Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "olet käsittänyt täysin väärin"
    Anteeksi.
  2. Kyllä minä itsekkin osaan lukea asiat, joista olen kiinnostunut, kuten kuunnella musiikkia, minkä itse haluan kuulla.

Jotenkin ymmärrän näiden täällä kirjoittajien pienen joukon, joita vastaan hyökkäät, yhdistäen heidät koko Suomen mielipiteisiin! Rasismia! Miksi?

Toivottavasti olet myös lukenut, kuinka täällä autetaan näitä tulijoita, olkootpa he mitä hyvänsä, mutta vaatetta on jo liikaa, asuntoja kunnostetaan pika vauhtia ja vapaaehtoisia on tarjolla myös, ehkä jo liikaakin.

Myös raja valvontaa on tehostettu, että saataisiin kaikki rekisteriin, mutta rajoja ei ole suljettu, edes Venäläisiltä!

Onhan täällä palstalaisilla joku huoli, kun terveyskeskukset tukkeutuu, mutta eivät usko, että nämä nuoret miehet tuskin tarvitsevat näitä palveluja tulotarkastusta enenpää.

Entä sitten nuo avustukset? Toisilla on huoli, kun näitä "livahtaa" ohi tarkastuksien, mutta tuskin he saavat mitään avustuksiakaan, puhumattakaan ilmaisesta asunnosta täys´ylläpidolla?

Tietenkin tuntuu olevan myös pelko siitä, mitä mahdollisia rikoksia he tekevät? Katselin eilen Myyrmannin pommi räjähdyksen tuhoja ja kas´kummaa? Tekijä oli aivan kunniallinen suomalainen kemian opiskelija, joten kyllä meilläkin osataan.

Sitä`paitsi, onhan meillä (mikä mahtaa olla Ruotsissa?) armeija ja käsittääkseni aivan valmiustilassa. Reserviläisiä kutsutaan suurin joukoin kertauksiin ja jokaiselle on jaettu heidän toimipisteensä, mikäli maatamme uhkaa joku muu, kuin pakolaisten vyöry!:)))
  3. Kirje haudan takaa, Lo-rena.
    Toivottavasti sait kirjeen tätisi eläessä.

Minä sain äitini kirjeitä siskolleen sodan ajalta ja isäni sotapäiväkirjat, jotka ovat minun aarteeni. Äitini hävitti kaikki kirjeensä, kuten myös meidän lasten kirjeet, joita olisi nyt kiva?? lukea. Hänen kirjeitään minulla on jokunen tallella, mutta itsekkin olen hävittänyt kaikki kirjeenvaihtoni nuoruuden ajoilta. Niitä vasta olisikin mukava lueskella.

Aloittajaa en nyt ymmärrä, haluaako hän avata tänne kirjeenvaihtopalsta, sillä tämähän on jo sellainen ja privaatisti voi kirjoitella s-postiin.