Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2895

1. No,+siinäpä+ruunemanni+kyselee,+ja+tappelee+(joku+huomasi)+itsensä+kanssa.:)+Kuinkahan+toiset+niitä+sanoja+ja+lauseita+muodostaa,+kun+eivät+osaa+kunnon+keskustelua+saada+aikaan?Kirjaimet+on+väärin+aseteltu,+pilkut+puuttuu+ja+puhumattakaan,+että+aihe+ei+ole+mielenkiintoinen?+Siinä+he+höpisevät+vain+päivän+touhuistaan,+puuttumatta+ketään+arvostelemaan,+tai+edes+arvailemaan,+kukahan+tuonkin+kirjoitti?Toki+useat+linkittää+päivän+uutiset+tänne+ja+odottaa+keskustelua+siitä,+mutta+itse+ei+sano+mielipidettään.+Sitä´paitsi+lehtien+sivuilta+löytyy+myös+sellainen+sivu+"keskustelut"+ja+useimmista+onkin+sananvaihtoa+runsaasti.Tällä+saitilla+olen+huomannut,+että+poliittinen+keskustelu+kääntyy+usein+erään+agitaattorin+huuteluksi,+ja+huh,+huh,+huh,+kun+Lipponen+ja+mafia+vei+rahat??+V+ä+y+r+y+n+e+n!+Apua!Muistelutkaan+ei+jollekin+sovi?+Ei+kiinosta,+mukamas?+Miksi++ei+osaa+ohittaa+juttua,+samoin+kuin+TV-ohjelmia+arvostelijat?+Eikö+he+löydä+sitä+sulkemis/kanavanvaihto+nappia?+Siinä+vasta+dementian+alku+onkin!:))))
  2. Lehtien+alapuoli+ulospäin???Minulle+äiti+opetti,+että+sisäänpäin.+Tuleeko+toisesta+vasta+ja+toisesta+vihta?+Isä+ei+tainnut+tehdä+vihtaa,+eikä+vastaa,+en+ainakaan+muista."Lapsoset+ketterät+koivuhaasta,+"
  3. Mdk-Mdk+lähettämä+ruusupuska+oli+kuin+minun+lapsuuskodistani,+josta+tietenkin+tulee+silloinen+Juhannuksen+vietto+myös+mieleen.Aina+oli+koivut+"portinpielessä",+siis+asuinrakennuksen+ja+aitan+sivustoilla.+Juhannuskokko+oli+aina+koottu+hyvissä+ajoin,+koska+asuimme+järven+rannalla+ja+myös+"hornantuutissa",+joten+emme+edes+kuulleet+mistään+kulo-varoituksista,+mutta+eihän+niitä+silloin+annettu,+kun+minä+olin+lapsi:)))Lipun+nosto+oli+myös+sellainen+traditio,+jonka+isämme+opetti.+Koskaan+sitä+ei+saanut+maahan+päästää,+siis+se+täytyi+sada+salkoon+ja+sieltä+pois+"kunnioitettavasti"+ilman,+että+se+kosketti+maata.Kaikki+me+(äiti?)olimme+mukana+hartaan+tunnelman+vallitessa+ja+jotain+lauloimme,+mutta+nyt+en+muista+mitä?+Ei+ainakaan+se+"siniristi+lippumme".Mutta+nuo+kirvat?+Helposti+häviää,+kun+ruiskuttaa+niitä+mäntysuopaliuoksella,+jolla+paranee+myös+moni+jalkaongelman+ihottuma+ja+sieni+varhaisvaiheessa.+Uskomaton+aine+se+on.Toinen+"tehoaine"+oli,+kun+suosittelin+lapselleni+selkäkramppiin+"Tigerbalsamia"+ja+kerroin,+että+lukiessani+sängyssä,+niin+minullakin+menee+selkälihakset+kramppiin+ja+se+auttaa,+kun+sivelen+sitä,+kun+vaan+saan+käteni+taipumaan+niin+kauaksi!!Paras+hoito+tuli++(12-v)lapsenlapselta.+Mitäs`jos+auttaisikin+se,+että+nouset+sängystä+ja+venyttelet+itseäsi?+Seuraavaksi+voitelenkin+voilla!:)Tuhannen+kiitollinen+olen+tästä+palstasta,+jossa+voi+kirjoittaa+omia+kuulumisiaan+ja+tuntojaan,+ilman,+että+kukaan+tulee+arvostelemaan+kirjoitusvirheistä.Oli+minulla+"kokemuskin",+sillä+kävin+Kesäteatterissa+lapseni+varaaman+lipun+ansiosta,+sillä+moinen+"Mooses"++"Mooseksen+perintö"+on+loppuunmyyty,+mutta+lisänäytöksiä+on+luvassa+elokuulle.+Kävelymatkan+päässä+olisi+myös+Simpauttaja,+joka+voisi+olla+mielenkiintoinen+nähdä+ulkoilma+teatterissa.pa.Nyt+en+murehdi+kurpitsoista!:))).