Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos, Amen! Herra varjelkoon Jaria, oikeusministeriämme.
28.06.2015 13:41
Naulan kantaan. Nyt sanon ISO AMEN!
28.06.2015 13:35
Tuomaksen vanha profetia:
UNI pe-la 25.5.2007:
Olin jossain sokkeloisessa talossa jälleen. Nukuin jossain varasto vierashuoneessa alakerrassa.. En ollut kotonani vaan jonkun luona kylässä, käsitykseni mukaan perhe oli rikas, ei lapsiperhe. Sain unessa unen.. se oli kirjoitettu messe tekstillä jota itse käytän, sinisellä tekstillä. Siinä oli 1½ kappaletta ja ensimmäisessä oli jonkinsortin johdanto, jota en enää muista.
Ensimmäisen kappaleen lopussa oli viesti joka pysäytti minut. Siinä luki että ylösotossa ensin lähtevät katuvat ja ..... ((jokin muu ryhmä jota en nyt muista, oisiko ollut köyhät tai nöyrät.)) En kyennyt lukemaan loppua tekstistä. Muistan ajatelleeni, että tämä pitää heti kertoa Jarmolle, mutten voinut herätä siitä unesta. Kun unessani kuitenkin nousin kuulin ääniä, kuin varas olisi talossa. Hetken päästä näin ikkunasta miten varas oli liikkeellä. Soitin 112:teen ja ilmoitin jonkin osoitteen jossa olin, mutten muista mikä osoite, ja kerroin että täällä on varas liikkellä ryöstämässä asuntoja. Taisin katkaista puhelun kun varas oli tulossa juuri siihen huoneeseen jossa olin. Takaovesta. Ikkunasta näin että varas oli pukeutunut aurinkohattuun, sillä oli päässään aurinkolasit ja teepaita ja farkut. Normaali nykyajan nuori n. 25-30v. Varmasti naisten suosiossa, hyvävartaloinen ja rento kaveri joka ei pelännyt nähdäänkö häntä vai ei. Huolettomasti kulki sorkkarautansa kanssa. Piilouduin vaatenaulakon taakse. Tämä varas avasi oven helposti sorkkaraudallaan ja tuli sisään taloon. Sorkkaraudan hän jätti oven taakse ulos. Menin samalla ovenavauksella ulos eikä varas huomannut tai noteeranut sitä mitenkään. Nousin talon viereistä rinnettä ylös ja soitin taas 112 kun olin sen joutunut katkaisemaan. Sama ”komisario” vastasi puhelimeen huolettomasti sanoen jotain; ”niin – tai mitä nyt taas...” koitin kertoa että kiirehtisivät paikalle mutta hän ei kuunnellut. Taustalla kuului miten hänen vaimonsa järjesteli jotain juhlia ja vaikutti siltä kuin he olisivat järjestelyistä kiistelleet.
Taisin lopulta herätä tästä unesta ja olin erittäin väsynyt kirjoittaakseni esim tätä unta ylös.
28.06.2015 13:22
Totta, amen! Tule Herra Jeesus!
28.06.2015 13:19
Kerron millaisena minun lapsuudessa adventtikirkko oli. Elämämme oli silloin kahtapuolta, synnyin Helsingissä suurkaupungissa, mutta kasvoin lapsuuteni osin isoisän luonaTorniossa joka oli maaseutua. Äiti opiskeli Sibeliusakatemiassa ja minä sisareni kanssa oltiin monta lapsuusvuotta sielä isovanhempien luona.
Kun muistelen adventtikirkkoa silloin, niin se oli sillä tavalla aitoa ettei koskaan menty kirkkoon, vaan jonkun kotiin, jossa kirkonmenot pidettiin. Seillä oli aina tosi lämmin ilmapiiri ja järjestäjä perhe teki hyvää ruokaa kaikille joka sapattina jota yhdessä sitten syötiin. Ei silloin seurakunnat olleet isoja, vaan varsin pieniä, muutaman ihmisen tai perheen kokoisia seuroja. Mekin taisimme olla aina isoimmat yhteisöt kun oli kolme sukupolvea. Minä sanon että silloin Advenstimi oli oikeaa adventismia, eli Jeesuksen odottamista. Silloin adventtiaate julisti Jeesuksen tuloa, eikä lauantaisapattia.
28.06.2015 12:26
Niinpä, amen!
28.06.2015 12:15
MUISTAKAA JUMALAN IKUINEN SANA:
Matt. 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut .
5. Moos. 22:5 Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.
3. Moos. 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
3. Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
28.06.2015 12:08
RUKOILKAA JARI LINDSRTÖMIN PUOLESTA, ettei hän joutuisio painostuksen alla viemään tätä samaa kauhistuttavaa lakia eduskuntaan.
28.06.2015 12:02
Minut kastettiin Kallioniemessä 1976 joten olen adventisti.
28.06.2015 11:58
Mä kerron erään tarinan, vaikken ole koskaan tätä ennen paljastanu näitte samojen syiden takia. Jos siis kerron hyvän tekoni, siitä muodostuu synti päälleni. Nyt käy niin ja otan sen sellaisena jonka katson hyvän asian puolesta voivani sovittaa Jeesuksessa kristuksessa.
Juttu meni niin että eräs köyhä muusikko, baarissa jossa olin pokena, valitteli että jääkaappi meni rikki ja kesällä ei voi pitää kahvimaitoa edes kahta päivää pidempää. Kuuntelin tätä siinä muutaman illan ja sitten eräs naisihminen, kiinteistövälittäjä rupesi puhumaan että hänellä on asuntoja vaikka kuinka paljon, eikä olis ongelmaa jos yhdestä vaihdettas jääkaappi ja tämä muusikko sais sen vanha ja toimivan kaapin. No asia kuulosti hyvältä ja kaappia hehkutettiin mointa viikkoa, eikä kaappia kuulunut, eikä näkynyt. Puhetta oli vaan paljon. Meni aikaa ja melkeen syksyyn asti tämä köyhäö muusikko oli ilman jääkaappia ja arvon rouva oli Espanjassa lomalla, eikä varmaan paljon harmittanu ko. muusikon elämä ilman jääkaappia. Siten yhtenä päivänä minä olin vapaalla ja menin tuohon baariin, jossa ko. muusikko tapansa mukaan istui aamukaljalla. Nykäsin miestä hihasta ja käskin kyytiin. Mentiin suoraan Giganttiin ja sanoin että valitse jääkaappisi. Mies oli äimän käkenä ja osti jääkaapin, jonka maksoin. Sen jälkeen sanoin tälle että älä koskaan sano kuka osti. Näin sovittiin ja homma oli siinä.
28.06.2015 11:38
Ainoo joka ei hiffaa oli Mikko. Väärässä hengessä.
28.06.2015 11:26
Amen!
28.06.2015 11:26
Haluan ennen kaikkea haastaa ateistit!
28.06.2015 10:46
Tosiasia kysymyksen suhteen löytyy Raamatusta. Jumalan lasten sydämissä Jeesus on aina kaikki kaikessa mukana. Emme siis voi kysyä että onko Herramme läsnä, kosaka SE ON!
28.06.2015 10:36
No tota mä en ehdottomasti tarkottanu. Jumala on ja Jeesus on vapahtaja, siitä lähdetään ja siitä pidetään kiinni.
28.06.2015 08:59
Aijaa. ok. Siis ajatteles kun tämäkin vertaus annettiin, herää heti kysymys MIKSI?
Hääjuhla on menossa, morsian vihitään ja vieraat kutsutaan paikalle. Eikös morsian ole juuri morsian ja häävieraat ole nämä viisaat/tyhmät neityset.
Niistähän sanottiin siellä Raamatussa että he näkevät Aabrahamin ja Mooseksen mutta eivät päässeet koskemaan herrkuihin, koska heidät heitettiin alas.
On siis ihmisiä siinä SUURESSA SADONKORJUUSSA jossa ihmisiä heitetään takaisin vihaan, eli siellä missä on itku ja hammasten kiristys.
28.06.2015 08:44
Onko kellään todisteita siitä että adventtipastori olisi jollain tavalla saanut rahaa sillä tavalla kutehn esimerkiksi Pirkkko Jalovaara? Monesti epäilen kyllä kun tiedän varmasti USA:n TV pappeja Rolexit ja timantit käsissään saarnaavan "MUKA" hyvää sanomaa. Paras oi kun kaksi bodarai alko tekeen sitä samaa, kertoen tv:ssä nostelleen isoja painoja sanoen saaneensa voimat Jumalalta ja saat sinäkin kun pistät tilille: xxxx.xxxx rahaa 20 dollarii.
28.06.2015 08:35
On hienoa nähdä kun joku aidosti haluaa ymmärtää.
27.06.2015 21:13
Edelleen ihmettelen miksei ketään kiinosta Raamatun sana. Se sana jota jostain kumman syystä halutaan vaieta, ettei sitä olisi eikä sellaista ole kirjoitettu. SILTI ON!
27.06.2015 16:36
Tarpeeton maailmassa eri ole kukaan!
27.06.2015 16:34
56 / 121