Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Onko sinulla kokemusta, siis tietoa?

Onhan noita lehti ilmoituksia "pilvin pimein", samoin kuin kiinteistön välittäjiä, mutta mikä on kenelläkin se välityspalkkio myyntihinnasta.?

No olkoon mitä hyvänsä, sillä aikuiset lapset siinä myyvät.
                                                  27.10.2024 13:29
                                                • Kiitos taas, jos uskallan sanoa entiselle SkillaN,ille.

Jotenkin on halu kirjoittaa tänne tuttujen huomaan, kun on noita "murheita", tosin olemattomia monenkin mielestä.

Kirjoitin jo aikaisemi, että Espoon talomme pannaan myyntiin ja nyt oli tyttäreni Tanskasta käymässä, kun selvittelimme talon tyhjennystä.

Sopuun pääsimme, paitsi minun muistoista meidän kodista!

Oletan, että ex SkillaN tunsi samaa, kun muutti pois ja palasi takaisin.

Voi sitä tavaroiden määrää, mitä meilläkin on ja kaikki menee kaatopaikalle.
                                                  27.10.2024 12:36
                                                • Kiitos Hil-la lohduttavasta viestistäsi, että asiat voisivat ehkä parantua, vaikka arpia ne jättää kieltämättä.

Minun kone oli kaksipäivää "lakossa" ja huomasin, mikä puute olisi, jos en pääsisi lukemaan näitä juttuja, vaikka harvoin vastailen tai kertoilisin itsestäni.

Lukaisin tuota ketjua presidenttiparin vierailusta ja oli sielläkin minulle outoa kirjoitusta, suorastaan kamalaa.
                                                  17.10.2024 09:46
                                                • Rohkenen tulla taas kirjoittelemaan, vaikka jo edellistä kirjoitustani pyydettiin Hil-lan, minulle aina SkillaN selventämään, jota et onneksi tehnyt.

Noista 100-vuotiaista, niin meilläkin oli naapuri (nainen)liki sata v ja joka päivä hän käveli nämä tonttien rajat, jotka oli joskus heidän mailtaan lohkotut. Mieheni sitten kysyi jotain, että kuinka hän jaksaa? Vastus oli selkeä. Pakko on jaksaa, kun ei tiedä, mitä vahinkoa on aiheutettu!

No, tämä ihana aloituksen tekijän palsta on todella karsittu ilmeisesti lopulliseen tuhoon tällä menolla.

Minullakin on ehtinyt olla monta konetta ja yhtä monta "nimmaria", mutta aina muistan, kun luin aluksi Kahvipirttiä ja sehän oli siinä Porin tien varrella ja mietin, että siellähän se porukka istuu!

Monet naurut olen sen jälkeen kokenut, kun asia valkeni ja ehkä paras oli se Kyöpelinvuorelle lento, johon porukka osallistui, vaikka minä en uskaltautunut ja nyt ei "luuta" kanna.
                                                  07.10.2024 08:28
                                                • Olipa taas sinulta "Deme" mieleni ja ajatuksieni sopiva kirjoitus. Kiitos sinulle.05.10.2024 12:49
                                                • Todella vauhdikasta elämää vietät, koska lentelet katosta lattian rajaan. En pilaile, koska minäkin tuolla lailla "urheilen" olettaen, että kyllä minä pystyn, vaikka en todellakaan pysty. Voi niitäkin kolhuja, joita olen hoitanut vain levolla ja Ibusanilla.

Nyt olen saanut aivan uuden ongelman itselleni, sillä me "akat" eilen, minä ja tyttäreni päätimme myydä sen Espoon kiinteistön.

Voi maailman taivas, kuinka paljon siitä tulee ongelmaa, ennen kaikkea se tavara paljous, mitä meillä on jo jokaisella ja Espoon tavarat ei mahdu kenellekään.

Naureskelimme lopuksi, että joudumme itse maksamaan, kuka huolisi tuollaisen ison kiinteistön ja kuinka paljon joudumme itse maksamaan siitä.

Tässä se aika kuluukin, kuinka ratkaisemme ongelman?

Olisihan siellä tyhjä kiinteistö nyt jollekin, joka haluaisi vierailla pääkaupunkiseudulla pidempään, vaikka isommankin lapsilauman kanssa.
                                                  05.10.2024 10:00
                                                • Kiitos Hil-la ja toisetkin minua onnitelleet. Kyllä ne kelpaa aina minulle.24.09.2024 09:10
                                                • Kiitos "tepa" onnitteluista ja oletuksista, kuinka synnytys tapahtui.

Tietämäni mukaan äitini hoiti iltalypsyn ja meni saunalle synnyttämään ja oli unohtanut sakset, jolla napanuora leikataan.

Onneksi isäni oli kuullolla ja homma toimi.

Lapsi oli syntynyt, siis minä ja äiti meni lypsämään lehmät.

Kiteellä, tai oikeasti silloin vielä Rääkkylä, olen syntynyt, joten Lappeenrantakin on hyvinkin tuttu.,
                                                  23.09.2024 16:06
                                                • Omaa oloani minäkin kirjoitan, vaikka sainkin "satikutia" mieheni mollaamisesta, mutta väliäkö sillä jos ei joku halua tavata minua.

Tuo 23 on synttäri päiväni, joten olen nyt 81 vuotias, mutta vasta iltalypsyn jälkeen, kun äitini kävi minut synnyttämässä saunassa ja meni aamulla aamulypsylle, tietenkin.

Täällä kävi kirjastoauto tänään ja nyt se on tauolla, joten sain kirjoja, mutta tämä kirjastoauton "poitsu" muisti synttärini ja antoi lahjan.

Luin tietenkin pakkauksen, että Havi ja oletin että on leskelle kynttilä, mutta olikin Havu. Aivan upea tee pusseja.

Minua ei onneksi siivous rasita, paitsi aamuyön unissa, mutta silloin heräänkin aamukahville vaikka kolmelta yöllä.
                                                  23.09.2024 12:29
                                                • "En haluaisi tutustua sinuun ikinä!"

Ei ole pelkoakaan. Jos 18-vuotta sitten olenkin kirjoittanut pahasti miehestäni, niin ei se tarkoita, että olisimme olleet jatkuvasti sanasotasilla.

Silloin muutin lapseni luokse hoitamaan hänen lapsiaan, siis lapsenlapsiani. Usein kävimme myös pappaa katsomassa Espoossa, kuten pappa kävi täällä luonani, sillä hankin heti oman yksiön.

Miksi en nauttisi leskeneläkkeestä, sillä saa katettua paljon Espoon kiinteistön kuluja.
                                                  22.09.2024 09:31
                                                • Aloitukseen vain säästä, että aurinko paistaa.

Mutta nuo lasten hoidot ja "imetykset", ja äitiyspäivärahojen suuruudesta joihin en myöskään ota kantaa.

Mutta meillä Espoossa oli neljä perhettä naapurina, siis naapurusto, joissa jokaisella oli kaksi lasta.

Totta kai nämä muodosti oman "yhteisönsä" ja tulivat kenen kotiin hyvänsä, niin aina sai ruokaa.

Nyt oma lapseni käy huoltamassa meidän taloa ja naapurissa asuu tämä naapurin tyttö, joka huolehtii miehineen heidän taloaan ja ovat suuri apu silloin, kun me emme ole siellä.

Minä en pidä siitä, että miehestäni käytetään nimitystä "entinen mies", josta olen kirjoittanut ilkeästi jo 18 vuotta siten?

Kyllä me aviossa olimme 56-vuotta ja nyt nautin sitä "leskeneläkettä.
                                                  21.09.2024 16:11
                                                • Hil-la. Suosittelen sitä kasvikuivuria juuri sinulle, mutta mitä niistä? Googlaa, niin luet itse ominaisuuksista ja hintakaan ei päätä huimaa.

Olettaisin, että omenoista saisi kivaa naposteltavaa ja sienetkin varmasti tehokkaimmin kuivuisi tuolla, jota minulla ei ole, joten kunhan höpisen.

Kerran yritimme sähkösaunassa kuivata mustia torvisieniä ja se haju, mikä jäi saunaan???

Minulla ei ole säilöntä ongelmia, koska ei ole edes toimivaa pakastinta, saati muuta säilytys tilaa joten kaupasta "kipasen" hakemassa tarvittavat.

Tosin nyt ei edes "kipaista" edes rolaattorin kanssa, koska oikea nilkkani on ärtynyt.
                                                  02.09.2024 09:36
                                                • Seurantaa voi jatkaa Hirvi-eläinten ruokinnalla, joten nyt apuja Pertikiltä. Laittaisi tänne muutaman linkin, jotka ovat minulla tuolla odottamassa "kirjainmerkeissä".04.08.2024 12:23
                                                • tepa

Minua kiinnostaa, sillä on auki sääksenpesät auki aina Janakkalasta Muonioon, mutta sinä voisit avata oman ketjun näistä pesistä, koska et kertonut, mitä draamaa niissä on tapahtunut viime aikoina.

On varis syönyt munia ja vienyt poikasen, kuten huuhkaja ja viimeksi merikotka vei poikasen, jossa isompi jo pääsi lentoon. Nyt siellä kyyhöttää tämä yksi, jota emo kävi äsken syöttämässä.

Olet "nohevampi" minua, joten avaa tällainen lintu ketju.
                                                  28.07.2024 17:05
                                                • Ei tarvitse, koska ani harvoin kirjoitan tänne.22.07.2024 16:56
                                                • Samoin (siis seuraan) ja siksi avaankin koneeni aamulla, noin klo 4.5ja luen lehdet ja viestit.

Kone on aina avoin ja ihmettelen noita kirjoituksia, etä istuu kokoajan koneella j.n.e, ?

Sääksistä tänä keväänä on surullista katsoa, kun munat varastetaan ja huuhkaja vie poikasen.

No jokainen katsoo, mitä haluaa, mutta tuo "Pertikin mollaaminen" on jo rikokseen viittaava häirikkö.
                                                  22.07.2024 16:10
                                                • "Minullakin oli Kop osakkeita , tädiltä perittyjä, niillä sain lainan taattua ja mökin hankin."

Toivottavasti teit sen "hyvänsään aikaan", kuten lapseni.

Palaankin tuohon KOP-osakkeisiin ja yleensä tähän pankkikriisiin, jossa KOP lopetti.

Minä olin silloin työssä, tosin vuokrafirmasta kirjanpitäjänä tässä Hannes Kulvikin firmassa ja todella olin typerä, näin jälkeenpäin ajatellen.

Sillionhan juuri tehtiin näitä "suhmura kauppoja" ja minäkin vein näitä osakekirjoja, milloin SYP tai KOP ja ihmettelin kun "porukka" hyppi ilosta? "Nyt voitettiin!!

Onneksi olin typerä, enkä tajunnut näitä kuvioita, mutta nyt....., no ei sentään, että olisin paennut niiden osakesalkkujen kanssa, mutta mihin?

No, kaikkea nämä nuoruuden asiat tuo mieleen, koska toisista naapureista en halua kertoa.
                                                  06.07.2024 17:07
                                                • Vai niin, vai niin, sanoin lapsenlapseni kerran minulle, kun keikutteli itseään, koska olin kieltänyt häntä menemästä naapuriin.

Samaa sanoisin sinullekin, että se oli silloin, mutta ei nyt,....

Tyttäreni opetti minua sittemmin, kuinka pörssi toimii?

Hän asuu Tanskassa ja hänen sijoituksistaan ei ole tietoa.

Kuinka sen sanoisin, että viestisi oli "vitsi", "provo", tai vain ilkeilyä?
                                                  05.07.2024 13:37
                                                • "siksi maksoin mansikoilla;)(sanotaanhan kalliiksi luokitettuja maksavan mansikoita.)
                                                  Tulipa nyt juttua mansikoista"!

Minäpä kävin kaupassa "kreivin aikaan" ja selvisin kuivin/hikisin nahoin ja nyt tulee vettä kaatamalla sieltä "Esteristä".

En ostanut marjoja, vaikka oli myyntikojukin kaupan edustalla ja tietenkin kaupassakin olisi niitä ollut. Uudet perunatkin on ostamatta ja tytär lupasi tuoda niitä, koska asuu toria vastapäätä.

Torstai olikin sitä vastoin toivoa täynnä, sillä 18 v sitten tulin tänne hoitamaan tyttäreni poikaa ja hän sai ajokortin (autolle), kevari korttihan hänellä jo oli.

Nuo säästämiset on sellainen asia, jonka jokainen tekee tavallaan. Itse olin nuorena suorastaan himosäästäjä, ilmeisesti myös olosuhteiden pakosta, mutta säästin myös lapsilleni KOP-osakkeita.

Onneksi lahjoitin ne heille ja hekös pistivät ne "lihoiksi" ja taas "kerivin aikaan", sillä kurssihan romahti rajusti.

Hyvää marjaista perjantaita kaikille.
                                                  05.07.2024 11:48
                                                • "No ollaan nyt hilpein mielin kuitenkin".

Kirjoittelee "Makriina" ja samalla hyppelee suonenvetojen kanssa, kuten minä ennen, kunnes otin aina pikkulusikallisen karkeaa suolaa ja lasin vettä. Se auttoi minulle, mutta näihin "tietsikka" ongelmiin ei auta edes suola ja vesi.

Puhumattakaan näistä muista unohteluista ja tavaroiden katoamisista. En ole vielä pelännyt, että joku vieras niitä veisi, mutta aamulla etsin minun ainokaista, pikku veistäni, niin olin varma, että roskiin on pudonnut, mutta "simsalabim" olikin jääkaapissa.

Kävin minäkin "labrassa" vihdoinkin, kaikki hyvin, mutta täytyisi nyt mittailla verenpainetta ja olisi hyvä tulla keskustelemaan "terkkariin", johon en tietenkään mene.

Onneksi minulla on tytär lähellä, jolta saisin kyydinkin, sillä luovuin autosta ja ajokortista. On vain sellainen, että huokailee usein, että "Voi äiti", mitä olet "taaaaas" tehnyt, etenkin tämän tietokoneeni kanssa.

En katsele näitä "La promessoja", joten otan taas kirjan, johon voi aina palata takaisin, jos olen nukahtanut.

Kesä on kuumimmillaan nyt, joten lämpöä riittää jokaiselle, joten lämpimät terveiset teille kaikille.
                                                  26.06.2024 10:22
                                                Edellinen
                                                Sivu 4 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."22

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

• Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?12

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle varsin härskin kommentin suorassa lähetyksessä. Vai oliko tämä paljastus uudesta TTK-romanssista? Lu…

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa
                                                • Neljä heijastinta testattiin – kaikissa ilmeni puutteitaHeijastimen käyttö on tärkeää syksyisin ja talvisin pimeän aikaan ulkona

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia