Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos! Näinpä.
20.07.2015 22:11
Niinpä, aamen!
20.07.2015 22:10
Vihalla on oma voimanlähteensä.
20.07.2015 20:12
Mutta hyvä IR, kuitenkin kun katsomme ihmiskunnan ateistista historiaa hallituksina, niin veristä on ollut. Venäjä 1918-1989 ja Kiina ihmisoiokeuksineen, Pohjoiskorea ja monet muut ateistiset diktatuurit. Verisiä, verisiä ja verisiä.
20.07.2015 20:07
Johtuu varmasti siitä samasta syystä minkä takia suomalaiset tekevät enemmän rikoksia kuin maahanmuuttajat, ei siis prosentuaalisesti mutta määrärllisesti. Ennen vanhaa kun ei juuri ateisteja ollut, niin oli varmaan luonnollista ettei rikoksia syntynyt ryhmän tilille. Toiseksi että kaikissa hallituksissa oli uskonto takana, joka aina pisti erään momentin liikkeelle... JA kuinka ollakaan PAHOJEN ihmisten toimesta. Ei nuo kirkossakävijät ole koskaan pahojaan tehneet, vaan uskon varjolla voitiin hallita ja alistaa. Se johti kauheuksiin, eikä siksi että joku on uskossa. Sama pätee myös tänä päivänä erilaisten muiden asioiden myötä, kuten pumpataan rahat köyhiltä uskovilta uskon varjolla. Tätä kaikkea vastaan olen itse ainakin aina ollut mutta minkäs teet.
20.07.2015 20:01
Kaikesta voi päätellä että pahoja ihmisiä ei ole pelkästään siksi että kieltää Jumalan, vaan vieläkin pahempia ihmisä ovat jotkut uskovat. He oikein siunaavat itselleen pahuuden, koska lukevat Raamattua kuin piru. Moni ateistikin saattaa etsiä totuutta ja harhailla siellä mutta silti kartaa brutaalia pahuutta. Muistakaa kaikki yksi tosiasia, että me kaikki olimme ateisteja ja toiset ovat sitä edelleen.
20.07.2015 19:42
Juuri näin, olemme keskutelemassa ja etsimässä jotain mikä voi olla piilossa. Sanonkin IR:lle ekaa kertaa että AMEN!
20.07.2015 19:38
VainOmaMieleipide on vain oma mielipide. Puhu vain omasta puolestasi, koska Raamattu ei tue millän tavalla miten asiaa koitat esittää. IR ei ole vihamies, eikä hän ole oikeastaan edes uhka kristityille, tai ehkä sinulle koska näkyy olevan tuon uskon kanssa vähän veivaamista vielä.
Meillä on IR:n kanssa ollut jo pian kymmenen vuotta sellainen riita-kunnioitussuhde, eli ei viha, vaan enemmänkin kahden eri arvomaailman pidempiaikainen käsittelysuhde joka ei ole toistaiseksi yhtään edennyt. Se että kumpi meistä on enemmän kylvänyt siementä, niin uskon että se tulee allekirjoittaneen puolelta. Toki IR on tästä eri mieltä :)
20.07.2015 18:03
Toi sama häirikkö on ollut mun kimpussa jo vuosia. Ei uusi ilmiö.
20.07.2015 16:05
Kyllä löytyy paljon sellaista jossa hyvä tulee oikeasti esiin :)
Sen sijaan olen pahoillani niistä "kristityistä" jotka ovat aina pilanneet hyvän maineen. Tätä olen joskus verrannut ns. stadilaisuuteen, joilla on muualla Suomessa ylimielisen leveilijän maine. Kuitenkin olen monesti joutunut suomentamaan ihmisille mistä se johtuu. Ei vika ole helsinkiläisyydessä sinänsä, vaan ihmisistä jotka ovat muuttaneet Helsinkiin ja sitten palaavat käymään kotikonnuillaan "landella" ja heistä on tullut hesalaisia. Syy ei siis ole siinä että tapaat Helsingissä slangia puhuvan k...sipään, vaan tapaat helsinkiläistyneen landepaukun jolla on huono itsetunto. Tämä on jonkinlainen puolitotuus asiasta.
20.07.2015 16:00
Niinpä, sisar serafiina!
20.07.2015 15:53
Tämä aloitus kertoo pelkästään "uskovasta" itsestään. Kammottavaa lukea tämmösiä aloituksia. Annat uskovista juuri sen kuvan minkä ateistit kertovat totena, että uskovat ovat verenhimoisia ja julmia. Minä en halua yhdenkään joutuvan kärsimään marttyyrikuolemaa, vaan tiedän että moni joutuu. Siitä ei ole hyvä kristityn lähteä saivartelemaan ja brassailemaan kuin Pietari kiirastorstaiyönä. Kuinka kävi? Pietari kielsi Jeesuksen kolmesti ennen kuin kukko lauloi.
20.07.2015 14:01
Ongelmahan onkin vain uskovien keskuudessa, eikä tämä tarkoita sitä että uskova synnintunnossaan rypisi jossain itsesäälissä, vaan näkee itsensä sellaisena armahdettuna jolla ei olisi muuten ollut mitään toivoa.
Siinä olet täysin oikeassa että moni uskova käyttää syntiä lyömäaseenaan, varmaan minäkin aika-ajoin syyllistyn siihen vaikka tiedän ja koetan välttää tätä ilmiötä. Meille ei kuuluisi kenenkään toisen syntien spekuloiminen. Mutta sen sijaan seurakunnan sisällä ns. veljen tahallisiin synteihin saa puuttua ja pitääkin voida puuttua. Tämä on hieman sama asia jos naapurisi käy pihallasi omenavarkaissa, annatko sen käydä, vai puututko siihen. Jos naapuri on karun iso kaveri ja itse et uskalla panna hanttiin, sinun on siis haettava joko isoveli mukaan ja mennä naapurin ovelle tai tehdä rikosilmoitus, jolloin sovittelua ei enää oikeen voi tehdä jatkosssa.
Sen sijaan kliinisestihän terveellä pohjalla uskossa oleva ajattelee juuri noin kuin aloittaja tekee. Me olemme tämän maailman vankeja, eikä meillä ole täydellisyyttä teoissamme eikä ruumiimmekaan siitä nauti. Se vaan on niin ja se tarkoittaa sitä mistä aloittaja juuri puhuu.
20.07.2015 10:53
Syvä huokaus! ...ja kaikkea sitä onkin...
19.07.2015 22:24
Ei minua nuo sanat satuta, koska ne tulevat kuten Serafiina sanoi, he eivät tiedä mitä tekevät. Minua satuttaa vain omien tuomitsemiset ja pilkkaamiset, koska heidän pitäisi tietää mitä he tekevät.
Kiitos IR:lle kuitenkin asiallisesta spekulaatiosta.
19.07.2015 19:22
Aivan oikein, Suomi saa Jumalan armosta pahasta paremman pahan Venäjän miehityksessä. Suomeen ei pääse pedon merkki siinä laajuudessa kuin muualle Eurooppaan. Vaikka Suomi kärsii nälänhätää ja muuta puutetta miehityksen ikeessä, niin sekin on vain suomalaisille hyväksi. He kääntyvät Jumalan puoleen sankoin joukoin ja koko maa on eduskuntaa myöden jälleen polvillaan, kuin talvella 1939.
19.07.2015 12:32
Olen alusta saakka tiennyt (intuitio) että IR.stä tulee vielä kelpo kristitty. Sinun vaan täytyy käydä oma tiesi päästä päähän.
Ajatukseni tästä haasteesta lähti kahdesta syystä, ensinnäkin kaikki uskovat ovat entisiä ateisteja. Toiseksi että kuulin eräältä ex. ateistilta että moni ateisti salaa rukoilee. Ja tämän kokonaisuuden kun liittää erään Jannen omakohtaiseen tarinaan, jossa tämä uskovassa perheessä kasvaneena kielsi Jumalan ja varsinkin Jeesuksen tietoisesti tahallaan yli 20 vuotta. Hän kulki oman tiensä päästä päähän sanoen eina ettei tarvitse Jumalaa mihinkään, kunnen tuli se YKSI YÖ, joka muutti kaiken.
19.07.2015 11:45
Se joka katsoi videon mutta myös kuunteli mitä videossa oleva sanoma kertoi, ei välttämättä tarkoita että monikaan tuli siitä hullua hurskaammaksi, koska liian moni uskova hakee sensaatiota. Tässä sellaista ei ole mutta erityisen hyvä kuvaus seurakunnan tilasta. Meidän ympärillämme olevat PYHÄT eli sellaiset ihmiset joissa on Jumalan sinetti, eivät ole valmiita, vaan temmeltävät oman onnensa perässä. He eivät kuuntele missä ajassa elämme, eivätkä välitä odottaa. Moni jopa on aloittanut arvostelemaan kanssamatkalaisia, jotka odottavat Jeesusta sanoen että "mistä tiedät milloin se päivä tulee", jolla sulkee itsensä ulos ylösotosta. Alkavat juomaan juopuneiden kanssa ja lyödä kanssapalvelijoita. He kokevat saman kohtalon kuin uskosta osattomat. Se ei tarkoita että he eivät pelastuisi, vaan eivät pääse ylösottoon. He jäävät tänne ostamaan "häneltä kultaa, tulessa puhdistettua". Elikkä he pelastuvat ikäänuin tulen läpi ja tulevat sinne lasimerelle kun pakanakansojen aika on lopussa. He tulevat siitä suuresta ahdistuksesta, sillä morsian pelastetaan hädän hetkestä, joka on kohtaava yli koko maan piirin. Tästä hetkestä he eivät välty, vaan joutuvat käymään suuren ahdistuksen läpi ja pelastuvat sitten.
18.07.2015 18:59
Tämä oli selvää sanomaa Pyhässä Hengessä!!! Amen!
18.07.2015 10:09
Homma on niin että Jumalallekin on yhdentekevää onko kirkossa vaikka tuhat kuulijaa, jos siellä on vain yksi joka tahtoo kuulla. Silloin siellä ei ole Jumalan silmissä kuin yksi ainoa sielu. Sama pätee tätä palstaa. Täällä on varmaan paljon kaikkia niitä joilla ei ole mitään asiaa, eivätkä he haluakaan kuunnella. Mutta niin on kylväjän siementenkin laita, kaikki on kylvettävä mutta vain harvasta kasvaa puu.
16.07.2015 21:21
46 / 121