Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. Kiitos.
  2. Kyllä minä muistutan, siis toinen hajamielinen, mutta yritän seurailla tuota Seilin kameraa ja olen pyytänyt "erästä", että laittaa tänne 80+palstalle niitä kamera livejä.

Olen viimmeaikoina oikein perustellisesti "sössinyt" tietsikkani. Ensin tietenkin menin poistamaan "jotain daataa" ja kone herjasi minua, että ei yhteyttä, mene kotiin!

Koko yön näin vain unia, mitä olin tehnyt, mutta aamulla "valkeni", sillä löysinkin yhteyden, paitsi, että olin poistanut sen tärkeimmän, mutta samalla olin poistellut kaikki tiedot päästäkseni Faseen ja Instaan ja siinäkös ongelma taas tuli?

Vielläkään en ole ratkaissut ongelma, miksi tekstiviestit tulevat toisilta, mutta S-pankin viestit eivät tule, joten en saa vahvistusta, ja siellä "harhailulla sivustolla" huomasin, että ne viestit menevät johonkin?

Kyllä nyt olisi nuorisolla työtä, kun autaisivat meitä "tumperoita", sillä kyllä minä maksaisin, kun saisin kotiin henkilön, joka todellakin osaisio auttaa, eikä kauppaisi jotain uusia laitteita. Jotain olin kuitenkin taas tehnyt, että palsta täytyy mainoksilla häiritsevästi.