Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Minua huolestuttaa s-postiini tullut viesti, jossa on muka kaapattu tietoni ja pian tyhjentyy ilmeisesti pankki tilini, mutta ei ehkä, koska pyydettiin lähettämään rahaa, että minun salaiset tietoni ei välity eteenpäin.??

Olen mukamas selaillut, siis oikein katsellut joitain aikuisviihde sivustoja ja masturboinut siellä ja nyt ne pian julkaistaan, mikäli en lähetä rahaa sen estämiseen?

Kirje oli pitkä ja perusteltu, kuinka he/hän oli päässyt tietoihini ja jopa kuvannut minua?

Voi "pyhä jysäys" jos joku menee tuohon lankaan, että lähettää rahansa.
                                                  17.07.2021 20:19
                                                • " Onnistuisikohan se nykyisestä pastöroidusta kaupan maidosta ?"

Onnistuu varmasti, paitsi ei ehkä näillä helteillä, tai en ole kokeillut jos sen laittaisi jääkaappiin "valmistumaan" .ennen maidon "myrtymistä" hapantumista.

Itse valmistan sitä näin; litra punaista maitoa ja yksi purkki (kaupan) viiliä. Maidon, kuumennan microssa litran lasisessa kahvipannussa (siis ylimääräinen, joskus jäänyt) "sormen lämpöiseksi", johon sekoitan viilin hieman vispaten, että sekoittuu.

Muutama tunti odottelua ja sitten jääkaappiin ja taas on litra viiliä.

Harmi, että on hyvät neuvot "ketulla" jolla ei ole viiliä, saati sitä punaista maitoa, vesi-meloneista puhumattakaan, mutta on aivan liian kuuma lähteä tuohon kauppaa, tai edes rantaan, koska sinnekin menisin autolla ja tulisin tietenkin takaisin, niin sama helle olisi kotona.

Tämä päivä vielä kärvistelyä, mutta on luvassa hetken helpotusta, joten ostoslista on valmiina. Onneksi hieman raejuustoa on iltapalaksi ruisleipä juustoineen.
                                                  17.07.2021 17:16
                                                • "Eri juttu, arvostaako tuollaista lipomista kukaan." ?

Mitä "välii", voin aivan hyvin lopettaa kirjoitukseni, koska olihan jo joku luullut minun kuolleen, mutta "lipomista" en tunnista, kuin joskus nuoruudessa tapahtuneen ja siinä ei ollut kysymys politiikasta? !! DD
                                                  16.07.2021 17:48
                                                • "Ei kukaan SkillaN ia syyllistä, oletko ihan kahjo!" ?

Ilmeisesti olen kahjo.

Jotenkin tulkitsin, että tuo aloituksesi SkillaNille; Oletko sitä mieltä j.n.e, jossa vuodatit vihaasi demarihallitukselle ja oletettavasti tiedät, että ainakin aikaisemmin hän oli demari ja miksi muuttaisi puoluekantaansa tuuliviirin tapaan.

Itse en ole enää kiinnostunut politiikasta, koska se vaatisi jatkuvaa seurantaa, eikä isänikään saanut silloin nuorena siihen innostusta
                                                  16.07.2021 15:42
                                                • "Katsot siis hallituksen onnistumisekdi, kun on otettu kamala velkataakka, Euroopan kireimmät ilmastotavoitteet, verojen ja hintojen nousu edessä?
                                                  Sotessa muhii kepun petos, rahat menee hallintohimmeliin, ei ihmisten hoitoon."

Luuletko että kaikkeen tuohon SkillaN on syyllistynyt? Miksi tulet hänen ketjuunsa purkamaan pahaa oloasi?

Oletko jäänyt ilman hoitoa ja luulet, että ne rahat meni toisaalle ja sinä jäit ilman, koska "kepu" teki tämän, siis ei Sanna Marin, vaan sitten se olikin "Sanna", joka vei sinun rahasi?

Onko joku niin utopisten uskovainen, että jos hallitus päättää jostain tukipaketista ja sitä ei annettaisi, niin hänen eläkkeensä nousisi?

Minun eläkkeeni ei nouse, mutta hieman laskee, mutta onhan tuossa hieman varaakin, että itse pärjään.
                                                  16.07.2021 11:43
                                                • Onhan tuohon kuumuuteenkin konsti´jos toinenkin, mutta muistin, että jalat kylmään veteen ja a´vot, jopa helpotti hetken, paremmin, kuin viileä suihku.

Siedettävää on ollut aamuisin, kun pidän ulko oven auki aamuyöstä ja samalla tuo pieni tuuletin on päällä kostean pyyhkeen keralla. Iltapäivä onkin sitten tukalin, koska ei aina jaksa istua jalkoja viilentämässä.

Pyykistä tuli mieleeni se aika, kun kotona lapsena (8-10v) lueskelin Valo-purkista ohjeita, kuinka helppoa on pyykinpesu, Toiset oli kaikki heinäpellolla, tietenkin ja minä halusin auttaa äitiä.

Iso pyykkipatakaan ei ollut ihan rannassa, kuten tavallisesti pyykätessä, mutta virittelin silti tulen alle, kuumensin veden ja Valo-pulveria sinne. Keräilin kaikki valkopyykit, lakanoitahan ne oli ja joitain meidän pöksyriepuja, koska ohjeissa luki niin. Onneksi en heittänyt sinne isän sarkapöksyjä, sillä osasinhan lukea, vaikka muusta älystä ei tietoakaan.

En muista saaneeni "isoja pyyhkeitä" toiminnastani, kuin toteamuksen, että olisi ollut parempi tehdä tämä silloin, kun ei ollut kiireisempi heinäaika. Näin jälkeenpäin ajatellen asiaa, niin tulihan siinä äidille todella iso possakka, kun heinätöiden lomassa joutui pesemään sen pyykinkin, kaikkine huuhteluineen, joka silloin kyllä tehtiin järvessä, mihin rantaa isä sen pyykkipadankin sitten hiissasi/siirsi.

Nykyisin lapsille ei tule tuollaista vahinkoa, paitsi, jos vanhempi velvoittaa, että pese pyykkisi itse, onhan meillä kone ja sitten siellä onkin kaikenväriset ihanassa sekasotkussa villapaidoista lähtien kuumimmilla. Mutta, oppia ikä kaikki.

Opin sain itsekin, kun lainasin lapseni villapaitaa, jonka hän oli ostanut (no sieltä´sun täältä), jota vastaavaa ei suomesta löytynyt. Joka tapauksessa siitä tuli pesussa
                                                  nallelle sopiva huovutettu pusero.

Onneksi oli väriskaala selvä ja siitäpä minä lankoja ostamaan ja kutomaan samanlaista ja sainkin sen valmiiksi, kunnes "hiiri tuli takkiaan noutamaan"!
                                                  Toki hän huomasi eron, mutta tosi tyytyväinen oli yritykseeni hieman huijata häntä.

No, kelle tämän tekee, on pakko "jutella".
                                                  13.07.2021 09:14
                                                • En ole uhka kenellekään, päin vastoin riskeerasin oman terveyteni, mutta niin pienellä marginaalilla, että en usko sen tarttuneen minuun.

Rohkenin jopa delegoimaan/ siis naapurini käymään kaupassa hakemassa minulle rasvatonta piimää ja pullapitkon, jotka hän toikin tuohon rappusille.
                                                  11.07.2021 17:04
                                                • Ei ole täällä (asuinpitäjässäni) ollut tartuntoja pariin viikkoon, mutta yksi naapuri järjesti meille oikein "kesäteatterin" tuossa loppuviikolla.

Kaikki naapurit oli katsomassa, tietenkin vain omalta pihaltaan, kun ambulanssi oli 4 tuntia ja välillä kävi toinenkin siinä, mutta lopulta "teatteri" loppui ambulanssi kyytiin, siis ei onneksi ruumisautoon. Sekin vähän huolestutti, kun yksi kotiavustaja huuteli toiselle, että olitko siellä korona altistunut, mutta ei ollut.?!?

Olisi tuossa tänäänkin oikea kesäteatteri vain puolen kilsan päässä, mutta en tohdi lähteä sinne, koska en ole rokotettu ja tämä uusi muunnos on kovinkin ärhäkkä, mukamas. Nyt seurailen itseäni, koska enhän minä tiedä naapureistani, kuka on saanut rokotukset ja mitä vieraita heillä mahdollisesti käy? Aika lähekkäin siellä kuitenkin kuiskimme, että mitä tapahtuu?

Hämmästyttävän helposti tuo varovaisuus unohtuu näin "spontaali" ihmiseltä, joka heittäytyy tilanteeseen, ajattelematta seurauksia. vaikka kuinka olen varonut itseäni, jopa lapseni ja , no kaikkien kanssa.

Enempi pelkään nykyisin tätä leviävää virusta, kuin käärmeitä, koska jo lapsena törmäsimme niihin määrätyissä paikoissa. Pahin varoittava oli kivikko puska, josta äidille ensimmäiset mustikat poimimme ja itselle ne mansikat, joille äiti oli allerginen, meidän lasten onneksi.

Nyt on pakko sulkea tämä kone, koska tämäkin hohkaa lämpöä, joya on jo riittämiin.
                                                  11.07.2021 11:36
                                                • "Mitäs tulevista polvista, meidän jälkeemme vedenpaisumus" ??

Olipa sinulta "lohduttava" kirjoitus, että me vanhukset tuhoamme lapsemme vedenpaisumukseen? Nyt olisi mahdollisuus opetta heidät uimaan.

Nyt vain täytyy löytyä uusi "Nooa", joka rakensi laivan ja pelasti kaikki elävät luodut, vai täytyisikö opettaa lapsemme laivanrakennukseen, edes soutuveneen tekemiseen, mutta katoksella, että ei aurinko polta, koska senkinhän uhotaan kuumenevan holtittomasti.

Toki ymmärsin, kehen nyt halusit viitata/ivailla, mutta yksi "korpinlento" ei maailmaa saastuta. Olihan meillä saman ikäiset miehetkin, mutta minun mieheni "jouti jo pois kuleksimasta", mutta niin joutikin maailmaa pilaamasta, koska meillä oli puulämmitys ja saunakin lämpisi puilla, tosin lämmitykseen oli vielä se öljy varaus, jota me tumpelot perilliset joudumme käyttämään.

Aina meillekin tuli silloin näitä auto/trukki lavoja, todella hyvää polttopuut, jotka mieheni pilkkoi lämmitykseen.

No, en sano enempää, mutta toivoisin, että te "korppiksen" arvostelijat siirtyisitte Noja-tuolista tuonne ulko ilmaan, sillä nythän on kesä, joten sielläkin tarkenee.,

Mutta se voikin olla jo skirib/uhkarohkeaa, että tyttäreni tulee sieltä Suomeen samaan aikaan ja ilmeisesti lentäen, koska Ruotsissa kivitetään kaikkia Tanskan rekkareissa olevia autoja, mukamas.
                                                  09.07.2021 11:28
                                                • Kiitos sinullekin, että vastasit. Minä käyn vain kirjastoautolla joka pysäköi melkein kotini ovelle ja meidän uudessa kirjastossa en ole edes käynyt, koska enhän minä kävele! D

Nyt tulee seuraavan kerran auto vasta elokuun alussa, mutta luettavaa on riittämiin ja tietenkin myös "ajateltavaa" kirjoista, että en taas lainaa uudestaan samoja.

On oikeastaan mukavaakin, että kirjaston kuljettaja tietää "makuni" ja hänellä on aina kirjoja juuri minun makuuni, vaikka joskus antaakin outoja luettavia, jotka ovatkin aivan mukavia.

Harmi, että tämän 70 palstan ovat vallanneet nämä "persu, suvakki" hörhöt, joihin en ota osa ja nyt ne tunkee jo tuonne 80 palstallekin häiriköimään, joten minun on "paree" olla vain lukupuolella ja vältellä ainakin minua kohtaan osoitettuja viestejä, kuten "liehakointia" SkillaN;in taholle, tai mitään positiivistä kirjoitusta toisille, jotka ei sitä ymmärrä, että sehän on vain pilailua! DD

No, nyt uusi kirja lukusille ja unholaan nämä negatiiviset ajatukset mielestäni. Eikös pitänytkin olla positiivinen mieli, niin ei sairaudetkaan tule, vaikka kyllä minunkin selkä ja polvet huutavat "hoosiannaa", kun nousen ylös aamulla vessaan.

Kuinkas se menikään; "Ken vaivojansa valittaa, on vaivojensa vanki"! DD
                                                  08.07.2021 12:08
                                                • Kiitos "tellukka" ja "demeter" päivän "uutisista". Molemmilta "miunmaun" mukainen kommentti, mutta en tohdi jatkaa.

Aloitushan oli vanha ja muistelen jossain olleen kirjoituksen, että joku nainen oli velvoitettu omasta mielestään hoitamaan näitä "mamujen" lapsia!?!

Olen jo siirtynyt tänne lukijan osastolle, sillä olenhan ahkera lukija, joten mielenterveytenikin kyseenalaistettiin aikaisemmin ja äskettäin jopa kuolleeksi julistettiin, siis luultiin. D

Nyt oli kiva taas kirjoitella, koska hyvä kirja tuli luettua ja sen antia nyt sulattelen, että en unohda sitä heti.

Tosin heti aamulla (4-5) luen uutiset ja uudet viestit kahvia juodessani ja näillä helteillä suljen koneenikin, koska tämähän puhaltaa lämpöä ja sitä riittää toistaiseksi muutenkin.
                                                  08.07.2021 10:31
                                                • Mielenkiintoista minulle. Kulkeeko reittinne sinne Paasiveden "piruntulien" kautta Oriveden ohittaen Joensuuhun? Silloin ajelisitte minun synnyin kotini ohitse, jossa loistaa edelleen Rastinmajakka.

Onhan siellä reitti myös Heinäveden kautta Kuopioon, jossa ne laivat "huuteloo", Kuopioon, Kuopioon.
                                                  05.07.2021 17:08
                                                • Kyllä minäkin(rankka)sadetta odottelen, että hieman helpottaisi.

Tosin olen saanut siedettävän olon tuolla pikku puhaltimella, kun vaihdan vähänväliä siihen viereen märän/kostean (pienen) pyyhkeen. Aluksi oli iso kylpypyyhe, mutta se oli virhe, sillä sisäilma muuttui hautovan kosteaksi.

Onneksi yöt ovat sen verran viileämmät, että pidän ulko oven auki yölläkin, vaikka asun rivitalossa, mutta uskoisin, että herään jos joku sisälle tulisi"!

Kyllä tuo ikäkin suojelee, että ei niitä "poikakavereita" olen tunkenut luokseni ja mitään varastettavaa minulla ei ole, päinvastoin olisin erittäin kiitollinen, jos joku tyhjentäisi asuntoni, kun ei vain veisi "tietsikaani" ja tämäkin on jo niin antiikki, että ei sitä kukaan huolisikaan.
                                                  05.07.2021 16:22
                                                • Kiitos taas SkillaN;ille aamun viestistä.

Vaikka minut oli jo kuolleeksi "julistettu" ja uskalsin nousta "haudastani, kuten joskus eräs mies, niin en saanutkaan sitä arvostusta, joita tämä "mies" saa edelleen.

Minä sain vain syytökset rumista viesteistä, vaikka en ole mitään kirjoittanutkaan aikoihin, koska suru raastoi mieltäni neljän kotikyläni kuolleen vuoksi .

Eilen kuitenkin palautui mieleeni paljon siitä ajasta, kun tuskailin pyykkien silitysten kanssa ja niistä iloista, kun pojan (lapsenlapseni) kanssa pelasimme, milloin "jalista", tai jääkiekkoa, mutta myös ne ihanat sieni- ja marjaretket yhdessä, kun mummi lauleli heille.

Siis, eilen ilmestyi ensin tyttäreni tuomaan minun ostoksia, koska en rohkene edes kauppaan, sillä en ota noita rokotuksia.

Sen jälkeen "pörähti" pihaan joku mopopoika ja mikä ihme, siinähän oli se minun vastustajani, noissa matseissa, kun hän aina tuomitsi, että "epäselvä maali, täytyy soittaa" ja aina oli häviöni! D

Nyt on poika 15-v ja saanut juuri mopokortin, pääsee lauantain ripille, siis saa myös oikeuden tulevaisuudessa kirkolliseen vihkimiseen. Siskonsa oli "riparileirin" isoisena, mutta ei sentään veljensä porukassa.,

Nyt yllättävän usein tulee muistoihin omasta lapsuusajastani, mutta harvemmin, että mitä teimme silloin, kun omat lapseni ole kuvioissa, siis elämässä yhdessä.
                                                  Toki he vieläkin ovat olemassa, siis ei ole kumpikaan kuollut ja toistahan tapaa halutessani vaikka päivittäin, mutta kyllä tuo korona hillitsee, joten turva välejä pidämme edelleen, sillä ovathan he kovin liikkuvaisia välillä Espoo-Turku-Tampere ja kaikki lähiseudut Hesaa unohtamatta, ainakaan niitä kauppoja.
                                                  02.07.2021 09:23
                                                • sinisirulle onnittelut ja tiedät miksi? Usein olen aikonut painaltaa yhtä nappulaa, kun katselen keitoksiasi ja muita tarjottavia, jotka ovat minulle vain unelma nykyisin yksin asuessa. Kippo tietsikan viereen ja sitä "eltaantunutta" ruokaa!D

Jotenkin tulee myötätunto "makriinan" tavaroiden lajittelussa, koska on noiden muistojen pois heittäminen jotain luovuttamista, jota ei halua vielä toteuttaa.

Minullakin olisi suuri roskiskeikka, kun olen lajitellut eri materiaalit eri pisteisiin, joita sitten autolla "mukamas" vien, sitten joskus! Toivon, että lapseni tulisi viemään ne, mutta sitä kauhistelen, että sieltä tulee nuhteet, että miksi et itse vie? Miksi veisin, koska hän tulee jokatapauksessa tekemään sen?D

Onkohan SkillaN;nin alakulo joskus siitä, että kirjoittajia on vähän niihin entisiin aikoihin verrattuna, mutta en minäkään toivo sellaisia, joiden takia poistojen määrä lisääntyy, kuten ainakin minun ansiosta yksi, joka syön eltaantunutta ruokaa?

Loppuviikoksi on luvannut kaunista, joten on pakko ryhdistäytyä ja viedä vaikka pyykit koneeseen, koska ne voi kuivattaa jo ulkona, eikä siinä kuivausrummussa.

Mietintä myssy onkin jo täynnä ja hyvä kirja kesken, joten kuulemisiin...
                                                  13.04.2021 15:06
                                                • Minä kirjoitin onnittelut SkillaN;nille, lapsenlapsen tulemisesta, mutta ei mennyt perille äsken, joten onnittelut.10.04.2021 19:24
                                                • Teitkö lehden kieli testin? Minä tein . Ei mennyt kaikki oikein, mutta melkein. Olin kai liian hätäinen, tai sitten se korreloi minun koulutodistuksiani?D09.04.2021 15:16
                                                • Mak-ris; illä sama ongelma, kuten meillä.

Silloin aikoinaan, kun olimme mukamas ison talon omistajia, niin sukulaiset halusivat lahjoittaa meille kaikki heidän ylimääräiset huonekalut, jotka tietenkin otimme, mutta niitä tuli liikaa. Olihan sentään varasto näille kaikille, mutta siellä ne nyt on lapsieni riesana.

Samoin mieheni ihana, minun mielestäni, sellainen työkalujen repertuaari, että sieltä naapuritkin tuli aina lainaaman, että meiltähän kaikki löytyy ja niin löytyikin.

Harmi, että tyttäreni ei tiedä, mitä niillä tehdään, kun taas vanhemi tyttäreni tietäisi hyvinkin, mutta kun on siellä Tansakassa, josta ei pääse tänne, tai pääsisi, mutta kun opinnotkin on "vaiheessa" !

Toinen ongelma on minulla, kun muutin Espoosta tänne "takahikiälle"pieneen rivitalon pätkään ja haalin tavaroitan liikaa. Nyt on asunto turhaa tavaraa täynnä, siis sellaisia vaatteitakin, joita voisin ehkä joskus käyttää, mutta en tule koskaan niitä tarvitsemaan, joten kaikki täytyisi "ohjata" oikeaan jätekeräykseen.
                                                  04.04.2021 18:14
                                                • "Varasin suklaamunia, jos soku sattuisi tulla huomenna virpomaan"???

Voi, voi sinua Neesa, sillä virpomassa käydään jo ennen pyhiä,oliko se Palmusunnutai? koska onhan se lorukin;

Virvon varvon tuoreeks terveeks j.n.e. sulle vitsa, mulle palkka. Pääsiäisenä tulen palkoilleni.

Vaan, asiasta viidenteen, mitä mielesäni on nyt. Näin eilen mahtavan kurkiparven, josta tuli taas mieleeni sanonta; "jos sä kuulet kujen äänen, älä mene järven jäälle" ja edelleen pitää paikkansa myös se; "että ennen kurki kuolee, kunes suo sulaa".

Olen joskus ihmetellyt tuota iloa, kun tapaa sukulaisia, tai on jopa tapaaminen, mutta itse tapaan tytärtäni aika usein, tietenkin ulkona ja vain hetki. Ei siinä paljon puhella.

Tänään tapahtui se ihme, että oikein nautimme yhdessa, tosin puhelimen välityksellä, sillä seurasimme sitä "Haluatko miljonäriksi " ohjelmaa yhdessä.
                                                  Olihan sielä kysymyksiä, joista minulla ei ollut höikkäsenpöläyksen arvausta ja hänellä oli varma tieto, mutta sitä en tiennyt, että lapseni ei tiedä Äänislinnaa ja Petroskoita, puhumattakaan Albtarossin esittäjästä ja veikkasi Lavi!???

Kieltämättä, kyllä se virkisti, kun yhdessä puhelimen välityksellä arvailimme ja tietenkin mainosten ajan muistelimme menneitä.

Mielenkiintoista lukea jokaisen Pääsiäis- valmistelut, keneltä munat puuttui ja minulta se mämmi, jonka sain ja olen sen jo syönnyt, melkein. Lapseni toi kassillisen ruokaa, kun tyhjensi jääkaappinsa, koska lähtee Espooseen viikoksi lapsensa kanssa.
                                                  01.04.2021 19:06
                                                • "https://wwf.fi/luontolive/kyy/"

Täällä olen jo nähnyt, että kyyt heräilevät aurinkoon. Harmi, että Ilves kamera on huollossa, mutta "kotkanpoikii" pian tulee, sillä munat on jo hautumassa.

Seurailen näitä live-kameroita, koska olen niin laiska luonnossa liikkumaan ja kyitä en halua edes nähdä, sillä niiden kanssa on useita "tapaamisia" ollut jo lapsuudesta saakka.31.03.2021 18:43
                                                Edellinen
                                                Sivu 19 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 20268

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin2

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen168

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Havis Amandan patsaan ympärille rakennetaan jouluksi luistinrataTunnetun helsinkiläisen maamerkin yhteyteen rakennetaan joulun ajaksi luistinrata. Asiasta kertoo
                                                • OmaKantaan toivottu uudistus – näin pyydät korjausta virheisiinOmaKanta-verkkopalvelusta löytyvät suomalaisten yksityiset terveystiedot, joiden tulee myös pysyä yksityisinä.
                                                • Finnairin lentäjän ikkunassa suomenkielinen viesti – video Madeiralta leviääLentokoneiden kuvaaminen on monille rakas harrastus, jonka parissa vietetään runsaasti

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia