Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrän pointtisi mutta olemmehan me samaa mieltä monissa asioissa mm. kaikkien ateistien ja muidenkin kanssa. Ei elämän kaikki asiat suinkaan ole ristiriidassa uskovien ja pahuuden henkivaltojen pauloissa olevalla. Samalla tavalla moni uskova, kuten Adventismi ja Katolisuuskin, emmehän me kaikissa asioissa ole samaa mieltä heidän kanssaan, päin vastoin monissa erittäin jyrkkä vastakkainasettelu.
Sen sijaan Raamattu ei lupaa maallisia sinuauksia, joita sinä kirjoituksissasi lupaat, hyvä Jouko. Lupaat asioita jotka ovat ristiriidassa Raamatun sanan ja porofetaalisen sanan kanssa. Lupaat ihmisviisautta joka johtaisi väistämättä ihmispalvontaan ja ymmärrät sen itsekin jos suvaitset katsoa tarkemmin asiaa.
Ainoa asia mikä pelastaa on puute, nälkä, sairaudet ja muut sodat ja vastoinkäymiset, jotka yhdessä pistävät ihmiset rukoilemaan parannuksen halussa Jumalaa. Ei kukaan ihminen joka saa aikaan rauhan, hyvinvoinnin tai muun poliittisen tasapaino, saa aikaan uskoa. Se on nähty!
03.06.2015 20:13
Täs tuli nyt vaan väkisinkin vielä mieleen, että jos Jouko on saanut itsestään seuraavanlaisen profetian "you are the leader of Finland" joten hän selvästi kirjoittaa aloituksessaan nyt itsestään. Kauhistus, nyt Jouko... menin nyt sanattomaksi.
Uusi Suomi 2013:
>Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland". Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta, EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta. Tämän tehtävän aion tehdä yhdessä muiden kanssa. Mutta kuten sanoin aiemmin, tiedätkö sinä, mikä sinä olet ja mikä on sinun tehtäväsi? Ei vähä mitään, eikä vaatimattomuus kaunista.<
03.06.2015 17:21
Niinpä! kerranki sun kaa samaa mieltä.
03.06.2015 17:03
Katos kun mulla tuli ihan sama mieleen.
03.06.2015 16:49
Nyt Jouko hei, tuollaista miestä ei Raamattu lupaa... tuo on sitä samaa mitä Jeesuksesta odotettiin Rooman keisarin ikeen alta ns. hyvää johtajaa. Sellaista ei tule ennen kuin Jeesus palaa näkyvällä tavalla. Suomi ei tule saamaan vaurautta, eikä poliittisia konsensuksia, eikä mitään johtajaa itselleen, joka vapauttaisi. PÄIN VASTOIN. Suomi tulee saamaan mitä on vuosikymmenet tilannut, julman miehittäjän, nälänhädän ja kaikki sisäiset ongelmat vielä... jonka sisällä syttyy suuri herätys. Tulee olemaan aikaa jolloin osa Suomen maa-aluetta on Venäjän hallussa ja etäistä osaa hallinnoi vahvojen erilaisten ryhmittymien kirjo aina ex. poliiseista moottoripyöräjengeihin. Hallintoelimiä tuskin enää jossain kohtaa tulee olemaan, saati turvallisuutta ja lainvalvontaa. Maa ajautuu kaaoksen sisällä Jumalan yhteyteen ja henki kulkee siellä kuin kulovalkea.
03.06.2015 16:47
Joku tahtoo sanoa sen vain mahdollisimman väärin, kierolla sydämellään. Eihän Omeria mihinkään siirretä. Omerin voi laskea joka vuosi joko oikein tai väärin. Jos se on laskettu oikein, se tulee ja menee niinuin mikä tahansa muukin päivä.
Ainoa paha juttu tässä on se että ilkeät ihmiset palstalla vääristävät toisen sanomaa ja tuovat sen palstoille kuten tämäkin ääliömäinen aloitus.
03.06.2015 16:28
Minullakaan ei ole loppujenlopuksi kuin kaksi profetiaa, joista voin sanoa että "kuulkaa mitä Herra sanoo" eikä kumpikaan pidä sisällään päivämääriä. Ensimmäinen on sadonkorjuu, morsiamen tempaus, sitten vaivanajan puolessa välissä pääsato (häävieraat) jolloin pakanakansojen täysi määrä täyttyy ja on sisälle tullut. Sitten Jeesus palaa näkyvällä tavalla kaikkine pyhinensä häistään ja sanoo, löytäneekö usko enää maan päältä.
Toinen profetia mikä minulla on ollut jakaa, on tämä Inarin ukkeli... miksikä sitä nyt kukanenkin kutsuu ja haluaa kutsua. Hän on toinen säkkipukuinen todistaja ja hän alkaa näkyvän työnsä aikanaan Suomineidon päästä. Hän laskeutuu voimallisesti alas Suomeen aina Turkuun, jonne hän hetkeksi asettuu, jatkaen sitten läpi Euroopan aina Israeliin ja Jerusalemiin saakka. Hänen takaa lähtee suunnaton herätys, minne hän jalkansa vain laskee. Tuo herätys leviää kuin kulovalkea kaikkialle maailmaan.
02.06.2015 22:35
Haluaisin vielä vähän hämmentää tätä aloitusta.
Katsokaas olen ystävieni kanssa rukoillut että Jumala antaisi Jouko Piholle joko profetian tai jonkun kautta ilmoituksen, joka selventäisi kuka tämä säkkipukuinen profeetta on. Sovimme vetoamalla jakeisiin "kaksi tai kolme jotain pyytää..." että Jouko saisi ilmoittaa tämän asian.
Nyt kun minä olen saanut tietää jo vuonna 2006 kuka tämä on, niin sen todistaminenhan on mahdotonta. Ajatelkaas kun itsekin hylkäsin kaiken saamani varmaan kymmeniä kertoja. Kirjoitin ja deletoin, kirjoitin ja deletoin... tätä rataa ja aina kun olin deletoinut, tuli uusi vahvistus sanomaani. Lopputulos oli etten enää voinut väistää sitä, vaan aloin kertoa asiasta muille. Tämän jälkeen tuli vieläkin vahvistuksia aina kun pikkusenkaan epäilin. Sanokaa siinä nyt sitten että ei se ole niin, jos ymmärrätte ja jos olette itse olleet PH:n puhuttelussa tässä vahvuudessa. Silloin tekin ymmärrätte, ettette TE ITSE koskaan voi sanoa että kyllä minä tiedän, vaan voitte vain sanoa "sain sanan".
Tässä asemassa olen täät ns. "Inarinmiestä" tuonut julki. Jos minkään en voi todistaa, niin miten minä voin ketään vakuuttaa? Mutta se joka on ollut Pyhän Hengen pyörityksessä tällä tasolla, hän ymmärtää mitä tarkoitan.
Rukoilkaa että asia selviää... toisaalta emme voi muuttaa ainakaan tässä asiassa Jumalan suunnitelmaa millään tavalla. Rukoilkaamme siis vain tämän herätyksen ja Suomen prtofeetan esiintulon puolesta. Hän on toinen ilmestyskirjassa mainituista säkkipukuisista todistajista, niin suuressa Jumalan Pyhän Hengen latauksessa että sellaista ei ole ennen nähty. Toinen samanlainen nousee Israelista.
Tämä on sanomani!
02.06.2015 20:13
Kielilläpuhumista ei kannata väheksyä, minulla on siitä erinomaisia kokemuksia. Kaikki ei ole niin simppeliä, eikä yhdenkään kannata sanoa että "minä tiedän".
02.06.2015 19:03
Näinhän se on... Herran kämmenellä. Kaikki pitää voida koetella.
02.06.2015 19:02
Sanon TÄYSIN PÄIN VASTOIN, Raamatun kaikki profetiat varoittavat ja tuovat rakentavan sillan pelastukseen. Tästä syystä profeeta ovat aina olleet vihattuja, koska he tuovat esille totuuden, oikeuden kuin vääryydenkin, sekä synnin ja sen palkan! ...jokaiselle profeetalle jää aina luu käteen, koska suurin osaa vihaa heitä.
02.06.2015 18:36
Olen huomannut että "lainpakkonoudattajat" vetovat aina Jaakobin kirjeeseen, siellä on sopivia jakeita ja "vanhurskaudenlain" puolestapuhujat roomalaiskirjeeseen.
02.06.2015 18:13
Taivasten valtakunta on niin ihmeellinen tälle maailmalle. Juuri kun luulet toista, niin se onkin toinen. Sinulle siunaus on jotain hienoa maallista, mutta minulle se saattaa olla vastoinkäyminen. Tästä syystä olet jatkuvasti harhassa.
02.06.2015 17:54
Heh! Et sinä kuule loppupeleissä ymmärrä yhtään mitään: hesekiel 7:17-19 Kaikki kädet herpoavat, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. He kääriytyvät säkkeihin, heidät peittää vavistus, kaikilla kasvoilla on häpeä, ja kaikki päät ovat paljaiksi ajellut. Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.
02.06.2015 17:52
Oletteko koskaan miettinyt sitä että armohan on, kuten tiedetään avoinna kaikille. Jumala haluaisi pelastaa kaikki ihmiset ja tekee ihmeitä silloin tällöin pelastaakseen kivettyneestä fossiilista itselleen lihasydämen. MUTTA! Yhtä hyvin saatanalla on omiaan, joista se pitää kiinni, joista se ei päästä irti.
Näissä hevosissa näkyy tuo sama yhtälö, jos katsotte tarkkaan. Ja huomatkaa Jeesuksen sanat, "se joka seuraa minua, ei koskaan kuole, uskotko sen?" Sitä ei kuoleman jälkeinen tuonela kykene viemään. Hengen voi viedä mutta sielu palaa Isän luo uhrialttarin alle Taivaaseen, jossa näille eräänä päivänä viidennen sinetin avattuaan, annetaan taivasruumis.
Ken uskoo tämän, ottakoon.
02.06.2015 17:49
...korjaan: Siis Armo, miekka, lain tuomio ja kuolema... jota seuraa vasta perässä (joko) armo (tai) tuonela.
02.06.2015 17:44
Etkö edes yritä miettiä mikä on (katsomatta karvoihin) noiden neljän hevosen merkitys, kuka ne lähettää ja mille asialle? ...ja se kaikkein tärkein huomio: Johannes itkee näyssä, kun ei löydy SEN KIRJAKÄÄRÖN ARVOISTA avaamaan sinettejä, kunnes viimein karitsa Daavidin vesa löytyi.... ....ja sitten sieltä syöksyy ensimmäisenä eksyttäjä???? HALOO!!! ONKS VALOO?
Kyllä sieltä kuule tulee jotain PLAJON YLEVÄMPÄÄ kuin joku eksyttäjä, jota seuraa sitä ja tätä kamaluuksia. Eli jos tutkit hiukankaan mitä sieltä tulee, ne ovat KAIKKI NELJÄ JEESUKSEN OMIA SANOJA! Armo, miekka, lain tuomio ja kuolema... jota seuraa vasta perässä (joko/tai) kuolema. Koko evankeliumi siinä menee neljän hevosen muodossa, eikä mitää ekstyksiä.
02.06.2015 17:41
Vankkaa asiaa. Kiitos ja Amen!
02.06.2015 10:18
ONko sisälukutaito noin huono? Otetaan uudelleen (copy/paste)
Lakia rakastava ei tarvitse lukea mistään "mitä saa tehdä" ja "mitä ei saa tehdä"... vaan lakia rakastavaa kutsutaankin vanhurskaaksi, jolla ei ole lakia.
02.06.2015 10:07
Sinä et näytä saaneen mitään sanaa, koska halveksut raamatunvastaisesti profetiaa.
02.06.2015 10:05
70 / 121