Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yleismies
profiilit
Yleismies
Yleismies
Vapaa kuvaus
Ei kannata hötkyillä, sillä kaikki asiat järjestyvät muutenkin aikanaan.
Aloituksia
124
Kommenttia
358
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyväuskoisuus huipussaan?
Kylläpä on kukkahattutätien hyväuskoisuus huipussaan, kun he kuvittelevat näiden elintasopakolaisten ja ISIS-miesen tulleen tänne töihin?? Maahamme on jo satoja vuosia sitten rantautunut pienehkö tummatukkainen väestöryhmä, mutta yksikään heistä ei ole vieläkään tajunnut rehellisen työnteon tärkeyttä.
Sossun tukia nämä veijarit kyllä nostavat samanaikaisesti useassakin Pohjoismaassa, eikä näille väärinkäytöksille voida mitään. Tämä tulee olemaan uusienkin maahanmuuttajien käyttäytymismalli, joten kukkahattutädeillä riittää hyysättävää jatkossakin.
15.11.2015 13:08
Vaikeita kysymyksiä?
Esititpä minulle kovin vaikeita kysymyksiä, joihin kaikkiin en pysty vastaamaan, sillä tietyistä tutkimuksisa on jo niin pitkä aika. Joitakin strategisia mittaustuloksia pystyn sinulle kuitenkin antamaan.
Elopaino minulla on pysynyt samoissa lukemissa jo 50 vuoden ajan, joten siinä tuskin tapahtuu suurta muutosta enää tulevaisuudessakaan. Tänään Esson vaaka näytti minulle elopainoksi 82 kg, joka on lyhyehkölle miehelle ihan passeli lukema.
Vyötärönympärystä on käytännössäkin helppo tarkkailla siitä, mihin reikään vyönsolki pitää kulloinkin laittaa. Nykyistä vyötä olen käyttänyt yhtäjaksoisesti vuodesta 1986 alkaen, ja ainoastaan kerran olen joutunut löysäämään vyötäni yhdellä pykälällä. Löysääminen tapahtui joskus 90-luvun loppupuolella. Mittasin juuri äsken vyötärönympäryksen ja sain lukemaksi 93 cm. Sillä taitaa päästä essolaisten keskikastiin.
Verenpäineestakaan minulla ei ole kovin tuoretta tietoa, mutta vaimoni mittaa minulta pari kertaa vuodessa verenpaineen. Heinäkuussa lukema oli 118/80, ja lukema oli vaimoni mielestä ihan rippikoululaisten tasoa.
Kolestoroliarvoista minulla ei ole mitään tietoa, sillä niitä ei ole mittailtu vuosikausiin. Joskus 1980-luvun puolessa välissä työterveyslääkärimme moitti minua liian vahvoista kolesterolilukemista, mutta kun hyvä kolesteroli oli minulla vallitseva, niin asiasta ei silloin tehty sen kummempaa numeroa. Ilmeisesti kolesterolia on nytkin riittävästi, koska ajatustoimintani on vielä näin vireää.
Sokeriarvoista minulla ei ole mitään tietoa, mutta ilmeisesti tilanne on tältäkin osin normaali. 80-luvun puolessa välissä erään terveystarkastuksen yhteydessä join ison lasillisen jotain makeaa sokerijuomaa, mutta elimistöni pystyi käsittelemään senkin normaalisti.
Me essolaiset tykkäämme kovasti makeista juomista ja leivonnaisista. Itse laitan pieneen kahvikupilliseen 3 palaa sokeria ja runsaasti kermaa, ja isoon kupilliseen laitan 4 palaa sokeria. Tällaisen sokerimäärän kanssa se kahvi alkaa vasta hyvältä maistua.
Eihän sokerikaan mitään myrkkyä ole. Edesmennyt Arvo Ylppökin laittoin kahvikupilliseen 4 palaa sokeria, ja siksi hän elikin suhteellisen terveenä 104-vuotiaaksi.
01.11.2015 17:55
Täyttä hömppää?
Tutkimus, joka väittää makkaraa vaaralliseksi, on ihan täyttä hömppää. Me viisaat essolaiset syömme joka päivä Einarin herkullisia höyrymakkaroita ja nautimme niiden kanssa aina pari keskaria, ja kaikki me olemme vielä hyvin terveitä miehiä, vaikka ikääkin alkaa jo olla. Hyvät makkarat, hyvä keskari ja valoisa mielenlaatu on essolaisten terveyden ja vireyden salaisuus.
Essolla olemme monesti puhuneet siitä, että pelkkiä kasviksia syövät ihmiset vasta ovatkin vaaravyöhykkeessä. Näillä ihmisillä on kaikkia mielenterveysvaivoja ja kilpirauhasvaivoja paljon enemmän kuin meillä normaaleilla lihaa syövillä ihmisillä. Kasvissyöjät ovat myös luonnoltaan paljon äreämpiä, koska heidän aivonsa eivät saa tarpeeksi rasvaa toimiakseen normaalisti. Seksi-Sulokaan ei tavallisesti lähde saattamaan kasvissyöjäneitoja, sillä he eivät ole oikein suosiollisia.
29.10.2015 23:09
Mihin essolaiset unohtuivat?
Mihinkä sinä unohdit meidät essolaiset? Mehän kirjoittelemme aina rekisteröityneinä ja melkein aina samasta tutusta aiheestakin. Lähes jokaisessa viestissämme mainitsemme myös Esson baarin, joten emme ikinä syyllisty tuntemattomina puskista huutelemiseen. Olemme siis viisaita ja luotettavia miehiä, ja siksi meitä arvostetaan tälläkin palstalla. Tietysti arvostus oikealla Essolla on paljon suurempaa.
11.10.2015 19:36
G-piste on tavoitteena
Jos Seksi-Sulo pääsee nuoleskeluetäisyydelle neitosesta ja olosuhteet ovat muuten otolliset, niin kyllä hän vanhana asiantuntijana osaa heti tähdätä G-pisteeseen. Sulo on niin kokenut, että hänen ei tarvitse suorittaa lähestymisharjoituksia, vaan hän osaa suunnistaa suoraan oikeaan osoitteeseen. Ilman kovaa harjoitusta näin hyvä ammattitaito ei tietenkään ole tullut.
11.10.2015 18:27
Saksalaiset alkavat ryhdistäytyä
Saksan kansalla näyttää olevan terveemmät ajatukset pakolaiskysymyksen ratkaisemisesta kuin sikäläisellä valtionjohdolla. Jos mellakat laajenevat vielä paljon, niin kaikista maista pitää ISIS-miehet palauttaa välittömästi kotiinsa. Muuten koko Eurooppa tuhoutuu tässä hallitsemattomassa ISIS-vyöryssä. Tämä on meidän viisaiden essolaisten yksimielinen kanta.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1444439200907.html
10.10.2015 11:15
Munattomia päättäjiä Saksassakin?
Historiasta olemme voineet nähdä, että miespuoliset Saksan hallitsijat ovat osanneet tehokkaasti jälleenkäsitellä suuriakin ihmisjoukkoja. Miten ihmeessä Saksan nykyinen hallitsija Merkel on täysin munaton näissä hommissa?
Perinteet velvoittaisivat paljonkin jämäkämpiin otteisiin, jotta ongelmaihmisistä päästäisiin nopeasti eroon. Taitaa Saksassakin olla aivan liikaa vihreitä kukkahattutätejä päättävissä elimissä. Ihan kaiholla tässä muistelee niitä aikoja, jolloin Saksassakin oli hyvä järjestys.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015101020499505_ul.shtml
10.10.2015 08:54
Tarvittaisiin talonpoikasjärkeä
Tämän pakolaiskriisin hoitamisessa tarvittaisiin vain tavallista talonpoikaisjärkeä, jota meilla viisailla essolaisilla on vaikka muille jakaa. Kansanedustajamme ja ministerimme ovat niin sokeita ja täysin ymmärtämättömiä, että seisovat vain tumput suorina, kun jokainen kironkylä on kohta täynnä ISIS-taistelujoukkoja.
Ministerimme tietysti karkaavat heti Brysseliin turvaan, kun täällä ensimmäiset laukaukset kajahtavat ja antavat sieltä meille sosiaalisen median avulla ohjeita, kuinka saamme Ihäädettyä ISIS-miehet pois maasta. Onneksi tavallisella köyhällä kansalla on vielä selkärankaa, viisaita ajatuksia ja oikeaa taistelutahtoa, joten kyllä se siitä...
10.10.2015 00:02
Essolaiset taas oikeassa
Me viisaat ja kaukonäköiset essolaiset olimme jo kesällä sitä mieltä, että rajat pitää panna heti kiinni, kun ensimmäiset pakolaiset yrittävät tulla Suomeen Haaparannan kautta. Hallituksemme ei noteerannut tätä asiaa ollenkaan, ja niinpä nyt olemme totaalisesti kusessa. ISIS-miesten hyökkäys voi alkaa milloin hyvänsä, ja silloin saavat kukkahattutäditkin todellista kyytiä.
09.10.2015 21:52
Essolla ei onnistuisi?
" yoytub:ssa näin kerran naisen ku se makasi selällään lattialla jalat levällään ja iso koira nuoli emäntäänsä päällä maaten ja röhisten, että loiske kuulu, "
Essolla noin törkeä käyttäytyminen ei onnistuisi, sillä Einari pitää baarissa hyvän kurin. Eipä Seksi-Sulokaan oikein tykkäisi siitä, että neitonen olisi jalat levällään baarin lattialla, ja iso koira pääsisi nuolemaan paikkoja. Sulo kokisi sen todellisia miehiä syrjiväksi käyttäytymiseksi.
08.10.2015 21:47
Siisteys tärkeintä?
Essolla on todettu, että koirahullut neitosetkin arvostavat siisteyttä tietyissä toimissa. On ihan viisasta käyttää isoja koiria tarpeillaan ennen varsinaisen harjoituksen alkua, sillä lakanat säilyvät silloin puhtaampina.
06.10.2015 22:30
Tolkuttomasti väärää tietoa?
" Niin missä mahtaa olla kateellinen, kaunainen yleimies kun ei täällä kertomasssa valheitaan, perättömiä juttujaan. Vaivanneeko krapula, vai mennyt lähikaupan kulmalle päivystämään, etsimään vertaisiaan ? "
Tälläkin palstalla on pitkiä ja lyhyitä sekä hyviä ja huonoja aloituskirjoituksia, mutta äärimmäisen harvoin olen nähnyt yhtä lyhyttä ja täynnä asiavirheitä olevaa aloitusta kuin tämän ketjun aloitus oli. Kaikki esitetyt arvaukset olivat menneet täysin metsään.
Kukaan essolaisista ei väitä minua kaunaiseksi, kateelliseksi, valehtelijaksi eikä perättömien juttujen kertojaksi, vaan he ovat tottuneet luottamaan kaikkien alojen asiantuntemukseeni. Minua ei koskaan vaivaa edes krapula, koska minulla on varaa suorittaa tarvittava korjaus ajoissa. Krapulahan on vain köyhien sairaus.
Minulla ei koskaan ole tapana mennä ruokakaupan kulmille päivystämään ja etsimään vertaisiani. Vertaiseni nokkelat miehet eivät palloile kauppojen kulmilla, vaan hehän istuskelevat tietysti Essolla parantamassa maailmaa. Eipä ole aloittaja paljoa seurannut meidän viisaiden Essolaisten elämää, koska noin paha epäonnistuminen pääsi tapahtumaan.
04.10.2015 21:12
Essolaisten tuomio
Tänään Essolla käsiteltiin asiaa, ja parlamentin tuomio oli yksimieinen. Kaverille on annettava kunnollinen selkäsauna ja rikoksentekovälineet on luovutettava Valtiolle. Tämän tuomion jälkeen kaveri tekee töitä paljon entistä siistimmin.
01.10.2015 23:01
Sensuuri toimii jo?
Näyttää siltä, että sensuurilait on jo salaa otettu käyttöön, jotta ihmissalakuljettajien höynäyttämille pakolaisille ei aiheutettaisi pahaa mieltä. Tästä päivästä lähtien saa siis haukkua vain meitä tavallisia suomalaisia. Sehän ei kulttuuriväen mielestä ole tietenkään rasismia.
29.09.2015 22:19
Järjetöntä halventamista?
Mikä ihmeen hinku sinulla on aina halventaa minua ja ruokailutottumuksiani? Mistä taas olet saanut päähäsi, että meillä syötäisiin halpaa jäteruokaa? En koskaan ole antanut aihetta tällaiseen.
Ihan totuuden julkituomiseksi voin sinulle kertoa, että vaimoni laittaa joka päivä minulle erinomaista ruokaa. Tänäänkin oli aivan loistavat sapuskat. Oli paljon tuoreita vihanneksia (omasta puutarhasta), reilusti hyvää lihaa sekä runsaasti muita lisukkeita. Aterialla nautin vielä pari lasillista hyvää valkoviiniä, joten eipä ollut tarjoiluissa valittamista. Kyllähän sen jo hyvistä jutuistanikin näkee, että en minä nälkiintyneenä kirjoittele.
29.09.2015 21:53
Ihan samaa mieltä
Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Ketjun aiemmassa viestissä mainitsinkin seuraavasti:
" Saksa on järjestyksen yhteiskunta, jossa on paljon kokemusta suurempienkin ihmisjoukkojen tehokkaasta jälleenkäsittelystä. Kyllä he selviävät kunnialla omista ongelmapakolaisistaan. "
29.09.2015 21:33
Turhaa murehtimista
Essolaisten mielestä suomalaisten on turha kantaa murhetta Saksan tilanteesta, sillä meillä on omissa pakolaiskeskuksissa ihan tarpeeksi samoja ongelmia. Saksa on järjestyksen yhteiskunta, jossa on paljon kokemusta suurempienkin ihmisjoukkojen tehokkaasta jälleenkäsittelystä. Kyllä he selviävät kunnialla omista ongelmapakolaisistaan.
29.09.2015 19:59
Nautimme päivittäin Essolla hyvää kesksria, ja siitä syystä järkemme pelaa paremmin kuin ministereillä. Kunhan hallitus sotkee tilanteen vielä pahemmin, niin silloin meitä essolaisia huudetaan varmasti apuun, sillä me teemme aina oikeita ratkaisuja.
29.09.2015 16:21
Varmuuden maksimointia
Seksi-Sulo säikähti niin suuresti rasismisyytöksistä, että hän päätti uusia kerralla koko kalsarivalikoimansa. Hän kävi tekstiilikaupassa ostamassa peräti tusinan tulipunaisia kalsareita. Nyt Sulon ei enää tarvitse pelätä rasismisyytöksiä, vaikka kalsareihin sattuisi tulemaan pari reikääkin. Elämä on helppoa, kun sen osaa!
29.09.2015 13:11
Jos hallitus ei ole ideaani tajunnut, niin se kertoo vain hallituksemme kyvyttömyydestä tehdä oikeita tilannearvioita. Meillä viisailla essolaisilla on verrattomasti ministereitämme parempi kyky löytää yksinkertaiset, halvat ja kansalaistemme kannalta parhaat ratkaisut kaikkiin ongelmiin. Sehän on jo vuosikausien ajan nähty tälläkin palstalla.
29.09.2015 12:31
14 / 18