Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikon tyylillä mm. kaikki vammaiset ja köyhät, jotka eivät pysty muuta kuin juuri hengittämään, joutuvat kadotukseen koska eivät kyenneet hyviin tekoihin.
19.04.2015 19:58
Täsmälleen niin... Amen!
19.04.2015 19:56
Minä odotan sitä minkä Raamattu on meille luvannut. Minä viis veisaan maallisista mannuista, rajaviivoista, hallituksista tai valtioista. Minä odotan Jeesusta Kristusta kuninkaaksi tuhatvuotiseksi ajanjaksoksi, sekä sen hallintorakenteita ja rajoja.
19.04.2015 14:05
Taas tätä onnellisuus/menestys profetiaa. Mistä hengestä moinen?
19.04.2015 13:49
Sielunvihollisen ainoa keino meihin on tämä mitä täällä tapahtuu. Tarttiua kiinni yksittäisiin sanoihin ja koettaa kiusata jotenkin. Muuhun tuo aidan seipäällä raakkuva kiusanhenki ei pysty.
15.04.2015 14:08
Joo niin on. Minä käsitin tuosta unesta sen niin että siinä on kaksinaismoraalista varoitus. Kun uskovat ns. käyvät tarpeillaan, he hylkäävät kuona-aineita ruumistaan wc:ssä, jonka putki pitäisi johtaa helvettiin, ikuiseen tuleen, niin tämä putki viekin takaisin heille syötäväksi ja juotavaksi. Syöminen on sanan omaksumista ja juominen hengen omaksumista ja tässä nämä syövät ja juovat sen saman mistä puhuvat hylänneensä.
Näin minä se ymmärsin.
15.04.2015 10:52
Näinhän se... :D Amen rakas Sinetti.
15.04.2015 09:35
Minä koin itse vielä tuossa unessa jäkikäteen ajatellen yhden lisäinformaation. Nämä ihmiset kävivät tarpeillaan wc:ssä josta johti se sama, jonka he hylkäsivät ikäänuin ulosteina ja eritteinä, he kuitenkin söivät sen uudelleen. He kierrättivät pahaa!!!
15.04.2015 09:32
Minä näin unen, joka ilmeisesti liittyy myös tähän. Unessa olin suuressa festarinomaisessa uskovien tapahtumassa, johon oli kokoontunut silmänkantamattomiin väkeä kuuntelemaan saarnoja. Kaiuttimista kuului koko ajan sitä eri pappien höpinöitä. Sitten minä kiinnitin huomiota että wc tiloista meni suora putki ruoka ja juomapisteelle. Siinä ne ihmiset kävivät syömässä siitä mihin kaikki se uloste ja jätevesi virtasi. Ihmisiä ei häirinnyt yhtään tämä seikka, vaikka siinä ruoka ja juomapisteellä oli sellainen pieni lieteallaskin avoimena haisemassa. Minä katselin sitä kuinka eräskin nojasi niin että poski oli siinä ittseesään ja söi ja joi, enkä itse olisi missään nimessä maistanut tuota saastaa.
Raikkaat Jumalan sanan ruokapöydät ja vesilähteet ovat usein tyhjinä, sillä ihmiset haluavat kuulla sellaista mikä kuulostaa huumaavan hyvältä mutta eivät ole kuin saastaisia valheita. He kuuntelevat mitä papit sanoo ja nyökyttelevät niille, eivätkä punnitse sanoja. Jos joku kertoo karun totuuden, se ruokapiste jää usein tyhjilleen.
Jaak. 1:22 Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne.
15.04.2015 09:04
Miksi ihmeessä joku haluaa takaisin joltain Venäjältä maallista maata koska Jeesus on tulossa ja Taivasten valtakuntaa pitäisi kaivata. Järjetöntä touhua ja perin juurin maallista ajattelua tämmönen. Sanoisinko uskon puutetta herättää jotain romanttisia toiveita jostain suursuomesta ja hyvästä hallinosta. Mikään ei voisi olla niin hyvää ja täydellistä kuin Jeesuksen paluu ja ikuinen rauha. KOKO MAAILMA ON SILLOIN MEIDÄN, ei vain joku pahanen Kuolan niemimaa, Laatokan kulmat ja joku Petsamo. Silloin ei ole enää Suomea olemassakaan, vaan yski ainoa Israel.
15.04.2015 00:03
...ja ajoittainen itselleen puhuminen johtuu siitä että: Mark. 13:13 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14.04.2015 16:29
Mitä luultavimmin siksi koska: (Matteus 28:18-20) Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
14.04.2015 16:25
Vaikka kivetkin huutaisi...
14.04.2015 08:34
Jos sua noi yksittäiset pikkuasiat kiinnostaa noin kovasti profetioissa, niin voin käyttää toisenlaista ilmaisua, jotta se kelpaisi sulle. Sanotaanko vaikka "huomattavissa määrin" niini olet ehkä ymmärtäväisempi mitä tarkoitan.
Ihminen joka haluaa ohjata katseen pois kokonaisuudesta, käyttää juuri noita sijaishuomionkohteita, joihin "huutamalla ja niistä mesoamalla" haluaa kiinnittää päähuomion. Tämä vain siksi ettei olennainen saisi arvoistaan huomiota. Näin tekee mm. pomosi jolla on palli tulessa allaan, silloin hän tarkastaa onko ylänappi kiinni ja klemmarit suorassa. Kaikki helppo ja epäolennainen otetaan pääasiaksi jotta totuus ei paljastuisi.
14.04.2015 08:32
Wikipediaa: vuonna 1985 maailmaa hätkäytti uutinen, jonka mukaan otsonipitoisuudet Etelämantereen yllä olivat vähentyneet kymmenessä vuodessa jopa 40 %. Koska otsonikerros estää haitallisten UV-säteilyn aallonpituuksien (270–315 nm) pääsyä Maan pinnalle, otsonin väheneminen on aiheuttanut maailmanlaajuista huolta
13.04.2015 17:07
Voisin sanoa että 3D-näkökulmaa pitää käyttää tässä asiassa, koska pedonmerkki on jo. Toiseksi katoamisia ei ole vain yksi, joten se lanseerataan jo Raamatunkin valossa pakolliseksi ennen toista ns. uskovien tempausta mutta morsaimen ei tarvitse sitä kokea. "sinä olet ottanut minusta vaarin, otan minäkin sinusta ja pelastan sinut hädän hetkeltä" sanoo enkeli filadelfian morsiusseurakunnalle. Kuitenkin samassa Joh.ilmestyksen kirjassa puhutaan niistä jotka yhtäkkiä tulivat sinne lasimerelle, voittaen pedon ja sen merkin.
Näitä on siis kaksi...
13.04.2015 16:47
Jahas, vainonhenki laskeutui taas aidanseipäälle.
13.04.2015 16:18
Juuri näin.. Amen! Kaikki on yksin Kristuksessa. Ryöväriä ristillä ei kastettu mihinkään seurakuntaan.
13.04.2015 16:15
Voi-voi... ei ole meidän asiamme tuomita, vaan ohjata. Opettajaksi alkaminen tuottaa vastuuta ja silloin ei kannata paljon tuommoisia heittoja antaa.
13.04.2015 16:13
Kiitos mutta olen edelleen sitä mieltä että palstan ylläpidon velvollisuus on pitää palsta sellasena, että täällä voi asiallisesti kirjoittaa. Törky törkynä ja asia asiana, vaikka profetia saattaa joillekin törkyä ollakin, Suomessa on mielipiteen ja sananvapauden laki. Sitä on kunnioitettava ja palstan ylläpidon pitää ensisijaisesti noudattaa Suomen lakia ja sitten omia sääntöjään.
13.04.2015 15:50
91 / 121