Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Ai,+saitko+sinäkin+Lorena+tämän+upean+voitto+ilmoituksen.+Minäkin+sain.+En+vastannut+viestiin,+kas´kun+tuota+rahaa+on+tarpeeksi,+joten+mitä+minä+tuollaisilla+summilla+edes+tekisin!++Tuhlaisin+vielä+turhuuksiin,+kuten+Päätalon+Herkko+varoitti+Kalleaan.+DDNyt+olen+jättänyt+s-postini+täyttymään+ja+siellä+on+jo+80+ihanaa+tarjousta+mitä+ihmeellisimmin+houkuttimin.+Harmittaa+vielä+se,+kun+erehdyin+tutun,+siis+K-kaupan+lahjakortin++"muka"+arvontaan+ja+täältä+sain+lukea,+että+huijausta+on,+kuten+olikin.+Olen+tiukkana+kaikkiin+tarjouksiin.
  2. nuotiollaoleva??"Siis+onnea+valitsemallenne+tielle+kaikki+yksinäiset+huonotuuliset!Eihän+noin+mutta+kuitenkin+noin".Aloitus+kirjoituksessasi+oli+hyvä,+mutta+loppu+oli+arvostelua+aiheettomasti,+kuka+mitenkin+kirjoittaa?+Kiinnitin+sanaan+"kaikki+yksinäiset,+huonotuuliset"?samaa+yksinäisyyttää+Mitäs+sitten,+jos+oletkin+joskus+itse+yksinäinen?+Oletko+ajatellut,+kuinka+"maailma"+heittelee+meitä+joskus+puolelta+toiselle?Hetkinen,+luin+uudestaan+"nuotiolla+olevan"+kirjoituksen+ja+muistin+jotain+oleellista+nuoruudestani.Siihen+sopisi;+"samaa+yksinäisyyttä"?+Ja+siitä+tuli+mieleeni+ja+sitä+en+unohda+koskaan.!Nuorena+minulla+oli+lähimmälle+tanssilavalle+25+km+ja+toiselle+30+km+.+Kaumpina+kävin+52+km+päässä+ja+saatajakin+sieltä+erehtyi+mukaan!+Luovutti+25+km+päässä!++Nuo+lähimmät+tiesivät,+missä+"hornantuutissa"+asuin,+joten+eivät+saatolle+pyrkineet,+vaikka+kovasti+hakivat+tanssimaan.+Niin+oli+nuoren+tytön+mieli+tanssien+ihanuudesta+ja+siitä+riemusta+nauttiva,+että+aina+sinne+lavalle+lähdin.+Lehmän+lypsy+pikaisesti.+Päivän+hitti+radiosta,+joka+oli+"joku+pyykkäri",+mutta+äkkiä+fillarin+selkään.Sen+muistan+ja+painoin+sen+mieleeni.+Koskaan+en+saa+kuvitella+edes+vanhana,+että+minulla+olisi+ollut+hauskaa?+Kun+siinä+aamunkoittoa+katsoi+yksinään,+eikä+saattajista+ollut+tietoakaan,+niin....ikävä+se+oli,+jonkun+nuoren+luo,+halailemaan+edes.Mitäpä+minä+salailemaan+itseäni,+mutta+yksikin+moitteen+sana+häivyttää+minut+täältä.+Tämä+oli+tässä,+minun+nuoruuteni.+No,+ei+todellakaan+kaikki.
  3. Minna+Kurki+|+Hämeen+Sanomatwww.hameensanomat.fi/toimittaja/minna-kurkiMinna+Kurki.+Hämeen+Sanomat.+Julkaistu:+21.06.2016+15:05.+Päivitetty:+21.06.2016+15:26.+Uutiset+·+0+comments+·+Voiko+jalkapallo+vaikuttaa+Brexitin+tulokseen?+Ei+taida+avautua,+ilman+googlea,+mutta+mielestäni+oli+hyvä+"curryntuoksu"+ja++ylimääräiset+maahanmuuttajat.+On+muistettava,+että+Iintiakin+oli+brittien+alusmaa+ja+sieltä+tuli+valtavasti+näitä+maahanmuuttajia.Toisin,+kuin+aloittajalla,+minulla+ei+ole+oikeastaan+(julkaisukelpoista)+mitään+mielipidettä+politiikkaan,+koska+seuraan+sitä+niin+satunnaisesti.+Palsta-kirjoittajista+täällä+voisin+arvioida+jonkinlaisen+äänestystuloksen,+mikäli+tämä+tämä+"Väyrys-Kekkos+huutaja"+kannattaja+olisi+kaikki+eri+henkilöitä,+mutta+näinhän+ne+gallupitkin+sekoilee,+jos+otettais+tilasto+täällä+kirjoittajien+kesken.+Huutaja+voittaisi!+Huraa!+Siinä+on+enemmistö,+vai+onko?+Jaa,+kone+takkuilee!