Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. Hil-la. Suosittelen sitä kasvikuivuria juuri sinulle, mutta mitä niistä? Googlaa, niin luet itse ominaisuuksista ja hintakaan ei päätä huimaa.

Olettaisin, että omenoista saisi kivaa naposteltavaa ja sienetkin varmasti tehokkaimmin kuivuisi tuolla, jota minulla ei ole, joten kunhan höpisen.

Kerran yritimme sähkösaunassa kuivata mustia torvisieniä ja se haju, mikä jäi saunaan???

Minulla ei ole säilöntä ongelmia, koska ei ole edes toimivaa pakastinta, saati muuta säilytys tilaa joten kaupasta "kipasen" hakemassa tarvittavat.

Tosin nyt ei edes "kipaista" edes rolaattorin kanssa, koska oikea nilkkani on ärtynyt.
  2. "sinun puhelinnumero on kahdessa eri paikassa, kuten tuossa linkissä kerrotaan."

No mitä välii, koska minullehan saa soitaa koska vain. Eri asia, jos vastaan ystävällisesti tai lopetan puhelun.

Olisihan mukavaa, kun joku soittaisi yksinäiselle, kun ei vain kysele pankkitunnuksiani ja pyytele rahaa saapuakseen luokseni sieltä jostain???