Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "Mitäpä siinä mummi muuta kuin istui nojatuolissa lapsi sylissä, sydän täynnä.
    Mkr.!

Ihana muisto sinullakin, mutta lapsenlapsesi ovat "isompia" kuin minulla, mutta onhan meillä ikäeroakion, joten se siitä.

Olin kuitenkin sitten pojan syntymän jälkeen aina heidän luonaan, koska lapsellani oli vaikea skolioosi, jonka vuoksi hän joutui leikkaukseen, "rautaa vain niveliin" tyyllin.

Toisaalta se oli elämäni ihaninta aikaa, mikäli en muistelle "niitä muita", mutta kaiken korvasi tämä aika näiden pienokaisten kanssa.

Ketäpä kiinnostaa, missä asun ja elän, vaikka jotain ounasteluja on ollutkin vuosien mittaan.
  2. Kiitos.
  3. Onpa todellinen häirikkö pesiytynyt palstoille, joita "siivosin" aamutuimaan, mutta lisä ätulee jatkuvasti, joten olkoon ja nauttikoon.

Itselläni jatkuu edelleen ongelma tuon S-pankin vahvistusviestin saamisessa ja yö unetkin jo häiriintyy, koska herään aikaisin, niin ensimmäisenä se tulee mieleen, että mitä "hiivattia" teen sen kanssa?

Vanha konekkin herjaa, että ei internet yhteyttä ja Windows sovelletukset pitäisi poistaa ja sitähän minä en edes yritä tehdä itse. Ostan uuden koneen ja sen kirotun älypuhelimen, joten joudun ilmeisesti vaihtamaan puhelin numeronikin?

Tyttäreni jumittui Espooseen, jossa satoi 20-30 cm lunta kertarysäyksellä, joten hänestäkään tuskin apua tulee ennen Juhannusta!

Onneksi ei ole muita vaivoja, ainakaan mainittavia, koska kuulo, näkö. tunto ja tunteet toimivat, joten yritän ajatukseni saamaan noiden kirjojen "maailmaan", koska telkkaria en katso, on nääs niin huono muisti, että tuo La Promessa? jää suosiolla katsomatta.

Sääksen pesätkion on lumisia, vaikka yhdellä pesällä jo haudotaan.

Onnekasta päivää teille, jotka lumen kanssa taistelette, vaikka pianhan ne sulaa mukamas?