vaimon 1260 vuotta aina sinne Espanjan vainoihin saakka, jonka jälkeen Kolumbuksen johdolla sen alueen juutalaiset siirtyivät Amerikkaan.
No kun vuoden 70 jälkeen... jälleen kehotan lukemaan ilmestykirjaa, niin saatana ei nöhnyt vaimoa, elikkä juutalaisia enää, joten hän lähti ajamaan takaa Kristuksen seuraajia. Alkoi suuret kristittyjen vainot ja areenahommelit mm. Roomassa ja muualla, jota on kestänyt vaihtelevasti näihin päiviin.
Tuo luku 144 000 koostuu kahdesta tai paremminkin kolmestakin asiasta. Ensinnäkin luku 12 on opetuslasten eli Kristuruumiin luku ja tuhat on kansojen luku. Sitten taas termi "Israelin kansa" sain omakohtaisen ilmoituksen kun vuosia kyselin tuota samaa kysymystä lopunajoissa "mites se Israel?" Sain vastauksen joka oli kuin ääneen sanottu "te olette Israel". Ja kun tuo määrä kootaan muistaakseni luvussa 7 niin sitä on edeltänyt jo morsiamen ylösotto ja kuuden sinetti, joka kuvastaa "hädän hetkeä joka kohtaa yli koko maan piirin". Siitähän Filadelfian seurakunta juuri otetaan pois, eli morsian.
Luku 144 ooo tarkoittaa pakanakansojen täyttä lukua joka on sisälle tullut.
30.01.2016 16:33
On se hyvä että minunkin puolesta rukoillaan. Meidän kaikkie puolesta on monta hyvää syytä käyttää rukousvoimiamme. Palstalla on nytkin monta sellaista jonka puolesta rukoilen.
30.01.2016 10:41
Olin muuten kerran Sipoossa pokena sen paikallises yökerhossa ja ovelle tuli sit sellanen kaksmetrinen äijä, joka oli pukeutunu naisten vaatteisiin. Mistä ihmeestä löysiki niin suuret korkkaritkin. Naamassa kauhee parransänki ja huulipuna vedetty ku jollain narkkihuoralla. Sit se vaan pokkana sano matalalla möreellä äänellä mulle et "moi, mä oon Pirkko". Pikkusen mä repesin siitä.
30.01.2016 10:33
Minuako meinaat? Mitä, oletko seurannut minua??? Mitä häh...? XD
30.01.2016 10:29
No eipä kiinnosta... mutta mitä ihmettä tuossa luki: "Poliisi oli kuulustellut samalla luvatta Hiekkasen tytärtä." Kuulustellut luvatta! Kenen luvan poliisin luulisit tarvitsevan kuulustellakseen jotain henkilöä?
30.01.2016 10:26
Kyllä minäkin olen kärsinyt Kelaa vastaan vääryyttä. Tappelin lasten huoltajuudesta avioerossa, tai oikeammin puolustin oikeuksiani jotka minulta vietiin. Sosiaalivirasto oli jopa väärentänyt lasten sanoja oikeusistuimelle jonka jälkeen näytin lapsilleni mitä minulle tehtiin. Menetin jopa huoltajuuoikeudet, en sentään isyyttäni. Tuon jälkeen vielä alaikäiset lapset muuttivat silti omatoimisesti minun luo asumaan ja vaimo jäi oikeuden päätöspaerin kanssa yksin.
Minä kasvatin lapsista aikuisia vaikka jouduin maksamaan 9kk ruokkoja samaan aikaan pakkotoimina Kelalle ja samaan aikaan elätin lapset, puhumattakaan että olisin saanut elatusmaksuja tai lapsilisiä jotka kuuluu sille joka elättää lapset. Valitin hallinto-oikeuteen, josta tuli lyhyt päätös. Maistraatin mukaan lapsenne asuvat öitinsä luona. Sillä piste.
Vihdoin kun tein lyhyen lähimuuton, niin kirjasin lapseni muuttoilmoitukseen, niin sitten joku iso pamppu soittaa maistraatista että mikä homma tää oikeen on ja sen jälkeen saman päivän aikana lasteni osoite oli minun luona ja viikon sisällä sain jo lapsilisää. En kuitenkaan koskaan hakenut ruokkoja ex. vaimolta, vaan lähetin omaatuntoa painostavan viestin rakkaudesta ja välittämisestä lapsiin. Vasta vuoden päästä hän alkoi omatoimisesti laittaa minun tilille ruokkoja.
Et tämmönen tarina.
30.01.2016 10:19
Mihin pitäs nyt taas vastata?
29.01.2016 14:17
On nää ketjut kyl mielenkiitosia. Hiukan surettaa ja hiukan naurattaakin.
29.01.2016 14:16
Onko sulle yllätys etten päivystä täälä 24/7 koko ajan kuten sinä? Minulla on katsos muutakin elämää.
29.01.2016 14:15
Miksöhän te täällä oikeen luulette mua. Hieman kyl on haussa nää ihmistuntemuksen. Kännissä ja aineissa... niinpä tietenkin.
29.01.2016 14:14
Saanko Pertsa esitellä "meilläkaikilla" = ML Hiekkanen ja tätä samaa vainoharhaista raivoa tämä on ollut vuosikausia, kuten itsekin sen kokee. Me muut vaan koetaan se toisin päin.
29.01.2016 13:41
Mä voin sulle Pertsa sanoa että ML on lähestynyt mua jo useampaan kertaan henkilökohtaisesti maililla
[email protected]
kautta, eikä sen jutut ole sitä mitä kuvittelet. Sinä et tiedä karua totuutta, olen pahoillani. Olen eräälle palstalaiselle tämän jo kerran valaissut mailin kautta, koska hänkään ei aluksi ollut uskoa. Jos haluat niin voin näyttää minkälaisesta ihmisestä on kysymys.
29.01.2016 13:20
Noh yritän kuitenkin.
28.01.2016 22:32
Onko välittäminen raivoa? Näpit irti sinäsaatnan henki Maijaliisasta ja mene noihin sikoihin.
28.01.2016 22:26
Maijaliisahan on Jumalan lapsi mutta hän on varsin keskeeräinen ja kovassa koulussa. Uskon että hänellä on pian kova työ itsensä löytämisessä suhteessa armoon. Rukoillaan nyt kaikki vaan paljon... kuten Rauno Helppi kertoi minulle kerran että rukouspiiri on kuin Jumalan sodassa rannikkotykistö. Yksikään laiva ei pääse sisälle sen valtavan tulivoiman edessä, vaan joutuvat kääntymään.
28.01.2016 22:01
Nilviäiseksi kutsutaan sellaisia otuksia maan päällä, joilla ei ole selkärankaa. Millainen sinä olet?
28.01.2016 21:53
Tieodksi! Kirjoitan aina omalla nimellä, joko näin kirjattuna tai sitten kerron etten ole kirjautunut. Muuten jos on joku mitätön välihuomautus, johon kenelläkään ei ole syytä ottaa henkilökohtaisesti, saatan kirjoittaa jollain muulla nimimerkillä joka kuvaa vain sitä tilannetta. Tämä minun random nimimerkin käyttö joskus harvoin ei koske ikinä ketään henkilökohtaisella tasolla, vaan ylensä jos sen teen, niin olen sen tehnyt siksi että minut on leimattu jo tiettyyn formuun täällä ja kantaani ei kuultaisi muuten. Mutta kuten sanoin, en koskaan käytä multinikkiä epäreiluna lyömäaseena.
28.01.2016 21:52
Tippa tuli silmään... siunausta.
28.01.2016 19:47
Näpit irti saatana Maijaliisasta! Siteeraan Rauno Helpin voimakkaita sanoja, joilla hän on ajanut usein henkiä pois. Olen nähnyt.
28.01.2016 19:42
Alottaja kyllä... ehdottomasti. Rukoilen nyt paljon Maijaliisan puolesta että nuo henget jotka pistävät hänet jatkuvasti syyttämään jotain, päästäisivät tämän pois ja Jeesuksen rauhanhenki pääsisi kokonaan Maijaliisan päälle laskeutumaan.
28.01.2016 19:40
17 / 121