Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Teeppä+itse+aloitus,+koska+minulta+ei+irtoa+mitään+lukiessani+näitä+"matu+suvakki,+kerjäläiset"+juttuja.+Jotenkin+on+hiipunut+vastaileminen+toisiinkaan+juttuihin,+koska+aina+sieltä+joku++yllämainittu+hyökkää+esiin.+Itse+avaan+koneeni+noin+klo+4+aamulla,+jolloin+luen+lehtiä,+avaan+myös+kaikki+Live-kametat+eläimille,+joita+seuraan+päivällä,+koska+on+helppo+piipahtaa+koneelle+ja+suljen+sen+illalla+aina++klo+18+jälkeen.Olen+huomannut,+että+toiset++kirjoitelevat+vasta+iltaisin,+joten+aina+riittää+lukemista+aamuisin,+mitä+iltaisin+on+saatu+aikaan,+siis+mistä+tapellaan+ja+mistä+ollaan+sovinnolla.Se+on+minulle+hyväksi,+koska+joihinkin+voisin+vastata+aika+kärkkäästi++aamuäkeänä,+mutta+tuo+aamu+aika+estää+sen,+joten+on+aikaa+miettiä,+että+mitäpä+minä+tuohonkaan+puutun+esittämään+muka+omaa+parasta+mielipidettäni,+joka+ei+kuitenkaan+ole+se+paras.
  2. Minähän+se+minä,+mutta+kyllä+minäkin+edelleen+hekottelen+joskus+sinun+hyvää/hersyvää+kirjoitusta,+kun+sinulle+mukamas+"ei+se+kunnian+kukko+laula"+ja+taisin+jotain+kirjoitaakin+siihen+vastaukseksi.Pomoni+nimittäin++nimitti+minut+"Kreetan+kukoksi",+koska+oli+ollut+siellä+lomalla+ja+joka+aamu+oli+se+"kunniankukko"+herättänyt+hänet+liian+aikaisin,+ja+minä+olin+myös+aina+työpaikalla+ennen+häntä,+jota+hän+ihmetteli.+Tuokin+on+hyvä+havainto;"+ei+tarvitse+kuulla+kaikkea+(mitä+ei+halua),+ei+tarvitse+ymmärtää+kaikkea",+sillä+suvusamme+oli++ehkä+yli+90-v,+jossain+hautajaisissa+ja+kaikki+tiesivät,+että+hän+ei+kuule,+joten+sitten+hänelle+yritti+yks`sun+toinen+kertoa,+mistä+juteltiin,+johon+tämä+"vanhus"+sanoi,+että+hän+on+jo+kuullut+kaiken+,No,+tämänkin+olen+jo+kertonut,+mutta+tuli+vain+mieleeni+naapurini+sieltä+Espoosta,+koska+hänkin+oli+yli+90-v,+mutta+käveli+ahkerasti+tiluksillaan,+koska+omistivat+sieltä+paljon+maita,+jolloi+mieheni+oli+kysäissyt,+jotain+siitä+kävelystä,+niin+hän+oli+todennut,+että+hän+ei+jouda+kuolemaan,+koska+koskaan+ei+tiedä,+mitä+hänen+maillaan+tehdään+"ilkivaltaa",+siis+kaadetaan+tiealueelta+luvattomasi+puita+ja+muuta+vastaavaa.