kuiva korppu. Tarvitaan sanaa-
Missä viipyy "Sinetti" APUA. Tämä palsta on kuin
12
<50
Vastaukset
- Tuulah
no sanopas muuta rakas veliseni. olen yrittänyt itsekin joka päivä käydä katsomassa, joko sinetti on sanaa puhumassa täällä. lomalla taitaa olla, kun ei näy.
- Tuulah
SINETTIIIIII. SINUA KAIVATAAN!!!!HUHUU. TULE JO TÄNNE.
- Buaaahhhaaahh
Kaipaatte ilmeisesti vain itsellenne samanmielistä kehujaa, joka kiittelee ja kumartelee ihan kaikille teksteille, joissa vain mainitaan sanat synti, Ilmestyskirja, Jeesus ja lopun ajat? No, palstakeisari ei ehdi siihen, koska hänellä on kiireitä pitää omat juttunsa ylhäällä. Kukaan muu taas ei juttuihinne usko.
Allekirjoitan aloittajan kommentin täysin. Siis palsta on kuiva ja hengetön kuin korppu.
Sinetin ketju on aina ollut sellanen kristityn hyvä lepomaja.- a---a
Se on palstakeisariwannabe sinulla peiliin katsominen, kun muut uskovat häviävät täältä.
En mä ala tekee alotuksia omien sivujeni pohjalta enää tänne. Kyllä mun mielestä riittää että jokaisella on vakiolinkit josta lähdetään hakemaan. En ole copy/paste harrastaja, ellei ole jotain erityisen merkittävää asiaa julkaistavaksi. Tämä on keskutelupalsta ja jos minulla on mielen päällä jotain, niin kerron sen omin sanoin uutena aloituksena. Muutenkin tämä on profetia palsta, jote tänne ei kannata tuoda muuta kuin profetiaa jotta palsta pysyisi tarkoitusperissään. Ainoastaan joku roti pitäisi saada näihin häiriköihin täällä, se on pahin asiankarkoittaja, samoin kuin tuo tunkkainen "Buaaahhhaaahh" jolla ei koskaan ole asiaa, vain pelkkää sitä itteensä.
- Tuulah
JarmoEklund kirjoitti:
En mä ala tekee alotuksia omien sivujeni pohjalta enää tänne. Kyllä mun mielestä riittää että jokaisella on vakiolinkit josta lähdetään hakemaan. En ole copy/paste harrastaja, ellei ole jotain erityisen merkittävää asiaa julkaistavaksi. Tämä on keskutelupalsta ja jos minulla on mielen päällä jotain, niin kerron sen omin sanoin uutena aloituksena. Muutenkin tämä on profetia palsta, jote tänne ei kannata tuoda muuta kuin profetiaa jotta palsta pysyisi tarkoitusperissään. Ainoastaan joku roti pitäisi saada näihin häiriköihin täällä, se on pahin asiankarkoittaja, samoin kuin tuo tunkkainen "Buaaahhhaaahh" jolla ei koskaan ole asiaa, vain pelkkää sitä itteensä.
puhut täyttä asiaa. täällä ei kukaan viihdy, kun viestit sisältää sitä itseensä välillä.
Homma on niin että Jumalallekin on yhdentekevää onko kirkossa vaikka tuhat kuulijaa, jos siellä on vain yksi joka tahtoo kuulla. Silloin siellä ei ole Jumalan silmissä kuin yksi ainoa sielu. Sama pätee tätä palstaa. Täällä on varmaan paljon kaikkia niitä joilla ei ole mitään asiaa, eivätkä he haluakaan kuunnella. Mutta niin on kylväjän siementenkin laita, kaikki on kylvettävä mutta vain harvasta kasvaa puu.
- Pahaonpahaa
Kirjoita omin sanoin, mutta kuten olet huomannut, niin keskustelulle pitää olla alustus ja se on parasta olla totta, sillä raamatussa on ankarat tuomiot luvattu jos väärää sanaa tuo muille.
Keskustelun aloitus hengellinen kopio raamatusta tai muusta asiallisesta lähteestä riittää.
Jos aihe kiinnostaa niin voi ottaa kiinni. Ellei kiinnosta niin antaa mennä.
Palsta on keskustelua PROFETIOISTA, siis hengellistä sisältöä aloituksiin ja se riittää.
Palsta ei ole KESKUSTELUA profetioista, joten älä eksy uskovien solvaajien kelkkaan.
Mistä raamattu osoittaa, että uskovat tunnetaan? - a---a
Pahaonpahaa kirjoitti:
Kirjoita omin sanoin, mutta kuten olet huomannut, niin keskustelulle pitää olla alustus ja se on parasta olla totta, sillä raamatussa on ankarat tuomiot luvattu jos väärää sanaa tuo muille.
Keskustelun aloitus hengellinen kopio raamatusta tai muusta asiallisesta lähteestä riittää.
Jos aihe kiinnostaa niin voi ottaa kiinni. Ellei kiinnosta niin antaa mennä.
Palsta on keskustelua PROFETIOISTA, siis hengellistä sisältöä aloituksiin ja se riittää.
Palsta ei ole KESKUSTELUA profetioista, joten älä eksy uskovien solvaajien kelkkaan.
Mistä raamattu osoittaa, että uskovat tunnetaan?Et usko edes muita uskovia, vaan jankutat tuota copypastemantraasi heillekin, vaikka sanovat etteivät halua tehdä sellaisia avauksia. Et sinä määrää miten ja kenen toimesta keskustellaan, koeta nyt hyvä ihminen sisäistää se. Sinä sekoat koko ajan pahemmin ja pahemmin.
- Hyväniin
JarmoEklund kirjoitti:
Homma on niin että Jumalallekin on yhdentekevää onko kirkossa vaikka tuhat kuulijaa, jos siellä on vain yksi joka tahtoo kuulla. Silloin siellä ei ole Jumalan silmissä kuin yksi ainoa sielu. Sama pätee tätä palstaa. Täällä on varmaan paljon kaikkia niitä joilla ei ole mitään asiaa, eivätkä he haluakaan kuunnella. Mutta niin on kylväjän siementenkin laita, kaikki on kylvettävä mutta vain harvasta kasvaa puu.
Tyhjää tilaa ei ole . Koska uskovat eivät välitä, tilan täyttää pahuuden voimat.
Totisesti, ei enää ensimmäistäkään asiallista ketjua ilman solvauksia ja hyvä niin koska uskovat sitä kerran haluavat ja innoissaan kirjoittavat asiattomiin, palstalle sopimattomiin , ei uskovien aloituksiin.
Itsellä ei ole kuitenkaan hengellistä intoa tehdä sitä, mitä Herra haluaa. Huomaan. - a---a
Hyväniin kirjoitti:
Tyhjää tilaa ei ole . Koska uskovat eivät välitä, tilan täyttää pahuuden voimat.
Totisesti, ei enää ensimmäistäkään asiallista ketjua ilman solvauksia ja hyvä niin koska uskovat sitä kerran haluavat ja innoissaan kirjoittavat asiattomiin, palstalle sopimattomiin , ei uskovien aloituksiin.
Itsellä ei ole kuitenkaan hengellistä intoa tehdä sitä, mitä Herra haluaa. Huomaan.Nyt sinä jo kuvittelet olevasi jonkinlainen Herra.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627