Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. "Roskiin vaan."

No, no, makriina, ei roskiin vaan apteekkiin, vaikka onkin marketin tuotteita.

Siivoa seuraavaksi mauste valikoimasi ja vanhat voit heittää roskiin, vaikka minä käytän vanhatkin. Onhan se sellaine blasebol tuntuma, että pippuria on, vaikka ei se nyt juuri tunnu, samoin kuin tilli, mutta laitoinhan minä sinne, joten makuaistini on vain mennyt.

Tosin minun lääkevarastossa ei ole mitään, niin paitsi Ibusalia. Maustepuoli taitaisi kyllä tarvita uusintaa, mutta pippurit pysyy ja suola, kuten sokeri, joten olkoot nuo muut, paitsi tietenkin kaneli, mutta se ei ehdi vanhentua .

Ai niin, se sää. Puolipilvistä +5, jotenm odottelen sääksien saapumista pesilleen.
  2. Kaikki keskustelijat on nyt toisaalla, joten kerron omia hommiani,...joita en tee!

Kävin kuitenkin kaupassa, koska maito, piimä ja leivät oli loppu, eikä kuulunut hakijaa, mutta onhan tuohon kauppaan vain n.100 m matka, jonka ennen autolla kuljin ja nyt rollaattorilla.

Olen "typerrellyt" puhelimeni, että S-pankin vahvistus ei tule, vaikka muut viestit tulevatkin, jopa S-pankista, joten en pysty maksamaan mitään, siis siirtoja tuolle lapselleni. Kaikki muuthan ovat e-laskuina.

Tulihan lapseni äsken (rahapulassaan) ja toi ruokaakin, mutta ei hänkään osannut tuota ongelmaa ratkaista, joten ratkaisemme asia toistaiseksi niin, että hän ostaa "PreiPaid" liittymän, minun toiseen puhelimeen.

Jos nyt kerronkin terveydestäni, että huolestuttaa tuo pään liikuttelu, siis ei varsinaista särkyä, mutta ilmeisesti liiasta makoilusta. Labraan täytyisi tomertautua ensin ja sitten lääkärille, ennen kuin sulkevat tämänkin "Terkkarin", mutta sinnekin on hankala mennä "rollarilla".

Onneksi minulla ei ole nyt niitä "helvetillisiä kipuja", joista tuolla kirjoitellaan, koska tilapäiset kivut ovat hoituneet "Ibusalilla"ja muita lääkkeitä en käytä, paitsi jos menen "labraan", niin kyllä sieltä tulle varmasti noottia ja lääkitystä.