Vapaa kuvaus

Ei kannata hötkyillä, sillä kaikki asiat järjestyvät muutenkin aikanaan.

Aloituksia

124

Kommenttia

358

1. Hyväuskoisuus huipussaan?

Kylläpä on kukkahattutätien hyväuskoisuus huipussaan, kun he kuvittelevat näiden elintasopakolaisten ja ISIS-miesen tulleen tänne töihin?? Maahamme on jo satoja vuosia sitten rantautunut pienehkö tummatukkainen väestöryhmä, mutta yksikään heistä ei ole vieläkään tajunnut rehellisen työnteon tärkeyttä.

Sossun tukia nämä veijarit kyllä nostavat samanaikaisesti useassakin Pohjoismaassa, eikä näille väärinkäytöksille voida mitään. Tämä tulee olemaan uusienkin maahanmuuttajien käyttäytymismalli, joten kukkahattutädeillä riittää hyysättävää jatkossakin.
  2. Vaikeita kysymyksiä?

Esititpä minulle kovin vaikeita kysymyksiä, joihin kaikkiin en pysty vastaamaan, sillä tietyistä tutkimuksisa on jo niin pitkä aika. Joitakin strategisia mittaustuloksia pystyn sinulle kuitenkin antamaan.

Elopaino minulla on pysynyt samoissa lukemissa jo 50 vuoden ajan, joten siinä tuskin tapahtuu suurta muutosta enää tulevaisuudessakaan. Tänään Esson vaaka näytti minulle elopainoksi 82 kg, joka on lyhyehkölle miehelle ihan passeli lukema.

Vyötärönympärystä on käytännössäkin helppo tarkkailla siitä, mihin reikään vyönsolki pitää kulloinkin laittaa. Nykyistä vyötä olen käyttänyt yhtäjaksoisesti vuodesta 1986 alkaen, ja ainoastaan kerran olen joutunut löysäämään vyötäni yhdellä pykälällä. Löysääminen tapahtui joskus 90-luvun loppupuolella. Mittasin juuri äsken vyötärönympäryksen ja sain lukemaksi 93 cm. Sillä taitaa päästä essolaisten keskikastiin.

Verenpäineestakaan minulla ei ole kovin tuoretta tietoa, mutta vaimoni mittaa minulta pari kertaa vuodessa verenpaineen. Heinäkuussa lukema oli 118/80, ja lukema oli vaimoni mielestä ihan rippikoululaisten tasoa.

Kolestoroliarvoista minulla ei ole mitään tietoa, sillä niitä ei ole mittailtu vuosikausiin. Joskus 1980-luvun puolessa välissä työterveyslääkärimme moitti minua liian vahvoista kolesterolilukemista, mutta kun hyvä kolesteroli oli minulla vallitseva, niin asiasta ei silloin tehty sen kummempaa numeroa. Ilmeisesti kolesterolia on nytkin riittävästi, koska ajatustoimintani on vielä näin vireää.

Sokeriarvoista minulla ei ole mitään tietoa, mutta ilmeisesti tilanne on tältäkin osin normaali. 80-luvun puolessa välissä erään terveystarkastuksen yhteydessä join ison lasillisen jotain makeaa sokerijuomaa, mutta elimistöni pystyi käsittelemään senkin normaalisti.

Me essolaiset tykkäämme kovasti makeista juomista ja leivonnaisista. Itse laitan pieneen kahvikupilliseen 3 palaa sokeria ja runsaasti kermaa, ja isoon kupilliseen laitan 4 palaa sokeria. Tällaisen sokerimäärän kanssa se kahvi alkaa vasta hyvältä maistua.

Eihän sokerikaan mitään myrkkyä ole. Edesmennyt Arvo Ylppökin laittoin kahvikupilliseen 4 palaa sokeria, ja siksi hän elikin suhteellisen terveenä 104-vuotiaaksi.
  3. Ihan samaa mieltä

Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Ketjun aiemmassa viestissä mainitsinkin seuraavasti:

" Saksa on järjestyksen yhteiskunta, jossa on paljon kokemusta suurempienkin ihmisjoukkojen tehokkaasta jälleenkäsittelystä. Kyllä he selviävät kunnialla omista ongelmapakolaisistaan. "