Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. Hetkinen!

"perustella esim. asiatietoja ja yleensäkin lisää tekstin luotettavuutta".??

Kuinka valitset nämä "asiatiedot", siis kenen kirjoitamat ja kenen lausunnot, joita lehtien palstoilla siteerataan? Kovin on ollut yksipuolista arvostelua, ei ehkä sinulta, mutta jotenkin ilmenee puoluejakautuma siitä, kuka vetäisee Arhinmäen, Rinteen, Soinin, tai Sipilän jutut esiin. Stub on ilmeisesti pitänyt suunsa supussa.

Kiva, kun annat "luotettavuutta", jonkun kolumnistin kirjoituksille, mutta mielestäni tämä keskustelupalsta on tarkoitettu meille, jotka osaamme omin sanoin ilmaista mielipiteemme, ilman, että "sanoihan tuokin noin"?
  2. Kyllä minä itsekkin osaan lukea asiat, joista olen kiinnostunut, kuten kuunnella musiikkia, minkä itse haluan kuulla.

Jotenkin ymmärrän näiden täällä kirjoittajien pienen joukon, joita vastaan hyökkäät, yhdistäen heidät koko Suomen mielipiteisiin! Rasismia! Miksi?

Toivottavasti olet myös lukenut, kuinka täällä autetaan näitä tulijoita, olkootpa he mitä hyvänsä, mutta vaatetta on jo liikaa, asuntoja kunnostetaan pika vauhtia ja vapaaehtoisia on tarjolla myös, ehkä jo liikaakin.

Myös raja valvontaa on tehostettu, että saataisiin kaikki rekisteriin, mutta rajoja ei ole suljettu, edes Venäläisiltä!

Onhan täällä palstalaisilla joku huoli, kun terveyskeskukset tukkeutuu, mutta eivät usko, että nämä nuoret miehet tuskin tarvitsevat näitä palveluja tulotarkastusta enenpää.

Entä sitten nuo avustukset? Toisilla on huoli, kun näitä "livahtaa" ohi tarkastuksien, mutta tuskin he saavat mitään avustuksiakaan, puhumattakaan ilmaisesta asunnosta täys´ylläpidolla?

Tietenkin tuntuu olevan myös pelko siitä, mitä mahdollisia rikoksia he tekevät? Katselin eilen Myyrmannin pommi räjähdyksen tuhoja ja kas´kummaa? Tekijä oli aivan kunniallinen suomalainen kemian opiskelija, joten kyllä meilläkin osataan.

Sitä`paitsi, onhan meillä (mikä mahtaa olla Ruotsissa?) armeija ja käsittääkseni aivan valmiustilassa. Reserviläisiä kutsutaan suurin joukoin kertauksiin ja jokaiselle on jaettu heidän toimipisteensä, mikäli maatamme uhkaa joku muu, kuin pakolaisten vyöry!:)))
  3. Olen jo kokeillut molempia, siis kirj. ja "puskana" ja hyvin onnistuu. Silloin oli jotain häikkää, kun palstat oli suljettu pari´päivää, mikä oli ilmoitettu etusivulla, jossa on se valitusmahdollisuus. Siellä oli paljonkin kirjoituksia aiheesta. Kantsii käydä lukemassa.

Voisiko joku kertoa, kuinka naapuri pystyy hakkeroimaan konettani? Koskaan en ole huomannut, vaan ongelmat ovat joko itse aiheutettuja, tai kuten äsken tämän saitin ylläpitäjän "parannuksia"!?

Sen vielä ymmärrän, kun joskus työpaikallani oli koneet, jotka oli yhdistetty keskusyksikköön, niin siellä tuli mitä hauskimpia viestejä, kun porukka kiusasi toisiaan.

Tosin en ymmärrä, enkä viitsi enää kyselläkkään, kun lapseni nelihenkisessä porukassa on pöytäkone ja sen "miljoona" läppäriä ja päppäriä", joissa ei ole edes muistitikkua. Ne mukamas toimii heidän yhteisellä liittymällä.???