Kuntalaisaloite/kansalaisaloite

Osallistu

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13705908/totuus-moskeijoista
Tunnistaudu aloitteen ylläpitoon
VASTUSTAMME SUURMOSKEIJA HANKETTA
Helsinki • Kuntalaisaloite
Aloitteen sisältö
Vastustamme suurmoskeijan rakentamista Helsinkiin, se ei ole helsinkiläisten edun mukainen ja lisää radikalisoitumisen mahdollisuutta, se on nähty mm. muissa pohjoismaissa, ja Euroopassa yleisesti, missä kaikenlainen terrorismi on lisääntynyt sen jälkeen kun niihin on annettu lupa rakentaa moskeijoita, lisäksi on huomioitava se melusaaste mikä niihin liittyy.
Ota yhteyttä aloitteen vastuuhenkilöön
Osallistu aloitteeseen
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/1732
Asiasta lisää
http://paavotajukangas.com/2015/07/20/mona-walter-ruotsissa-on-jo-shariapoliiseja/

Asiasta voi keskustella rauhallisesti ja lain mukaisesti. Allekirjoittaa vain kansalaisaloitteen:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303
ja helsinkiläiset voi allekirjoittaa kuntalaisaloitteen
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/1732

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krislamtotuus

      Itse kävin allekirjoittamassa Lisää moskeijoita Suomeen hankkeen. Näkökulmaa nimittäin tarvitaan.

      • EiEksytä

        No, Suomessahan sikoja riittää maahan haudattaviksi.
        Jotta siitä vaan.


      • Huomioitavaksii

        Aloituksen linkit islam sivustolta.


      • Nämävaanhuomasin

        Siellä ei ole kts poistattamassa, mutta kaikki muut palstat ko. muslimi kiertää kristittyjä herjaamassa.


      • TietoaTarvitaan

      • Omastasuusta

      • 543543
        EiEksytä kirjoitti:

        No, Suomessahan sikoja riittää maahan haudattaviksi.
        Jotta siitä vaan.

        543453


      • Riittääriittääriittää

        Jes.


      • zzzzzzxxxx

      • twesdfsdf

      • Aammeen

      • 69078

      • 25465
        Riittääriittääriittää kirjoitti:

        Jes.

        6245654


      • a---a
        25465 kirjoitti:

        6245654

        Siinä yllä pitkä rivi malliesimerkkejä palstakeisarin käsityksestä keskustelemisesta.


      • fdsfd
        EiEksytä kirjoitti:

        No, Suomessahan sikoja riittää maahan haudattaviksi.
        Jotta siitä vaan.

        fdsfds


      • retert
        Huomioitavaksii kirjoitti:

        Aloituksen linkit islam sivustolta.

        rewtert


    • Suosittelisin suomalaisten perheiden hankkivan pieniä sikarotuja lemmikikseen. Jos niitä olisi kaikki paikat täynnä, niin eipä kyllä näkyis yhtään muslimiakaan.
      http://www.dunkel.fi/minipossu/hoito.php

      • Hyväjuttuonkinn

        Kyllä meillä possuja piisaa, jos se pelastaa kansamme tuholta.


      • aesrfgasdfg

        Perustakaapa minipossufirma. Profeetat Islamia vastaan vois olla hyvä nimi :)


      • Tässälisääasiasta

      • >Suosittelisin suomalaisten perheiden hankkivan pieniä sikarotuja lemmikikseen. Jos niitä olisi kaikki paikat täynnä, niin eipä kyllä näkyis yhtään muslimiakaan.
        Hehe, tää oli hyvä veto.:)
        Älkää nyt kuitenkaan hissittömiin kerrostaloihin possuja ottako, ellette ole valmiita kantamaan (voi vähän painaa aikuisena).


    • Raamattu.kieltää

      Raamatun opetuksen tulkitsen kyllä suoraan kieltävän epäjumalanpalveluksen. Muslimit tekevät sitä.
      Suomalaisten ei tule millään muotoa edistää hanketta. Jos edistää hanketta, niin samalla saa Jumalan tuomion.

      • asdfgasdfg

        Jumalanne tuomion nyt saa vähän joka asiasta, joten eipä tuo mitään muuta.


    • hulkmies

      Suomen päättäjät ei pistä tikkua ristiin asettuakseen islamia vastaan ihan sama kuinka monta kansalaisaloitetta tehdään. Siihen niillä lampailla ei ole munaa.

      • Sealoitemuista

      • asdfasdfsd

        Ei yhtä uskontoa voida kieltää. Perustuslaki ei salli ja siihen ei varsinkaan kirjoitustaidottomien tollojen väsäämillä käyhisillä aloitteilla tulla koskemaan. Jos halutaan jokin uskonto kiellettäväksi, täytyy samalla kieltää kaikki muutkin. Siinäpä otatte tai jätätte, vaihtoehtoja kun ei ole.


      • kjgöjk

      • Oikeinhyväonkin

      • Lisäälisääää

      • Tässeseoikea

      • Allekirjoita

        Nyt ilman linkkiä.


      • Nimiälisää

        Vielä mahtuu mukaan.


      • 564564

        654


      • a---a
        564564 kirjoitti:

        654

        Tuo ilmeisesti sitten on sinun käsityksesi siitä paljon puhumastasi keskustelemisesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe