Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. Onneksi sinäkin mummeli77 osaat nauttia noista pikkuisista, mutta oletan, että olet se isomummi, joka nauttii jo lapsenlapsenlapsista?

Minä sain lapsenlapseni hieman iäkkäämmällä iällä ja sain nauttia niistä "täysin siemauksin", koska muutin heidän lähelleen.

Aina muistan, kun katsoin sitä pientä poikaa, joka ei kylkeään osannut kääntää, että mitähän sinustakin tulee vielä isona? Mutta tulihan siitä taitava pelaaja omassa ikäluokassaan jalkapallossa, kuten jääkiekossa, koska ainakin nyt muistaa, että Punatulkkuja ei kannata käydä katsomaan koskaan?

Minä onneton "luopio", joka en saanut maalia meidän koti piha peleissä, koska "molari" oli niin taitava, niin sanoin, että katso, "Punatulkku tuolla"!?? Ja m a a l i t u l i!!

Opin minäkin siinä, kuka tai mikä on "molari" maalivahti, saati sen, että välillä on mentävä soittamaan? Ihmettelin kovasti sitä aluksi, mutta se johtuikin siitä, että on epäselvä maali ja on pakko soittaa "maalikameralle"???

Vaan asiasta viidenteen. Mikäli saatte viestin, että olette voittaneet matkan Italiaan, niin meitä on jo monta koneellista lähdössä ja viestin peruuttaminen maksaa. Googlesta löytyy lisää tietoa tästä huijauksesta.

Ja mikäli kuudeskin asia saisi vastauksen minulle, niin kaikki "multasormet" vastatkaa minulle.

Niin, se aikainen "kana", joka laittoi jo nuo siemenet itämään, mutta ne kasvaa vain vartta, siis kurkut ja kurpitsat. Vaihdoin jo istutusta, siis muutin syvempään multaan, mutta eihän tästä mitään tule, ei "lasta, eikä paskaa" sanoisin.

Mikä se multa pitäisi olla, jos uusia siemeniä laittaisin itämään? Onko kaupan mullassa sopivasti lannoitteita, vai onko siellä liikaa?

ps. Kuka voisi poistaa minulta tuon lapsuudesta saaman "infektion", että jotain on vain pakko kasvattaa itse, vaikka kaiken saisi helpommin kaupasta? Tosin ostan alkukesästä kaupasta esim. Basilikan,Tillin, Salaatin ja laitan ne tuohon ulos, jotka tuottavat satoa koko kesän.

Wau! Onnistuuko Skillanin ohje? Enhän minä ollut taas kirjautunut?
  2. No, onhan meitä jo yksi lentokoneellinen lähdössä Italiaan. Täytyykö meidän samalla matkalla maksaa Italialaisten velat, ettei veronmaksajien rahoja lähetetä sinne?