Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minäkin haluaisin tulla mukaan , mutta kun olen jo "mukamas" kertonut kaikki asiani aikaisemmin minun olostani ja elostani, jonka sain lukea tuolta , että olen jo kirjoittanut kaikki, joten mitäpä tässä.

Mutta, mutta, asiathan muuttuvat vanhetessa, kuinka asiat "lutviutuvat" ja turha niitä on tänne tuoda "repostelevaksi" ja pilkaksi.

Ainakin toivon SkillaN, nin avausta aamuisin, koska se on aina ihana päivän piristys.
                                                  02.11.2021 15:44
                                                • Anteeksi pyydän, koska tuo kellojen siirto vaikutti ja myös naapurissa istuttu ilta, josta palasin hieman "myöhässä", joten onko tuo niin "nokon-nuukaa" näin eläkeläisenä?

Tuli taas mieleeni lapseni sanonta, kun kysyin hänen puseronsa hintaa, niin se oli jotain vähän yli satasen ja se oli kuitenkin 200, hilkulla, johon lapseni vastasi, "mitäs tuo, yks rahaa, kaks rahaa"! D

Onneksi lapsenikin ovat oppineet nämä yks ja kaks rahaa elämässään, mutta minä en noudata näissä netti viesteissäni tarkkoja aikatauluja, vaikka muissa tapaamisissa onkin mottoni; "aina ajoissa, ei koskaan myöhässä".
                                                  01.11.2021 11:47
                                                • Nyt vasta luin tuon aloituksesi ja heti tuli mieleeni, että ei missään tapauksessa pidä vastata noihin, mutta kun jatkon luin, niin sinähän olet jo oppinut. Hyvä, sinä ystäväni. Ei meitä mummoja niin vain huijata.

Joskus olen itse saanut viestin lukemattomasta viestistä S-pankista, mutta menen toista kautta pankin sivuille ja lukaisen viestin.

Tulee minullekin s-postiin, joskus parikymmentä viestiä, mutta ohjasin kaikki tulevat spämmiin, joten on vain yksi painallus, niin siellähän ovat "kalmistossa", sillä silmäilen ensin omat viestini pois, siis tyttäreni lähettämät.
                                                  31.10.2021 17:17
                                                • "Korppis leipomassa hiekkakakkuja ja muovipiirakoita."

Huomasitko anoista huolimatta, että sinun leipomuksiasi, eikä muitakaan tekemisiä haluta tänne muisteluun entisestä Kahvipirtistä, jonne sinäkin "lehahdit" kattamaan sisustusta, joka oli aina ollut SkillaN;nin aloituksessa, luoden meille sitä harmoniaa, jota sinne Pirttiin kaivattiin.

Miksi sinua miellyttää, että kaivelet epätoivoisesti toisten kirjoituksia riidan saamiseksi ?
                                                  Täytyykö heidän alkaa selostamaan kirjoituksiaan, joita sinä et ymmärrä?

Miksi nimeät minut usein sen "stalkkauksen/riidan" aiheuttajaksi, sillä harvoin kirjoitan mitään, vaikka aamuisin luenkin lehdet ja uutiset jo klo 4-5, mutta koneeni suljen viimeistää klo 17, joskus harvoin . Iltaisin lähetetyt viesti ei ole koskaan minulta.

Kukaan ei voi vaatia mitään, eikä toista ohjailla, mutta minä ainakin toivon, että sinä Korppis et enää koskaan syyttele minua noista herjaviesteistä "ounasteluina", että taas Kristiina?

No, kerran kirjoitin, että tulit "röhnöttämään" , oliko Kiikkustuoli silloin, mutta aavistelin, että et ole hyväksytty porukkaan. Nyt olen pitänyt "suuni supussa", joten voit itse arvioida suosiosi ilman minun mielipidettä.

Kerro "korppis" rehellisesti, koska sitähän sitä olet vain, miksi minua aloit "stalkata" ja ounastella, että minulla olisi aikaa seurata sinun touhujasi ja vainota sinua?
                                                  30.10.2021 14:24
                                                • "Eihän ne pirtin tarjoomuksetkaan ihan heikkakakkujen asteella olleet, vaan lämpimäisiä tarjoiltiin ilman että kaloreita kertyi. "

Niinpä niin, silloin toi jokainen virtuaalisesti tuoretta "vehnästä", siis pullaa piirakoita ja joskus oli jopa leivonta ohje saatteena, etenkin rahkapiirakkaan. Siitä tuoksusta voi aistia oman aamupalansa kanssa. Nyt oli tarjolla vain hiekka kakkuja ja muovista pullaa.

Olen joskus verrannut sinua SkillaN, kuin äidin kirjeisiin, vaikka ikäeromme on vain muutama vuosi, mutta tänään koin taas tuon "äiti kokemuksen", että ihanaa, että jaksat kirjoittaa aina, vaikka nämä "lapsesi" joskus kapinoivatkin. Onhan mekin koettu jo murrosikäisten kapinointi, mutta meidän äidit aina jaksaa.

Minullakin oli eilen hyvämieli, kun lapseni toi ostokseni, sillä olikin jo aikaa, kun oli viimeksi käynyt. No, pianhan tapaan molemmat lapseni, että silloin varmasti taas mieli piristyy, tai sitten ei. Voi oma väsymys yllättää.

Kuka jaksaa sunnuntaiksi paistaa vaikka korvapuustit, sillä niitä on minullakin aidon tunteen saamiseksi aamukahville.
                                                  30.10.2021 10:34
                                                • "Se on raskasta ja sabotaasina tuomittavaa."

Ei ole, koska sinusta ei tiedetä tarkemmin ja jos vaikka tiedetään, niin heti suuttuisit, että sinusta ei saa kirjoittaa.

Minua on ärsyttänyt nuo "Paloman ja Korppiksen" henkilöhahmoille lähetetyt kuvailut, jotka aina tuomitaan ja herjoja kirjoitellaan heille, joten poistojen määräkin on suuri ja vain siksi.

Minä taas lukisin mielenkiinnolla vaikka kuinka monesta brunssista aamiaispöydässäni tai, jos sinne istuisi lisäkseni perheenjäseniä, mutta ei nykyisin istu. Toki terassilleni voisin istua vaikka joka päivä juomaan kaakaota, tai vaikka lasin valkkaria, mutta näin vanhana juon ne sisätiloissa, mikäli juon. Kaakaota ja Valkkaria en koskaan.

Toista se oli ennen, kun jopa 20 ihmistä oli odottamassa aamupalaa ja sitähän löytyi aina.

Tuo olikin hieno idea Korppis, että avaisitte oman ryhmän ja keksitte sille vetävän nimen jostain ruokaan liittyvää. Tulen mukaan sitten.
                                                  25.10.2021 11:39
                                                • 12.37 anonyymi

Opettelisit sinäkin kirjoittamaan oikein ja tarkastamaan kirjoituksesi, ennen kuin lähetät niitä luettavaksi.
                                                  Esim. " rabortoida". Aina sama virhe sinulta.

"raportoida (68) (taivutus)

tehdä selkeäksi, kertoa tapahtuneesta, tehdä raportti
                                                  Italiassa raportoitiin perjantai-iltana päättyneellä 24 tunnin jaksolla yli 19 000 uutta koronavirustartuntaa. "

Miksi sinua ärsyttää, jos täällä joku kirjoittaa vaikka kaikki "kakalla käymisensäkin", koska voit painaltaa ne yhdellä nykäyksellä ja ohittaa koko jutun.

Ainakin minä olen kiinnostunut toisten elämän ympyröistä, kuten mitä ruokaa he söivät, niin voisin kokeilla vaikka itsekin. Samoin, mitä he puuhailevat, vaikka en kyllä kokeile enää neulomista/kutomista, kuka nyt mitenkin tekee villasukkansa ja millä väreillä.

No, tämäpä tässä.
                                                  24.10.2021 13:09
                                                • "HUOM! Kirjastoauto on pois reitiltä 15.11.2021 saakka. Erääntyvistä lainoista ei kerry myöhästymismaksuja.
                                                  Pahoittelemme palvelukatkosta!

4.10.2021 alkaen"

Tässä syy, jonka huomasin vasta nyt kun kävin kyselyä tekemään. No, oppia ikä kaikki. En todellakaan käy netistä lukemassa näitä tiedotuksia.

Onhan minulla noita kirjoja tarpeeksi, koska voin lukea uudestaan ja ovat kuin uusia, sillä tuo muisti, muisti, on siitä jotain hyötyäkin.

Lapsenikin olen ohjeistanut kirjoittamaan asiansa s-postiin, että muistaisin, mitä hän on sanonut ja klo 19 jälkeen ei saa soittaa vaikka henki menisi, sillä sitten en saa unta, jos ikäviä uutisia tulee ja ikäviähän ne on yleensä silloin. Minä olen sellainen aamunvirkku, herään jo 4-5 maissa, mutta koneeni suljen noin klo 17 illalla.

Aurinkokin on häipynyt ja hieman lumihiutaleita ripottelee. Illaksi onkin luvannut sadetta etelästä alkaen. Huominen on luvassa kaunista ja lämmintäkin, joten taidan käydä tuossa kirjastossa, jos autoni sulaa siihen mennessä. Nythän se on "umpijäässä" ja ovetkaan tuskin aukeavat. Ne on vaivat vanhassa autossakin.
                                                  24.10.2021 12:44
                                                • Kyllä täällä Hämeessäkin oli unihiekka pyyhittävä silmistä, kun herään yleensä aamuhämärässä klo 4 ja ulkona näytti kaikki valkoiselta. Pelästyin jo, että onko näkö mennyt , mutta ei, luntahan se oli ja ensiyöksikin vielä pakkasta, joten autolla ei siis lähdetä lenkille, vaan en tarvitsekaan.

Tuosta sienien tuntemuksesta, niin tyttäreni on nykyisin hyvä opas. Usein olen joutunut häneltä kysymään apuja ja koskaan hän ei syö minun keräämiäni sieniä! D

Osasin minä jo kerätä rouskut, kanttarellit, suppikset, lampaankäävän ja muita, mutta tuo hapero puoli oli hieman hakusessa.

Lapsuudessani kerättiin vain rouskuja, jotka opin tuntemaan hyvin, mutta kaikki tatit potkittiin "lehmäntatteina", siis syömäkelvottomina, puhumattakaan kantarelleistä, tai suppiksista, saati jostain lampaankäävistä, joka on todella maukkaampi minun suutuntumalta, kuin nuo suppikset, tai mustat torvisienet.

Nythän en ole jaksanut/viitsinyt lähteä edes metsään, mutta viimeiset rouskut on menossa, jotka sain lapseltani. Onneksi torilla ja kaupoissa on lisää minun tarpeekseni.

Koska minulla on hyvin rajallinen säilytystila, niin olen turvautunut vain kaupan tuotteisiin, mitä nyt torilta jotain hankin joskus, tai pyydän lapseni tuomaan, kun asuu aivan torin vieressä ja tuntee luotettavat kauppiaat, koska lapsenlapsi on ollut jo parikesää jopa myyjänä siellä.

Mitäs tässä minulla, luminen päivä ja ulos en lähde. Lumetkin alkaa sulamaan, mutta sulakoot. Ruokaa riittää ja mistään en tunne stressiä, koska voin taas jatkaa tuota lukemista, mutta kirja "Kirjavalion" on huono, siis ei totuudenmukaista kerrontaa.

Kaipaan meidän kirjastoautoa tuohon talon päätyyn, mutta jo kolmas viikko, kun ei ole tullut. Ajattelin lähettää viestin sinne ja ihme kyllä, unohdin sen "miukumaukun, jonka olen aina osannut ulkoa, että "täytyykö nyt olla huolissaan"?

No, ei tarvitse. Kokeilin sitä jo aamulla johonkin ja se toimii, kun vain muistaisin sen uudestaan sitten, kun sitä tarvitsen.

Nyt hieman jotain ruokaa ja kirjan lukua, mutta ulos ei missään tapauksessa, joten minä en ainakaan ole siellä coronaa tartuttamassa, rokotuksista huolimatta, koska se kolmas on vielä tulevaisuudesa.
                                                  23.10.2021 13:11
                                                • Sattuvasti sanoit "Makriina", sillä tätini oli "tosi uskovainen Helluntalainen" ja olimme hänen hautajaisissaan.

Siellä oli tietenkin näitä uskon sisaria ja veljiä mukana takapenkillä ja tietenkin Hesan seudulta ruotsinkielisiä ja lapseni oli siellä myös ja kuulivat, kuinka he iloitsivat suuresta perinnöstä.

No, ei tainnut tulla kummoistakaan perintöä, koska hän oli aina maksanut nämä "kymmenyksensä" jo aikaisemmin seurakunnalle.

Minä en ymmärrä sitä, että täytyy uskostaan maksaa joitain "kymmenyksiä" jollekin seurakunnalle, koska usko on minun, josta en ole velkaa kenellekään.
                                                  22.10.2021 17:02
                                                • Eläke asioihin en puutu, pitäisikö korottaa, koska oletan, en siis tiedä, mitä avustuksia muuten saa.. Minulle on riittänyt eläkkeeni.

Satanut on täälläkin koko päivän ja tuulee niin, että kattopellit rämisee, mutta lapseni toi silti ostokseni myrskystä huolimatta, autolla tietenkin. Kertoi saaneensa työtäkin, toistaiseksi.

Kertoi sitten pojastaan (15-v), joka on huono ruotsinkielessä ja minä tietenkin patistelemaan, että alat vain puhumaan hänelle ruotsia, koska itse on käynyt ruotsinkielisen koulun maisteriksi saakka, mutta ei tunnu onnistuvan.

Ei tietenkään, koska muistan, kun yritin lapsiani patistella puhumaan minulle vain ruotsia, niin tämä samainen lapsi sanoi silloin; koko kodin onni menee siinä, jos alamme puhua ruotsia!

Ota näistä nyt selvää, mikä on milloinkin hyvää. Lapseni tuleva työpaikka on sama, jossa itsekin olin silloin "muinoin" kaksi vuotta, koska aloin kertomaan busseja, jotka menevät suoraan sinne Espoosta. Eihän nekään ole entisensä, joten pakko tunnustaa tietämättömyyteni.

Nyt on minun "kodin onneni" täyttynyt tänään ja marraskuussa täyttyy entistä enemmän, kun tapaan toisen lapseni, joka tulee ihme kyllä sieltä "köpiksestä" lentokoneella ja koiransa kanssa! Osakohan ne tulla edes?
                                                  22.10.2021 16:13
                                                • Älä nyt yritä minua ärsyttää, tai "lyönkö valurauta pannulla päähäsi"` DD

Nämä naurun merkit D, ei ole demeter.

Meme sinäkin jo nukkumaan, vai menetkö vielä iltarientoja tutkailemaan`?

Minä otan tuon kirjani, jonka jälkeen nukahdan PUHE-yöradion jutusteluun, vaikka sieltä tuleekin taas sitä jääkiekkoa.
                                                  15.10.2021 18:21
                                                • " Hän kieroilee ja olettaa ja ilmoittelee eri ketjuissa minun kirjoittamia viestejä erään toisen kirjoittamaksi - erään toisen, johon hän suuntaa "heittojaan"."

Jotenkin tunnistan sinut siitä, kun noin tunnustit, että Kristiina23 oli usein se "syntipukki", kaiken pahan alku ja juuri, joka häntä soimasi. Tietenkin huomasin nuo viestit, jotka minuun kohdistui, mutta mitä se "hyövejää" hänen sanoin, käydä oikomaan toisen virheitä.

No, painetaan villaisella, vai lakaistaanko sittenkin sinne maton alle.

Aika hyvin palasi ruotuun, vaikka ilmoitti, että pitäkää tunkkinne, joten kyllä se tunkki petti hänellä.

Olihan minutkin nimetty hänen listallaan epäsopivaksi tänne, mutta kun olen jotenkin pyörinyt mukana jo silloin "aataminajoista", jossa kerroin, että Kahvipirtti oli Porin tien varressa.

Eipä tänne ole mieltä kirjoittaa, mitä kuuluu, koska pian on toisaalla kertomus, mitä oikeasi minulle kuuluu.

Toivottavasti SkikaN jaksat vielä hetken meidän kanssa, vaikka kovasti sitä yritetään tuhota.
                                                  15.10.2021 17:27
                                                • Hyvin kirjoitit demeter, koska päiväni on "melkein" pilalla, sillä SkillaN ei avannut aamua ihanalla viestillään, vaan korppis , saaden tänne taas sellaisen ilmapiirin, että kukaan vakkareista ei halua tulla tänne.

Näinköhän korppis toteutti uhkauksensa, että hän jyrää meidät kaikki?

No, onhan tuossa taas vuosisadan riita menossa, joita lueskelin, mutta eivät koske minua, onneksi. Yritän muutenkin olla poissa keskusteluista, etten vain joutuisi syytettyjen penkille uudestaan.
                                                  09.10.2021 14:40
                                                • "Olen sovun eteen tehnyt oman osuuteni.", mutta entäs toisten?

niin "dementerin" kohdalla, mutta et minun, koska syyttelit minua stalkkajaksi kaikkiin herjojen kirjoittajaksi, jota en totisesti ollut. Onhan noita riittänyt ilman minuakin riittävästi.

Siirtelit silloisen Nojatuolin juttuja toisaalle, kertoen mielipiteesi mieheni kuoleman johdosta, että "joutipa jo pois kuleksimasta", kun taas mielestäni ei joutanut.

Samaan syssyyn ounastelit siellä toisaalla myös naapurini kuoleman ja mieheni suhteen häneen, kuten minun asumisolot ja mieheni hautajaiset, joissa en mukamas ollut.

Olihan sekin juttusi aihe, että omistan vain Espoon kiinteistöstä kuolinpesän, mutta kun siihen kuolinpesään kuuluu minä puoliksi ja kaksi lastani toiselle puoliskolle ja asun siinä omassa puolikkaassani.

No, sinuahan ei hetkauta mikään, varsinkaan, kuinka pystyt vähättelemään ja loukkaamaan toisia mielipiteilläsi.

En kirjoita mitään herjoja sinusta missään, joten älä vain ala taas minua syyttelemään.
                                                  08.10.2021 17:18
                                                • Menettekö Legolandiin? Onhan sinne matkaa Köpiksestä. mutta ajattelin vain tämän "lego lassen"tiimoilta.

Älkää unohtako sitä Tanskalaista maksapateeta hankkia. koska se on vakio tuliaiseni sieltä. Onhan ohjeita jo netissä, mutta yhdelle laittaminen on minulle liiansuuri töinen, vaikka joskus olenkin yrittänyt silloin 30-vuotta sitten, kun lapseni muutti sinne.

Tosin nämä kuuluisat Tanskalaiset voileivätkin ovat vielä tekemättä minulta, mutta ehkä ensijouluna saamme nauttia niistäkin.
                                                  03.10.2021 22:18
                                                • Olette siis siellä, jossa minäkin haluaisin olla, no en nyt, siis tyttäreni lähellä, hänen luonaan. Onneksi hän tulee tänne Espooseen marraskuussa. Olenhan saanut olla hänen luona usein, joten on kyllä lennetty sitä väliä usein ja lapsenlapseni meni tätinsä luokse yksin jo 7-v, tietenkin iskä ja äiti saattoi koneeseen ja täti oli vastassa Köpiksessä.

Kinkereitä on todella pidetty ja sinutkin on huomattu penkissä istuvan, mutta seuraavatko sinua lentokoneesta? Sitä taitoa en osaa, enkä haluakkaan oppia. Sanoisin, kuin entisen työkaverini lapsi, jolta nimeä kysyttiin. Hän sanoi tomerasti; en tiedä, enkä tule ikinä tietämäänkään.

En halua osallistua kinkereihin, koska osaan jo katekismuksen ulkoa. Rippikoulu tuli käytyä joten se naimalupakin heltisi 56-vuodeksi.

Aika menee mukavasti kirjoja lukiessa, koska enää en halua lähteä metsään- enkä rannoille kävelemään. Kipeäksi siitä vain tulee.
                                                  02.10.2021 16:45
                                                • Onnittelut kaikille , jotka ovat saaneet niitä lapsenlapsenlapsia, sillä minun lapsenlapsi on vasta 17-v, mutta jos toiseen isoäitiinsä tulisi, niin vauva olisi jo tullut.

Ajattelin tuosta Elokapinasta mainita, että en todellakaan hyväksy tässä iässä, mutta ainahan on ollut ennenkin näitä "kapinoita", milloin mitäkin, kuten se "Vanhanvaltaus" ja "Taistolaisuus", puhumattakaan kaikista lakoista työpaikoilla.

Pelastiko minut tästä kaikesta, että menin nuorena avioon ja meillä ei ollut mitään poliittista erimielisyyttä, paitsi se ehto, ennen avioon, että vaihdan työpaikkani pois kommunisti firmasta.

Siellähän oli aivan mukavaa toimintaa kaikille, jossa viihdyin liiankin hyvin, mutta siten alkoi jotenkin "tökkimään" se politiikka.

Meillä oli upea suuresiintyminen jossain stadionilla, jossa olin mukana, kunnes tulikin "ohjeistus", että en ole jäsen, joten en voi osallistua, kunnes liityn puolueeseen?

Tietenkin liityin, mitäpä muuta.

Näitä tapahtumia muistellen, niin olen kiitollinen miehelleni, että hän teki tällaisen ehdon, sillä sitähän ei tiedä, millaisiin hassutuksiin olisin osallistunut?

Hain ja sain uuden työn, jossa olinkin sitten 15-v, jossa ei lakkoja ollut koskaan.

Onneksi työni ei koskaan ollut sellaista, joissa olisi lakkoiltu, koska tuskin olisin hyväksynyt sellaista, ehkä siksi, että en ole koskaan elämässäni tarvinnut mitään lakkoilun tarvetta.

Onneksi nämä ajat ovat ohi ja minun mielipidettä ei tarvita mihinkään, .. niin paitsi rahatilanteeseen Espoon kiinteistön hoidosta.
                                                  30.09.2021 10:59
                                                • "Moni keskustelija tuntee itsensä liian pieneksi puhumaan niin suuresta aiheesta."

Siltä minustakin tuntuu, kun muistelen vaikka "sinisirkun" viestejä 20. 7 ja sitten tuleekin syyskuun alussa kuolin viesti.

Hän oli niin positiivinen ja jaksoi naureskella melkein kaikille meidän "höpsötyksile", mutta aina positiivisessa mielessä.

Sitä olen ihmetellyt, että miksi hän ei jaksanut niin positiivisenä ihmisenä meille laittaa mitään viestiä voinnistaan ja edes jäähyväisiä?

Laten,sen entisen Kahvipirttiläisen "nurkka kaapin" huoltajan kuoleman ymmärrän, jos kuolee kotiinsa hetkessä, kuten isänikin kaatui vain sängylle ja henki pois.

Taitaa mennä hieman surullisiin muistoihin, koska netti ystävätkin tuottavat tällaisia muistoja ja suruja.
                                                  25.09.2021 18:28
                                                • "Vai on Jumalalla käytettyjen autojen liikekin, hyvä tietää."

Enkö äsken kertonut, että en ole niin uskovainen, joten en rukoillut mitään Jumalaa, ja en tiedä edes mitä? Minä vain toivoin, että johtajani luopuisi siitä vanhasta Mersustaan, koska Hänellä jo oli uusiakin, mutta pakko oli luopua, kun roska-auto olisi sen hakenut romuttamolle.

Silloin sain hänet puhuttua, että mieheni tulisi hakemaan sen auton ja kun mieheni "roplasi" sitä hetken, niin sillähän ajettiin kotiin.

Ei siihen Jumalia tarvittu apuun, vaan ammattitaitoa.
                                                  25.09.2021 17:53
                                                Edellinen
                                                Sivu 17 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen105

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.99

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta30

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."21

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Vakuutusyhtiöltä huolestuttava luku hirvikolareistaHirvikolareiden määrä on kasvanut Suomessa kahden vuoden aikana. Lauantaina 10.
                                                • Puolustusvoimat ampuu kovilla – mukana 2 200 sotilastaPuolustusvoimien suuri tykistön ampumaharjoitus näkyy ja kuuluu 19.-23. lokakuuta. Southern
                                                • Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia