Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rakkaus on jo aikapäivää sitten poistunut yhteiskunnastamme. Huomaatte sen siitä että äidit surmaavat lapsensa ja isät ja pojat ampuvat isiään äitejään ja lapsiaan. Perheet voivat huonosti koska heidän keskinäinne rakkaus on kadonnut.
26.04.2015 10:58
On tietenkin imartelevaa kuulla kun kehutaan. Haluan silti olla eriuttäin nöyrä, koska kaikki ylpeys ei ole ihmiselle hyväksi. Tietysti minulla on ollut tilaisuus nähdä ja kokea kaikkea hurjaa, joten olen voinut muodostaa vahvan kuvan itselleni kaikesta rikollisuudesta. Sitä se on itteensä ja siksi voin sanoa että kaiken maailman Isontalon Antit ja Rannanjärvet ovat pelkkiä rikollisia, jotka yhteiskunta on sitten romantisoinut. Sama pätee mafioihin ja prätkäjengeihin, siellä on brutaalit ihmisten hyväksikäyttäjät taustalla, joille joku toinen on pelkkä pelinappula kokonaisuudessa, jota käskytetään milloin mihinkin rikokseen. Näille "pikkunarkeille" ei ole tulevaisuutta, vaan julma rooli jengin torpeedona. Olen treenannu punttia tällaisen ihmisen kanssa vuosia ja me olimme hyvin tietoisia missä mennään. Onneksi tämä ystävä pääsi eroon niistä ja perusti perheen.
26.04.2015 10:54
Minä voin kertoa teille kaikille advareille ja kaikille muillekin rakkaille ystäville ilosanoman. Kuunnalkaa nyt minua ihan pikku hetki!
Jeesus tuli tähän maailmaan ja sen antoi Jumala armossaan tapahtua. Näin Jeesus Kristus lunasti koko luomakunnan. Sinetti 1. Lähti voittajana voittamaan, sinetti 2. sanoi sanan ja lähti miekka tekemään sanan työn, sinetti 3. lähti laki joka mittaa ja tuomitsee koko ihmiskunnan kuolemaan ja siksi niittää sinetti 4. kuolema, jota perässä tuonela.... MUTTA sinä kuin uskot, et ikinä kuole. Tämän tajuaa jokainen alle 7 vuotias lapsi. Me emme tarvitse suuria profeettoja, emmekä Flinkkejä. Me tarvitsemme vain Jeesuksen Kristuksen.
Neuvon teitä rakkaaat ystävät, älkää kumartako EG Whiteja tai Flinkkejä, vaan ylistäkää lunastajaa itseään, Jeesusta!!!!!!
26.04.2015 01:58
Voi elämä sentään.... kauhee taakka äijällä kantaa Jumalan kokosia huolia. Huhhuh!
26.04.2015 01:51
Mikä ihmeen puolijuamala tämä Timo Flink on? Minä en muista koko miestä, enkä kyllä halua tutustuakaan välttämättä. Tunnen kyllä joka ikisen adventistipomon ajoilta 60-70-80 ja 90 luvuilta. Olen niin tunnettu ni9mi advarien kirjoissa että eräskin pappi joka yritti mut erottaa kirkosta, joutu pahaan välikäteen, nimittäin silloinen kirkon päämies tuumasi että "Jarmoko, vain kuolleen ruumiini yli" ja keskustelu päättyi sitten siihen.
Jos tällaisia puolijumalia ilemenee kirkkoon, on hyvä että nämä itse menevät peilin eteen. Jos eivät osaa mennä peilin eteen, niin Jumalalla on keinot viedä sinne. Niin se on simppeliä.
25.04.2015 23:50
Mä en tiedä ymmärrätkö täysin sitä, mistä on kyse. Oletko sinä ollut lähellä näitä rikollisliigoja? Tuskin! Et siis voi tietää mitä niiden takaa löytyy. Putin on koko historiansa ajan valjastanut rikollisia maansa hallintoelimiin. Tämä asia on ollut tiedossa jo toistakymmentä vuotta. Venäjällä on eräänlainen mafia, jonka päämies on itse Putin. Prätkäkerhot ovat vain eräänlainen jatke tälle systeemille, joissa on mahdollisuus koota yhteen taustoiltaan vaarallisia ihmisiä. Putin koittaa valjastaa Suomen prätkäkerhot heidän systeemiinsä ja sitä minä pidän vaarallisena liikkeenä.
25.04.2015 17:14
Niinpä... se voi olla aikamoinen tapahtuma. Eniten mua pelottaa se mitä ne rikolliset siellä rikollisisssa päissään päättävät,
25.04.2015 12:06
Amen!
25.04.2015 11:13
...mutta yhtä kaikki, me olemme syntisiä ja se pitää tunnustaa, koska muuten armoa ei ole.
25.04.2015 11:12
Pakkohan tähän on sanoa sen toinen puoli... en minäkään kykene synnin tekoon. Synti ei siis ole se joka hallitsee, vaan sitä kartetaan, kuten kuuluukin. Tehdään hyviä tekoja, eikä syntiä. Se on uskovan elämää.
25.04.2015 11:11
Minun mielestä on hyvin lohdullista tunnustaa oma syntisyys, koska juuri siksi Jeesus on!
Minun mielestä synti on kuin pelastus, elikkäs ilman sitä et saa armoa, vaan taistelet synnin kanssa joka päivä aamusta iltaan. Mutta kun sinä tunnustat syntisi avoimesti, niin pääset armon piiriin ja yhtäkkiä sydämesi vapautuu siitä raskaudesta.
25.04.2015 11:09
Tämä lause on puhuttanut minua tänään. Olipa sattumaa, eikä mikään ole sattumaa...
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
25.04.2015 10:40
Just! Kaikkihan on tässä:
7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin".
11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".
13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
20 Ja mies antoi vaimolleen nimen Eeva, sillä hänestä tuli kaiken elävän äiti.
21 Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.
25.04.2015 10:37
Mukavaa kun Westsider kirjoittaa pitkästä aikaa... vähän on sua kaipaillu.
24.04.2015 08:16
Ilman uskoa ei henki todista mitään; vain Jumalan teot saattavat näkyä ateistille kummallisina tapahtumina, joille ei löydy selitystä, siksi ateistin on niin vaikea käsittää miksi uskovat toimii ja puhuu, kuten puhuvat. Mutta uskoon tultuasi sinulle paljastetaan kaikki totuutena ja usko muuttuu yhtäkkiä todeksi. Siksi vain uudestisyntynyt uskova ymmärtää raamatunlauseen "henki todistaa että Jeesus on Jumalan poika ja hän elää meissä". Ja tästä samasta syystä yksikään uudestisyntynyt ei enää halua pois siitä minkä on saanut, päin vastoin, toimii kuten Paavali kirjoittaa: Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
21.04.2015 11:49
Kiitos Sinetti ihanasta näystä. Tuota minä toivon ja rukoilen jatkuvasti tapahtuvaksi.
Amen!
Tule Herra Jeesus!
21.04.2015 10:46
2. Korinttolaiskirje 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
20.04.2015 09:12
Tähän ei muuta voi sanoa ku (Saarn. 1:2-3) 2 Turhuuksien turhuus, sanoi saarnaaja, turhuuksien turhuus; kaikki on turhuutta! Mitä hyötyä on ihmiselle kaikesta vaivannäöstänsä, jolla hän vaivaa itseänsä auringon alla?
20.04.2015 09:11
Mikko määrittelehän mitä on tekohurskaus ja mieluummin ensin vanhurskaus, että voidaan hurskaus määrittää, joka kautta sitten se antihurskaus.
Sellainen ihminen kuin minä, joka tunnustaa syntisyyteni, ei voi ainakaan itse väittää olevansa hurskas ihminen, päinvastoin, jonkun toisen pitää nimittää ensin minut hurskaaksi jostain syystä ja se syy on sitten se Jeesuksen armoon turvautuminen.
Huomaatko Mikko että puhut koko ajan läpiä päähäsi ja syyttelet täällä perusteettomasti ihmisiä. Se on syntiä, jota et saata tehdä?
20.04.2015 08:53
Mikko se vaan juoksee samaa pyörää laput silmillä, eikä ymmärrä että ihminen ei kykene teoillaan kelpaamaan Jumalan mikrometrin tarkan ja läpipolttavan silmän edessä. En minäkään saata tehdä pahaa hedelmää, vaan en väitä olevani synnitönkään. Siinä se ero on. Mikko luulee elävänsä synnittämänä ja luulee että kaikki jotka tunnustavat syntyisyyttään, hakemalla hakevat pahuuksia ja rypevät synnissä. PÄIN VASTOIN, minä ainakin voin huonosti koko ajan jos synti ja viettelys ahdistelee, enkä saata tehdä. Mutta yhtäkaikki, en voi kaikelle itselleni mitään, joten tunnustan heikkouteni ja tarvitsen Jeesuksen armon joka päivä.
Jeesus itse sanoi lihassa ollessaan, ettei itsekään ole hyvä ja Paavali teroitti ettei liha peri taivasten valtakuntaa ja että Jeesus ei siis tullut tänne synnittömien vanhurskaiden vuoksi (joita ei ole) vaan syntisten. Siksi hän ironisesti vuorisaarnassa käski tekojen orjien hakata ruumiinjäsenet irti kehosta, jotta muu osa sitä voisi pelastua.
Mikko, sä oot niin eksyksissä, etten voi kuin rukoilla silmillesi voidetta ja korviisi kuulolaitetta sekä älykkyydellesi tunneälyä.
19.04.2015 21:14
90 / 121