Jouko Pihon aamulla 31.5.2015 saama sanoma
Jumala on valmis tuomitsemaan Suomen.
Toinen aika alkaa.
Hevonen tulee. Kun kysyin, mikä hevonen, vastaus oli: "Musta."
Taistelut alkavat ja vaaka (=ruokapula) seuraa perässä.
Jouko Pihon aamulla 31.5.2015 saama sanoma
47
<50
Vastaukset
- offi10001
Lupasin tulla keväällä-kesällä , olen "musta hevonen" tuon rauhan sinun valheittesi vastapainoksi, kevään Venäjän miehitys on jo takanapäin ja elokuun miehitys myös puppua.
Viitsitkin vieraan vallan plakkariin profeteerata valheitasi.- offi10001
Joonan häpeä on laskeutumassa Joukon ylle , kantsi pistää pää pensaaseen jos helle tulee ja Venäjä ei ole hyökännyt Suomeen , koska sellaista ennsustelit joskus viime vuoden puolella !
"Mustahevonen" laukkaa. - KatsoKenguru
offi10001 kirjoitti:
Joonan häpeä on laskeutumassa Joukon ylle , kantsi pistää pää pensaaseen jos helle tulee ja Venäjä ei ole hyökännyt Suomeen , koska sellaista ennsustelit joskus viime vuoden puolella !
"Mustahevonen" laukkaa.Ride on! Mullakin on Black horset aina talvella jalassa.
- filade
"Pauhu kiirii maan ääriin (Finland) asti, sillä Herralla on riita kansojen kanssa, hän käy oikeutta kaiken lihan kanssa. Jumalattomat hän antaa miekan surmattaviksi, sanoo Herra.
Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, raju myrsky nousee maan perimmäisiltä ääriltä...,
Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä toiseen ääreen..." (Jer. 25:31-33).
Toteutuu viimeistään kansojen tuomiossa, Messias valtakunnan alussa.
http://ennustuksia.com/2013/12/14/suomi-neito-polvillaan/- KTSEiKirj
Meneekös Tel Avivin homotkin samas rytäkäs?
- Muslimihomolle
KTSEiKirj kirjoitti:
Meneekös Tel Avivin homotkin samas rytäkäs?
Ei homot, mutta Bin Laden.
Homoille on omat palstansa, mutta Varjosoturi elää. Klikkaavaikka.
http://www.youtube.com/watch?v=paMBKAuD71M
http://www.youtube.com/watch?v=paMBKAuD71M
Hyvät uskovat ystävät, olen monta vuotta yritänyt kertoa näiden hevosten merkitystä ja mustassa hevosessa ei niinkään ole kyse ruuan kallistumisesta, vaan katsokaa mitä Jouko itsekin sanoo:
"Jumala on valmis tuomitsemaan Suomen. Toinen aika alkaa. Hevonen tulee. Kun kysyin, mikä hevonen, vastaus oli: "Musta."
Musta hevonen on syntiemme palkan mittaaminen ja tuomitseminen. Sitä seuraa hallava hevonen ja siinä on kaksi vaihtoehtoa, onko sinulla valkean ratsastajan takuu, vai ei ole, sillä tuonela seuraa viikatemiestä.
Aika on tullut!- offi10001
Aika on tullut "mustahevonen" on tullut kertomaan jotta valehtelette näillä palstoilla .
Jeremian aikoina Jerusalem ja sen Salomonin temppelin tuho kohtasi Juudeaa. - offi10001
"mustahevonen" on tullut missä vaaka viipyy ?
Jeremian aikoina Jerusalem ja sen Salomonin temppelin tuho kohtasi Juudeaa. - suikale
Irtosiko hevosesta maalisuikaleita?
- offi10001
Maalisuikaleista en välitä, ne kertovat huonosta pohjustustöistä , muuta nämä profeteeraukset ovat kanansisälmyksien luokkaa.
"mustahevonen"
- LopettakaaHourailu
Minä sain kanssa sellaisen sanoman että nämä profetiat on hatusta vedettyä kamaa joilla ei ole yhteyttä todellisuuteen. Eikö pitäisi jo hävetä esiintymistä profeettana hyväuskoisille? Ei ole Pihon eikä muidenkaan ennustukset toteutuneet.
- LopettakaaHourailu
JarmoEklund kirjoitti:
Sinä et näytä saaneen mitään sanaa, koska halveksut raamatunvastaisesti profetiaa.
Ne on nämä profetianne kuin keisarin uudet vaatteet. Ymmärrän kyllä että omanarvontuntonne kokee ison kolauksen kun joku kyseenalaistaa profeetan roolinne. Miettikääpä hetki miksi se kokee sen kolauksen? Kun väitteessä on perää. Nämä arvailut ja dramaattiset aikataulut mitä viljelette johtuvat vain siitä että olette innokkaampia niitä veikkaamaan. Ei nämä ajat ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan ajat. Toiveet eivät ole samaa kuin todellisuus.
- Haistase
LopettakaaHourailu kirjoitti:
Ne on nämä profetianne kuin keisarin uudet vaatteet. Ymmärrän kyllä että omanarvontuntonne kokee ison kolauksen kun joku kyseenalaistaa profeetan roolinne. Miettikääpä hetki miksi se kokee sen kolauksen? Kun väitteessä on perää. Nämä arvailut ja dramaattiset aikataulut mitä viljelette johtuvat vain siitä että olette innokkaampia niitä veikkaamaan. Ei nämä ajat ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan ajat. Toiveet eivät ole samaa kuin todellisuus.
Hourailija.
Haista jo paska ja lopeta hourailu profetioina. LopettakaaHourailu kirjoitti:
Heh! Et sinä kuule loppupeleissä ymmärrä yhtään mitään: hesekiel 7:17-19 Kaikki kädet herpoavat, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. He kääriytyvät säkkeihin, heidät peittää vavistus, kaikilla kasvoilla on häpeä, ja kaikki päät ovat paljaiksi ajellut. Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.
- LopettakaaHourailu
JarmoEklund kirjoitti:
Heh! Et sinä kuule loppupeleissä ymmärrä yhtään mitään: hesekiel 7:17-19 Kaikki kädet herpoavat, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. He kääriytyvät säkkeihin, heidät peittää vavistus, kaikilla kasvoilla on häpeä, ja kaikki päät ovat paljaiksi ajellut. Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.
Eihän tuo liity mihinkään. Samaa hourailua kuin muutkin juttusi.
- Jormankostooo
Jormasta tuntuisi katso niiin hyvältä kun kaikkia niitä jotka eivät ole joka asiassa heti tarkalleen samaa mieltä hänen kanssaan kidutettaisiin ikuisesti helvetissä. Onhan jorman profetioiden pilkka Pyhän hengen pilkoista se kaikkein pahin.
- sinettisormus1
Aloituksen sanomaan sopii näkyni eiliseltä aamulta. Näyssä oli kuin sieniä (sienethän on loiseläjiä) ja kohta näin kun nuo sienet alkoivat avautua torvimaiseksi ja niiden sisin oli kuin kraateri, joka mustan likaisena ammotti ....
Olen miettinyt tuota näkyä, oliko se näky? Koin että nuo sienet edustivat niitä, jumalattomia, jotka alati olivat pilkkaamassa ja pahaa tekemässä, he ovat kuin loiseläjät ja heidän sisinpänsä avautuu mustana kuin synti. Eilen en töiden takia kerinnyt tähän enempiä paneutumaan, mutta tänään pyysin Herralta tähän näkyyn sopivaa sanaa ja Raamattuni rukouksessa avautui Jesaja 33 ja 34. Kun nuo luin koin ne hyvin näkyäni kuvaamaan ja tätäpäivää ja tämän päivän ihmistä, ihmistä, joka ei tunne eikä halua tuntea Jumalaa ja tässä on täyttynyt Jumalan mitta. Siksi koinkin tämän näkyni juuri tähän Joukon sanomaan sopivaksi, sitä vahvistamaan.
Te uskovat, olkaa rohkeat, sillä Jumala vastaa häneen uskoville Jesaja 35 sanoin. Lukekoon jokainen itse. Herran Rauhaa ja Siunausta teille toivotan!- sinettisormus1
... tässä kohtaa jokainen voi henkilökohtaisesti miettiä, minkä väriseltä oma sisin näyttää? Hengellisesti?
- Kermani
sinettisormus1 kirjoitti:
... tässä kohtaa jokainen voi henkilökohtaisesti miettiä, minkä väriseltä oma sisin näyttää? Hengellisesti?
Ei kun alat vaan katselemaan.
- sinettisormus1
... olen muutaman kerran nähnyt sieluni silmin, vaikeiden asioiden tapahtuessa maailmassa ja läheisten elämässä, kuinka pahuus leviää maailmaan, kuin sienirihmasto, joka kasvaa maan alla, tuo rihmasto on mustaa ja sen kasvu valitettavan vahvaa ja nopeaa ja salakavalaa.
sinettisormus1 kirjoitti:
... olen muutaman kerran nähnyt sieluni silmin, vaikeiden asioiden tapahtuessa maailmassa ja läheisten elämässä, kuinka pahuus leviää maailmaan, kuin sienirihmasto, joka kasvaa maan alla, tuo rihmasto on mustaa ja sen kasvu valitettavan vahvaa ja nopeaa ja salakavalaa.
Pahuus leviää! Nälkää näkevien määrä on ensimmäistä kertaa tilastoinnin aikana painunut alle 800 miljoonaan ja maailman lasten kuolleisuus on 25 vuodessa puolitettu. Suomalaisen todennäköisyys kuolla väkivallan uhrina on 200 vuodessa pudonnut alle kahdeskymmenesosaan – ja ennen vanhaan ihmiset sentään uskoivat Jumalaan melkein joka iikka. Erittäin pahalta näyttää kyllä.
- offi10001
Mustalta "mustahevonen" näyttää, mutta ratsastajalla on jo vaaka kädessä väärät profeetat tietää vaaitsemattakin , ja sen sanoman arvon punnitsemattakin.
- KTSEiKirj
Jarmo on joka toisena päivänä sitä mieltä, että Suomi mennee päin helevettiä ja joka toinen päivä sitä mieltä että nyt on niin hyvä hallitus että Suomea suuresti siunataan.
:DTaivasten valtakunta on niin ihmeellinen tälle maailmalle. Juuri kun luulet toista, niin se onkin toinen. Sinulle siunaus on jotain hienoa maallista, mutta minulle se saattaa olla vastoinkäyminen. Tästä syystä olet jatkuvasti harhassa.
- 1X2
"Jarmo on joka toisena päivänä sitä mieltä, että Suomi mennee päin helevettiä ja joka toinen päivä sitä mieltä että nyt on niin hyvä hallitus että Suomea suuresti siunataan."
Systeemiin voi luottaa, eli kun veikkaa jommankumman asian puolesta niin varmasti osuu kohdalleen.
Nyt kuitenkin odottelemme meidän kaikkien ikioman Jarmon Pelästyssanomissa ilmoitettua varmaa tempausta joka ei tullutkaan 1.6.2015, mutta aivan varmasti ihan kohta pian. eli 10.6.2015 ja sen jälkee näilläkään asioilla ei ole suurempaa merkitystä. - LopettakaaHourailu
1X2 kirjoitti:
"Jarmo on joka toisena päivänä sitä mieltä, että Suomi mennee päin helevettiä ja joka toinen päivä sitä mieltä että nyt on niin hyvä hallitus että Suomea suuresti siunataan."
Systeemiin voi luottaa, eli kun veikkaa jommankumman asian puolesta niin varmasti osuu kohdalleen.
Nyt kuitenkin odottelemme meidän kaikkien ikioman Jarmon Pelästyssanomissa ilmoitettua varmaa tempausta joka ei tullutkaan 1.6.2015, mutta aivan varmasti ihan kohta pian. eli 10.6.2015 ja sen jälkee näilläkään asioilla ei ole suurempaa merkitystä.Lupaako Jarmo lopettaa ennustukset ja siirtyä täyttelemään sanaristikoita jos tämä uusi päivämäärä ei pidäkään kutiansa? Vaikka todennäköisyys tämän "profetian" toteutumattomuuteen on tietenkin olematon ...
- asdfghijkl
Ulkolaiset opiskelijat opiskkellijat viskevät eristysnauhoja teitten varsille, jotka näytt'vät lentokoneista tippuneilta!
Mitäköhän sanomia sinäkin Jouko uskot saavasi?
Minun nähdäkseni, jos te Hengen yhteydessä olistte, niin te tekisitte parannusta ja kehottaisitte myös parannukseen, ettekä ennustelisi täällä omianne.
Tehkääkin siis parannus elämässänne, ja jättäkää joutavat touhunne, jotta todellinen kasvu Kristuksessa saattaisi viimein alkaa.- serafiiina
Mikko hyvä. Jumala käyttää meitä uskovia eri tavoin, ja otan vakavasti Joukon saaman sanoman. Itselläni on vastaavanlainen uni, koskee juuri tätä hetkeä myös, ja onhan noita pilvin pimein vastaavia näkyjä, unia ja sanomia uskovilla.
Jumala ei jätä mitään kertomatta uskoville mitä tuleman pitää. Aika jota elämme on paha, mutta uskovilla ei ole mitään hätää. Jumala meitä auttaa hädänkin keskellä, ja nimenomaan silloin Hän astuu auttamaan kun omat voimat ei enää riitä. Ja silloin myös saamme rohkeuden ja voiman astua siihen tehtävään jonka Jumala meille on varannut tätä tulevaa aikaa varten. Mikä se sitten kenelläkin on. serafiiina kirjoitti:
Mikko hyvä. Jumala käyttää meitä uskovia eri tavoin, ja otan vakavasti Joukon saaman sanoman. Itselläni on vastaavanlainen uni, koskee juuri tätä hetkeä myös, ja onhan noita pilvin pimein vastaavia näkyjä, unia ja sanomia uskovilla.
Jumala ei jätä mitään kertomatta uskoville mitä tuleman pitää. Aika jota elämme on paha, mutta uskovilla ei ole mitään hätää. Jumala meitä auttaa hädänkin keskellä, ja nimenomaan silloin Hän astuu auttamaan kun omat voimat ei enää riitä. Ja silloin myös saamme rohkeuden ja voiman astua siihen tehtävään jonka Jumala meille on varannut tätä tulevaa aikaa varten. Mikä se sitten kenelläkin on.Tämä aika tunnetaan valheopettajista, ja minä teroitan teille että käykää todelliseen parannukseen, ja lopettakaa nämä joutavuudet.
Teillä on Raamattu, mutta kukaan teistä ei elä sen ohjeen mukaan, vaan puuhailee omiaan, ja sitäkö teidät palkitaan?
Eivät kaikki pääse Taivasten valtakuntaan, jotka huutavat Herra, Herra! vaan ne jotka tekevät hänen sanojensa mukaan.
Hän opetti meille tien, mutta kuka teistä tänään sitä kulkee?
Herätkää, sillä teitä näyttää nyt kiinnostavan vain mielenkiintoiset jutut, eikä oikea parannuksen teko.- serafiiina
Näin on. Minäkin tiedän monta valheopettajaa, mutta Jouko Piho ei sellainen ole, vaan ihan aito Jumalan valittu opettaja.
Uskovalla voi olla ns. henkien erottelun Armolahja, ja se kyllä kertoo kuka kukin on. ;) serafiiina kirjoitti:
Näin on. Minäkin tiedän monta valheopettajaa, mutta Jouko Piho ei sellainen ole, vaan ihan aito Jumalan valittu opettaja.
Uskovalla voi olla ns. henkien erottelun Armolahja, ja se kyllä kertoo kuka kukin on. ;)Jos sinulla olisi henkien erottamislahja, ja Henkeä kuulisit, niin ymmärätisi, että jo nimimerkksi on pyhille sopimaton.
Jumala on pyhä, ja pyhällä arkuudella tulee meidän häntä palvella, ja pitää kunniassa niitä asioita, joita meille on Kirjoitusten kautta ilmoitettu.
Ei tämä ole leikkiä, vaan totinen paikka, josta harvat tulevat selviämään, ja voi kunpa saisin, edes jonkun teistä tämän ymmärtämään.
Tehkää parannusta elämässänne, ja rukoilkaa ymmärrystä Jumalalta, ja oppikaa Jumalan pelosta, kuten myös David aikoinaan psalmissaan.
11. Neuvo minulle tiesi, Herra, että minä vaeltaisin sinun totuudessasi. Kiinnitä minun sydämeni siihen yhteen, että minä sinun nimeäsi pelkäisin. 12. Kaikesta sydämestäni minä kiitän sinua, Herra, minun Jumalani, ja kunnioitan sinun nimeäsi iankaikkisesti; (Psalmi 86:11-12)
Jumalan pelko on viisauden alku, ja hyvä ymmäerrys niille, jotka sen pitävät.
Mutta tässä ajassa ei kukaan tunnu ymmärtävän, että mitä se tarkoittaa, ja ihmiset tekevät mitä tahtovat, eivätkä ymmärrä varoa, sanojaan tai tekemisiään.
Mutta jos minä sanon itselleni, että minun ei tarvitse pelätä enää Jumalaa, niin minä olen eksyttänyt itseni, ja käynyt röyhkeäsi ajatuksiltani ja tavoiltani.
Mutta Jumalan kasvot ovat ylpeitä vastaan, vaan nöyrille hän antaa armon.- serafiiina
Mun nimimerkkini on ihan suomalainen tytönnimi. Tosin ei ole oma nimeni, ja samoja nikkejä on netti täysi. Minä olen ihan tavis riviuskova uudestisyntynyt, en ole anonut mitään armolahjoja Jumalalta, mutta silti koen että minulle on annettu tällainen kyky erottaa 'väärät opettajat'. Toki ihminen on erehtyväinen, mutta Pihon kohdalla en ole ikinä epäillyt mitään väärää henkeä.
Sinunakin vähän varoisin aina tuomitsemasta muita uskovia. Kun muille opettaa nöyryyttä, voisi itsekin joskus vähän nöyrtyä. ;) serafiiina kirjoitti:
Mun nimimerkkini on ihan suomalainen tytönnimi. Tosin ei ole oma nimeni, ja samoja nikkejä on netti täysi. Minä olen ihan tavis riviuskova uudestisyntynyt, en ole anonut mitään armolahjoja Jumalalta, mutta silti koen että minulle on annettu tällainen kyky erottaa 'väärät opettajat'. Toki ihminen on erehtyväinen, mutta Pihon kohdalla en ole ikinä epäillyt mitään väärää henkeä.
Sinunakin vähän varoisin aina tuomitsemasta muita uskovia. Kun muille opettaa nöyryyttä, voisi itsekin joskus vähän nöyrtyä. ;)Mutta sinäkö et pidä tuota nimeä sen vuoksi, että se edustaisi jotakin nais serafia?
Ja minä en tuomitse, vaan pyrin kehottamaan Herran mielen mukasia kehotuksi, jotta te kääntyisitte parannukseen tästä villitsevästä ajasta, joka ennustettiin tulevaksi, mutta jota kukaan ei tunnu silti huomaavan, ja syy on siinä, että te itse elätte tämän ajan ihmisten tapaan, ettekä ole varuillanne, tai ettekä edes tiedä että mihin olette menossa.
1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. 2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, 3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, villejä, hyvän vihamiehiä, 4. pettureita, holtittomia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; 5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. (2 Tim 3:1-5)
Koíttakaa nyt ymmärtää, että me elämme tätä aikaa, ja siksi teidänkin on vaikea ottaa vastaan tervettä kehotusta.- serafiiina
Ihan kuule joku nimimerkki piti keksiä kun tänne tulin. Mutta jos yhtään tiedät asioita, niin suurin osa suomalaisista nimistä on Raamatusta peräisin. Voin kertoa että omakin nimeni on, ja todellakin on Pyhää kuvaava sekin. :)
Enempää en halua kanssasi tarinoida kun ei tästä valmista tule. :) - serafiiina
Sen verran vielä Mikolle, että jotain rotia noihin sunkin juttuihisi sentään! Ei ole varmaankaan sinun asiasi täällä kommentoida muiden nimimerkkejä joita täällä käytetään.
Varmaan oma siviilinimikin pitää vaihtaa johonkin pakananimeen, oma nimeni kun on vielä 'Pyhempi' tai ainakin vastaavanlainen merkitykseltään kuin nimimerkkini. :D
- Valeprofeettajäikiinni
Miksi kaikkivaltiaan pitää valmistautua johonkin asiaan? Jos hän ei ole koko ajan valmis mihin tahansa, hän ei ole kaikkivaltias.
Tämä henki haiskahtaa sarvipäälle! - InhottavaRealisti
Tuota... Onkohan kenelläkään esittää ensimmäistäkään Pihon onnistunutta profetiaa?
- offi10001
Ei ole eikä tämäkään ollut hänen , vaan tämänkin oli saanut pääkaupunkiseudulta ja aivan nimenkin laittoi mutta joku sensuroi sen se oli K.S.
Aikaa viepä harrastuksen hän on ottanut kun taltioi noita epäonnistuneita ennustuksia, hyvä se on saavat ihmiset niistä sitten huomata kuinka tyhjänpäiväistä touhua on tuo ennustaminen Raamattuun uskovilla.
- PasiToivonen
Muistaakseni Piho ennusti Venäjän hyökkäyksen Georgiaan etukäteen, ja jopa päivämääräkin oli oikea.
- KTSEiKirj
Muistanet liikaa. Ennustsu ei ollut Pihon mutta oli hänen sivullaan ja jättää vähän tulkinnanvaraa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/6139074
- Jouko_Piho
Mikko Ainasoja kehottaa minua tekemään parannusta.
Mikko, olen tehnyt vakavaa parannusta elämässäni viime vuoden kesästä lähtien. Olen sen jälkeen kehottanut kirjoituksissani ja kokouspuheissani ihmisiä parannuksentekoon. Puheitteni videotallenteita voi katsoa Youtubesta.
Kehotan sinuakin, Mikko, tekemään parannusta elämässäsi.
Mutta tässä Jumalan valtakunnan työssä on muitakin näkökohtia ja tärkeitä asioita kuin vain parannuksen tekeminen ja siihen kehottaminen. Älä takerru yhteen asiaan. Ja siinäkin asiassa eli parannuksen tekemisessä, minä olen tehnyt juuri niin kuten kehotat. Oletko sinä tehnyt - parannusta? - Jouo_Piho
Nimimerkki offi10001 väittää törkeän valheellisesti, että aloituksen profetia ei ole minun. Että kehtaakin. Jumala tuomitsee valehtelijat. Yksikään valehtelija ei pääse taivaaseen.
Profetia on minun kirjoittamani.- Olethumpuukiukko
Vai vielä profetia! Raviveikkaus pikemminkin. Kuka sinut on profeetaksi korottanut? Annas kun arvaan, sinä itse.
- sekatyomies
Olethumpuukiukko kirjoitti:
Vai vielä profetia! Raviveikkaus pikemminkin. Kuka sinut on profeetaksi korottanut? Annas kun arvaan, sinä itse.
profetian saaja ei välttämättä ole profeetta. protoiminen=armo lahja profeetta=virka, jonka jumala antaa. ef4:11. Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612201V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894108Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1073916- 513608
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533278- 1033192
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul332092- 382072
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261915On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111593