Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun seurakunnasta tulee kirkko, alkaa itsekkyys ja ahneus jota seuraa luopumus ja paatumus. Näin käy jokaiselle kirkoksi itsensä nostaneelle vääjäämättä.
Uskossaan nuori tuntee varmaan parhaiten Pyhän Hengen puhuttelun ja kerron sellaisesta miehestä tarinan.
Vielä kuherruskuukauttaa viettävä uskossaan nuori mies sai muutamia vuosia sitten kesällä Pyhän Hengen kehoituksen mennä Isoon Kirjaan Keuruulle. Mies lähti innoissaan Keuruulle odottaen että siellä varmaan olisi jotain suurta ja hienoa odottamassa hänen innokkaaseen ja nälkäiseen uskon elämäänsä. Paikalle saavuttuaan sydän avoimena, häntäö kohtasikin päinvastainen tunnetila. Sydän oli ahdistunut ja hän näki kaikki sen markkinahumun, kaupustelupöytineen ja massatapahtumalle tyypillisine järjestyksenvalvojineen. Hän koki tulleensa rock festareille, joista juuri oli päässyt irti, koska oli Heavy Rockin ex. orja ja oli juuri tuhonnut kaikki satanistisen levykokoelmansa. Nyt ahdistus oli käsittämätön, jolloin Henki puhui uudelleen sanoin, "kun minä sanoin että olen siellä missä kaksi tai kolme kokoontuu, en tarkoittanut kahta- tai kolemakymmentätuhatta, lähde äkkiä pois täältä". Niin nuori mies lähti ilomielin pois ja sai hyvän opetuksen.
09.05.2015 13:08
Jotkut advarit pitävät alkoholia jopa pelastustien tukkeena. En yleistä, vaan kerron että näin on. Kuitenkin Jeesus muutti veden viiniksi ja he opetuslasten kanssa joivat paljonkin viiniä. Otan esimerkin... Kun Jeesus oli noussut Taivaaseen ja opetuslapset olivat ahdistuksissa ennen Pyhän Hengen helluntaita, tapahtui merkittavä sananvaihto. Pyhä Henki oli laskeutunut ja opetuslapset puhuivat kielillä. Silloin joku kyläläinen kulki talon ohi, näki ja kuuli sen kaiken. Hän oletti että opetuslapset ovat humalassa ja sanoi sen ääneen muiden kuullen. Sitten eräs kuitenkin sanoi etteivät he voi olla, koska kello käy vasta kolmatta hetkeä, oli siis liian aikaista olla päihtynyt.
Tämä kertomus on eräänlainen johdatuspäätelmä, jossa alkoholin jonkinasteinen käyttö ilmaistaan itsestään selviönä ....ja sitten täytyy muistaa, Raamattu ei valehtele.
08.05.2015 16:35
Olisi TODELLA mahtavaa, jos viimeinkin lunastus tapahtuisi, jota isämmä ja isoisämme ja jopa esi-isämme ovat jo odottaneet, kenellä nyt on uskovia iso- ja esi-isovanhempia. Olisi hienoa nähdä nyt isoisäni ilme, kun hän jo -70 luvulla minulle kertoi Jeesuksen tulemuksesta ja siitä suuresta päivästä. SIITÄ SUURESTA PÄIVÄSTÄ!
Amen, tule Herra Jeesus ja tee se työ jonka sanasi lupauksen täyttää.
08.05.2015 11:26
Halleluja! Kiitos Sinetti tästä unestasi. Se oli riemullisen rohkaiseva. Pitkät valkeat vaipat, "viides sinetti" ylösotto tapahtuu, kuolleet ja elävät. Silmänräpäyksessä me muutumme.
08.05.2015 11:15
Päinvastoin... Raamatussa ei ole MITÄÄN mainintaa kirkoista. Kirkot ovat aina vain pelkkiä hallintoelimiä (yleensä kaikki pahuus tapahtuu juuri siellä) ja seurakunnat sen elävä osa, joissa on Pyhän Hengen yhteys.
06.05.2015 18:36
Minulta jos kysytään, niin mielipiteeni on ettei mihinkään, sen sijaan seurakunta paljon.
05.05.2015 19:10
Mulle on ihan sama.... en koe olevani mikään profeetta, en tosin vääräkään, kysykää viisaammilta tässä asiassa. Kukanenkin pitää minkä hyväksi katsoo. Minä vaan ymmärrän sen miksi minun pitää kertoa tätä... siksi oli Johannes Kastajakin, vaikkei näitä ehkä ole sopivaa verrata toisiinsa.
Sen vaan sanon että mulla olis ollu muutakin tekemistä kuin huudella tämmöstä. Mä hylkäsin tämän monta kertaa ja se vahvistettiin yhtä monta kertaa kuin sen hylkäsin ja vioelä senkin päälle kerran. Sitten aloin julistaa tätä.
05.05.2015 19:04
Sanottakoon vielä Pohjolan profeetan tuntomerkit:
Mies tunetee nimen Ari ja on noin 55 vuotta vanha, harmaasilmäinen. Hän on keskimittainen normaali jäyhä suomalainen mies, harmaine päineen ja tukevahkoine vartaloineen. Asunut jo kymmeniä vuosia Inarin järven alueella. Hänellä on opettajan ja puhujan ominaisuudet. Lisäksi hän on lukenut ja sivistynyt vaikkei sitä päällepäin heti huomaa. Hän ei myöskään ole koskaan edustanut yhtään ainoaa kirkkoa, eikä ollut minkään seurakunnan aktiivijäsen.
Hänellä on täsmälleen muuten profetioidut muut ominaisuudet. Hänet on helppo profiloida sitten ajallaan.
05.05.2015 18:34
elleiNISUNJYVÄ kirjoitti:
>Hän ei ole omasta mielestään yhtään mitään. Ei hän kirjoittele ja puolustele itseään, Herra itse kouluttaa ja varustaa, pitää hänet pystyssä, vaikka hänet yritetään vaientaa. Hän ei ole kukaan heistä, ketä täällä on arveltu. Hän nousee esiin vasta kun aika on.<
Täsmälleen näin, paitsi että väitän kirjoittavani hänestä ja tiedän kuka hän on. Mies kaukaa Lapin ylämailta. Sen takia Jumala on antanut armossaan minulle tiedon, jonka minä tässä jälleen vaatimattomasti jaan, koska tämä profeetta tulee sitä tarvitsemaan ensimmäisten esiintymistensä tueksi. Minä en tarvitse mitään kunniaa tai yhtään mitään muutakaan kun tämä jo minkä sanoin. Tämän profetian saarnaaminen vuodesta toiseen on jo itsessään niin raskasta puuhaa, että ei kiitos enempää. Hän se on ja sillä piste. Tämä on sanottu siksi että KUN TÄMÄ ILMESTYY tämä sana muistetaan, eikä kenellekään jää epäselvää SITTEN.
Minä en ole katselemassa enkä "muka ylpeillen" kommentoimassa "mitä minä sanoin" kommentteja, minkä joku luulee minun tekevän. Kaikki ei ole niin kunnian kipeitä kuin sinä joka niin luulet. Minulle on yhden tekevää kuka on profeetta ja minä se en ainakaan ole, koska minä haluan pois täältä saastuneesta maailmasta jossa minun ei ainakaan ole enää hyvä asua.
05.05.2015 18:23
Varsin yksinkertainen kaava: 1: Tess. 5:19-22 Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
05.05.2015 12:29
Kehäpäätelmä! Jos kaupassa ei ole mansikoita juuri niiden kypsymisen hetkellä, niitä ei ole olemassakaan.
05.05.2015 11:35
Aloitus on ikävän kuuloista yleistystä koko Adventtiseurakunnan tuomitsemista. Ihan esimerkiksi vastaan Kristuksen morsiamen raamatunmukaisella selityksellä. Hän kokoaa surakuntansa kaikista kielistä ja kansoita... joka tarkoittaa Johanneksen ilmestyksirjassakin seitsemää seurakuntaa. Näin ollen joka tuomitsee yhden seurakunnan, tuomitsee kaikki, myös itsensä.
Erityisen pohjaa myöden raamatunvastainen aloitus, johon voi vain vastata kysymyksellä, löyhkäätkö sinä?
05.05.2015 11:29
Hienoa ja siunauksellista pohdintaa. Tämä uni oli todellakin Pyhän Hengen tuoma, koska se puhuttaa meitä kaikki näin paljon ja siinä ole selvä suoralankainen sanoma.
05.05.2015 11:06
Noniin.... eiköhän tämä määrä tekstiä vastapuolelta riitä, että voin paljastaa juonen:
Todistit itse koko olemuksellasi että Jumala on ja kaikki mikä on kirjoitettu Raamatun lehdille on totta.
Perustelut: Katsos jos joku uskoo vaikkapa mihin tahansa maahisiin tai johonkin Budhaan, tai mihin tahansa Harry Pottereihin, niin MIKÄLI MINÄ EN USKOISI, niin minä en ikinä vaivautuisi tällaiseen työmäärään, vain yrittääkseni kumota toisen uskon mukaisen elämänkatsomuksen. Katsos tuo minkä määrän upotit tekstiä, vaatii jo KÄSITTÄMÄTTÖMÄN määrän asennetta.... "TYHJÄN (olemattoman) TAKIA". Siksi tämä koko "Bushmanni show" pelkästään vahvistaa sinetillä kristityn omaa uskoa.
Katsos kun Jeesus meni erämaahan koeteltavaksi, stana kiusasi Jeesusta monin tavoin, johon Jessellä oli aina patenttivastaus, joka alkoi aina lausein"...ja kirjoitettu on". Tämä tapahtui kai pari kertaa, kunnes stana itse vastaa aloittaen "...ja kirjoitettu on" jolla hänkin vahvisti sanan aitouden. Että näin :D
Siunausta kaikille... en enää kommentoi tähän.
04.05.2015 21:06
No mikäs tossa... ihan sama kaava. Ei tuu oleen roolia Johanneksen ilmestyksirjan 13. luvussa mainittujen kahden antisankarin kanssa = peto ja väärä profeetta. Heitä on itseasiassa kolme... Vanha lohikäärme = sa_tana + nämä kaksi... esimerkiksi heidän suistaan lähtee ;) kustakin... kolme saastaista henkeä (9kpl) sammakonmuotoista.
04.05.2015 20:22
Oon samaa ollu just kysymässä... voin vaan lisätä että "...heissä on jumalisuuden ulkokuori mutta he kieltävät sen voiman". Nämä tyypit, en sitte tiedä onko kyseessä ML mutta he kieltävät kaiken profetaalisen ja heissä huokuu pelko siitä että he oikeesti joutuvat vastuuseen. He uskovat selvästi mutta vaeltavat uskollisina saastaisten antikristusten henkien vallassa. He kiistävät mm. profetian, eli Pyhän Hengen voiman meissä.
04.05.2015 19:42
Samaa mieltä kanssasi... puheesi tosiaan kaipaisivat jotain hieman vahvempaa sidosainetta, koska ne ovat pelkkää blaa blaa blaa... ja siinä kaikki. Luuletko ettei Jumala olisi voinut tehdä ihan mitä haluaa, kyllä ja siihen ei sinun eikä minun älymme riitä. On aivan yhtä tyhjän kanssa spekuloida sun maallisten vertaustes kanssa koska ne ei tosiaan ole vertailukelpoisia sellaiselle josta et tiedä. Esimerkiksi nyt on päästy vähän lähemmäs ymmrätämään mitä on ns. "pimeä aine" jonka on yllättäen huomattu olevan kuin vaseliini kaiken ylläpitävänä voimana. Se on vasta alku.... mutta eräänä päivänä kukaan ei mieti enää sellaista, joten annappas jo olla turhat lässytykses.
04.05.2015 19:34
No se tulee, jos on tullakseen. Meillä nyt vaan on tiedossa muutamia asioita joista voimme tehdä Raamatun profetioiden nimessä johtopäätöksiä ko. "merkkipäägorban" ominaisuuksista. Yksi on erityisen tärkeä, "hänellä olisi ollut pieni valta" joten USA:n ja Venäjän presidenteillä ei ole mitään mahdollisuutta olla kyseinen peto tai miksi sitä nyt haluaa kutsua. Antikrsitus on muutenkin täysin absurdi nimi. Raamattu sanoo Paavalin kirjeissä Johannekselle vain kolmessa kohdassa mikä on antikristus, eikä sillä ole mitään tekemistä lopunajan pedon kanssa niissä viitteissä. Antikristus on henki, jota on aina ollut ja joita on paljon. Antikristus on yksiselitteisesti sellainen, joka kieltää Jeesuksen Kristuksena ja Jumalan poikana. THATS IT. Sen verran Raamattu kertoo ko. antikristuksesta. PISTE!
04.05.2015 19:25
Profetia ei ole oikeasta hengestä mikäli se ei toteudu muttei sekään tarkoita että vaikka toteutuisikin, että kyse on profeetasta, eikä sekään vielä takaa mitään. Profeettaa ei kukaan itse nimitä itseään, vaan sen tekee yksin Jumala.
Mitä profetoimisen toteutumisen aikatauluun tulee, niin on olemassa maailman vanhin profetia, jonka Jumala itse lausui Eevalle, eikä sekään ole vielä toteutunut. On siis parasta että KUKAAN ei arvioi profetiaa sen aikataulujen pitävyyden perusteella, vaan vain sillä, toteutuiko joku, koska kaikki toteutumattomat profetiat on vielä vaihtoehtoisesti joko toteutuamammtomina odottamassa aikaansa, tai sitten ne ovat yksinkertaisesti vain vääriä. Siksi on hyvin arvelluttavaa tuomita yhtäkään profetiaa.
04.05.2015 15:37
Onko 2000 vuotta pitkä vai lyhyt aika. Eikös se ollutkin niin että maailmankaikkeus on satoja mirljardeja vuosia. Eikös 2000 vuotta olekaan sitten lyhyt aika?
Jobin kirjassa Jumala kysyi tältä että missäs olit kun minä laskin maailmaan peruskiven?
Sa_tana ja Jeesus ovat aamutähtiä molemmat, peruskiviä, niiden kivien laskemisen aikoihin luotuja, joten jos he ovat miljardeja vuosia vanhoja, niin eikös 2000 vuotta sitten maahan heitetty kiljuva jalopeurakin hiffaa että aika on tosiaan käynyt vähiin.
04.05.2015 14:52
84 / 121