Pedon tunnusmerkistön täyttää nyt Omar Mullah

Tähän mennessä Osama bin Laden on yksin pitänyt kahta vaille kaikki ominaisuudet jotka pedosta on annettu. Nyt kärkisijalle nousi Omar Mullah, joka "kuoli" pari viikkoa sitten. Hänellä on nyt ollut sekä pieni valta, hän on ollut kadoksissa jo vuosia, nyt hänelläkin on miekanhaava jne... MUTTA hänellä on oikea silmä sokea:

Sakarja 11:17 Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon."

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305973639569
http://www.pelastussanoma.fi/Osama Bin Laden.htm

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a---a

Jaaha. Moneskohan sadas tai tuhannes "peto" tämä kaveri jo oli yksin tällä palstalla? Seuraavaa ehdokasta odotellessa.

• näkymätön-ninni

Sak.11:15. Sitten Herra sanoi minulle: Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet.
      16. Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat.

Jer. 23:1 Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.
      Hes. 34:3 Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa,

Sak.11:17. Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon.

Sak. 13:7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
      Joh. 10:12 Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.

• näkymätön-ninni

Neljäs peto = neljäs valtakunta?
      Dan.7:7
      Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.

Dan. 7:11

Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.

Dan. 7:23

Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen.

• Aika_selvästi

ISIS

• näkymätön-ninni

Puhutaanko näissä kohdin nyt samasta pedosta?

Ilm. 17:3

Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

Ilm. 17:8

Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

Ilm. 17:11

Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

Ilm. 17:16

Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

Ilm. 19:20

Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

Ilm. 20:10

Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

• JarmoEiKirj

Juuri sama!

• Kannattaa muistaa että aina kun Raamatussa viitataan termillä "maa" se tarkoittaa Israelin luvattua maa-aluetta. Jos puhutaan valtakunnista, niin sielläkin voimme käsittää samoja kaavoja, Raamatun puhuessa raamatullisista alueista. Kun puhutaan pedoista, niin se tarkoittaa myös sitä... eli ei demokraattinen länsimaa voisi oikeastaan olla mikään petomaa. Peto on nimenomaan julma ja raakalaismainen, kuten pedot nyt yleensäkin voivat olla.
      ISIS:stä on muodostunut valtakunta hetkessä, joka talloo ja murskaa alleen kaiken. Merestä nousee peto joka asettuu rantahietikolle. Eli pakanakansojen seasta nousee johtaja, jolla on nuo aloituksessa kuvatut ominaisuudet ja asettuu luvatun maan reunalle. Kyseessä ei ole USA:n tai Venäjän presidentti, vaan paljon yksinkertaisempi ja suoraviivaisempi valtias.

• Lopunajan apokalyptiset ennustukset keskittyvät raamatullisiin alueisiin ja niissä mittasuhteissa. Loppuun saakka on sotaa oleva, sanassa sanotaan, eli koko maailma sotii loppuun saakka ja lopussa ydinsotana. Paljon ei ihmiskuntaa jää, kun Jeesus tulee. Sitä aikaa on lyhennettävä, jotta mikää liha pelastuisi.

• Moni laskee että antikristus tulee hallitsemaan koko maailmaa. NÄIN EI TULE OLEMAAN! Antikristus nimistä henkilöä emme tule näkemään mutta paljon antikristillisyyttä kyllä. Emmekä tule näkemään koko maailman hallitsijaa, koska muutenhan maailmaan tulisi rauha, eikä silloin maailmassa olisi sota loppuun saakka, joten paljon on ladattu ns. antikristuksen ja sen maailmanrauhan päälle ja kaikki on pelkkää kuvitelmaa ja Hollywoodia, ei Raamatusta.
        Koko maa tarkoittaa luvattua maata, ei koko maailmaa.

• Kaikkimuslimit

Muslimit ovat niitä petoja. Kaikki.

• tottakurotta
        Kaikkimuslimit kirjoitti:

Muslimit ovat niitä petoja. Kaikki.

No niin on, se on juurikin niin!!!!

• lukekaaRaamattua

Antikristus eli peto ei ole vielä tulossa. Nukkukaa rauhassa ja nähkää kauniitä unia ja menkää nyt mustikoita keräämään, ne alkavat olla kypsiä poimittaviksi ja niitä on paljon.

Sinä kuolet luonnollisen kuoleman ja myös minä. Me emme näe niitä Ilmestyskirjan tapahtumia ensinkään.

• Kuinkaontotuus

Oletko aiemmin keksinyt ennustuksia, vai oliko tämä harjoituskpl?

• varas_yllättää

Kuuntele mitä kirjoitit: "nukkukaa rauhassa, ei se tule vielä" TYSIN PÄIN VASTOIN ...kuin suoraan Raamatusta varoituksena tekemästä niin kuin neuvot.
        "valvokaa, sillä ette tiedä päivää, ettekä hetkeä" ja "älkää nukkuko niinkuin nuo muut, vaan valvokaa ettei varas yllättäisi teitä"

• näkymätön-ninni

"Nukkukaa rauhassa ja nähkää kauniitä unia." Ei näin! Vaan valvokaa! Raamatun Sanaan kiinnittyen.

-Sana varoittaa hengellisestä nukkumisesta.
        -Antikristus ei ole sama asia kuin peto! Antikristuksen henki vaikuttaa jo maailmassa!

ps: Mustikoita on tullut jo poimittua 10 litraa. :)

• Mutta kyllähän sen nyt Raamattukkin opettaa, että kaikki pedot ovat symbooleja valtakunnille, eikä yksittäisille ihmisille.

Nämä petojen ajat ovat pitkiä aikajaksoja, ja ihmis kuninkaita nousee ja kaatuu.

Vain neljästä pedosta on profeetta Danielkin profetoinut, eli neljästä valtakunnasta.

36. Tämä oli se uni, ja nyt sanomme kuninkaalle sen selityksen. 37. Sinä, kuningas, olet kuningasten kuningas, jolle taivaan Jumala on antanut vallan, voiman, väkevyyden ja kunnian 38. ja jonka käteen hän on antanut ihmiset, missä ikinä heitä asuu, ja kedon eläimet ja taivaan linnut, asettaen sinut kaikkien niiden valtiaaksi: sinä olet se kultainen pää. 39. Mutta sinun jälkeesi nousee toinen valtakunta, joka on halvempi kuin sinun; ja sitten kolmas valtakunta, joka on vaskea ja joka hallitsee kaikkea maata. 40. Ja neljäs valtakunta on tuleva, luja kuin rauta; niinkuin rauta musertaa ja särkee kaiken, niinkuin rauta murskaa, niin se on musertava ja murskaava ne kaikki. (Daniel 2:36-40)

Eikö nämä kuvaa niitä neljää petoa, jotka hänelle myöhemmin paljastetaan, ja eikös se neöljäs peto ole se sama peto, joka rakakaalle velejllemme Joochananille myös ilmoitettiin, eli Ilmestyskirjan peto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1748
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      12
      1622
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1538
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe