Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Ymmärrän pointtisi mutta olemmehan me samaa mieltä monissa asioissa mm. kaikkien ateistien ja muidenkin kanssa. Ei elämän kaikki asiat suinkaan ole ristiriidassa uskovien ja pahuuden henkivaltojen pauloissa olevalla. Samalla tavalla moni uskova, kuten Adventismi ja Katolisuuskin, emmehän me kaikissa asioissa ole samaa mieltä heidän kanssaan, päin vastoin monissa erittäin jyrkkä vastakkainasettelu.
    Sen sijaan Raamattu ei lupaa maallisia sinuauksia, joita sinä kirjoituksissasi lupaat, hyvä Jouko. Lupaat asioita jotka ovat ristiriidassa Raamatun sanan ja porofetaalisen sanan kanssa. Lupaat ihmisviisautta joka johtaisi väistämättä ihmispalvontaan ja ymmärrät sen itsekin jos suvaitset katsoa tarkemmin asiaa.
    Ainoa asia mikä pelastaa on puute, nälkä, sairaudet ja muut sodat ja vastoinkäymiset, jotka yhdessä pistävät ihmiset rukoilemaan parannuksen halussa Jumalaa. Ei kukaan ihminen joka saa aikaan rauhan, hyvinvoinnin tai muun poliittisen tasapaino, saa aikaan uskoa. Se on nähty!
  2. Haluaisin vielä vähän hämmentää tätä aloitusta.
    Katsokaas olen ystävieni kanssa rukoillut että Jumala antaisi Jouko Piholle joko profetian tai jonkun kautta ilmoituksen, joka selventäisi kuka tämä säkkipukuinen profeetta on. Sovimme vetoamalla jakeisiin "kaksi tai kolme jotain pyytää..." että Jouko saisi ilmoittaa tämän asian.
    Nyt kun minä olen saanut tietää jo vuonna 2006 kuka tämä on, niin sen todistaminenhan on mahdotonta. Ajatelkaas kun itsekin hylkäsin kaiken saamani varmaan kymmeniä kertoja. Kirjoitin ja deletoin, kirjoitin ja deletoin... tätä rataa ja aina kun olin deletoinut, tuli uusi vahvistus sanomaani. Lopputulos oli etten enää voinut väistää sitä, vaan aloin kertoa asiasta muille. Tämän jälkeen tuli vieläkin vahvistuksia aina kun pikkusenkaan epäilin. Sanokaa siinä nyt sitten että ei se ole niin, jos ymmärrätte ja jos olette itse olleet PH:n puhuttelussa tässä vahvuudessa. Silloin tekin ymmärrätte, ettette TE ITSE koskaan voi sanoa että kyllä minä tiedän, vaan voitte vain sanoa "sain sanan".
    Tässä asemassa olen täät ns. "Inarinmiestä" tuonut julki. Jos minkään en voi todistaa, niin miten minä voin ketään vakuuttaa? Mutta se joka on ollut Pyhän Hengen pyörityksessä tällä tasolla, hän ymmärtää mitä tarkoitan.
    Rukoilkaa että asia selviää... toisaalta emme voi muuttaa ainakaan tässä asiassa Jumalan suunnitelmaa millään tavalla. Rukoilkaamme siis vain tämän herätyksen ja Suomen prtofeetan esiintulon puolesta. Hän on toinen ilmestyskirjassa mainituista säkkipukuisista todistajista, niin suuressa Jumalan Pyhän Hengen latauksessa että sellaista ei ole ennen nähty. Toinen samanlainen nousee Israelista.
    Tämä on sanomani!
  3. Etkö edes yritä miettiä mikä on (katsomatta karvoihin) noiden neljän hevosen merkitys, kuka ne lähettää ja mille asialle? ...ja se kaikkein tärkein huomio: Johannes itkee näyssä, kun ei löydy SEN KIRJAKÄÄRÖN ARVOISTA avaamaan sinettejä, kunnes viimein karitsa Daavidin vesa löytyi.... ....ja sitten sieltä syöksyy ensimmäisenä eksyttäjä???? HALOO!!! ONKS VALOO?
    Kyllä sieltä kuule tulee jotain PLAJON YLEVÄMPÄÄ kuin joku eksyttäjä, jota seuraa sitä ja tätä kamaluuksia. Eli jos tutkit hiukankaan mitä sieltä tulee, ne ovat KAIKKI NELJÄ JEESUKSEN OMIA SANOJA! Armo, miekka, lain tuomio ja kuolema... jota seuraa vasta perässä (joko/tai) kuolema. Koko evankeliumi siinä menee neljän hevosen muodossa, eikä mitää ekstyksiä.