Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

  1. Lainaus:"Mitään ei kuitenkaan saa istumalla ja valittamalla kuten sinä ja Kristiina"???

    Mitä tämä olettamus taas on, koska olen huomannut jo aikaisemmin, että nimmarini mainitaan juuri Korppiksen toimesta? Onko hänellä joku pakkomielle taas arvailla, kuka on kuka ja yhdistää minut aina johonkin negatiiviseen kirjoitukseen?

    Minä olen pitänyt lupaukseni, että en kommentoi kirjoituksiasi mitenkään, mutta älä sinäkään tule räkimään minun nimmarillani olemattomia oletuksiasi.

    Kaikella ystävyydellä,...mikä lienee kyseenalainen, mutta kuitenkin.
  2. Aloitus oli mielenkiintoinen laskutehtävä ja minä sain tietenkin ensin sen 61, mutta, mutta, tarkemmin ajateltuna (oli junassa ennen pysähdystä?) niin 65 sen täytyy olla, koska porukka väheni kahdella. Kertokaa nyt se o i k e v a s t a u s!


    ent.siivooja tiesi, että Englannissa on kolme termiiniä vuodessa ja lapset menevät sille termiinille, jolloin he täyttävät 5v. Hyvä tietää.

    Suomessakin oli "poikkeustila" sodan jälkeen, koska itse menin 5-v, koska ko.luokalle oli tulossa vain yksi oppilas lisäkseni ja minä osasin lukea, josta kiitos siskolleni, joka "tankeroi" läksynsä aina ääneen isän kehoituksesta.

    Jotain muutakin mielenkiintoista olen kuullut PUHE-radiosta yöllä ja mikäli muistan oikein, niin Ahvenanmaalla tulee suomenkieli vasta 5-luokka, mutta englanti jo kolmannella lka. Omalla lapsen lapsellani on myös enkku ekana(3) ja sitten tulee vasta ruotsi(5). Nyt en muista varmasti, mutta heille tulee helppoa kun äitinsä on käynyt ruotsinkielisen koulun ja puhuu myös englantia sujuvasti.


    Nyt herää mielenkiintoinen kysymys? Mistä näitä matikka neroja sikiää, kun minunkin lapsenlapseni on "hirviö" minuun verrattuna, johon ei tietenkään paljon tarvita minun-4 arvosanoilla;), mutta että ja silleen yllättävät jopa omat vanhempansa?

    Varppina on joku tietsikka peli, jossa täytyy laskea pisteet äkkiä, mutta prosenttilasku onkin sitten utopiaa!:DD

    Toinen ylläri oli PUHE-radiossa kuultuna, että Brasilia on tupla suurempi, kuin Eurooppa (näin on) ja maissia(soija) heillä viljellään Suomen suuruisella alueella! Kiina oli innostunut sian ruokinnasta.

    Ai, niin, se laskutehtävä. Onko ratkaisu jo selitetty "rautalangasta" kaikille?
  3. susille

    Minä katselin sen TV:stä tulleen dokumentin ja ajattelin lainata kirjankin ja lainaankin.

    Yllättäviä vastauksia sait näiltä toisilta kirjoittajilta ja ainakin, ..niin itse luet, jos haluat ?

    Kieltämättä minua on nyt hieman alkanut kiinnostamaan politiikka, koska tämä media tuo sitä aivan liian lähelle.

    Jotenkin koen tietämättömyyden piikkiin tuon "huutamala" kirjoittajan vauhkoiluja, joissa hän vannoo Kekkosen ja Väyrysen nimiin.

    Sama "huutaja" on tuolla tuomitsemassa "avionrikkojia", valistaen omaa uskollisuuttaan, mutta onkohan hänenkään mies se uskollinen, kun mies pääsee vaimonsa kahleista, ...niin, ..jos pääsee?