Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitti linkistä, oli hieno versio :)
02.08.2015 10:33
Joo, siis kyllä Sinettiä on kaipailtu. Varsinkin jossain kohtaa kun kaikenmaailman muslimit ja trollit vallotti palstan.
02.08.2015 08:40
...ja sinäkin :) Rauhaa Herrassa myös sinulle Tuulah
02.08.2015 08:39
Vanha jengi koolla taas... lauletaak yhdessä "kumbaijaa..." alkaa c-stä... ;))
Siunausta Sinetille, Ninnille, seurailijalle ja AOAOAOA:lle :)
Missäs "kesää kohti" on kun ei ole näkyny?
01.08.2015 22:32
Samaa toivotan sinullekin, asiaa puhut kybällä :) Kiitos sinulle että osallistuit tähän. Minun voimavarani on joskus tosi alhaalla ja saan niitä milloin mistäkin. Viimeksi IR soi sellaista minulle, koska asia vaan meni niin. Uskovat saattavat olla tosi ilkeitä kanssapalvelijoille ja ateistinen ihminen joka kuitenkin haluaa rehellisyyttä, saattaa olla se ainoa hyvä jossain tilanteessa. Se on sitä Jumalan kätten työtä, joka näkyy kuin tähdenlento jossain randomisti, kenenkään sitä hallitsematta.
31.07.2015 18:05
Kaikkea sitä saakin lukea ja kuulla! No huhhuuh... sanon. Etkö koskaan ole kuullut ihmisen omasta tahdosta? Olemme näemmä kuin pelinappuloita sinun mielestäsi, joilla ei ole minkäälaista omaa tahtoa, on vain Jumalan tahto ja saatanan tahto?
Toisekseen, mitä ihmeen tekemistä poliittisella johtajuudella on elonpellon kanssa, jonka korjaajia on vähän jne. Kaikkein vähiten se poliittinen päätöksenteko auttaa viljapellossa yhtään mitään.
Jotenkin tuntuu toivottomalta kun ihmisillä on niin kertakaikkiaan itsekeskeinen näkemys Jumalan tahdosta. Se liittyy jollain tavalla kuitenkin ihmisen omiin saastunaisiin tunteisiin, kuten himot ja kaunat, jotka purkautuvat vallanhimona, etuoikeututettuna erikoisihmisenä olemisena. Sitten se purkautuu vihassa lähimmästä kohtaan, jota tämäkin henkilö pursuaa yli. Nämä yhdessä ovat jo aivan väkivaltainen ja itsekeskeinen persoona, jolla on kyltymätön tarve olla kaiken keskipisteenä.
Minä en ole löytänyt mistään kohtaa Raamattua sellaista lausetta, jossa kehotetaan ihmistä ottamaan poliittinen tai valtarooli maailmassa. Sanokaa ihmeessä jos löydätte, koska minä olen löytänyt lukemattomia raamatunpaikkoja jossa kehotetaan nöyryyteen ja hiljaisuuteen, olla esimerkkinä ja tavoittelematta rikkauksia tai valtaa. Autuaita ovat köyhät ja murheelliset.
31.07.2015 17:29
Isoisämme ja heidän isänsä ovat olleet viisaita ihmisiä, kun luottivat enemmän Jumalaan kuin ihmisiin. Rukous on sellainen voimavara, jonka kautta kaikki menee parhain päin. Kun rukous loppuu, alkaa ongelmat:
(William Booth 1900 luvun alussa) ”Noina aikoina politiikka ei tunne eikä tunnusta Jumalaa. Koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että hallinnon eri tasoilla ei enää pelätä Jumalaa. Eurooppaa hallitsee uusi poliittisten johtajien sukupolvi, joka ei pienessäkään määrässä ota päätöksissään huomioon Jumalaa.”
31.07.2015 09:15
Jesaja 65:
19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.
30.07.2015 19:52
Jeesus on mennyt tekemään sijaa ja ottaa vallan vasta kun tuomio on käynyt syyttäjän yli. Ei mennä asioiden edelle. Jos Jeesus olisi ottanut hallinnan, eihän meillä täällä olisi enää mitään ongelmia, nälkää, sotia, riistoa jne. Näethän sen hyvänen aika itsekin, kuka täällä säätää ja määrää.
30.07.2015 19:50
Raamattu taitaa hyvät ystävät, olla ylivoimaisesti maailman väännetyin kirja :(
30.07.2015 16:49
Sanotaan vielä näin että kun sinulle on annettu tämä lupaus esimerkiksi pelkästä tuhatvuotiskaudesta: "Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta." Niin miksi et jaksaisi olla tämän lyhyen elämäsi nöyrin mielin siinä asemassa mihin sinut on kutsuttu palvelemaan herraasi. Kuin sinun pitää jatkuavsti olla pyrkimässä johtamaan ympärillä olevian ihmisiä, koko Suomea ja mieluummin vaikka koko maailmaa, hakemalla maailmalta valtaa ja kunniaa sen ehdoilla.
30.07.2015 15:57
Osapuilleen olen samaa mieltä tässä ajassa missä elämme. Siksi minusta ei uskovaisten sovi mennä eduskuntaan tai ylipäätään sellaiseen asemaan jossa joutuu sukonsa takia tekemään kompromisseja. Maailmaa johtaa maailman ruhtinas ja valta ei ole vielä vaihtunut, joten raha ja valta on sen kenelle se kulloinkin annetaan. Saarnaajan kirjaa kannattaa lukea tässä asiassa.
30.07.2015 15:49
Jeesuksen sanat kyllä suomentavat meille kaikille mikä on Jumalan mielipide:
Jeesus: "kenen kuva siinä kolikossa on?"
Vastaaja: Keisarin kuva
Jeesus: Anna keisarille se mikä keisarin on ja Jumalalle se mikä on Jumalan.
30.07.2015 15:22
Moni laskee että antikristus tulee hallitsemaan koko maailmaa. NÄIN EI TULE OLEMAAN! Antikristus nimistä henkilöä emme tule näkemään mutta paljon antikristillisyyttä kyllä. Emmekä tule näkemään koko maailman hallitsijaa, koska muutenhan maailmaan tulisi rauha, eikä silloin maailmassa olisi sota loppuun saakka, joten paljon on ladattu ns. antikristuksen ja sen maailmanrauhan päälle ja kaikki on pelkkää kuvitelmaa ja Hollywoodia, ei Raamatusta.
Koko maa tarkoittaa luvattua maata, ei koko maailmaa.
29.07.2015 18:27
Lopunajan apokalyptiset ennustukset keskittyvät raamatullisiin alueisiin ja niissä mittasuhteissa. Loppuun saakka on sotaa oleva, sanassa sanotaan, eli koko maailma sotii loppuun saakka ja lopussa ydinsotana. Paljon ei ihmiskuntaa jää, kun Jeesus tulee. Sitä aikaa on lyhennettävä, jotta mikää liha pelastuisi.
29.07.2015 18:24
Kannattaa muistaa että aina kun Raamatussa viitataan termillä "maa" se tarkoittaa Israelin luvattua maa-aluetta. Jos puhutaan valtakunnista, niin sielläkin voimme käsittää samoja kaavoja, Raamatun puhuessa raamatullisista alueista. Kun puhutaan pedoista, niin se tarkoittaa myös sitä... eli ei demokraattinen länsimaa voisi oikeastaan olla mikään petomaa. Peto on nimenomaan julma ja raakalaismainen, kuten pedot nyt yleensäkin voivat olla.
ISIS:stä on muodostunut valtakunta hetkessä, joka talloo ja murskaa alleen kaiken. Merestä nousee peto joka asettuu rantahietikolle. Eli pakanakansojen seasta nousee johtaja, jolla on nuo aloituksessa kuvatut ominaisuudet ja asettuu luvatun maan reunalle. Kyseessä ei ole USA:n tai Venäjän presidentti, vaan paljon yksinkertaisempi ja suoraviivaisempi valtias.
29.07.2015 18:20
Aivan!
28.07.2015 23:56
Se minua hiukan ihmetyttää, että joskus ollaan niin Raamatun tuntevia mutta silti kun lähdetään tosiasiassa hakemaan Raamatusta kohtia, jotka todistavat raamatullisesti asioita, niin eipä sitä tietoa sitten ollutkaan, edes perusasioista. Sitten kumminkin suunapäänä ollaan tietämässä kaikkea.
28.07.2015 10:41
No taivaan osalta voidaan sanoa että sen esiaste on jonkinlainen samanlainen odotustila kuin viimeistä tuomiota odottamaan joutuville "tuonela". Sielut menevät joko Jumalan luo tai tuonelaan. Ei siis suoraan paratiisiin vaikka Luukas 23 luvussa ryövärille sanotaankin että tänään sinä olet kanssani paratiisissa. Jeesus ei silti valehdellut, sanoihan hän senkin että kolmessa päisässä hän rakentaa temppelin. Elikkä koska Jumalan "tämä luomisen 6. päivä" on myös silloinkin kun viides sinetti avataan, jolloin marttyyrit saavat pitkäs valkeat vaipat. Viittaan tässä 1. Tess. 4. luvun poisnukkuneisiin. Tämä tietenkin tarkoittaa että kaikki muutkin pyhinä kuolleet saavat taivasruumiin ja odotustilassa odotettu aika päättyy. (Joh.ilm. 6:9-11)
Helvetti taas on ikuinen kadotus. Eli siellähän ei ole ketään Joh.ilm. 20 luvussa:
5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
28.07.2015 10:37
Kyl täytyy sanoa että sen oon huomannu et sä oot kyl yks saatanan kätyri. Sulle on ihan sama mikä ja mitä, kunhan se on kaikkia kristillisiä arvoja vastaan. Iiärräki on sentään oikeuden ja moraalin vartija, mut sullei ole sitä hituakaan ja varmasti olet siitä vielä kaikenlisäks jollain tavalla ylpeä.
28.07.2015 00:37
41 / 121