Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Olen+myös+usein+seurannut+näitä+Live-kameroita,+kuten+sitä+eenet-Virosta+ja+Luonto+live+ja+sieltä+Haukiveden+sääksen+pesintää,+jolla+olikin+paripäivää+kunnon+lumipeite,+joka+on+nyt+onneksi+sulanut.Tosi+väsyneeltä+kyllä+hautoja+vaikuttaa,+koska+silmät+lurppasee+vähänväliä+ja+pää+painuu+nukuksiin,+mutta+pian+taas+valpastuu.+Kerran+vain+satuin+puolison+näkemään+siellä,+mutta+en+huomannut+vahdinvaihtoa+nyt+ja+mitään+ruokaa+ei+tunnu+saavan,+siis+en+ole+huomannut+mitään++perkeitä.Toki+ovat+voineet+vaihtaa+hautomista,+että+toinenkin+pääsee+aterioimaan+välillä.On+tämä+kyllä+yhtä+kyttäämistä,+koska+vahdin+tuota+sääksen+pesää+ja+kuninkaallisen+vauvan+syntymää+ja+kirjaakin+täytyisi+lukea,+että+hyvä+jos+syömään+ehtii!+DDD
  2. Heikulle+vastaan+tästä+minun+2+metrin+"puutarhastani",+joka+on+kunnatalon+rivitalon+asunnon+ulkopiha,+josta+sain+jo+moiteita,+että+olin+vaatinut+tämän+multapenkareen,+koska+kukaan+ei+saisi+laittaa+yhtään+mitään+pihalleen,+mutta+minä+halusin+tällaisen,+jossa+voisi+edes+jotain+kasvattaa.Suurin+ongelma+minulla+onkin+nyt,+koska+meillä+on+Espoossa+suri+tontti,+jossa+on+jos´jonkinlaista+pensasta+ja+kasvia,+mutta+itse+en+ole+ollut+siellä+pitkään+aikaan+ja+mieheni+on+nyt+kuollut,+joten+kaikki+tuo+jäi+jotenkin,+kuin+minun+vastuulleni+ja+minä+en+halua+mennä+sinne+enää.Onneksi+yksi+lapsistani+haluaa+pitää+sen+kiinteistön,+mutta+voi+mikä+siivous+siellä+pitäisi+tehdä,+niin+se+on++ongelma+meille.+Joku+naapuri+on++halunut+ostaa+mieheni+näitä+"tarvekaluja",+joita+emme+itse+pysty+arvostamaan,+joka+toiselle+onkin+aarre,+muta+mihin+hintaan+ja+viekenöke+ne+kirppikselle+sitten?epun+jutusta+tuli+mieleeni+tuon+laituri+hinaus,+niin+meillekkin+tuli+kerran+naapuri+laiturin+kanssa,+koska+häneltä+oli+viety+veneet,+niinpä+hän+irroitti+laiturinsa+ja+tuli+meile!!+Toisaalta+tuli+myös+sellainenkin++"irti+pääseminen",+kun+meidän+iso+vene+oli+päässyt+irti+ranasta+ja+sitä+lähdin+äitini+kanssa+hakemaan.Kaikki+meni+hyvin+ja+saimme+veneen+hinaukseen,+mutta+tuuli+oli+kova+ja+äitini+oli+ensin+soutamassa,+kunnes+minä+urhoollisena+sanoin,+että+nyt+minä+voin+soutaa?+Voi,+mikä+häpeä,+minä+en+jaksanut+soutaa+äitini+voimalla.+Äitini+voimilla+saimme+kuitenkin+tämän+veneen+rantaan,+joten+kaikki+hyin.
  3. No,+mutta+maisiiMiksi+sinulla+on+avokadot+jääkaapissa?+Onneksi+et+kirjoittanut,+että+tomatitkin.Aloituksen+aikoihin+olisi+jääkaappini++sisältö+ollut+hyvinkin+lueteltavissa,+koska+siellä+ei+ollut+oikein+mitään,+mutta+kävin+kaupassa+ja+nyt+siellä+on+vaikka+mitä.Pakastinta+minulla+ei+ole,+paitsi+tuo+pikkuinen+lokero+jääkaapin+yläosastolla,+joka+huurtuu+tosi+nopeasti+ja+sinne+ei+paljon+mahdu.Usein+olen+miettinyt+pakastimen+hankintaa,+mutta+minulla+on+kauppa+5+min+päässä+ja+yksi+ihminen+ei+tarvitse+hamstrailla+mitään+liikoja.
  4. Mä+näin+unta