Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Hyvin ajateltu tuo usko puolet, mitä näet j.n.e, kuulemastasi älä sitäkään, lisäisin.

- Äskettäin oli Poliisi TV:ssä juttu miehestä, joka pyysi tyhjentämään asuntonsa vieraista ja kun poliisit saapuivat, ei siellä ollut ketään, vaikka mies vannoi, että tuossahan ne sohvalla istuu!!

Olen itse nähnyt ja siis kuullutkin pari sellaista tapausta, joissa olemattomat ihmiset olivat paikalla, mutta toiset eivät niitä nähneet. Varsinaista Kuikka Koposen toimintaa, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan, ...siis tällä esittäjällä.:))

Ai niin, se, olinko jaloista pitämässä? En ollut, mutta "melkein".
Teini-ikäiset lapseni olivat aitassa pahvisen seinä takana ja todellakin ymmärsivät asian, että ei siellä oltu heiniä seipäälle luomassa ja sen jälkeen hikisessä saunassa.:))

Minun ei pitänyt enää osallistua koko keskusteluun, mutta lukiessa nyt uudestaan tätä, niin "surkee-näkemys-.." sai innostumaan.

Ilmeisesti on sama kirjoittaja, joka on sitä mieltä, että se kunnioitus, lupaukset ja uskollisuus ja mitä niitä olikaan, pelastaa kaikki avioliitot? Kommunisti paasaa, että uskollinen on oltava kolhoosin isännälle, vaikka selkäänsä saisi.:))

- Kuinkas´ lienee nuo sodat? Nämä "uskollisethan" hyökkäsivät esi-valtaansa vastaan? Jotkut voitti, toiset hävisi, mutta edelleen on ratkaisematta rakkauden arvoitus, mikä sitoo toiset ihmiset toisiinsa ja kuitenkin, jos Raamattuun uskoo, niin suurin on kuitenkin rakkaus.
"niin mun mittari on heti 100%"

Niin minunkin ja siitä se aletaan, kuinka voi kunnioittaa toista tapaamaansa ihmistä livenä.

Täällä keskustelupalstalla ei taida tuo kunnioitus mittari täyttyä, koska ei näe naamaa, ilmeitä ja sanonnan tarkoitusta äänenpainoista, joka paljastaisi aika paljon.

Sitten tulee kirjoitettua jotain väärin, koska on tulkinnut vastaajan tarkoittavankin aivan muuta ja siitä se alkaa, se nokittelu aivan kuin lasten hiekkalaatikolla.

Tarvitseeko jatkaa? Kun sinä sanoit niin ja minä sanoin näin ja minä kuitenkin olen oikeassa, ...eipäs, kun minä ja minähän sanoin jo sen, mutta sinä olet väärässä, ...ja muistatkos sen, mitä tuolla ajiemin kirjoitit, siis olet v a l e h t i j a, koska nyt toista väität, että olisit kalan itse pyydystänyt?

Tuo kalan pyydystys oli minusta hupaisin juttu häneltä, joka ei tiedä kalavaleista yhtään mitään. Minusta se taas oli oikein hauska vitsi siitä, kuinka näitä kaloja saadaan?

Tuli mieleeni sellainenkin juttu lapsuudesta, tosin toisten kertomana, että kauppiaan vaimo oli mennyt naapurin (ei rouva) naisen kanssa laskemaan pitkäsiiman. Kas´kun se kirpaisi miehiä ja he päättivät tehdä jekun.

Yöllä he olivat laittaneet siimaan kaupan sillejä? Oliko tuo nyt sitten selkään puukotus, vai miesten kateus, kun akat meni kalaan? Ainakin hauskaa oli kaikilla, eikä sairaalaa tarvittu.