Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Kiitos taas, jos uskallan sanoa entiselle SkillaN,ille.

Jotenkin on halu kirjoittaa tänne tuttujen huomaan, kun on noita "murheita", tosin olemattomia monenkin mielestä.

Kirjoitin jo aikaisemi, että Espoon talomme pannaan myyntiin ja nyt oli tyttäreni Tanskasta käymässä, kun selvittelimme talon tyhjennystä.

Sopuun pääsimme, paitsi minun muistoista meidän kodista!

Oletan, että ex SkillaN tunsi samaa, kun muutti pois ja palasi takaisin.

Voi sitä tavaroiden määrää, mitä meilläkin on ja kaikki menee kaatopaikalle.
  2. "siksi maksoin mansikoilla;)(sanotaanhan kalliiksi luokitettuja maksavan mansikoita.)
    Tulipa nyt juttua mansikoista"!

Minäpä kävin kaupassa "kreivin aikaan" ja selvisin kuivin/hikisin nahoin ja nyt tulee vettä kaatamalla sieltä "Esteristä".

En ostanut marjoja, vaikka oli myyntikojukin kaupan edustalla ja tietenkin kaupassakin olisi niitä ollut. Uudet perunatkin on ostamatta ja tytär lupasi tuoda niitä, koska asuu toria vastapäätä.

Torstai olikin sitä vastoin toivoa täynnä, sillä 18 v sitten tulin tänne hoitamaan tyttäreni poikaa ja hän sai ajokortin (autolle), kevari korttihan hänellä jo oli.

Nuo säästämiset on sellainen asia, jonka jokainen tekee tavallaan. Itse olin nuorena suorastaan himosäästäjä, ilmeisesti myös olosuhteiden pakosta, mutta säästin myös lapsilleni KOP-osakkeita.

Onneksi lahjoitin ne heille ja hekös pistivät ne "lihoiksi" ja taas "kerivin aikaan", sillä kurssihan romahti rajusti.

Hyvää marjaista perjantaita kaikille.