Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. No, mutta "muori77"?

Minusta on parempi, että Kanada voitti ja Venäjä jäi pronssille, vai menikö se niin? Pahin vaihtoehto myös, että Suomi häviäisi Ruotsille!:)

Asiasta viidenteen. Kuinka paljon maksaa kotihieronta siellä päin, missä oletkaan?

Minä olisin jo mestari hieroja, koska noita hierontoja olen saanut vakuutusyhtiön laskuun vuodesta 1975 säännöllisesti vuosittain.

Toisaalta meidän asumukset ovat päinvastaiset, koska minulle paistaa/porottaa ilta-aurinko, joten aamulla on ovi oltava auki ja iltapäiväksi suljettava ovet ja ikkunat.

Oma ratkaisuni on tietenkin suihkussa käynti, mutta ei sielläkään voi olla jatkuvasti, joten kostutan paitani(tosi räsyisen entisen)kylmällä vedellä ja sitten puhaltaa tuuletin sitä vettä pois? Oletan.

Olenkohan oikeassa, mutta liika suihkuttelu/pesu ei ole hyväksi ikääntyville ja korostan tuota sanaa "liika", koska tämä intiimipesu, joka koskee myös nivusia ja napaa, toimii vähemmälläkin, ..mielestäni? Viittaus tuohon 1975 juttuun.
  2. Aloitus oli mielenkiintoinen laskutehtävä ja minä sain tietenkin ensin sen 61, mutta, mutta, tarkemmin ajateltuna (oli junassa ennen pysähdystä?) niin 65 sen täytyy olla, koska porukka väheni kahdella. Kertokaa nyt se o i k e v a s t a u s!

ent.siivooja tiesi, että Englannissa on kolme termiiniä vuodessa ja lapset menevät sille termiinille, jolloin he täyttävät 5v. Hyvä tietää.

Suomessakin oli "poikkeustila" sodan jälkeen, koska itse menin 5-v, koska ko.luokalle oli tulossa vain yksi oppilas lisäkseni ja minä osasin lukea, josta kiitos siskolleni, joka "tankeroi" läksynsä aina ääneen isän kehoituksesta.

Jotain muutakin mielenkiintoista olen kuullut PUHE-radiosta yöllä ja mikäli muistan oikein, niin Ahvenanmaalla tulee suomenkieli vasta 5-luokka, mutta englanti jo kolmannella lka. Omalla lapsen lapsellani on myös enkku ekana(3) ja sitten tulee vasta ruotsi(5). Nyt en muista varmasti, mutta heille tulee helppoa kun äitinsä on käynyt ruotsinkielisen koulun ja puhuu myös englantia sujuvasti.

Nyt herää mielenkiintoinen kysymys? Mistä näitä matikka neroja sikiää, kun minunkin lapsenlapseni on "hirviö" minuun verrattuna, johon ei tietenkään paljon tarvita minun-4 arvosanoilla;), mutta että ja silleen yllättävät jopa omat vanhempansa?

Varppina on joku tietsikka peli, jossa täytyy laskea pisteet äkkiä, mutta prosenttilasku onkin sitten utopiaa!:DD

Toinen ylläri oli PUHE-radiossa kuultuna, että Brasilia on tupla suurempi, kuin Eurooppa (näin on) ja maissia(soija) heillä viljellään Suomen suuruisella alueella! Kiina oli innostunut sian ruokinnasta.

Ai, niin, se laskutehtävä. Onko ratkaisu jo selitetty "rautalangasta" kaikille?