SkillaN
Hei!
Täältä Savon puolelta olen 83- vuotta täyttänyt naisihminen, kaksi lasta, mieheni menettänyt.
Yksin olen elellyt jo kohta kaksikymmentä vuotta. vuotta, ei valittamista olossani;)
Yksinäiseksi en eloani tunne, aina jotakin touhua päiviin riittää.
Kirjoittelen melkein joka päivä 80+ketjuun, Noja-tuoli otsikon alle , vuoden alusta tänne siirryin, päiväni näin aloitan.
Uskon että mieleni pysyy näin tehden vireänä ja uudet virkistävät ajatukset syntyy lukiessa toisten viestejä.
Eläkeläisyhdistykseen kuulun ja siellä lauluryhmässä laulelen, pientä piristystä hakien..
Terveyteni on hyvä, mitä nyt nuo polvet meinaa kenkkuilemaan ruveta ja se aika paljon jo rajoituksia asettaa, mutta hammasta purren nämä joka päiväiset rientoni suoritan.
Nyt on hiljentynyt harrastus toiminta, enää en jaksa, en tunne yhtä mielekkääksi, mutta mukana kuitenkin vielä olen.
Kesää jo kovasti odotan, nyt kauniista talvesta nautin, siinä se etenee lämpimän tulo, toivossa olen, että kaunis kesä tästä vielä tulee.
Elämässä kiinni, valoisin mielin uutta kohti.
Iloa ja voimia profiiliini kurkistaville;)
Aloituksia
154
Kommenttia
2546
KAHVIPIRTTI/ 140
Sunnuntaiaamua, kauniina edelleen tämä keväinen sää meitä hellii ja intoa pullollaan taas pirtin vaihtoon ryhdyn. Nyt ko2137148KAHVIPIRTTI 141
Huomenta, nyt jo vähän pilvistyvään aamuun, ukkosen näköinen taivas, varmasti tänään jyrähtelee. Siitä välittämättä uutt2075424NOJATUOLI !
Kaunista kesäistä aamua, kesä alkaa jo kasvunsa saavuttaneen, kohta vastojen tekokin ajankohtainen. Jää tekemättä vastat3494638KAHVIPIRTTI
Sunnuntaiaamuinen harmaa päivä valkenemassa, jospa aurinko ilmaantuisi taivaalle tänäänkin, edes kurkistelemaan, niin te6884617KAHVIPIRTTI 142
Huomenta kauniiseen aamuun ja juhannusta tässä nyt sitten odotetaan ja valmistaudutaan keskikesän ihanaan juhlaan. Sää o2194299KAHVIPIRTTI 145 / 2018
Myrskyä ja sadetta, sillä tämä torstai aloitellaan, mutta sanonta kuuluu, torstai on toivoa täynnä ja siihen uskoen aloi2154260KAHVIPIRTTI 147/ 2018
Uutta kehiin, nyt pidempi loikkaus yli yhden jo palstalle tulleen meidän numerosarjan numeron, selvyyden vuoksi en tät2074176KAHVIPIRTTI
Huomenta nyt taas uuteen pirttiin ja nyt ilman mitään numeroita, kelpaisiko nyt? Ainahan sitä virheitä tehdään niin nuor2024007KAHVIPIRTTI 148 /2018
Sateisen näköistä, harmaata keskiviikko aamua. Uutta pirttiä ajattelin aikaan saada, kun melkoisen turhalta nuo muut pu2033923KAHVIPIRTTI 143
On aika taas aloittaa uudella pirtillä, vaikka vastaväitteitä aina silloin tällöin kuuluukin. Ehkä olen itsepäinen ja ja2043850Kiikkustuoli
Uusi ketju aluilleen, jospa intoa vielä riittää, eilen ihastelin sään kauneutta, tänä aamuna pilvisenä ja kosteana sääti4583737Jatketaanko rupatellen Nojatuolissa ?
Kesä kääntymässä syksyä kohti ja kohta aivot tarvitsevat jotain virikkeellistä ajattelua, sitä toivon teiltä kanssakirjo2423710NOJATUOLI !
Sunnuntaiaamun tervehdys, sää jatkaa omaa rataansa syksyyn kuuluvalla ilmeellä. Luonto keltaisena hehkuu, ikkunani takan3043663NOJATUOLI !
Isänpäivänkunniaksi aloitan uuden nojatuolin, taas puhtaalta pöydältä, toivoen tietysti siistinä pysyvän. Kaikille isill3013473Juttukahvila
Heippa taas, niin on pitkiä nämä aamut, kun ei pääse kirjoittamaan ja siksi rohkenen alun taas laittaa. Jätän noja-tuol3283406KIIKKUSTUOLI
Sunnuntaiaamun hiljaisuuta ja syksyn värien kauneutta. Taivas lupailee kaunista päivää ja lämpöäkin säätiedotus lupasi m4313402Kahvipirtti 127 /2017
Huomenta, aloitan nyt uuden pirtin toivoen sitä, että saamme asiallisesti viestejä lähettää, aivan entiseen tapaan. Nyt2193369NOJATUOLI !
Sunnuntaipäivää ystävät, minulta rupeaa tavaksi viipyä puuhissani puolille päivin, herännyt olen jo kuudenmaissa, mitä o2633319KAHVIPIRTTI 135 / 2017
Huomenta uuteen alkavaan päivään, Aatos tänä päivänä onnittelujen kohteena. Pilvisenä, kolmen asteen lämmössä tätä uutta2113300Noja-tuoli ( 31 )
Kaunista ja lämmintä jälleen tänä sunnuntaiaamuna ja jatkossa vain paranee, lupailivat jo 35 asteen kuumuuksia. Voipa sa2183258