Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Mun mielestä on ollut varsin epäraamatullista ja epäkristillistä lukea profetioita jossa tehdään ns. Suur-Suomea, jossa Venäjä ikäänkuin omasta tahdostaan luovuttaisi kuolan niemimaat ja kaikki muutkin alueet Suomelle. Miksi luovuttaisi? Kaikki Arktisen alueittensa strategiset kohteet, eli täysin päin vastoin... Venäjä haluaa valloittaa koko Pohjoiskalotin turvatakseen Arktisen alueen rikkaudet.
    Sitten taas kun Venäjä vetäytyy Suomesta miehityksen jälkeen, niin mitä sitten? No suomalaiset kävelevät vanhoille rajoilleen ja ottavat maansa takaisin. Mitä hyötyä? Ei mitään, koska Jeesus tulee aivan kohta kun Israelissa Harmageddon pääsee täyteen vauhtiin, jonne Venäjä veisi kaikki miehitysjoukkonsa. Suomi saa rauhassa ottaa omansa, vain siksi että kohta kaikki maat ja kansat lakkaavat olemasta ikuisiksi ajoiksi. Ei ole enää mitään Suomi Finlandia.
  2. Ei Piho ole minunkaan unia tai näkyjä ole vuosiin enää julkassu, eikä edes mitään terveitä sellaisa jotka ovat jotkut muut ovat mulle antaneet julkaistavaksi. Sekin Kirsi-Marjan näky vuodelta 1986 minkä tein hänelle, oli Piho ehtiny jo julkasta kuin omanaan. Varmaan herra Pihoa harmitti kun tajusi että olin sen videon suomennos splittauksen tehny siihen ja Kirsi-Marja oli mua lähestyny eikä häntä.
    Joukon pitäisi ehdottomasti laskeutua alas sieltä Jumalan asemasta Jumalan palvelijan asemaan ja julkaista profetioita, eikä omien lasien läpi karsia niitä. Muutenkin jos katsoo mitä Piho on aiemmin julkaissut, niin uskon että siellä on puolet ihan mitä sattuu mitään sanomattomia ja merkityksettömiä unia mm. jostain aikansa päämiehistä, jotka ovat menneen talven lumia, eikä mitään sellaista ole tapahtunut mikä liityisi ko. uneen, eikä profetia siis enää voisi toteutua.
    Kaiken lisäksi hän on omaa poliittista uraansakin profetoinut, eikä hän ole mihinkään siinä päässyt. Tosin ei kannata toteutumatonta profetiaa tyrmätä, koska ne voivat vielä toteutua. Mutta kyllä Pihon oma poliittisen uran toteutuminen menee mahdottomuuksiin, koska Suomeen on kohdennettu jo siitä ristiriitaisia profetioita ja maamme loppuu kansojen joukossa, eikä Suomesta enää tule mitään ennen Jeesuksen paluuta, joka muuttaa sitten jo kaiken. Profetoiminen lakkaa ja kielillä puhuminen lakkaa. Kaikki maat ja valtiot lakkaa olemasta kun Jeesus alkaa oman valtakautensa. Ei ole Suomi Finlandia enää, eikä edes kieltä, suomenkieli. Silloin on vain Jerusalem ja muut kaupungit joissa ihmisiä asuu. Jesaja 65 ja Sakarja 14 josta jokainen voi lukea minkälaisessa maailmassa sitten elämme.
  3. Kovat oli mieliteot :D
  4. AMEN!!!
  5. No onneks olkoon! Aivan varmasti, katsos tämä on profetia palsta, joten pysyhän sitten siellä yölinjalla jos ei Jeesuksen Kristuksen armo kelpaa.