Jeesuksen tulon merkki!?

ttkkl

Venus ja Jupiter taivaalla näkyy samalla linjalla kesä-heonäkuun vaihteessa 2015! Ilmeisesti kirkkaampi näky kuin Jupiterin ja Saturnuksen konjuktio Jeesuksen syntymän aikoihin.
Tuo näkyy paremmin etelässä, jossa yöt ovat pimeitä.
Tuo voi olla Jeesuksen tulon merkki!

26

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1232456778987

"Mutta siitä päivästä ja hetkestä eivät tiedä taivaan enkelit, eikä poika, vaan isä yksin"

• 11ja5

Päivän tarkkuudella siis ei pysty mutta pystyneekö esim. kuukauden tarkkuudella ?

Joka tapauksessa uskovan tulee valvoa ja rukoilla ja pitää öljyä lampussa joka hetki, mutta Jeesus käskee seurata ajan merkkejä ja nostaa päätään eli olemaan entistä valmiimpana.

• ppplslls
        11ja5 kirjoitti:

Päivän tarkkuudella siis ei pysty mutta pystyneekö esim. kuukauden tarkkuudella ?

Joka tapauksessa uskovan tulee valvoa ja rukoilla ja pitää öljyä lampussa joka hetki, mutta Jeesus käskee seurata ajan merkkejä ja nostaa päätään eli olemaan entistä valmiimpana.

Yritin laittaa hehkulamppuihini öljyä, mutta jostain syystä en onnistunut. En löytänyt yhdestäkään korkkia tms. jonka kautta öljyä voisi lamppuun laittaa. Mitä teen?

• 65847

65487

• Totta, amen! Tule Herra Jeesus!

• hyhu

• Tuomaksen vanha profetia:
      UNI pe-la 25.5.2007:
      Olin jossain sokkeloisessa talossa jälleen. Nukuin jossain varasto vierashuoneessa alakerrassa.. En ollut kotonani vaan jonkun luona kylässä, käsitykseni mukaan perhe oli rikas, ei lapsiperhe. Sain unessa unen.. se oli kirjoitettu messe tekstillä jota itse käytän, sinisellä tekstillä. Siinä oli 1½ kappaletta ja ensimmäisessä oli jonkinsortin johdanto, jota en enää muista.
      Ensimmäisen kappaleen lopussa oli viesti joka pysäytti minut. Siinä luki että ylösotossa ensin lähtevät katuvat ja ..... ((jokin muu ryhmä jota en nyt muista, oisiko ollut köyhät tai nöyrät.)) En kyennyt lukemaan loppua tekstistä. Muistan ajatelleeni, että tämä pitää heti kertoa Jarmolle, mutten voinut herätä siitä unesta. Kun unessani kuitenkin nousin kuulin ääniä, kuin varas olisi talossa. Hetken päästä näin ikkunasta miten varas oli liikkeellä. Soitin 112:teen ja ilmoitin jonkin osoitteen jossa olin, mutten muista mikä osoite, ja kerroin että täällä on varas liikkellä ryöstämässä asuntoja. Taisin katkaista puhelun kun varas oli tulossa juuri siihen huoneeseen jossa olin. Takaovesta. Ikkunasta näin että varas oli pukeutunut aurinkohattuun, sillä oli päässään aurinkolasit ja teepaita ja farkut. Normaali nykyajan nuori n. 25-30v. Varmasti naisten suosiossa, hyvävartaloinen ja rento kaveri joka ei pelännyt nähdäänkö häntä vai ei. Huolettomasti kulki sorkkarautansa kanssa. Piilouduin vaatenaulakon taakse. Tämä varas avasi oven helposti sorkkaraudallaan ja tuli sisään taloon. Sorkkaraudan hän jätti oven taakse ulos. Menin samalla ovenavauksella ulos eikä varas huomannut tai noteeranut sitä mitenkään. Nousin talon viereistä rinnettä ylös ja soitin taas 112 kun olin sen joutunut katkaisemaan. Sama ”komisario” vastasi puhelimeen huolettomasti sanoen jotain; ”niin – tai mitä nyt taas...” koitin kertoa että kiirehtisivät paikalle mutta hän ei kuunnellut. Taustalla kuului miten hänen vaimonsa järjesteli jotain juhlia ja vaikutti siltä kuin he olisivat järjestelyistä kiistelleet.

Taisin lopulta herätä tästä unesta ja olin erittäin väsynyt kirjoittaakseni esim tätä unta ylös.

• zalaam

Kiitos Jarmo. Tuomaksen unesta saa käsityksen, että tulee aika, jolloin avunhuudot eivät auta. Silloin yhteiskunta ei suojele kansalaisiaan. Se taitaa olla sitä Raamatun ennustamaa laittomuuden aikaa.
        Mielestäni Pekka Simojoen laulu paljastaa aikamme sokeuden ja välinpitämättömyyden.
        https://www.youtube.com/watch?v=qFmUZB_OH0g

• Jeesus antoi meille tulemuksensa merkit ja ne löytyvät Matteuksen luvusta 24.

Jeesus antoi 4 selkeää merkkiä jotka tapahtuvat ennen Hänen paluutaan:
      .
      1. merkki maailmassa
      katastrofit yleistyvät; maanjäristykset, sodat ja nälänhätä
      Vaarana ovat nousevat väärät messiaat/kristukset
      .
      .
      2. merkki seurakunnassa
      maailmanlaajuiset vainot (seurakunta joutuu vihattavaksi kaikkialla, mitä ei ole vielä koskaan tapahtunut), monien rakkaus kylmenee (vainoissa tosiuskovat erottuvat nimikristityistä) ja evankeliumi saarnataan kaikille kansoille.
      Vaarana ovat väärä profeetat
      .
      .
      3. merkki Lähi-idässä
      Antikristus ja hänen toimensa
      Vaarana sekä väärät profeetat että väärät messiaat
      - Jeesus ei ole vielä tullut, jotkut sanovat Hänen tulleen, mutta sellaista ei pidä uskoa. Eivätkä uskovat ole tähän mennessä lähteneet mihinkään.
      .
      .
      4. Merkki taivaalla
      Taivas pimenee ja leimahdus idästä länteen pasuunan soidessa.
      - Silloin pyhät temmataan Herraa vastaan tuuliin ja pilviin yläilmoihin ja sen jälkeen kun meidät on nostettu ylös vastaanottamaan Häntä me tulemme hallitsemaan Hänen kanssaan tänne maan päälle 1000-vuodeksi.

• "Ja kun Hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

[Matt. 24]

• zalaam

Takkar o pokkar George:)
        5Moos. 8:3
        Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

• zalaam

Itse pyrin löytämään osviittaa Pyhistä Kirjoituksista sillä periaatteella, ettei niissä ole mitään turhaa. Siksi kiinnitän huomioni tärkeisiin henkilöihin, kuten Abraham ja Jacob, ja heihin liittyviin lukuihin. Esim. Abeen liittyy hänen ikänsä 75 vuotta. Abe oli tuon ikäinen lähtiessään kohti luvattua maata. Kun taas Jacobiin liittyy kaksi seiskaa. Hän odotti kumpaakin vaimoaan 7 vuotta. Kaavani on varsin yksinkertainen ja suoraviivainen. On tulossa kahdet häät.
        1. Morsian (Leah) temmataan 7 vuodeksi Karitsan häihin uuteen Jerusalemiin. Ajallaan morsian/pyhät laskeutuvat Jeesuksen ja uuden Jerusalemin kanssa maan päälle. En tiedä kuinka lähelle maan pintaa uusi Jerusalem tulee. Kenties se asettuu ilmakehän yläosiin.
        http://jesusismyking.net/joomla/images/stories/new_jerusalem_med.jpg
        2. Israel (Rachel) saa kaipaamansa aviomiehen kutsuttuaan Häntä "hoosianna". Silloin Jeesus palaa maan päälle fyysisesti tuhannen tuhansine pyhinensä perustamaan 1000-vuotista Jumalan valtakuntaa.
        Luuk. 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"
        https://www.google.fi/#q=god's kingdom
        1.Moos 12:4 Niin Abram lähti, niinkuin Herra oli hänelle puhunut, ja Loot meni hänen kanssansa. Abram oli Harranista lähtiessänsä seitsemänkymmenen viiden vuoden vanha.
        Genesis 29:18-28 Ja Jaakob rakasti Raakelia; niin hän sanoi: "Minä palvelen sinua seitsemän vuotta saadakseni Raakelin, nuoremman tyttäresi." Laaban vastasi: "Parempi on, että annan hänet sinulle, kuin että antaisin hänet jollekin toiselle; jää luokseni." Jaakob palveli siis seitsemän vuotta saadakseen Raakelin, ja ne tuntuivat hänestä muutamilta päiviltä; niin hän rakasti häntä. Senjälkeen Jaakob sanoi Laabanille: "Anna minulle vaimoni, sillä aikani on nyt kulunut umpeen, mennäkseni hänen tykönsä." Silloin Laaban kutsui kokoon kaikki sen paikkakunnan asukkaat ja laittoi pidot; mutta illalla hän otti tyttärensä Leean ja vei hänet hänen luokseen; ja hän yhtyi häneen. Ja Laaban antoi orjattarensa Silpan tyttärellensä Leealle orjattareksi. Aamulla hän näki, että se oli Leea. Ja hän sanoi Laabanille: "Mitä oletkaan minulle tehnyt? Olenhan palvellut sinua saadakseni Raakelin! Miksi petit minut?" Laaban vastasi: "Ei ole meidän maassamme tapana antaa nuorempaa ennen vanhempaa. Vietä nyt vain tämä hääviikko loppuun, niin annetaan sinulle toinenkin, kunhan olet palveluksessani vielä toiset seitsemän vuotta." Ja Jaakob suostui siihen, ja kun hän oli viettänyt sen viikon loppuun, antoi Laaban myöskin tyttärensä Raakelin hänelle vaimoksi.
        Juud 1:14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        Ilm 20:1-3 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään. Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        Laskujeni mukaan Israel on 75-vuotias 14.5.2023 - 13.5.2024. Mielestäni Jeesus voisi hyvinkin palata fyysisesti maan päälle em. vuoden aikana. Mutta. Koska olemme jo siirtyneet 3. vuosituhanteen, en näe Jeesuksen paluulle ajallista estettä. Siis valvokaamme.
        Uskon tempaukseen ennen 7-vuotista vaivanaikaa. Näin ollen tempaus asettuisi pvm. 14.5.2016 ja 13.5.2017 väliin. Mainittakoon vielä, että Raamatun antamien lukujen mukaan tempauksen takaraja vuosi lasketaan seuraavasti: 1948 (Israel-valtio) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (vaivanaika) = 2021.
        Ps. 90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

• Tutkiskelija74

Kts. tähtien asento 22-23.9.2017 ja vertaa sitä ilmestyskirjan puoleenväliin (12 luku). Hyvä ohjelma, jolla tähtien asentoja voi tarkistaa on Stellarium. (http://www.stellarium.org/fi/)

Ilmestyskirjassa annettu tähtimerkki :"Taivaalla näkyi suuri tunnusmerkki: nainen, jolla oli pukunaan aurinko, kuu jalkojen alla ja pään päällä seppeleenä kaksitoista tähteä.
        Hän oli raskaana ja huusi tuskissaan synnytyspolttojen vaivaamana".

Neitsyeen tähtimerkissä on Jupiter vatsassa, kuu jalkojen alla, aurinko mekon olkapäässä, Mars, Venus ja (en muista enää)joku kolmas planeetta neitsyeen pään päällä olevassa tähtikuviossa (jossa muutoin on vain 9 tähteä).
        Tämä planeettojen, kuun ja auringon asento taivaalla ei ole tapahtunut ainakaan vuoden 1198 jälkeen (... ja tuskin sitä ennenkään, mutta en ole sitä vielä tarkistanut).
        Tämä olisi mielestäni 7 vuoden vaivanajan puoliväli. Eli juuri vaivanajan alussa maaliskuu 2014 Venäjä aloitti toimensa Ukrainassa.
        Tällöin vaivanaika päättyisi noin pääsiäisenä 2021.

Ps. Tarkkaa päivää ei voi tietää kukaan muu kuin Jumala, koska meille annettu tähtimerkki koskettaa 2 eri päivää.

Huom. yllä oleva on siis vain omaa tulkintaani raamatusta.

• George_L kirjoitti:

"Ja kun Hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
        Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

[Matt. 24]

Tuon profetian toteutuminen on lähellä.

http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=21

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme LIENNYTYKSEN ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten SUPISTAMISTA monissa maissa, myös Norjassa. KOLMAS maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

• 1234567---

Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei missään tapauksessa täällä saastuneen maanpäällä.
        1000 vuoden jälkeen kun tuli tekee lopun jumalattomista luodaan pelastuneille uusi taivas ja uusi maa.

• pertsa2012 kirjoitti:

Tuon profetian toteutuminen on lähellä.

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme LIENNYTYKSEN ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten SUPISTAMISTA monissa maissa, myös Norjassa. KOLMAS maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Näyttäisi olevan lähellä. Monet noista asioista on jo tapahtumassa. Tarvitaan väkevää julistusta parannuksen teosta, pelastuksesta ja varoitusta tuhoon johtavasta elämän suunnasta.

"Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys."

Tässä ollaan jo jossain määrin, ja pahemmaksi näyttäisi menevän.

"Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy."

Eikö ollut joku profetia, että täältä lähdettäisiin sitten pakoon köyhiin maihin, mutta ihmiset eivät siellä ota näitä vastaan kun täällä kohdeltiin heitä huonosti.

• 1234567--- kirjoitti:

Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei missään tapauksessa täällä saastuneen maanpäällä.
        1000 vuoden jälkeen kun tuli tekee lopun jumalattomista luodaan pelastuneille uusi taivas ja uusi maa.

Jaa, missä Raamattu niin sanoo? Läpi Raamatun kulkee punaisena lankana Jumalan kuningaskunta, maan päällä, Raamattu ilmoittaa asiasta niin selkeästi että vain ne jotka pitäytyvät seurakunnan opeissa, eivätkä tutkiskele Raamattua itsenäisesti Pyhän Hengen johdatuksessa ovat noin jääräpäisiä pitämään kiinni ihmisopeista, kreikkalaisesta maailmankatsomuksesta, joka ei ole Raamatun maailmankuva ja tapa ajatella.

• George_L kirjoitti:

Näyttäisi olevan lähellä. Monet noista asioista on jo tapahtumassa. Tarvitaan väkevää julistusta parannuksen teosta, pelastuksesta ja varoitusta tuhoon johtavasta elämän suunnasta.

"Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys."

Tässä ollaan jo jossain määrin, ja pahemmaksi näyttäisi menevän.

"Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy."

Eikö ollut joku profetia, että täältä lähdettäisiin sitten pakoon köyhiin maihin, mutta ihmiset eivät siellä ota näitä vastaan kun täällä kohdeltiin heitä huonosti.

Tuossa on se profetia :

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

• kukaaneitiedä

Hän tulee sillon kun ette luule, lukekaa Raamatusta.
      Se on varma, että Hän tulee.

• No no... Amos 3:7 Herra, Herra ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.

• Lisäksi: Te ette ole pimeyden lapsia, vaan valon lapsia, se päivä ei teitä yllätä.

• Kaikki se sana joka tarjkoittaa varasta yöllä ja sitä salaista tempausta, on niille jotka eivät usko. Tämän Jeesus moneen otteeseen sanoi niissä yhteyksissä, joissa hän puhutteli fariseuksia ja kirjanoppineita. Nämä kaksi ryhmää ovat tänäkin päivänä läsnä meidän keskellämme. Te näette heitä kirkoissa ja täällä palstoilla.

• ItseVeikkaan

Jeesus tulee vuonna 2060.

• zlm

Perustelut?

• Missäkoti

Muistelin Jeesuksen nimen tähden kuolleiden olevan hallitsemassa 1000v. Missä jakeessa sanotaan ylöstemmattujen osallistuvan siihen?

" Merkki taivaalla

Taivas pimenee ja leimahdus idästä länteen pasuunan soidessa.

- Silloin pyhät temmataan Herraa vastaan tuuliin ja pilviin yläilmoihin ja sen jälkeen kun meidät on nostettu ylös vastaanottamaan Häntä me tulemme hallitsemaan Hänen kanssaan tänne maan päälle 1000-vuodeksi."

- George

Jumalan siunusta teille Jumalan lapset.

• zalaam

"Muistelin Jeesuksen nimen tähden kuolleiden olevan hallitsemassa 1000v. Missä jakeessa sanotaan ylöstemmattujen osallistuvan siihen?"
        Biblia (1776) Ilm 20:4
        Ja minä näin istuimet, ja he istuivat niiden päällä, ja heille annettiin tuomio; ja niiden sielut, jotka Jesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden mestatut olivat, ja jotka ei petoa kumartaneet eikä hänen kuvaansa, ja ei ottaneet hänen merkkiänsä otsiinsa taikka käsiinsä; ja he elivät ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        Raamattu ei sano, ainakaan suoraan, että ylöstemmattu Kristuksen morsian tulisi maan päälle hallitsemaan 1000-vuotista valtakuntaa. Sen sijaan Raamattu antaa ymmärtää, että vaivanajan marttyyrit virkoavat eloon ja hallitsevat 1000-vuotista valtakuntaa Jeesuksen kanssa.
        Esittelen Teuvo Kopran käsityksen asioista.
        > Luimme valtaistuimista jakeessa neljä. Niille istuutuu monta henkilöä, jotka tulevat hallitsemaan Kristuksen kanssa tuhat vuotta.
        Keitä he ovat? Heitä on kolme ryhmää:
        - Taivaallisesta hääseremoniasta palannut Kristuksen vaimo, ylöstemmattu morsian.
        - Vihan aikana Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden mestatut.
        - Antikristuksen kumartamisesta ja merkistä kieltäytyneet.
        Karitsan vaimo sai ylösnousemusruumiin jo seitsemän vuotta aikaisemmin ja nyt sen saavat myös Karitsan häistä myöhästyneet. Häähuoneen ovi oli heiltä suljettu, mutta pelastuksen ovi oli auki ja he menivät siitä sisälle. Tämän jälkeen nämä kolme ryhmää elävät ylösnousemusruumiissa, kuten Jeesuskin eli ylösnousemisensa jälkeen. He hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta. Muut kuolleet eivät virkoa eloon. Uskomattomien ylösnousemus on vasta tuhannen vuoden kuluttua.
        Vihan aikana sai paljon ihmisiä surmansa. Vaikka Israeliin hyökännyt sotajoukko saikin surmansa, siinä oli vain kaksisataa miljoonaa ihmistä. Muualla päin maailmaa oli vielä ehkä 1-2 miljardia ihmistä, jotka selvisivät hengissä vihan ajasta ja sen hirvittävistä tapahtumista. He elävät täällä luonnollisessa ruumiissaan.
        http://www.teuvokopra.fi/ilmestyskirja_luku20.php

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe