Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Aika+kiva+on+tämä+nykyinen+systeemi,+kun+heti+poistuu+kirjoitus,+jonka+kirjoitin+näistä+omista+kokemuksistani.Toivottavasti+tämä+tuleva+päivitys+osaa+poistaa+tämän+ongelman,+tai+sitten+ei,+joten+olemme+ojasta+allikossa.
  2. Täälläkin+paistaa+aurinko,+joten+lähdin+vihdoinkin+kauppareissulle,+mutta+pilvinenpäivä+olisi+sittenkin+ollut+parempi,+sillä+kovasti+häikäisi+ajamista.Tietenkin+oli+matkani+tuonne+12+km+päähän+Lidliin,+eikä+tuohon+parin+nurkantaakse,+koska+tarvitsin+sitä+UTH-maitoa,+sillä++siellä+maito+on+halvempaa+ja+ne+on+niissä+laatikoissa,+joita+on+nyt+tuolla+auton+takakontissa+ja+kestää+tammikuulle.+Toki+haen+ne+pois+sieltä+kunhan+"ehdin"!D+Olipahan+reissu,+sanon+minä,+koska+minun+täytyisi+käydä+useammin+ajelemassa+tuolla+"liikenteessä",+sillä+olen+kyllä+lukenut+lehdestä,+että+täällä+on+hieman+holtiton+liikennekulttuuri,+mutta+hyvä,+että+mummo+pääsi+hengissä+kotiin.DKirjoja+minäkin+luen+paljon+ja+viimeksi+kirjoitinkin,+että+olin+"monot+++jonossa"+mennäkseni++kirjastoautolle,+mutta+tulikin+viesti,+että+auto+on+remontissa.++Vaan+ylläripylläri,+eilen+toi+kirjastoauton-+täti+minulle+kaksi+kirjaa+aivan+koti+ovelle.+Tosin+hän+asuu+tuossa+lähitalossa,+mutta+silti,+erittäin+hyvää+palvelua+täällä+on.Toinen+iloinen+ylläri+oli,+kun+oli+nuo+synttärinikin+ja+tuli+mieleeni,+että+mieheni+soitti+minulle+aina+heti+anivarhain+aamulla+ja+nyt+ei+kukaan,+mukamas.+Puhelin+soi+kuitenkin++jo+klo+<9+ja+veljeni+soitti.+Meillähän+on+ollut+pientä+skismaa+ja+emme+pahemmin+soittele+toisillemme,+joten+sikäli+yllätys+ja+iloinen+porina+siinä+taas+käytiinkin.+Tyttärenikin+piipahti+illalla+töistä+tullessaan+ja+toi+ihanaa+lohivoileipäkakkua,+joten+kyllä+minua+muistetaan+kuten+Facessakin+oli+yhdet+onnittelut.Vaan+ne+roskat+odottaa+viejäänsä,+mutta+kyllä+nekin+tuossa+piakkoin+järjestyy,+kunhan+haen+autoni+oven+eteen+ja+saan+nuo+maitolaatikot+sisälle+ja+roskat+autoon+ja+eikun+menoksi.+Nyt+pikaisesti+tuo+kirjan+pariin,+koska+minua+ei+maailman+murheet+paina+ja+leipänikin+syön+ilman+kyyneleitä.